dagens outfit

reklamelenker fra nelly 

Nå er det bare forberedelser, forberedelser og mer forberedelser til kvelden som står på planen, men jeg gleder meg sånn! Mathea, en venninne av meg, er så flink til å arrangere sammenkomster for jentene, vi var der på halloween også, og flere ganger i russetiden. Om jeg bodde litt mer sentralt ville jeg ha gjort det samme, det er jo så koselig når man gjør noe spesielt sammen, annet enn å bare drikke shots og dra på byen! 

I går var jeg og ett par andre venninner hos Martine for å fikse neglene og lage vårruller til idag. Det var veldig koselig og vi fikk snakket masse, jeg føler meg heldig som har så jordnære og snille jenter rundt meg. I tillegg har jeg to bestevenninner som bor i andre byer! Venner er, uansett hvor kleint det høres ut, det viktigste som finnes ♥

Meg og min kjæreste/bestevenn Stine! Genseren jeg har på meg er fra badkids.no, elsker den nettbutikken! Buksen jeg har på meg er fra nelly HER 

Det ble kjole nummer 1 i kveld, tenkte jeg måtte dryle på med litt pupper (som alltid?). Nå er jeg hos Lotte , men straks hopper vi ut døren! Vi snakkes i morgen, jeg har med meg kamera OG ekstra blitz, så dette bør bli bra!

 

Kjolen min er fra HER 

27 kommentarer

Siste innlegg