den beste

Dere som har lest bloggen min lenge har sikkert fått med dere at jeg elsker Miley Cyrus, jeg har sett opp til henne helt siden jeg gikk i 8. klasse og så Hannah Montana på disney channel før skolen hver eneste morgen. Den siste tiden har hun nå blitt hva folk vil kalle “gal i hodet”, men som jeg heller vil betegne som rimelig smart. Hun er mye mer kjent nå, og tjener også mye mer enn hva hun gjorde før. Det irriterer meg sånn når folk hører sanger hvor hun virkelig viser talent, hvor hun ikke kler av seg men kun viser hvem hun er ved å bruke stemmen sin, så sier mange “åh, det er jo slik hun bør gjøre! Vi vil ha den gamle Miley tilbake”. Men, hva i all dager? Verden “hadde” den gamle Miley lenge, hun uskyldige med langt hår og nydelig stemme. Ingen brydde seg om henne. Så tydeligvis må man jo kle av seg å fyre en joint på scenen om man skal få mulighet til å vise talentet sitt. . . Slik kan det jo nesten virke, iallfall i utrolig mange tilfeller. 

Hva tenker dere om den “nye” Miley? Elsk eller hat? 

Jeg elsker denne versjonen av sangen! Og nå trenger dere ikke å begynne med å sammenligne Miley og Lana, de er helt forskjellige. Jeg har forresten sett Lana live to ganger, og det er ikke så fantastisk bra, altså! Men igjen, helt annen type stemme enn Miley.

116 kommentarer
    1. OMG! Du vet ikke jeg elsker Miley! Har gjort det helt fra starten og kommer aldri til å stoppe! Hun er perfekt som hun er! Og HATERS GONNA HATE! <3 Og det er jo opp til henne hvordan hun skal kle seg, folk dømmer henne bare på grunn av utseenden hennes og ikke stemmen og det er ganske dumt fordi stemmen hennes er FANTASTISK! <3 Bdw. Elsker bloggen din og deg! <3

    2. Tror faktisk at det er den Miley hun alltid har vært, den hun alltid ha villet vært. Men nå tørr hun å vise fram sitt sanne jeg! Hun er ikke redd for hva andre mener om henne lenger, tror ikke hun ville være “den gamle” Miley fordi det ikke var henne, men bare et image hun hadde:)
      Elsker Miley uanz<3

    3. Synes hun har fin stemme. Men for meg har det virket som om hun prøver mest mulig å bevise folk at hun ikke er noe Hannah Montana lenger. Den jointen hun fyrte opp var vanlig røyk, tror jeg? Det leste jeg ivertfall. Bare at hun hadde rullt den sånn at det skulle ligne en joint. 😛

    4. Åh! Endelig en annen toppblogger som er enig! 🙂 Elsket henne helt siden 2006, og elsker henne egentlig mer nå enn før! ♥
      Folk må bare lære seg å respektere hva andre gjør, isteden for å hate på dem!

    5. Jeg digger hun! Jeg blir så sint når folk sier ” Å herregud så stygg hun er blitt! Hun burde fått lengre hår, større pupper osv ” Jeg er så lei alle som klager på henne, det er hennes egent liv..La hun leve det livet hun vil! Hun er en av de sterkeste personene jeg har sett ♥
      Btw.. Elsker deg Sophie♥
      -Marthe

    6. Elsker miley cyrus ! Har alltid gjort det, men syns at wreckingball videoen og we cant stop videoen er litt klein å se på? Liker godt sangene og henne i seg sjøl :p håper ho bere ikke roter seg bort i noen alvorlig styr etter hvert 🙂

    7. Jeg liker Miley, og elsker det nye albumet hennes! Har heller ikke noe imot hvordan hun kler seg. Noe jeg derimot ikke er så fan av er det her med promotering av narkotika. Dette gjelder ikke bare hun. Rihanna og Chris Brown også… Jeg er STOR Rihanna fan, men blir rett og slett litt irritert når jeg ser hva hun legger ut på Instagram. Om de røyker hasj eller ikke blåser jeg lang f i. Men de har mange fans som er yngre og lett påvirkelige så synes de burde tenkt litt på hva de legger ut. Men det er min mening da:)

