sangvideo

Husker dere denne videoen jeg la ut for godt over ett år siden? Juli 2012 var det, faktisk. Jeg spilte inn denne sangvideoen dagen jeg kom hjem fra hovefestivalen husker jeg, fordi jeg ble så inspirert av å se Lana live på festivalen og hørte på henne hele veien hjem. Uansett, nå er jo dette ganske lenge siden og jeg har begynt å tenke litt på å lage en ny. Spørsmålet er bare, er det noe dere vil? Såfall hvilken sang? Jeg må ha en som går ganske lavt i toneleiet, fordi jeg har en mørk stemme, haha. Så kom gjerne med forslag 🙂 

 

 . . Blir småflau av å høre på denne nå, herregud. Til og med jeg kan klare bedre, nå er jo igjen stemmen min annerledes. 

Kom nettopp hjem fra kjæresten, var der igår og laget pizza og koste oss. Nå skal jeg hoppe i dusjen, vi blogges mer senere ♥

144 kommentarer

Siste innlegg