stolt av å vise dere

Nå sitter jeg på flytoget, på vei inn mot oslo. Som jeg fortalte dere måtte jeg være i hovedstaden denne uken på grunn av jobb, og nå kan jeg endelig fortelle dere hva det gjelder! På onsdag skal jeg på den store vårlanseringen til tv2, fordi . . . fra og med 12 januar 2014 kan dere seg meg på tv2 bliss, hver søndag! Produsenten bak blandt annet “tigerstaden”, “Tone” og “petter elsker mari” har nå skapt en ny dokumentarserie kalt “bloggerne”, hvor jeg er en av 4 jenter som har blitt fulgt i over ett halvt år nå. Spennende, sant!? En av de andre jentene er faktsik VOE, jeg gleder meg masse til å se hva de har filmet med henne også! 

Bloggerne er ikke så veldig likt tigerstaden og annet i samme sjanger, fordi det handler om mer alvorige temaer og ikke bare glitter og glam. Dere får følge meg på min “emosjonelle reise” når venner flytter fra meg og jeg sitter ganske alene og lurer på hva jeg skal gjøre med livet mitt. Jeg gråter ikke så mye men en gang brøyt jeg nesten helt sammen når vi skulle filme, så det blir rart å se i ettertid. Ellers har tv2 fulgt meg gjennom russefeiringen, blandt annet en fest hvor jeg var ganske beruset og russedåpen dagen-derpå. De var også med meg og Stine på Justin Bieber konsert, de var mye i harstad når jeg jobbet til eksamen, og de har filmet meg sammen med blandt annet Mathias en del. Med andre ord, en fin og personlig serie som forhåpentligvis får frem hvem jeg virkelig er. Hjemme med familien, ute med venner eller på date med kjæresten – så og si alt er med! Til og med rett etter neseoperasjonen. Så her kommer det til å bli mye spennende å se på!

Noen andre som gleder seg? Håper det ikke er lang tid før jeg har en trailer å vise dere! Dette er så langt det største jeg har oppnådd i min “jobb”, og jeg er så utrolig stolt og takknemlig for å få være med. 

Følg med i kommentarfeltet om dere har spurt om nnoe dere lurer på, der svarer jeg alltid! Stor klem


157 kommentarer

Siste innlegg