    8. Hu har en jævlig bra stemme, det skal hun ha. Jeg personlig bryr meg ikke, hu har fin stemme men jeg ekke fan, helt grei å høre på men gjør det sjeldent. Men jeg hater hu ikke.. haha, har ikke noe i mot henne 🙂 Det er Eminem som er best 😀 syntes jeg hvertfall

    9. åh så fantastisk! elsker miley, hun virker som en utrolig sterk person som virkelig er verdt å se opp til

    10. Eg syns ho e sykt kul, å ho e sinnsykt fin sånn som ho kler seg nu! ELSKA stiln hennes, men personlig syns eg ikkje nåkka om alt dedær “ekstreme” ho jør.. Dæ at ho kasta klean bryr eg meg ikkje så mykkje om i grunn, før di aller fleste kjendisa jør dæ, så koffer sku vi reager så veldig når ho og jør dæ? Nei, bryr meg ikkje om dæ at all! Men dæ at ho driv å twerka oooooveralt å røyka i offentlighet, på den måtn ho jør dæ, syns eg e litt barnslig egentlig.. Åsså lika eg ikkje tonga hennes. Den e heile tia ute av munn hennes, å når ho driv å overdriv så sykt me dæ så syne ge dæ e litt ekkelt.. Men før all del, ho har fin stemme! Men eg e ikkje nå spesielt fan av musikken hennes egentlig, ho har masse masse bra, men ikkje akkurat min smak

    11. hun har et vanvittig talent, bare synd hu har så utrolig behov for oppmerksomhet. liker bedre musikere som har bra talent, men ikke behøver å “sjokkere” ved å imponere. tror miley hadde gjort det jævlig bra uansett. hu hadde ikke trengt å gjøre så mye ut av seg egentlig.

    12. Jeg har alltid sett opp til henne, og jeg synes hun ser så utrolig bra ut, hun har et godt hjertet som ingen klarer å se.

    13. Det er ingen ny miley. Miley som er nå, er den hun alltid har vært men aldri kunnet utrykkt på grunn av reglementet osv til de som “Eide” henne i Hannah Montana.

    14. Miley har et irriterende stort behov for oppmerksomhet. Greit at hun vil vise at hun er blitt voksen, og at hun har lagt Hannah Montana og Disney bak seg, men jeg blir oppriktig flau av å se på hvordan hun oppfører seg. Det er kult å ikke være helt A4 støtt,, men hun prøver for hardt og det er så kleint å se på. Det er på tide at hun roer seg ned et par hakk.

    15. Hun måtte jo vokse opp hun også som alle andre 🙂 selv er jeg ikke fan av henne ^^ tror pina meg jeg er eldre enn henne og :p uansett den tunga kan a slappe av litt med :p Kiss som regjerer der haha

    16. Musikken til Miley Cyrus synes jeg fortsatt er kjempebra, men liker absolutt ikke den nye “personligheten” hennes.. Synes ikke at det å sleike en slegge på en video, og tenne en joint på scenen (i altfor lite klær) når hun vinner en pris, gjør at hun kan vise frem talentet sitt.. Hun har alltid hatt mye fans, og det er unødvendig å gjøre som hun har gjort de siste månedene.. Dessverre har hun blitt et dårlig forbilde, og hvis noen andre sier noe annet mener de at det å røyke en joint er helt greit.. Jeg elsker musikken, men jeg holder meg til den!

    17. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sagt noe pent om Miley siden hun “forandret” seg. Eller, har egentlig aldri likt henne kjempegodt som artist, rett og slett fordi musikken hennes ikke har appellert helt til meg. Men hey, you can’t argue with talent. Hun gjorde denne låten dritbra.

    18. Jeg liker “nye” Miley. Folk kan jo ikke forvente at hun skal være en uskyldig liten jente resten av livet fordi hun var Hanna Montana før. Synes det er smart av hun mtp inntekt og publisitet, samtidig som jeg tror hun trives med å få utfolde seg fremfor å late som om hun fremdeles er en uskyldig liten 14 åring.
      Jeg liker musikken, og synes definitivt at hennes nye image er kult

    19. Jeg ELSKER Miley og det vil jeg alltid gjøre! Hun er så utrolig talentfull og fortjener repsekt. Håper selvfølgelig hun slutter med narkotika, ettersom det faktisk er farlig, men når det er sagt så elsker jeg alt med henne <3 hun er råååå!

    20. Veldig fin versjon av sangen! Litt mer “laid back” enn det Lana viser.
      Syns det er bra Miley vokser opp! Kun fordi hun er kjent burde hun ikke få så mye pes for det. Alle tenåringer må jo bli voksen en gang.

    21. Verden brydde seg om den gamle miley, hun hadde millioner av fans, og vil si hun var en av verdens mest kjente stjerner. Hun er i media nå pga hvordan hun oppfører seg, ikke pga musikken hennes.

    22. har samme som deg, elsket henne helt siden 8. da hun spilte i Hannah Montana, og jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør narr av henne og hater på henne fordi hun har forandret seg. jeg elsker henne. jeg elsker utseendet hennes og hun kommer alltid til å være en person jeg virkelig elsker og ser opp til uansett hvordan hun har forandret seg. elsker også det coveret av summertime sadness, har hørt på det om og om igjen.

    23. synes hun er flink, men synes det er kjipt hvordan hun driter seg ut med alle “feilene” hun gjør. de fleste mennesker, får jo vokst opp og gjort dumme ting uten at hele verden ser på, ergo, konsekvensene er ikke like store for oss. hun er jo i litt limbo nå, hvor hun ikke helt vet hvem hun er virker det som. om 6 år, får man se den virkelig Miley 😉

    24. Aah, likte den mye bedre enn Lana sin, men så har jeg heller aldri hatt sansen for Lana (heller ikke Miley sine sanger da, men stemmen hennes er helt rå). Bortsett fra Lana del duck! Du må søke på det på youtube om du ikke har sett det enda da. x) Er morsomt med mindre man er helt sånn “ÅH FORGUDER LANA OVER ALT PÅ JORD, ALLE SOM IKKE LIKER HENNE KAN DØ”-ish..
      Æ drømt førresten om dæ i natt. At vi va vænna og du va vældi koselig å vær ilamme, va heilt paff i drømmen over kor snill du va, haha. Og tvila ikke på at du e det i virkeligheta også, altså ^^

    25. Den eneste delen av sangen som på noen måte kan måle seg med Lanas versjon er “think I’ll miss you forever”-delen. Bryr meg lite om skandalene til Miley, men har aldri likt sangstemmen hennes. Synes den er nasal og irriterende. Var stor fan av Hannah Montana, men hatet da hun sang. Synes rett og slett hun ikke har et spesielt talent.

    26. Jeg har aldri vært en fan, verken av den gamle eller nye miley cyrus. Men hun hadde en streng kontrakt med Disney, strengere enn de fleste foreldre. Hvordan hun skulle oppføre seg, hvilken frisyre hun skulle ha, hvem hun kunne date.. Så det er ikke rart at hun vil kvitte seg med Hanna Montana.
      I tillegg, som du sier, har hele denne kampanjen vært nøye planlagt – alle singlene og platen er kommet på topp pga tidspunktet de var lansert.
      http://entertainment.time.com/2013/09/19/miley-cyrus-marketing-genius/

    27. Jeg synes ikke det er mye smart i det hele tatt. Jeg tror at i lengden så vinner man mye mer på å ta vare på seg selv og ha det bra, i stedet for å gjøre mange stunts kun for å bli lagt merke til og tjene penger.
      Som du sier er det helt sant at Miley har et talent, det er et faktum. Og ja, det er urettferdig at man får mer oppmerksomhet for drama man har rundt seg enn de tingene man faktisk gjør bra, om det er et talent som sang eller politisk interesse.
      Og det irriterer meg at folk definerer det som smart å tjene så mye penger som mulig på nesten alle bekostninger. At folk ser på det som smart å bruke dop kun for PR irriterer meg. Og jeg trodde faktisk du hadde skjønt det nå, at det viktigste i livet ikke var tjene penger. Det virket et sekund virkelig som om det hadde gått et lys opp for deg når du droppet å stemme høyre og stemte mdg i stedet. Og som du selv sa, hvis du hadde dratt til Taiji hadde det vært for å tilfrredsstille leserne dine, men du måtte heller tenke på deg selv og ditt eget beste. Altså i stedet for å tilfredsstille leserne dine og media var du smart og tenkte på deg selv og din egen psykiske helse. Miley derimot gjør jo det stikk motsatte og provoserer på alle bekostninger, kun for å gi media noe å skrive om.
      Helt ærlig Sophie, du av alle burde jo vite hva som er det viktigste. Din egen mentale og fysiske helse, eller masse penger og oppmerksomhet?

    28. Jeg elsker Miley. Jeg har alltid elsket henne og har vært smiler så lenge jeg kan huske! Alle forandrer seg og det må man respektere. Jeg føler at hun er mer seg selv nå en før, det virket som om hun holdt seg selv litt tilbake før

    29. Marie : så er det jo ingen av oss som vet om Miley har det mentalt bra heller. Hun sier hun har det fint, så for karrieren hennes er dette smart, og om det er det som gjør henne glad, så for all del. . Tror heller ikke hun dreper seg selv av å røyke weed.
      Trine: Ja, det var det jeg mente! Hun er et markedsføringsgeni!
      Marlene T : Haha, så gøy at du drømte om meg! 😀
      Anonym : vel, om barn i 9-13årsalderen sitter oppe og ser på EMA på natten tviler jeg jo litt på.. og jeg tror ingen av dem kommer til å røyke joints kun av den grunnn heller. Da er jo DE dumme.

    30. Enig i alt det du sier Sophie! Bortsett fra en ting, jeg syntes Lana er veldig bra live:) Elsker Summertime sadness!

    31. jeg respekterer miley veldig mye. Selv om jeg har sukket og ledd mye av det hun har gjort den siste tiden. Men hun har et så stort talent, og en unik stemme. Elsker versjonen hennes av summer time sadness, fikk gåsehud og hele pakka 🙂

    32. Jeg er helt enig i det du sier! Jeg som egentlig bare har sett opp til Rihanna i alle år, har virkelig fått øynene opp for den nye Miley!

    33. Har bestandig støttet Miley og kommer alltid til å støtte henne også! Elsker at hun røykte på scenen, hun gjord det for å viser fingeren til haterne og for å terge dem. Haha, hun er så rå!! Elsker henne. Er en smiler, og kommer alltid til å være det. Det er ikke Miley sitt ansvar å være et godt forbilde for noen. Hun har ikke skrevet under en kontrakt, gg dem som ikke liker henne, kan føle seg fri til å holde øynene og ørene lukket når det kommer til Miley.
      Hannah Montana var faktisk bare en jobb, en rolle hun gjorde når hun var yngre. Hun sa opp jobben, og da kan ikke verden fortsette å forvente at hun skal gå rundt med parykk på hodet og kle seg som et barn
      So proud of you GIRRRRRRRRL! xxx

    34. Elsker Miley. Hun er sterk og utrolig flink til og synge! Digger det nye imaget hennes 🙂 jeg er 26 år, men allikevel så er det noe med disney stjerner – man blir liksom aldri for gammel til det 🙂

    35. Vet ikke om du er klar over hvordan de bedriver weed-bransjen den dag i dag, men kan fortelle deg at helt naturlig weed er sjelden vare med mindre man dyrker selv. I test-samples av det selgerne sier skal være 100% naturlig weed (altså hvor du får rus av virkestoffet thc) finner du som oftest stoffene kokain, benzener og amfetaminer i den såkalte “rene” weeden. Ingenting av dette kan være bra for helsa, og dessuten er veien kort fra A til B, spesielt i bransjen Miley er i. Weed er også kjent for å fremkalle schizofreni, depresjoner og en hel del annen crap som ikke er bra for helsa.
      Du sier dessuten at “ingen la merke” til Miley da hun var yngre og hadde Disney-imaget. Det er jo bare sprøyt. I en alder av 16 år har hun fått mer oppmerksomhet en det en vanlig person får gjennom hele livet. Så da handler det vel mer om hvilken type oppmerksomhet man vil ha, og hva man ønsker å få oppmerksomhet FOR. Så Miley har jo tatt valget at i stedet for å basere PR-en sin på talentet, så baserer hun det på ting som vil sjokkere publikum og media. Og da er det jo ikke rart at det er det folk fokuserer på.
      Hun hadde jo dessuten mange platformer å vise frem talentet sitt på og hadde flere suksessfulle album, låter, konserter og filmer FØR hun forandret seg. Så det blir jo feil å si at hun ikke fikk vist frem talentet sitt før hun kledde av seg og begynte å røyke pot offentlig.
      Jeg har ingenting personlig imot Miley, og synes musikken er helt ok. Men sånn ca. alt det hun selv, og alle fansa sier for å rettferdiggjøre, unnskylde og forklare handlingene hennes er bullshit. Den eneste forklaringen er at hun er PR-kåt. Smart for å tjene penger, men hvordan det går ut over den mentale og fysiske helsa får vi nok vite etterhvert.

    36. Jeg synes hun har gått alt for langt! Har ingenting imot at hun spiller på sex, det har utallige stjerner gjort før henne og jeg digger den nye looken hennes, men hun streber så sykt etter å få oppmerksomhet at det overdøver talentet hennes. Hun gjør jo absolutt alt for oppmerksomhet, og det er det man forbinder med henne nå og ikke en fantastisk vakker og talentfull person. Jeg liker det når artister er spesielle og ikke redd for å vise hvem de er, men jeg føler ikke Miley prøver å være seg selv, men lager skandaler med vilje bare for oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at hun ikke er Hannah Montana lengre og ønsker eldre fans, men føler egentlig ikke hun fremstår som mer moden nå. Er redd hun kan ende opp som en crazy versjon av Lindsay Lohan.

    37. Det säger bara lite om den person du är, när du faktiskt gillar att hon inte brukar kläder pä scenen. Det finst sä mänga fler möjligheter att komma i rampljuset pä, i stället kläder hon sig nästan naked på scen.
      Glad er just jag för att vi har olika meningar.

    38. latterlig. hvis hun trenger å kle av seg og røyke hasj på scenen for å få den oppmerksomheten så sier det jo seg selv at talentet hennes ikke er nok. Det ser ikke ut som om ordentlige artister har problemer med å fange publikum kun ved hjelp av sine kunnskaper uten billige triks som å vise litt bh. Nå har jeg ikke så mye imot Miley, hun virker hyggelig og hun er flink til å synge, men jeg syns det blir for dumt å kalle det hun gjør “kunst” eller “fremskritt i musikkindustrien”. Bare billige triks, som sagt:)
      Ellers – fin cover.

    39. Okei, det var dagens dummeste kommentar.
      Grunnen til at hun er blitt kjent, er ja, hun kler av seg, doper seg og skriker etter oppmerksomhet all the fucking time, men dette er jo ikke bare grunnen! Hun er kjent for at hun er flink til å synge! Såklart slo hun ikke gjennom med disney musikken. En artist må kjempe for å slå gjennom.

    40. Bleh. Det er vel ingen “ny” Miley, hun er akkurat den samme personen som hun alltid har vært. Det er ikke en demon som har tatt plass i kroppen hennes og forvandlet henne. Jeg blir så grusomt lei av alle som dømmer henne, hun har opplevd press gjennom hele livet, og jeg tror det er først nå hun virkelig tør å være seg selv. Selv har jeg aldri vært fan av henne, men nå i det siste synes jeg faktisk hun har kommet seg et steg videre. Jeg har iallefall lagt merke til henne. Hun har en utrolig fin stemme, og jeg synes hun virker både smart og reflektert. Det virker som om det er først nå hun tar sine egne valg, og går sin egen vei.
      Hun er iallefall ikke den første som kler seg lettkledd på en scene eller i musikkvideoer, der er hun ingen nykommer. Så til dere som sier “jamen hun var jo et stort forbilde før” dere bør bare vokse opp! Det har iallefall Miley gjort, og om det ikke er til det bedre, så er det hennes valg.

    41. Har alltid likt Miley, og gjør det fortsatt! det er sant som du sier, at hun er blitt mye mer populær nå, men jeg liker den nye miley! hun er seg selv, og hun er ”gal” på en bra måte! hun er forbildet mitt, og det kommer hun til å fortsette å være 🙂
      Ha en fin dag videre, Sophie! :*

    42. Miley har nydelig stemme, jeg har alltid hatt sansen for henne, men jeg synes ikke noe om den nye stilen hennes. Musikkvideoene til We can’t stop og Wrecking ball er så sinnssykt sære. Jeg skjønner ikke greia med at hun er naken i sistnevnte. Jeg vet at det er for å understreke at hun er sårbar, men for meg blir det hele veldig trashy. Liker Miley bedre med klærne på og hodet på plass, ikke denne ville Miley som fyrer en joint på scena, kler av seg i alle musikkvideoer hun lager og som stadig skal sjokkere. Skjønner jo at det er noe hun gjør for å promotere seg selv, men jeg har ikke sansen for mennesker som bruker provokasjon og sjokkerende oppførsel for å promotere seg selv.

    43. Jeg digger miley like mye som før så ingenting er forandret! Synes det er teit at det er så mye styr rundt henne og om den nye “stilen” hennes og oppførselen hun har. Alle sammenligner henne med Hannah Montana noe som forsåvidt var en rolle hun spilte. Vi har jo egentlig aldri sett hvordan hun egentlig er, og jeg elsker at hun er seg selv. Mange sier hun er et dårlig forbilde for de yngre, men det er ikke sikkert det er de yngste som er hennes målgruppe og mottakere for musikken hennes. Kanskje hun sikter mer mot ungdommer/ mer voksen mennesker.
      Er vel kanskje en grunn til at hun har forandret seg mye og kanskje vil komme litt ut av “disney channel” ikonet.

    44. Liker veldig godt de nye sangene, er bare ikke så glad i den nye stilen. Men dette er bare min personlige mening, og kan diskuteres mellom VELDIG mange personer 🙂

    45. Alltid vert fan og sett opp til Miley og det vil jeg alltid gjøre. Hun er helt rå nå og helt fantastisk. Man kan ikke vere den samme hele tiden og ha super suksee. Man må forandre seg for at folk skal synes du er intressant. Så jeg elsker henne uansett

    46. Personlig, har jeg aldri vært fan av Miley, men jeg synes ikke folk burde dømme Miley heller. Hun er et menneske hun også med et talent, selv for hennes kontroversielle oppførsel, synes jeg ikke noe om hun. Ha en fin kveld!
      – M

    47. du bare sier det samme fordi du er i nettopp samme posisjon som henne. tar av deg kler, og kommer inn i spotlighten grunnet sex. nyt det mens du kan, for tro meg når jeg sier at dt er talent som holder noen oppe lenge, ikke nakenhet. snart har du hengepupper, og da vil ingen lese bloggen din.

    48. hun er helt ute av pitch, (dt vil vell ikke dere skjønne), og hun når ikke de riktige tonene sånn konstant. wtf

    49. Tror du har misforstått.. hun tenner ikke en joint og kler av seg for å vise talentet sitt.
      Hun er seg selv, slik hun alltid har ønsket og være .. det er nå hun endelig kan være “the crazy bitch i really am” som hun sier 😉
      Og hun er pokkers kul! Men ellers en helt normal jente som elsker hundene sine.
      Se dokumentaren om henne du sophie 😉 der forklarer hun alt.

    50. :Silje : jeg har ikke missforstått, det er en påstand satt på spissen for å få fram et poeng. Og jeg har såklart sett dokumentaren ;);););)
      Blæh : fordi hun legger om tonefallet på sangen slik at den skal passe henne bedre, de spiller jo også gitar og piano i samme toner som hun gjør!
      Cold : om folk leser bloggen min på gurnn av puppene mine, og slutter om de begynner å henge, så sier det faen meg mer om folk enn det gjør om meg.

    51. Jeg digger Miley for tiden! 🙂 hun er super tøff og virkelig viser den hun ikke har turt å være fullt ut før. 🙂 joa det virker som prøver litt for hardt. Men digger jenta 🙂

    52. Altså missforstå meg rett, for jeg ELSKER miley og har alltid gjort det. Meeen, hun kler nok ikke av seg for å vise talentet sitt, men mer for å provosere. Hun vil få bort “hannah montana/barnestjerne” imaget sitt og det er veldig godt forståelig. Jeg syns til tider det er litt dumt at hun er blitt sånn som hun er nå, for nå legger folk merke til henne som “hun crazy jenta som kler seg naken” enn faktisk den talentfulle sangstjernen. Og dere som syns det er teit at hun får så mye oppstyr for måten hun holder på for tiden, dere må jo skjønne at det er akkurat dette hun vil oppnå. Når en person er kjent for å være en “barnestjerne” begynner å kle av seg på TV og spille så mye på sex er det naturlig at folk reagerer. Men som sagt missforstå meg rett, jeg digger henne. Hører kansje ut som om jeg motsier meg selv nå, men det jeg vil få frem er at det er forståelig at folk reagerer som de gjør.

    53. Pga at Miley aldri har laget, og fortsatt ikke lager, musikk som jeg liker så har jeg verken et elsk eller hat forhold til henne. Hun er bare en av mange artister for min del, som jeg bare ikke hører på og dermed ikke bryr meg om musikkvideoer og medieoppslag til… Synes det er unødvendig å bruke tiden min på det. Men Miley er fortsatt bare et menneske, så selv om folk føler for å ytre meningene sine om henne så trenger de ikke drive med ren drittslenging.

    54. Jeg elsket Miley før og gjør det fortsatt. Det er sant som du sier at hun må faktisk kle av seg for å få vist talentet sitt. Jeg er sikker på at hvis hun ikke hadde gjort det hun har gjort, så hadde hun vært MYE mindre kjent enn det hun er.

    55. Alle sammen, jeg mente aldri at hun kler av seg for å vise talentet, jeg mente at hun gjør det for oppmerksomhet, og med oppmerksomhet får hun vist talentet sitt til flere. Skjønner dere nå? 🙂 Var kanskje en litt uheldig formulering av meg. . jeg skal prøve litt bedre siden!
      Maren, du skjønte poenget mitt! 😀

    56. Kødder du? Miley har verdens styggeste sangstemme, det høres ut som en katt som blir kvelt hver gang hun åpner munnen! Er enig med deg på mange punkter Sophie, men absolutt ikke når det gjelder Miley Cyrus. Mer oppmerksomhetssyk og talentløs jente skal du lete lenge etter. Er meg et under at hun har blitt så kjent, men det er vel mye takket være Hannah Montana, et image hun nå ødelegger totalt 🙂

    57. Hmmm, Syns ikke dette var så bra,jeg. Var på Lana Del Rey i Oslo i år- lett den beste opplevelsen jeg noen gang har opplevd. Stemmen hennes er unik og spesiell, sikkert derfor du ikke syns hun var så fantastisk. Lana Del Rey er way better than Miley Cyrus. Jeg sier ikke at Miley ikke er flink til å synge, men du må ha en ganske så unik stemme dersom du skal synge en Lana Del Rey låt, noe som jeg ikke syns Miley har. Men det er bare min mening!

    58. Det med at Lana ikke er så bra live, sier hun selv. Hun liker ikke å opptre live, fordi hun egentlig er en veldig sjenert person 🙂

    59. Åh jeg blir helt rørt av den sangen! Jeg er ingen stor fan av Lana Del Rey, og hører aldri sangene hennes… Da jeg hørte Miley sin versjon av sangen hennes, måtte jeg høre den originale etterpå, og jeg må si at jeg likte Miley sin MYE bedre!!! 😀 Stemmen hennes er så unik og annerledes. Den er sinnssykt vakker og hun treffer alle de vanskelige tonene! Ikke mange kjendiser som klarer å synge så bra!
      Dette var jo et cover, så hun skal jo ikke synge helt likt, men heller gjøre det på sin egen måte og gjøre den om til “sin egen” sang 🙂 Jeg er en kjempe stor fan av Miley, det har jeg vært siden jeg så henne på Disney Channel for mange år siden, og det kommer jeg til å gjøre så lenge hun fortsetter i bransjen! Jeg bryr meg ikke om røykingen hennes, eller måten hun kler seg på, for det påvirker ikke meg i det hele tatt! Folk som sier at hun bør forandre seg fordi det er små barn (9 – 13 år) som ser på henne, bør slutte med det. Miley sikter til eldre fans, de som faktisk forstår hva røyking av weed og sånt betyr… Hun er også sinnssykt god i jobben sin! Målet hennes var å få så mange som mulig til å se på henne, og det funka! Hun vet hvordan denne businessen funker!

    60. Elsker den sangen så sykt mye da den er sunget av Miley! Ser så opp til henne, altså hvis man bare ser på musikkvideoene hennes kan man ikke egentlig si at man savner den gamle Miley, for om man ser på intervjuer osv av henne så er hun virkelig en smart person som virkelig bare er god! Og ja hun har forandret seg, men det har vi alle. Forskjellen er bare at vi ikke ser bilder av oss selv da vi var 12 år på den ene siden og 20 på den andre siden, for ja, hun har forandret seg.

    61. Til alle dere som har vore stor fan i mange år.. Dere vet vell at
      Ho tok narkotiska nokre år siden, men det var ikkje så spessielt, men hvorfor no då?? Eg har elska miley siden eg var 8 og nå er eg 14. Då ho fyrst hørte at ho tok narkotika brydde eg meg ikkje. Alle gjor det, og alle gjer. Så whats the problem
      Bro?

    62. Miley er uten tvil en av de beste sangerene som fins i disse dager, men alt hun synger om og stilen hun velger er å drysse salt i sårene.
      Er ikke personlig fan av Alkohol, røyk eller narkotika. Og det faktum at hun tydelig er i et dårlig stadie i livet hjelper nok ikke serlig mye.
      Grunnen til at jeg ikke liker den nye Miley er simpelthen at hun har godt for langt over streken. det er liksom ikke noe hun kan skylde på som kan fikse det hun har sakt, sunget, ”twerket” eller rekket tunge til.
      sorry Miley du blir for mye for meg-.-

    63. Hun jobber beinhardt og har et talent så jeg klarer liksom ikke mislike henne for det. Det er noe kult ved hele greia, selv om jeg er enig i at hun gjør mye rart haha

    64. har elsket miley helt siden hannah montana begynte, og elsker at hun tør å gjøre hva faen hun vil, ahhaha 🙂 definitivt elsk selvom jeg kan innrømme hun gjør noen snodige ting av og til, men whatever liksom det er hennes liv til syvende og sist.

    65. “tjener mye mer nå” tror egentlig ikke det du, haha! Hun tjente ekstremt mye før også, så tror det er likt:)

    66. altså, hun får kanskje mer oppmerksomhet nå, men det er jo fordi flestparten hater henne. er vel bedre å bli elsket og få BRA positiv oppmerksomhet enn å masse negativ?

    67. Jeg har alltid elska miley, men hun setter et dårlig eksempel for de unge fansene sine med de “stuntene”. Greit at det er for karrieren sin, men det ho gjør er jo egentlig å drite i de unge fansene sine for å få mere penger.

    68. Kan absolutt ikke si på noen måte at Lana er dårligere enn Miley. Lana driver med musikk som framhever personlighet og mye av musikken er laget selv, og som hun sier selv så er teksten i sangene poetisk og nesten nett som dikt. Greit nok at miley sine sanger fenger mange, MEN Lana er så mye bedre enn “oh oh oh wrecking ball oh oh ” .
      I think i”ll miss you forever like the stars miss the sun in the morning skies. (Sitat fra Lana sang)

    69. Miley Cyrus er rett og slett ødelagt. Det er fullt mulig å få masse oppmerksomhet og samtidig bli respektert, noe hun ikke har forstått. Hun føler hun er nødt til å ty til groteske stunts for og trenge seg ut av barnestjerne-symbolet, og jeg har absolutt ingen respekt igjen for den jenta der. Hun virker helt mentalt tilbakestående. Hun vil så gjerne bli sett på som voksen, men hjelper lite når hun tenker som en 14-åring og oppfører seg som en prostituert knarkis.

    70. elsker henne. vanlig røyk er mye mer skadelig enn hasj, så hvis den jointen var ekte blir jeg faktisk glad

    71. sophie,sophie,sophie
      Miley bruker pels, og i musikkvideoen “we cant stop” står hun med mange utstoppede dyr -.-

    72. Ohohoho det stakk når du skrev at Lana ikke var så bra på scenen, haha blodfan her;p
      Liker begge godt❤

    73. Herregud, Lana er fantastisk bra live, hvertfall på den konserten jeg var på!
      Har absolutt ingenting imot Miley. Hun har en nydelig stemme og er veldig pen. Hun er voksen og får gjøre akkurat det hun vil

    74. Jeg elsker Miley Cyrus har elsket henne og sangene hennes så lenge jeg kan huske!♥ elsket Hannah Montana og jeg syns hun var penere før men hun er sinnsykt kul med det nye håret hennes♥ skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på å skrive stygge ting til andre. Elsker Miley♥♥♥

    75. Eg har alltid likt miley, so lenge eg kan huske. fra hannah montana til no <3 eg liker faktisk miley meir no enn før, no er ho seg skjølv og ingen burde dømme ho for den ho er. det er berre dumt at folk går å snakke dritt om ho osv.. ho e seg skjølv og ho e dritkul.
      Eg e Smiler og har vert det lenge <3 <3
      eg blir dømt fra kva musikk eg hører på og det er berre tilbakeståande !!

    76. Har alltid elsket Miley, og gjør det fortsatt! <3 Selv om jeg ikke er enig i absolutt alt hun gjør. Det er helt greit om hun røyker weed på fritiden sin, men å tenne en joint på scenen på et award show synes jeg egentlig bare er tåpelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg