barbieworld

Tusen takk for all positiv respons jeg fikk angående “bloggerne”. Det er en veldig spennende tid for meg, og det er godt å se at flere av dere klarer å glede seg på mine vegne. Nå har jo dere fått blitt kjent med meg i ett par år på denne bloggen, så det skal bli gøy for meg å kunne vise dere en litt mer ekte side av meg selv – så får dere bli kjent med jenta Sophie Elise, og ikke bloggeren!

Som sagt er jeg i oslo nå, og bor faktisk hos fine Anette-Marie inatt. Hun har blitt min storesøster i oslo nå, og kommer med masse gode råd og passer veldig på meg. Så jeg har lekt litt med den lille jenta hennes, og nå sitter vi og ser på how i met your mother. En koselig og rolig kveld i hovedstaden! I morgen blir det derimot litt mer hektisk, jeg må finne det siste jeg trenger til vårlanseringen på onsdag. Første gang på rød løper vet dere, er utrolig nervøs! Ønsk meg lykke til med det, jeg trenger det nok. 

Såklart må man ta på høye hæler når man får besøk av rosabloggeren. . 

. . og leke med barbie. Genseren min er forresten fra nelly  HER 

Happy family! 

 

61 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si at jeg er en stor fan og at jeg digger deg og bloggen din. Håret ditt er så nydelig, hvilken produkter bruker du i det for å få det så Sundt og fint? Kan du lage et innlegg om både produktene du bruker i håret og hvilken sminke du bruker? Hilsen en nysjerrig leser<3 stå på!

    2. Helene : vi var aldri uvenner, laget en kampanje sammnen mot mobbing – den kan du finne litt lengre bak i arkivet!
      karianne : tusen takk for det! jeg er elendig på produkter, jeg.. bruker det vi har hjemme av shampo og balsam og ellers ingenting. drar veldig ofte til frisøren så det må nesten være grunnen!

    3. Seriøst Helene, undersøk før du kommentere.. hele greia var i forbinnelse med enn kampanje mot nettmobbing! Kos deg masse søte sophie ♥♥

    4. Hei, jeg lurte på om du kunne skrive en innlegg om deg og Anette Marie, for jeg skjønte ikke helt, var dere uvenner eller ?
      PS: Elsker bloggen din <3

    5. Lykke til med lanseringen! Gleder meg til å se Bloggerne, blir spennende å se hvordan dere egentlig er (på TV, vertfall) 🙂 Du blir sikkert kjempefin på den røde løperen<3

    6. gleder meg så sikkelig til den nye serien, elsker jo tigerstaden osv å leser masse blogger, du er jo favoritten! så det blli sykt gøyt å bli litt mere kjent med deg på en måte hehe

    7. Så koselig! Gleder meg skikkelig til den nye serien, blir nok helt konge. Massemasse lykke til på Onsdag! (Er det her man putter inn U ROCK??) :*

    8. Hei Sophie! Den videoen dere laga var jo helt utrolig! Måten dere laga det på og hvor bra spilt det at er jo helt fantastisk. Den videoen beskriver så mye. Virkelig bra at noen som er så høyt på topplista lager en sånn video om mobbing. Supert!!
      Kos deg masse i Oslo. Og lykke til! 🙂

    9. Jeg må bare si jeg gleder meg utrolig mye til å endelig kunne følge med deg på tv! Hørtes sikkert litt creep ut, men var ikke ment sånn ! 🙂 Du er virkelig en av de få norske personene jeg faktisk ser opp til og du betyr på en eller annen merkelig måte utrolig mye for meg å ha i hverdagen selv om det bare er en blogg! Lykke til på onsdag, gleder meg alt 🙂

    10. Så søte♥
      Håper enkelte ”hatere” endelig får et annerledes syn på deg,for du virker som en helt utrolig person som tørr å kjempe for det du tror på!

    11. Hei! Alle har vel kjent på det med kropspress på skolen, for feit! Jeg er nå i en periode der jeg bare har lyst til å stikke fingeren ned i halsen å kaste opp alt sammen. Har klart å vere sterk til nå, men snart knekker jeg! Føler jeg MÅ ha toppkarakter, siden jeg har begynnt å trene 2 ganger i uken må jeg liksom være sterk og sprek! Sån er det ikke! Har du noen råd om hva jeg kan gjøre for å føle meg bedre, for å føle meg stolt av meg selv?
      Gleder meg kjempe mye til å se deg på TV 🙂
      <3

    12. Du er et godt menneske Sophie Elise! Har lest bloggen din i mange år, og jeg ser at du utvikler deg bare mer og mer positivt! Måtte bare si det. Gleder meg til å se den nye serien du er med i, for å se den “ekte” Sophie! Ha en kjempe fin kveld videre <3

    13. Så herlig, godt å se at det går bedre mellom dere nå! og at du har det fint:) Satt å tenkte på noe, om det innlegge der du hadde kjøpt bøker for noen dager/uker siden. Og det virker som du er litt interessert i det overnaturlige.. Dette er kanskje helt ut av det blå men.. Poenget mitt var du burde lese boken: Livet på de andre siden. Jeg hater seriøst å lese bøker… men denne måtte jeg lese etter hva mamma fortalte. OG jeg kan LOVE deg den har forandret livet mitt, bare denne boken har gitt meg helt nytt syn på livet. Jeg har hatt en veldig tung tid i det siste, så ille at jeg ikke ønsket å leve mere. Men da jeg leste denne boken fikk jeg så mye glede å håp, at jeg bestemte jeg skulle fullføre ” det så kalte spillet” (som vil si å leve her på jorden). Jeg vil anbefale alle å sjekke ut denne boken! Den har virkelig gjort ekstremt inntrykk, som jeg aldri har fått noen gang. Og Sophiee! Om du så sjekker ut denne boken og får lyst å kjøpe den. Kan du ikke legge ut en bilde senere på bloggen! Jeg vil gjerne se om du noen gang leser den og hva du synes. I tillegg har du stor innflytelse på andre siden du er en kjent blogger. Og JEG mener bare av å lese denne boken kan utrolig mange få håp og glede. Jeg leser bloggen din flere ganger om dagen og har vært fastleser siden da du startet å blogge! Jeg er bare et år yngre enn deg og jeg ser opp til deg. For du er rett og slett en utrolig godhjerta person, og så utrolig sterk! Fineste sophie<3 Både innvending og uten på!

    14. Det er jo helt utrolig at du har laget en “kampanje” mot mobbing slik du svarer leserne dine, Sophie.
      Du av alle burde vite at folk husker det negative, og at det positive blir glemt. Det jeg prøver å si er at “alle” har fått med seg krangelen, men ikke alle har fått med seg filmen deres.

    15. Håret ditt er blitt helt nydelig, Sophie! Du har blitt så voksen det siste året og bærer deg selv bra 🙂

    16. Så søte bilder. 😀 Tror aldri jeg har sett familie-relaterte bilder på bloggen din før. Har alltid sett bilder av deg, dine venner og typen. Det er veldig bra synes jeg! Får vi liksom se en litt annen side ved deg enn bare venner og typen liksom. 🙂

    17. Hei sophie !
      Du er nydelig, helt seriøst <3
      Men jeg lurte på om leserne dine kan komme å se på deg på den røde løperen ? Eller er det bare kjendiser som får lov til å være der og se på ..? 🙂

    18. hilde : hvorfor er det utrolig? synes ikke jeg har hverken mobbet noen eller svart frekt, jeg.
      asli : tusen takk! jeg er faktisk ikke helt sikker, jeg! det kommer til å være en del presse der, så det kommer sikkert til å kunne være mulighet for å se på. . tipper jeg. skal sjekke opp idag!
      Silje : tusen takk<3 veldig koselig å høre 😀
      Cassandra Lysgård : ja, det er det 😀 jeg er alltid litt redd for å spørre familie og slikt om å være med på bilder, fordi jeg har opplevd at enkelte ikke stiller seg så positiv til bloggingen min.. Og det er vel forståelig på en måte. Men anette-marie er jo ikke bokstavelig talt familie så da går det greit, hehe! I tillegg er hun jo blogger selv:-)

    19. Herlighet for et gjeng. Jeg lurer på hvordan disse rosabloggerne hadde fikset litt normalt hard arbeid en dag….uff og uff stakkars manikyr. Nei sett de til å bære stein en dag og lag litt mindre trutmunn – da er det håp

    20. Du er rett og slett NYDELIG Sophie <3
      Jeg trodde lenge at du var som alle de andre "rosabloggerne", men du skiller deg virkelig ut i mengden. Du er en EKTE person og gir så godt uttrykk for det. Unner deg alt godt og gleder meg til å se den mer personlige siden din på skjermen over jul!
      Håper du får en strålende uke <3

    21. Kan du nå svare meg på hvorfor du må så ofte til frisøren?
      Hvorfor tviholder du på hendrix når du alltid må tilbake?

    22. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne lage en tutorial på krøllene dine og skrive litt om hvlike hårruller du bruker?
      Lykke til!

    23. kunne virkelig ønske jeg var deg!! du har en perfekt kropp, en kjent blogg, eget TV-program og en utrolig kjekk kjæreste! ahh, blir deprimert av å lese hvor perfekt livet ditt er :'( <3 lovee uu, sophie <3

    24. emilie : det er koselig å høre, men samtidig litt trist at du føler det slik! jeg har ikke ett perfekt liv, men jeg har det bra. Uansett sliter jeg med mine problemer, som alle andre! Men tusen takk<3
      Maria : jeg skal prøve å få gjort det:)
      Hilde : det er fordi de har de beste extensionene når det kommer til tape, uten tvil. Det er jo ikke hendrix sin feil at jeg aldri blir fornøyd med mindre jeg er helt lys eller helt mørk, haha.
      Lill Falch : aw, så koselig at du tror det! tusen takk 🙂

    25. Men er tape så mye bedre enn clips?
      Kan bare ikke forstå hvorfor noen vil ha slitte tapeextensions, når håret så friskere ut med clips:P

    26. Hvorfor sov du ikke hos kusinen din Stine? Annette skrev på bloggen sin at du ikke har familie i Oslo, men du har jo det? 🙂

    27. Hilde : håret ser IKKE bedre ut med clips i virkeligheten, og kjennes heller ikke bedre ut. Men om du foretrekker clips så er det jo flott at det er lov å velge hva man selv vil ha! 😀
      Anne-Marthe Fredriksen : Har ikke vært hos stine på to år nå, så det hadde kanskje ikke passet seg helt selv om jeg hadde veldig lyst til det. Kanskje neste gang:D

    28. Jeg har fulgt deg igjennom bloggen din så lenge jeg kan huske, og du er virkelig vakker! Videoen mot mobbing var utrolig bra. Fikk nesten tårer i øynene. Er så syns at du får så mange negative kommentarer, for du fortjener virkelig ikke noe av det. Håper det går bra med deg, hilsen en fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg