details of today

 

 Cardigan og singlet fra madlady.se, bukse fra nelly HER, klokke fra PULSAR og støvler fra HUNTER. 

Jeg har formet og farget brynene mine idag på SpaSpa, i tillegg til å legge litt vippeextensions. Jeg er veldig fornøyd med begge deler, som vanlig! Ser dere at jeg nesten har fått fult utvokste øyenbryn nå? Jeg barberte brynene rett av da jeg var 13 år, nå angrer jeg bittert på den avgjørelsen. Da tegnet jeg ikke noe på dem heller, så jeg gikk rett og slett uten bryn i flere måneder! Lekkert. . Nå trenger jeg iallfall bare å tegne litt helt innerst på hver side, resten er “naturlig”. Men takk for alle kommentarene deres angående å tatovere øyenbryn! Jeg er nå 99,99% sikker på at jeg vil gjøre det, hehe. 

 

22 kommentarer
    1. Ser at du har lagt ut en del bilder av hunden din i det siste, og jeg lurer veldig på om du kan lage et blogg innlegg angående rasen til hunden din? 🙂 Jeg liker hunder veldig godt, og syns det er veldig morsomt og lese om det! 😀

    2. Hei! Jeg skjønte ikke helt?Skulle du tatovere brynene dine? Det erjo ditt valg, men hva gjør du når du blir gammel og du får jo ikke forandra dem på noen måte…? Med det er ditt valg! Du erpen uantsett! Like pen som en prinsesse!!

    3. Hei Sophie Elise! Jeg fant denne linken på facebook, den gjelder mennesker som koker hunder, katter og andre dyr levende.. Dette gjør de visst for at dyrene smaker bedre etter at de har fått adrenalinrush av redsel og smerte.. Vet du om dette stemmer og om denne nettsiden er pålitelig? (change.org) Kan du skrive om dette på bloggen din og få folk til å signere for å få slutt på dette? Hvis det er en troverdig artikkel og nettside da!
      http://www.change.org/petitions/stop-cooking-live-animals?share_id=rCHwqFSJAy&utm_campaign=share_button_mobile&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition

    4. Ser at en del har misforstått litt angående å tatovere bryn. Når man tatoverer bryn brukes ikke samme type tatovering som for de på kroppen. Tatovert sminke (pmu) gjøres i første hud lag, ikke tredje som ved vanlig tatovering, og fader derfor gradvis bort. Hvis man ikke fyller på jevnlig vil den forsvinne etterhvert evt. at det ligger en svak svak skygge igjen. Går man til en god klinikk så vil heller ikke fargen bli rød når den fader. Gode klinikker tatoverer også med hårstråteknikk og lar brynene følge din naturlige form slik st det ser mest mulig naturlig ut.

    5. Hei du jeg lurte på hvor lang leverringstiden til luxushair tar, siden det er snart skole ball og jeg hadde tenkt til å bestille i derifra. Og trenger det veldig fort? 😉

    6. Så igjennom videobloggene hvor du coveret sanger, kunne ikke du gjort det igjen? Du har en utrolig fin stemme!

    7. hhaha, kan du ikke legge ut bilder av det? underholdende å lese bloggen din når jeg selv er nyoperert på nesen, av samme kirurg som deg faktisk 🙂 skal fjerne den nesegreia i morgen på colosseumkliikken og gledeer meg 🙂 så du stor forandring rett etterpå? har hørt at det kan ta opptil to år før nesen er “ferdig” spennende blir det hvertfall.

    8. Hvis du skal tatovere bryn burde du gjøre det hos SolPMU i Oslo. Hun er fantastisk flink! Slet med at jeg ikke har igjen bryn fra tenåringstiden jeg også, men nå er jeg kjempe fornøyd. De er veldig flinke med bruk av farge og forming. Alle går dit! 🙂

    9. Fant en gammel videoblogg av deg hvor du forteller om hva du har gjort idag; “Jeg har vært å fiksa negla mine, tatt vippe extenion, farget håret.. eeehh, neii.. kanskje for disse andre glamorøse bloggerne, men jeg har gjort matte lekser!”
      Morsomt å se hvordan du har endret deg, både utseende messig og i forhold til hverdagen din og alt du har fått til 🙂
      Syns du har en fantastisk blogg og du gjør en flott jobb! Stå på 🙂

    10. Hei har de fortsatt den cardiganen der? Eneste jeg fant så mye tynnere ut og ikke så tett og fin som din:) kan du legge ut direkte link evt skrive hva den heter? 🙂 takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg