solarium i senga

Tusen millioner takk for all støtte det siste døgnet. Jeg har prøvd å slappe av og har derfor vært litt på latsiden med å svare dere på kommentarer, men nå skal jeg igang igjen! Dere er best ♥

Nå skal jeg vise dere noe helt sykt! Bare glem disneyland, dette er det lykkeligste stedet på jord, haha. Som sagt er jeg hos familie på vestlandet, og på gjesterommet hvor jeg sover er det ett solarium som jeg nå har satt opp over sengen! :) Så med en gang jeg våkner ruller jeg over i solsengen, tenk hvor herlig det er. Jeg har blitt brunere bare siden jeg kom hit, så det kan vel regnes som en sydenferie, dette her. Som jeg sa til Anne-Sofie, “jeg føler jeg lever i et parallelt univers”. Alt er mulig på vestlandet, haha.

 


Og ja, jeg skal snaart til frisøren. .

65 kommentarer
    1. æææ du er jo hos frisøren hele tiden du! Er der sånn ca 2-4 ganger i året jeg, haha! Skulle gjerne hatt solarium over senga jeg og..

    2. Hei Sophie! Jeg fikk føflekkreft etter å ha vært en aktiv solariumsbruker i mange år. Hadde jeg visst hvor farlig det er, har jeg aldri ville tatt solarium. Vil bare advare deg… Men selvfølgelig, det er ditt valg.

    3. Kan du skrive om hvorfor turen til japan hadde vært så farlig om du dro? Rissikerer man å bli straffet om man demonstrerer eller noe sånn? Vet jo at det der en liten by hvor ingen kan engelsk, men hva mer er det som gjør turen så farlig?

    4. Åå så kult! Heldige deg, men du fortjener det 100%. Du trenger å ta det rolig. Alle har perioder i livet hvor man kan være både deprimert og sliten, og så mye som du farter omkring så er jeg ikke sjokkert over at du er sliten ;)) <3

    5. Kan du fortelle litt om hvor og hvem du er til? Når du kommer hjem, dro du bare til en random familie?.. SKjønner ikke helt.. 🙂

    6. woho, er fra bømlo jeg, men kom meg bort der fra så fort jeg kunne.. haha, grusom plass å vokse opp.

    7. Efedrin används framförallt av unga kvinnor i fitness-sammanhang för att det är fettförbrännande och det marknadsförs som bantningsmedel i olika kosttillskott.
      Det förekommer också i styrketränings-sammanhang för dess uppiggande effekt.
      Efedrin används också i styrketräningssammanhang för att definiera musklerna.
      Det vill säga förbränna så mycket av underhudsfettet så att musklerna syns tydligare.
      Beställ Efedrin eller Reductil på http://apotek24.co.uk

    8. Håret ditt er så fryktelig fint! Vet du fikser det hos hendrix hair, men det er 8000 kr for permanente extensions, og det er altfor dyrt for meg. Ser du har prøvd luxushair keratinextensions, og jeg har veldig lyst til å prøve på det. Har en vennine som kan sette de på meg, men du har ikke skrevet så mye om erfaringen din, og for å være ærlig er du den eneste bloggeren jeg stoler på når det gjelder sånt… Kunne du skrevet litt om erfaringene rundt keratinextensionsene til luxushair?

    9. Hei kjære flotte Sophie Elise!
      Jeg sitter å leser forklaringen bak hele “prosjektet” til deg og Anette-Marie på bloggen til Anette. Jeg har stor respekt for hva dere har gjort. Og det er trist å si at dette var den beste måten å gjøre det på, det har nådd ut til så uendelig mange og håper virkelig folk har skjønt budskapet!
      Ville først skryte litt av dere, og så kan jeg komme til det jeg egentlig skulle si. For når jeg satt og leste kom jeg på noe veldig morsomt, som jeg helt hadde glemt!
      Jeg hadde en drøm for noen uker siden der jeg møtte deg, ikke tilfeldig på gaten, men jeg vant en dag sammen med deg via bloggen din. Og jeg gruet meg sånn til å møte deg, jeg syns vi var så forskjellige og var livredd for å ikke komme overens med deg. Selvom jeg var stor fan av deg hadde jeg veldig mye fordommer ovenfor deg, var redd for at du bare ville prate om sminke, silikon og barbie. Jeg dro da, med tog og buss fra Kristiansand for å besøke deg hjemme i ditt eget hjem. Og fordommene mine ble borte med det samme jeg møtte deg vi satt å pratet i en evighet om alt mellom himmel og jord. Du hjalp meg med gutteproblemer, vi snakket om verdens fattigste og hvordan vi trudde fremtiden ville bli – hva vi ønsket oss og hva barna våre skulle hete. Våre verdier var helt like og vi kom kjempegodt overens.
      Hvordan det endte husker jeg ikke, men jeg trur faktisk det er litt sånn in real life også. Du har så mye mer å by på enn et skjønt ytre!
      Jeg har vært fast leser av bloggen din i mange år nå, og jeg må bare si at jeg beundrer ditt pågangsmot og vilje. Du er unik! <3 en stor inspirasjon!
      <3 xo anniken

    10. Å så sinnsykt kult 😮 men tror jeg hadde fått solskader om jeg hadde hatt slik luksus 😮 bra at du føler deg bedre da ^^ kult at du er på Vestlandet , jeg bor i Ålesund om du vet hvor det er ? Det er Vertfall på vestlandet. Du må ha det koselig videre da søte du, btw: håret ditt er nydelig nå med slik ombre<3

    11. Hei. Jeg leste det forrige innlegget ditt, og vil bare si at jeg var glad når jeg skjønte du ikke skulle dra. Jeg var så redd for deg! Og du kommer helt sikkert til å gjøre noe sånt en dag, men du gjør virkelig nok slik du holder på nå. Du er mye flinkere enn jeg kan påstå å ha vært hele mitt liv, og jeg er stolt av deg uansett.

    12. Hvor på vestlandet er du? har sinnsykt lyst til å møte deg igjen! kan ikke du komme til haugesund? 🙂

    13. Så koselig å høre at du slapper av, det er veldig bra 🙂 Håper du har det bra, og at du koser deg på vestlandet! <3 Du er så fantastisk søt og herlig.
      Men jeg har et spørsmål: I morgen skal jeg ta tatovering, og jeg lurte på hvor lenge jeg må vente før jeg kan ta solarium? Og om du har noen tips /råd til hvordan man blir fort brun i solarium?

    14. Lurte på om du og Anette er venner og fikk ordnet opp i det eller om dere fortsatt ikke “liker” hverandre så godt bare at dere fikk snakket sammen?

    15. Må le av det forrige innlegget ditt. Det må være den lengste unnskyldningen jeg har hørt i mitt liv. Jeg trodde aldri ett sekund at du hadde mot til å reise til Japan. Se jeg hadde rett 🙂
      Hold deg til rosabloggen din du, der er det tryggest. Der kan du sloss for delfiner og hunder både med og uten pels så mye du orker 🙂

    16. Du er så tøff Sophie! Du er ikke en typisk rosablogger, du har så mye mer innhold!:) Er så inspirert av deg, tenker tilbake til når eg var 18.. Herregud.. D var ikke mye eg engasjerte mg i da. Men du har gjort så mye viktig, og forsatt er du bare 18! Wacth out world!;)

    17. Anna : jeg er på bømlo som ligger ikke så langt unna Stord, og haugesund.
      Melisa F: Det meste var planlagt mellom Anette og meg, så vi var aldri uvenner kan man si.

    18. Jeg er glad du ikke dro til Japan, høres altfor farlig ut… Bra du tar det med ro nå, jeg vet ikke hvordan men jeg merket at det var noe bare med å lese bloggen…

    19. Respekterer deg så sinnsykt mye for avgjørelsen din. Du gjorde det du mente var det rett og gjøre og jeg skjønner hvorfor du ikke ville reise, du er bare 18 år, og du har lov å være redd for å reise til andre siden av kloden uten noen du kjenner. Elsker deg og bloggen din ! Ikke hør på alle de andre som snakker dritt om deg! Du er et fantastisk forbildet!

    20. Haha kult! 🙂 Det visste jeg ikke fantes faktisk 😮 men hadde solarium da jeg var lita også da, hadde det på gjesterommet :p tror jeg da var ca 3 år første gangen jeg la meg der og ble liggende en stund (haha) fri tilgang og på den tiden var det litt status å være brun, før det ble masse innvandrere som de sier, begynnelsen på 90 tallet/slutten på 80 tallet var dette da men 🙂 miss it

    21. Æ bli lei mæ når æ sjer sånn. æ mista søstra mi av føflekk-kreft pga at ho va avhengig av solarium. TRAGISK at du som skal være en rollemodell oppfordre jenta te å ta solarium!!!!

    22. Stine, hun oppfordrer ikke jenter til å ta solarium :p det er noe de velger helt selv.
      Hvor er klærene dine fra Sophie? 🙂

    23. Haha, jeg har den samme Ringenes Herre plakaten! Solarium over senga virka veldig praktisk egentlig, for de som tar solarium da, selvfølgelig! Kos deg masse.

    24. I respons til “Loll”: Om Sophie ikke følte seg komfortabel med å dra til Japan er det hennes valg, og noe hun må bestemme selv.

    25. Er vel ikke så uvanlig med solarium over senga? Har hatt det siden jeg var 11 jeg <3 Ganske digg faktisk, men jeg er vant til det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg