stor dag imorgen

reklamelenker fra nelly 

Jeg føler meg som ett mirakelbarn, for jeg har nemlig fått ferdig alle julegavene – og det er enda 21 dager som gjenstår! Jeg og mamma har kjørt litt rundt i byen og funnet gaver til både venninner og familie. Jeg har heldigvis god hukommelse, så jeg husker på små ting som folk har sagt de liker, trenger eller ønsker seg og dermed klarer jeg alltids å kombonere sammen en brukbar gave. Jeg har hatt flaks med at mange venninne flyttet hjemmefra i år, så utvalget på diverse utstyr de trenger er stort! Jeg hadde lagt julegavebudsjettet på rundt 5000 kr, og jeg klarte vel akkurat å holde det. Da blir det med andre ord ekstra shopping i Istanbul! :) 

I morgen skal jeg ta ut siste delen av restylanen jeg har i leppene, ikke alt gikk ut sist gang. Eller, det føles iallfall ikke slik. . Jeg får se hva vi får gjøre med det, Stine-Mari blir iallfall med meg og tar litt bilder av det hele så får dere se prosessen. Om det er noe dere ønsker, da? Kanskje ikke alle som er så interessert i å komme inn på bloggen å se masse sprøyter. . 

Jakke fra nelly  HER / Sko fra HUNTER 



 

Jeg glemte forresten å vise dere undertøyet som kom hjem til meg igår, også dette er bestilt på nelly. Til dere som lurte, nei jeg får ingen rabatter fra nelly og bestiller derfra uten noen andre fordeler enn dere. Jeg elsker det røde settet, jeg tenker det passer fint nå som julen er rett rundt hjørnet! 

Dette settet kostet 318 kr HER   

Det er viktig å ikke la seg selv “forfalle” i et forhold mener jeg, at man gir seg litt faen i hvordan man ser ut bare fordi man har hatt kjæreste en stund. Det skal ikke skje her omså jeg er 18 eller 50, om man føler seg litt ekstra fin klarer man vel å være litt ekstra glad også. Enten man er i ett forhold eller er singel, så føler man seg ekstra fin med matchende undertøy. Da føler jeg alltid at jeg har livet mitt i orden, haha. Nå snakker jeg meg bort her, haha. . Er veldig fornøyd med undertøyssettene, det er 70D i overdel og xs i underdel.

Dette settet koster 379 kr HER 

Stormen er på vei til hit til nord, så jeg holder meg inne i kveld. Middagen er snart klar og jeg planlegger å ta ansiktsmaske og lakke neglene ♥ Det er mulig jeg begynner å se på en ny tvserie også, Weeds frister veldig! 

35 kommentarer
    1. Høres kanskje rart ut, men kunne du ikke lagt ut bilde av deg i det røde settet? Er bare nyskjerrig på hvordan det ser ut på “vanlige” folk, og ikke de retusjerte jentene på bildene på Nelly! 🙂

    2. Du er rett og slett nydelig Sophie! Liker bloggen din kjempegodt:) Et artigspørsmål: hvorfor har du hetta på deg inne i butikken? haha

    3. åh, elsker det nederste settet! herregud, trodde det sto “weed frister veldig”
      burde nesten ha skrevet det en gang for å provosere folk og se hvor uvitende og uinterssert de er i å faktisk lære om noe som kan redde så mange mennesker!

    4. Ååå, likte det røde settet ditt veldig godt! Har prøvd sånn selv på forskjellige butikker, men fant liksom ingen som passet. Har som deg kanskje store hofter, men ikke akkurat veldig flat mage. Synes likevel jeg er ganske normal. Fant alltid M i den overdelen, og gikk ikke i bh-størrelser, hehe. Tips til hva en skal se på?

    5. 5000? Wow, realistisk sum though, for noen. Her blir det desverre ingen.. Det settet! Herlig, kjempe gøy å overraske kjæresten iblant 😉

    6. WEEDS er kjempegøy! Kjedet meg i timen på skulen , så fant jeg den serien og elsker den! Den er så morsom! Har tilogmed lagt ut film av litt på instagram min (camillabre), og jeg følger WEEDS på insta, haha! Men må ærlig si at sesongene blir kjedeligere etter hvert. Er ikke ferdig med de siste og har ikke sett de på snart 3 mnd… Men den første sesongen er ELSK! <3

    7. Altså, jeg digger bloggen din men please ikke skriv “ett” sånn. Med mindre du mener ETT og ikke ET. Blir sprø! haha, det er bare en greie som irriterer meg(på alle blogger). Men det er tydeligvis mange som ikke vet at ETT og ÉN er det samme, og ET og EN er det samme..
      Og ja, vil gjerne se bilder fra restylane-fjerningen 🙂 kan du skrive litt om hvordan det fungerer? <3 Love!

    8. jeg så en episode av weeds og endte opp med å se alle sesongene på 2 uker.. liker mye av de samme som deg, så tror du vil like den like godt som jeg gjorde:) <3 jeg elsker bloggen din virkelig, er innom og skjekker om du har skrevet noe nytt mange ganger dagelig. du er utrolig nydelig sophie, og jeg håper du får en skikkelig fin jul, du fortjener det så utrolig mye<3

    9. Men du får vel provisjons lønn fra Nelly, slik som andre bloggere?
      Du får penger hvis vi klikker på en Nelly link som er på bloggen din?

    10. Hei pene deg! Digger din blogg kjempe mye og ser virkelig deg som et forebilde!
      Det er sånn at jeg er i full panikk for jeg har ennå ikke funnet en kjole til nyår! Alle de nettsidene jeg har vært på, er så dyre! Kan ikke du tipse om noen sider da plssss? Elsker stilen din og skulle være bety så mye for meg hvis du fixer et oppleg om kjoler til nyår!
      Tusen takk på forhand! <3

    11. Martine : Hei! Tusen takk for det, søte deg 🙂 Jeg legger ofte ut kjoler jeg kjøper, og de ligger som regel fra 200-500 kr.Om du skal ha billigere enn det kan det desverre bli litt vanskelig :/
      Anonym : nei jeg får ikke penger om du klikker inn på en nellylink som er på bloggen min.
      Mathilde : Ja, jeg så litt weeds hos en venninne igår, så derfor er jeg så interessert i å se mer! Det virker sykt morsomt 🙂
      Heeei : Haha, jeg er klar over det, bare så vanskelig å huske! Blir sprø av meg selv, trust me. Jeg skal lage innlegg i morgen om hvordan det hele fungerer 😀

    12. Little boxes on the hillside,
      Little boxes made of ticky tacky,
      Little boxes on the hillside,
      Little boxes all the same.
      There’s a green one and a pink one
      And a blue one and a yellow one,
      And they’re all made out of ticky tacky
      And they all look just the same.

    13. helt enig i at man ikke må la seg forfalle i forhold, men nå har ikke du hatt kjæreste i maange år heller haha, du aner ikke hva som kan skjed med deg eller kroppen din de neste 10 årene;) just sayin! men mentaliteten er riktig!

    14. weeds er dritbra! tenkte aldri iløpet av de 8 sesongene å slutte å se fordi det ble kjedelig, åh det burde du virkelig se!

    15. Hvor er du heldig at være færdig med at købe gaver allerede! Har endnu ikke købt en eneste eller ved hvad jeg skal give til ret mange :/ ender sikkert med at blive sidste øjeblik når semesteret engang er slut og jeg igen har tid til andet end uni og sove -.-
      Og hvor er det noget lækkert undertøj! bruger selv 70F i BH så synes desværre det er svært at finde noget flot til en overkommelig pris :S Hvordan er din størrelse hvis du bliver målt i en butik i forhold til det du køber på Nelly? og er der nogle mærker som har større skåle end andre?

    16. Hvor dyre gaver kjøper du til dine venninner, og hvem andre kjøper du gaver til? Trenger litt hjelp 🙂

    17. såå sexy undertøy, skikkelig fint <3 gruer meg sykt til juletids stresset kommer krypende, har enda ikke kjøpt noen julegaver.. vet ikke om du allerede har gjort det, men du kunne ikke tenkt deg å skrive et innlegg med julegave tips til kjæreste, venninner, søster/mor og far/bror? 😀

    18. Dumt du skriver at man ikke må la seg forfalle i et forhold. Hvis kjæresten din bare forlater deg fordi du ikke gidder og ha sminke eller pene klær på 24/7 når du er sammen med han så er ikke han noe og samle på.

    19. haha, jeg er også ferdig med julegavene! black friday var årets redning, så alle gavene mine ble superfine! utrolig fornøyd med mine innkjøp, og håper de som får de er like fornøyde, hehe :p

    20. Åh, digger undertøyet du har kjøpt! Kjøper ofte nye sett med undertøy, men kjæresten bryr seg ikke så mye. Han vil heller ha kostymer osv.. Litt kjipt, men jeg kjøper nye for det om! Elsker det!
      Du er veldig fin forresten, elsker den nye hårfargen din og ja! You go girl 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg