fruen fra havet

Nå skal jeg vise dere hvordan en fotograferingsrunde til bloggen med hunden min vanligvis finner sted! 

Først må jeg ned å vekke den lille skapningen, og JA hun sover faktisk som ett menneske. På rygg med teppe over seg, haha. 

 

Så sier jeg “Rigmor, skal vi ta bilder til bloggen?”, og hun ser på meg med følgende blikk “hvem-tror-du-at-du-er”

.

Så oppdager hun kameraet, og kommer med “what the fuck”blikket sitt mens jeg prøver meg på en desperat liten duckface. 

Så prøver jeg meg på ett bilde sammen! Jeg har lært av erfaring at tiden er knapp før hun begynner å sprelle som en makrell, så jeg har i gjennomsnitt 5 sekunder hver gang vi skal ta bilder. Jeg trodde dette ble så fint, men tydeligvis var lille Rigmor litt for trøtt! Vi skulle egentlig ut på tur idag, men vi begge vil helst bare sove, hehe ♥ Kosemoseoverdose idag! Gleder meg til bloggerne begynner på tv2 Bliss, da får dere jo også sett lille gullet mitt i aksjon! Den søte coca cola tskjorten min er forresten fra madlady.

Ellers har jeg pyntet litt på både meg selv og rommet mitt idag! Da jeg var liten bodde vi ved havet, og jeg gikk dag ut og dag inn å plukket stener og skjell i fjæra mens jeg var på oppdagelsesferd Jeg er så glad jeg hadde den barndommen, en gang fant jeg noe som lignet på en sjøhest! Uansett, det er noe jeg har savnet lenge, nemlig å se havet hver dag. . Derfor har jeg dekorert litt av rommet mitt likt som havet idag, så kan jeg drømme meg bort. 

Ett lite blåskjell i håret. . 

Elsker denne ringen! 

Alt dette er fra DENNE nettsiden ♥ Nå skal jeg kle på meg jakken,Marte kommer snart og henter meg. VI skal se monsterbedriften og lage paste de parma, igjen. . Tar med kamera denne gangen! 

46 kommentarer
    1. Hei. Lurer på noe angående Ebay. Har du bestil der før? om du har; går det ant å bestille alle varene du har i handlevognen med en gang fordeom de ikke er fra samme selger?

    2. Anonym ; jeg har ikke bestilt fra ebay før nei!
      Silje : jeg går ikke tur med hunden ofte, mamma går som regel med hunden min sammen med de to andre hundene. De dagene rigmor ikke kan gå på “fellesturene”, fordi de er for lange eller for dårlig vær, tar jeg henne med ut. Men hver dag blir hun gått tur med!

    3. Så sinnsykt fin du var! Du kledde veldig godt å ha så naturlig sminke(sminkeløs?)! <3 du kler veldig godt hverdagssmimkem din og, men det var fint med litt forandring!

    4. Så fin hund du har! (vil og ha hund, du er heldig som har hund) jeg er en fast leser av bloggen din og jeg elsker og lese den.Syns det er fint at du setter ut bilder av hvordan du ser ut og sånn, det gir meg inspirasjon ^^ Gleder meg og til og se bloggeren på tv2bliss <3

    5. Vil bare si at jeg elsker bloggen din, lurte bare på om du har det bra? og om du vil lage en videoblogg snart? 🙂 <3

    6. tnaw, haha DAT FACE! utrolig kjønn hund, og med en kjempepen eier! elsker det bildet hvor han hjesper. ser ut som et stor glis da^^

    7. “vi skulle egnelig på tur i dag” betyr det at du ikje går tur med hunden din kver dag???? STAKKARS!!!!

    8. @SIlje Leste du i det hele tatt innlegget? Hun sa jo selv at hun ikke gikk tur med sin egen hund alltid, fordi moren gjør det, men de blir gått tur med hver dag. Skal ikke være lett når du må slenge deg på kommentarfeltet så fort du tror du har funnet noe du kan rakke ned på..

    9. Hei! Jeg synes du er en flott blogger og liker at du har stort fokus på dyrevern.
      Jeg ville derfor fortelle det om en artikkel jeg fant på vg i dag hvor det stod at ginatricot skal slutte
      å selge produkter laget av fjær, skinn, pels og angolaull(?)(ull fra de hvite kaninene).
      Synes dette hadde vært kjempe bra å få frem på bloggen, slik at det blir kjent for allmennheten og slik at
      det blir mer fokus på feil behandling av dyr. Dette budskapet burde nå ut til flest mulig!
      Håper du, som har såpass stor makt og påvirkningskraft kan dele dette på bloggen!
      Leser bloggen din hver dag, den er super!:)

    10. “Jeg svarer som sagt på kommentarene deres i kommentarfeltet og dere sjiktet til å kommentere:(:(:(”
      Vet du hva? Jeg synes det er direkte gyselig å komme med et sånt utspill… Du bør bære takknemlig for de kommentarene du får… Og foresten så vil jeg ikke kalle det å svare i kommentarfeltet når du bare svarer på 1 eller 2 kommentarer per innlegg…

    11. Da jeg så bildene av hunden din holdt jeg på og fnise meg i hjel! Det er akkurat sånn jeg reagerer når jeg blir vekket..+ hvis noen hadde pekt på meg med et kamera etterpå ville jeg nok sagt det du skrev. For en herlig liten hund! hvor gammel er den? hvilket kjønn?..(glemmeralltid) Kan du vær så snill ha et lite innlegg om den, så vi får vite mere?:) ELSKER bloggen din forresten!

    12. Hanne : jeg har jo et liv jeg også, og sitter ikke lenket til pcen. Jeg synes det er bedre at jeg faktisk leser alle og svarer på de jeg rekker, enn INGEN.
      🙂 oj, det visste jeg ikke 😀 skal prøve å huske å informere om dette i neste innlegg!

    13. Gjesping er et dempende signal. Hun ønsker at du skal slutte med det du driver med. Anbefaler at du leser På talefot med hunden med Turid Rugaas..

    14. Provoserer meg veldig dette her; du vekker en sovende hund kun for å ha det morro på dens bekostning og for at du skal se bra ut, og du går sjeldent tur med din egen hund? Hvorfor lufter du henne ikke selv? Dyrevenn my ass?

    15. haha, gøyeste innlegget jeg har sett her på lenge 😀 tullete av folk å kritisere deg for å VEKKE hunden, det er ikke skadelig akkurat. Min våkner bare jeg reiser meg fra sofaen, betyr det at jeg skal sitte limt til en flekk i de timene hunden sover? Nei. Ikke bry deg!

    16. Du e alltid fin! Men ser helt fantastisk ut her, med litt mindre sminke og lipper. Nydelig! 🙂 Og Rigmor er søt 😉 Klem!

    17. Huff for ett stressende liv du har. Virker som du bare er å fikser hår og negler eller ser på film. Bli litt kreativ!

    18. Lene : det er fult valgfritt, vi hadde ikke i skinke!
      Anonym : nei, det var jeg ikke klar over. men takk for tipset..? haha.
      Trine : Synes det høres ut som et ganske godt liv, jeg ! 🙂
      Anonym : jeg har ikke restylane i leppene lengre?
      Katarina : haha, jeg er helt enig! Hunder må jo tåle å bli vekket akkurat slik som oss mennesker.

    19. Jeg reagerte også på det du skrev om at du ikke gikk tur med hunden diin fordi dere heller ville kose. Du sier videre at moren din går tur med den hver dag, og jeg tolket det da som at hunden kun får en tur daglig? Mulig du og din familie kun går på toalettet en gang i løpet av en dag, men å tvinge en hund til å måtte holde seg såpass mye, det syns jeg ingenting om. Ikke kall deg dyrevenn når du ikke engang tar vare på din egen hund.

    20. så ufattelig søt hund. du kan se min hund på min blogg, elsker disse dyrene 🙂 lo godt når jeg så bildene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg