restylane

Skal jeg fortelle dere hva som er så fint med restylane? Det er opp til hver enkelt om man velger å ta det, det er ikke farlig og det forsvinner etter noen måneder. Er man ikke fornøyd, kan man også ta det ut tidligere. Så det er faktisk ikke verre enn det, jeg skjønner at enkelte av dere er skeptiske og ikke for slike inngrep. Det respekterer jeg, så da kan dere respektere mitt valg også. . Jeg glemte forresten å ta med meg batteriet til speilrefleksen, så vi måtte ty til mobilen for å dokumentere det hele. Satser på at det er okei for denne gang. 

Nervøs på venterommet! Skjerfet er fra h&m og jakken finner dere HER 

 

Som sagt skulle jeg fjerne siste rest av restylanen i leppene, og muligens kinnbeinene. Jeg tok restylane i kinnbeinene første gang i august, og andre gang for ikke så lenge siden. Etter første gang var jeg veldig fornøyd, så da ville jeg gjøre det en gang til. Det er det eneste som er “farlig” med restylane, man gjør det en gang og så vil man gjøre det en gang til.. Jeg ble anbefalt å ikke fylle på i kinnene igjen, men jeg gjorde det likevel. Da ble det litt for mye, så jeg ville ville fjerne det idag.

Jeg og Elisabeth (på Juvelen Spa), ble enige om at vi skulle la leppene være, de er fine nå og det som skulle gå ut har gått ut. Vi ble heller enige om å fjerne litt fra det ene kinnbeinet, fordi det andre ser veldig bra ut! 

Enten man skal fjerne restylanen i leppene eller i kinnene, så fungerer det på samme måte. Man sprøyter inn ett stoff som skal løse opp restylanen slik at den forsvinner i rekordfart, i løpet av kun ett par dager. Det er masse små stikk, og det gjør ikke spesielt vondt. Det kan sammenlignes med å nappe øyenbrynene, samme smerte bare i leppa eller kinnene. 

Det hele var over på 2 minutter, og det var rundt 10-15 stikk tilsammen. Da går det veldig fort! Jeg hadde heldigvis med meg Stine som holdt meg i hånden ♥ 

Litt blod ble det, haha. Jeg hadde ikke på meg noe sminke, derfor ser jeg så . . ekkel ut. Vel, det og blodet. 

Restylanen er sikkert ute i morgen, så da får jeg se om det merkes noen forskjell fra dere. Nå skal jeg og Stine spise litt karamellpudding fordi jeg har vært så flink idag, haha! Og til dere som spør, ja jeg er enda bestevenn med Anne-Sofie og Amanda. De har flyttet begge to, og jeg teller dager til de kommer hjem og vi kan være sammen. Om dere leser dette, så elsker jeg og savner dere.

Smil! Genseren er fra sheinside.com og ringen fikk jeg hos kjæresten da vi var i Barcelona. 

53 kommentarer
    1. Bra du er fornøyd 🙂
      Men jeg så en kommentar her forleden om en hund som hadde en eller annen form for sykdom som eieren ikke kunne batale for å få fikset. Men du svarte at du hadde prøvd å få kontakt med henne. Så jeg lurer bare på om du kan fortelle hva som har skjedd med hunden? 🙂

    2. Kommenterer hver dag! Kjekt at du ville vise oss prosedyren, det er spennende!
      Nå ser du såå smashing ut måtte bare få si det<3

    3. Synes det var den rette beslutning og beholde restylanen 🙂 håber du koser deg masse i juletiden <3

    4. Godt du ikke tok ut noe mer fra leppene, da de er kjempefine 🙂 Fort gjort å bli hekta, og kanskje greit man ikke driter penger, da jeg tror jeg hadde tilbringt mye tid i stolen på hudklinikken her! Syntes det er kjempe vondt å ta restylane i leppa. Første gang funket ikke bedøvelseskremen på meg, så fikk litt skrekken, men tok tannlegebedøvelse denne gangen og da kjente jeg nesten ingenting 🙂 Elsker Restylane. Det er et fantastisk produkt <3

    5. kan du plis bare bli fornøyd med deg selv? blir helt stresset. Jeg har syntes at du har hatt fin kropp og pent ansikt helt siden jeg begynte å lese bloggen din for flere år siden når du og tcmn hadde den køddekrangelen. Jeg er misunnelig på utseendet ditt, slutt å endre på det hele tiden. Savner deg med platinablondt hår forresten, det gjør mange.

    6. Det blir sikkert kjempefint! Du er like pen med som uten Sophie. Så lenge du gjør dette av eget valg! Ikke la slike haters ta kontrollen på deg. Det er hardt å være toppblogger, det vet jeg. Hvertfall når noen alltid har noe de skal kommentere om utseende til en. Men du har faktisk kjempefine lepper, naturlige og! 😀

    7. Kan du ikke ha et innlegg med hva du pleier å spise og drikke en vanlig dagr? Du kan gjerne ha med tre forskjellige ting du spiser til forkost,lunsj middag og kvelds. Også hva du pleier å spise i mellom 🙂 Du er super, elsker bloggen din :*

    8. Du trenger ikke restylane eller andre forandringer, du er fin som du er. Liker både deg og bloggen din veldig godt. Men forresten, har du link til genseren? Den var kjempefin!

    9. Hei! Jeg syntes genseren din var veldig fin. Jeg prøvde å finne den på Sheinside men lyktes ikke. Har du mulighet for å legge ut linken til den genseren? Tenkte å sette den på ønskelisten så fint om du gjør det så fort som mulig! 😀

    10. Hei:-)
      Ville bare si at du ser helt nydelig ut! Det lysere håret og mindre lepper får deg til å se mer voksen og naturlig ut, kler deg så mye bedre. Fortsett sånn nydelige deg:-) klem

    11. latterlig. du sier at du er med i dyrevernet, men likevel tar du restylane. hvis du søker det opp og finner litt mer research, finner du ut at de kapper av den røde kammen til hønene, og bruker vesken i restylane. håper du tenker neste gang før du gjør det, for det er faktisk mange som vet mye mer enn deg om dette.
      – ikke ta det vondt, men jeg måtte få det ut. er fast leser og liker bloggen din, men synes det blir litt for dumt at du tar restylane når du er med i dyrevernet. ellers, fortsett med det du gjør

    12. fake hår, fake øyenvipper, fake negler, fake pupper, fake lepper, fake nese, fake kinn! døh, sikker på at du ikke e “made in China”?

    13. Jeg blir bare så utrolig provosert av deg og bloggen din! Det er helt forferdelig at du skriver om restylane og silikon når du har 14 år gamle lesere. Hvem fjortenåring er fornøyd med kroppen sin? I den alderen må man begynne på en lang og jævlig prosess om å lære seg å akseptere kroppen sin. Ikke forakte den! Og det er nettopp dét du bidrar til. Du bidrar til komplekser! Jeg må bare kalle deg slem. Det er utrolig slemt og stygt gjort av deg. For mange er det vanskelig å godta seg selv. Jeg ser jo for all del at du har store problemer med det. Jeg synes jo syhd på deg. Det må være trist å hele tiden prøve å “se ut som en annen.” Du er et forferdelig forbilde. Om jeg hadde vært mor, hadde jeg brukt deg som et eksempel når jeg skal lære dem forskjellen på rett og galt. Og jeg er ganske sikker på at selvom du har falskt hår, falske øyevipper, falske negler, falske pupper, falsk nese, falske kinnbein, så er selvtilliten, selvfølelsen og selvbildet ditt fortsatt like dårlig. Det er lett å se at du sliter med mindreverdighetskomplekser og at du kanskje har blitt mobba for utseendet ditt før. Det synes jeg ikke du fortjener. Jeg synes ikke at noen fortjener det – derfor burde du enten vurdere å slette bloggen din, eller begynne å skrive om andre ting. Du er veldig flink til å påpeke hvor smart og reflektert du er. Jeg tror ikke det er tilfellet. I så fall hadde du prioritert viktigere ting å blogge om. Du har visst selv påstått at du er en dyreforkjemper. Hvorfor kommer ikke det mer fram? Hvorfor skriver du ikke mer om det? Annet enn å legge ut linker til underskriftkampanjer om dyreplageri, eller at du skal til Japan og redde delfiner, uten å fullføre. Ingen kommer noen gang til å ta deg seriøst så lenge du fortsetter sånn som du gjør. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke er som deg. Jeg kjenner deg ikke, men på grunn av måten du fremstiller deg selv på så er du en person jeg er glad jeg ikke ligner på.

    14. Unnskyld, men når tid ble du Gud? Du kan faktisk ikke si att “og det er ikke farlig” om restylane, nei, kanskje ikke for deg, men kanskje naboen din dør av det….Det er det absolutt overhodet ingen som vet noe som helst om…ingen INGEN vet med 100% sikkerhet hvordan ett menneske reagerer på restylane, eller andre stoffer som vi har i oss.
      Så ikke formuler deg på en måte som att dette er noe du vet med sikkerhet.

    15. Thea: de som skriver stygge ting til henne er ikke så mye bedre forbilder selv. Sophie elise er et godt forbilde rfordi hun tørr å være seg selv, alle er redd for å gjøre ting i tilfelle folk skal dømme dem, men sophie elise gjør slik at flere folk tørr å være seg selv og gjøre det dem egentlig vil. Det er i alle fall slik jeg ser det. At hun tar silikon og restylane er hennes valg, og hun er overhode ikke slem fordi hun tørr å ta sine egne valg og gjøre det hun virkelig vil. Det er heller snilt at hun lærer folk å tørre å være seg selv og i det minste er det ikke hun som ikke aksepterer andre for dem de er.
      Og hva mennesker føler når de leser bloggen til sopie elise har tross alt ingenting med henne å gjøre, det har mer med hvordan dem ser på seg selv, og hun kan ikke tenke over hva alle i hele norge mener når hun tar et valg. Hun må tenke på seg selv og hva hun vil. Er man så usikker at man ikke tåler å lese bloggen bør man rett og slett ikke trykke inn på den heller. Det er helt fullstendig frivillig å lese den.

    16. Sophie, du er et av forbildene mine og det har du vært en god stund! Du er såå nydelig, og ikke la noen sjalu unger gå inn på deg

    17. Som skrevet over er restylan med på dyreplaging av høner, men visste du at d i året dør ca. 600 000 dyr som prøve”kaniner” for restylan? De blor sprøytet full av d og blir kvalt.. jeg vet du er bare snill med dyr, men da må du også slutte med dette så mye som du engasjerer deg i dyrevern og skriver om d! LikEr bloghen din godt! Stå på 🙂

    18. “Jeg ble anbefalt å ikke fylle på i kinnene igjen, men jeg gjorde det likevel”. Bedreviter? Haha. Det er tomt.

    19. Du ser mye bedre ut med mindre restylan, leppene passer deg perfekt! Mn du må ikke bruke så mye hårspray, eller hva det er du putter i håret ditt. Det ser utrolig fett ut.. Dette sier jeg ikke for å være frekk, for du er superpen.

    20. Gjør akkurat hva du vil som får deg til å føle deg bra, er det som er viktigst.
      Leppene dine er dritfine 🙂

    21. Karinafb: Hey. For det første: Hun tør absolutt på ingen måte å være seg selv. Og signalene hun sender ut til sine yngre lesere er at ?hvis du ikke er fornøyd med utseende ditt; fiks det med restylane, silikon og alt annet crap.? Hun lærer ikke folk å være seg selv i det hele tatt. Tvert imot! Det er nettopp det som er greia.
      Det folk føler når de leser bloggen til Sophie er delvis deres egen feil. Men som jeg sa, en fjorten år gammel jente har vanskeligheter med å akseptere kroppen sin, så det verste en kan gjøre er å påstå at man ikke trenger å lære seg å like kroppen sin, men bare fikse det med plastisk kirurgi.
      ?Hun må tenke på seg selv og hva hun vil,? skriver du. Du er nok veldig ung og ignorant. Alle kan skrive hva de vil. Det kalles ytringsfrihet. Men du har et visst ansvar, om ikke enn symbolsk, for å ikke påvirke usikre unge mennesker med sin egen usikkerhet. Fullstendig frivillig å lese bloggen ? jepp. Men når du er fjorten år så er det ikke det som gjelder. Håper du vokser opp snart, hvem du nå enn er.
      Hilsen en som jobber med ungdom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg