partyyy

reklamelenker fra nelly 

I kveld skal jeg faktisk dra ut, jeg har blitt bedt på jentevorsj og gleder meg masse! Det er lenge siden jeg har vært ute på “ordentlig”, og alle her er så hyggelige så dette kan ikke bli annet enn vellykket ♥ Så idag har jeg spist grøt, slappet av og ladet opp til en forhåpentligvis vellykket kveld. 

Noen bilder fra kvelden som jeg har brukt på å kjøre meg klar! Her er altså “hemmeligheten” bak krøllene mine – hårruller!

 

Kjole fra nelly HER,


sko fra nelly HER 


Hva synes dere? Håper alle får en bra kveld! 

 


99 kommentarer
    1. du var sinnsykt pen! helt ufattelig… jaja, håper du får en strålende kveld, det fortjener du 🙂

    2. Kan du lage ett eget innlegg eller en videoblogg om hvordan du bruker hårruller, hvor lenge du har dem i osv?
      Det ble så utrolig vakre krøller, sammen med en vakker jente 😀 Kos deg masse i kveld, Sophie Elise!

    3. åå, sånne sko skal jeg snart kjøpe meg! utrolig fine sko! er de små eller store i størrelsen, eller er de helt greie? 🙂 kos deg masse sophie!

    4. Wow, du er nydelig! <3 Men tar du i hårrullene mens håret er vått? Håper du koser deg masse i kveld!

    5. Kunne du laget et innlegg veldig fort om hvordan du bruker rullene, om de er i bløtt hår, hvor de er fra osv? 🙂

    6. Du er så utrolig mye penere med mindre lepper 🙂 Ser ut som du er klar for ball, krøllene var kjempefine! Lurer også på det samme som noen har skrevet over: er det varme hår ruller, eller tar du dem i bløtt hår eller hva?

    7. Aww såå nydelig på håret! skulle ønske jeg kunne hatt slike krøller, men har altfort kort hår nå. Forresten er du helt vanvittig nydelig, bra du tok litt ut av leppene 🙂

    8. wow, så vakker du var her! kjempefine krøller og kjole! må bare si, leppene dine har blitt utrolig fine nå 🙂

    9. Du kan ikke “håpe” på at kvelden blir vellykket. Du vet helt sikkert sånn som alle andre at den blir så bra som du SELV gjør den til. Uten om det, god helg 🙂

    10. Herregud så flott du ser ut Sophie 🙂 Flottere enn noengang! Pleier aldri å legge igjen kommentarer på blogger, men idag måtte jeg bare påpeke det. Du virker så utrolig flott på innsiden, og som sagt på utsiden også 🙂 La spesielt merke til leppene dine, du passer det virkelig godt slik de ser ut nå, så ikke ta ut mer restylane eller ta i mer. De var virkelig perfekte nå 🙂 Ha en fin kveld! Du fortjener det beste:-)
      Klem 🙂

    11. Hei! Jeg bruker å lese bloggen din veldig ofte, og har fått med meg at du er opptatt av miljø og klima. Kom over et nytt konsept som heter phonebloks. Anbefaler å lese litt om det her: https://phonebloks.com/ , og kanskje kan tipse leserne dine om dette? 🙂 Dette virker etter min mening helt fantastisk!

    12. Du måå fortelle hvordan du fester disse hårrullene, sånne krøller er så vanskelig å få til!! Så nydelig du ser ut 🙂

    13. Hårrullene er frisørruller med varme, brukt i tørt hår med litt stylingspray;) bare greid håret med fingrene etterpå og litt spray tilslutt:)

    14. Kan ikkje du ver så ver så snill å lage et innlegg/videoblogg om koss du gjør det med di krøllene? Alt frå a til å? 😉 Nydelige! Pliz???????????????????? 😀

    15. Hei! jeg bare lurte på om du har noen tips om hvilken bh som er best å bruke under en toppløs kjole?
      veldig fin kjole!

    16. Å så pene krøller! Men lurte på en ting, har du vært hos frisøren? Syntes bare at håret ditt så så annerledes ut enn på det forrige innlegget om kvinneguiden. Veldig pen kjole btw! 🙂

    17. Wow, så utrolig fine bilder av deg!! Kunne du skrevet i ett innlegg hvordan du lagde de krøllete? Kunne tent meg det til nyttårsaften 🙂

    18. Jeg så videoen du og Anette lagde, og syntes det er bra dere er imot mobbing! Jeg blir selv mobbet, ganske mye. Jeg har det vondt ofte, når jeg legger meg, tenker jeg ofte om jeg er verdt noe`? Hvorfor er jeg her? Er jeg god nok for dem andre? Digger deg og bloggen din! Elsker deg! -Stine

    19. Du ser så utrolig mye mer voksen ut etter at du tok ut noe av restylanen fra leppene 🙂 Håper kvelden din ble vellykket!

    20. Hadde vært utrolig hyggelig av deg om du kunne spredd budskapet om en person som trenger hjelp. Min lille nevø som blir 5 måneder den 20. november har allerede vært i gjennom mer enn du og jeg noen gang antageligvis må igjennom. Han har tilbrakt så og si hele livet sitt på sykehuset koblet opp til maskiner som holder han i live, som hjelper han å puste. Han har kjempet en evig tung kamp siden allerede før han ble født. Nixon Christopher er bare 5 måneder, men han har allerede rukket å oppleve hjertestans og åpen hjerteoperasjon. En operasjon han trengte for å kunne overleve, vokse opp og få en utdanning, venner, kjæreste, kanskje en dag egne barn. Han ligger nå til observasjon etter operasjonen, men det var en vellykket operasjon og han har allerede åpnet øynene sine.
      Det som gjør utrolig vondt er at de lever i USA, et land der helsen din faktisk ikke er første prioritet hos staten. Moren og faren til Nixon, som ikke er eldre enn 23 og 25 og som har en 4år gammel datter fra før av har gjeld til langt opp etter ørene. Den gjelden kommer ikke av at de har kjøpt seg ny bil eller nytt hus, skjemt bort datteren sin eller kjøpt det nyeste som er trendy i dagens samfunn. Gjelden er sykehusregninger som har hopet seg opp over fem måneder fordi man ikke ligger gratis på sykehus i USA slik som i Norge. Behandling koster enda mer enn en natt på sykehuset og er du så uheldig at du må opereres så kan du nesten regne med å ha gjeld resten av livet.
      Selv har jeg hjulpet de så mye som en 18år gammel student kan gjøre, så når dette ikke strakk til opprettet jeg ”The Nixon Christopher Fund” slik at andre som har lyst til å hjelpe kan gjøre det, slik at sykehus regningene kan minske litt så de har en ting mindre å bekymre seg over.
      Jeg hadde vært evig takknemlig om du kunne funnet det i deg å spre dette, du som har muligheten til å nå ut til så mange mennesker. Du ville ikke bare ha gjort en god gjerning, men du hadde hjulpet en familie som virkelig trenger det.
      http://www.gofundme.com/596km8
      https://www.facebook.com/groups/475442839243637/

    21. Nydelige krøller!
      Kan du skrive et innlegg om dem? Forklare litt mer enn det her? Sånn hvor de er fra, hvor lenge du har dem i, fremgangsmåte, etc

    22. kjære sophieelise! du er vakker uansett. jeg har sett opp til deg kjempe lenge. jeg skulle ønske at jeg var like pen som deg! du er så fantastisk, nydelig hår, jeg er glad for at du blogger. stå på!!
      klem sunniva!!!!

    23. Hei! Som mange andre har spurt om her, kan du skrive et innlegg om hårrullene? Hadde vært supert for oss som trenger litt veiledning for prøve å se bra ut 🙂 Hehe

    24. Hanna : ja, jeg skal gjøre det når jeg har lært meg å bruke dem selv! Akkurat nå får jeg hjelp fra kusinen min som er frisør så jeg skal prøve å lære meg det selv – da lærer jeg dere!
      Hanna : tusen, tusen takk 🙂
      Anonym : det står klart i innlegget hvor skoene er kjøpt!
      Sunniva : tusen takk skal du ha<3
      Anonym : nei jeg har tørt hår, men jeg sprayer det litt underveis med diverse sprayer som gjør det litt fuktig.

    25. Rita Hansen : jeg har så mørlt underhår, at jeg selv ikke mener jeg kler stram, høy hestehale. Men det kommer sikkert masse av det når jeg har fått farget håret mitt 😀
      Pernille : Om du mener luxushair sitt fargekart så har jeg ikke noen farge som passer inn der nå, fordi jeg har ombre.. så derfor bruker jeg kun tape for øyeblikket.
      Marthine: Det er hårruller som brukes hos frisør, kusinen min har jobbet som det og jeg fikk kjøpe dem hos henne. Tror ikke akkurat like selges i butikk desverre:(

    26. sinnsykt pen! hvor kjøper man de hårrullene? de virket sykt bra på håret ditt, kjempe fint resultat! kan du lage video om hvordan man bruker dem?

    27. Kunne du skrevet litt mer om hvordan du bruker rullene i håret? Mange forskjellige måter å gjøre det på har jeg hørt, men ettersom krøllene dine ble så pene hadde det vore gøy med en tutorial 😀
      Og btw, du er nydelig uten restylanen! Ingen grunn for å savne den 🙂

    28. Kunne du pliiis legge ut et innlegg om hvor du har kjøpt hårrullene og hvordan man bruker dem? hadde satt kjempe stor pris på dette! 😀

    29. Hei! hvor kjøpte du hårrullene dine? Har noen selv men det er elendige (eller så er det bare jeg som ikke er flink til å bruke dem). Mine river ut ganske mye hår når jeg skal ta dem ut. Håper du virkelig kan svare på dette. Vil ha så fine krøller til julebalett 🙂

    30. Stakkar deg, du har poser under øynene……. du må ha skjønnhetspleie og søvn.
      tips: bruk potet på øynene førlegge tid kl. 21.00
      tips 2: bruk chili pepper på leppene for å få større lepper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg