Hva skjer nå?

genser fra sheinside

124 kommentarer
    1. er ganske tydelig at det var et PR-stunt, og det syns jeg er sinnsykt tragisk. det er jo faktisk ikke greit å skrive dritt om andre folk sånn som dette (andre blir faktisk påvirket av det), og så skal alt være tull. da går det heller ant å tulle med noe som er MORSOMT. jævlig fjortisopplegg

    2. Hatt mistanke om At dette er et prstunt lenge, disse bildene forsterker mistanken veldig. Syns det er rart at sugar linka til bloggen til ei du har vært SÅ sinna på 😉

    3. Oi så tragisk! Dette sa jeg fra første stund! Haha! Dere er mer tragisk enn “bloggerne” på charterfeber. Dere fikk PR mens der pågikk, men tror du vil miste mer lesere når du avslører stuntet! Og HVA har skjedd med ansiktet ditt her??

    4. kor gammel e dokker?? 10? forresten så huske æ kor småe leppa du hadde! du har ikke tatt ut alt. e bare for oss å bla nån år tebake i arkive! 😉

    5. pr stunt, ikke noe sjokk, haha. Men du kan da umulig tatt ut all restylanen? husker hvordan leppene dine så ut før, de var mindre enn det? var de ikke? men uansett, digger bloggen, stå på! 🙂

    6. er det noen av dere som er full? Hun har sagt de skal møtes og snakkes-så om de skværet opp så er vel det bra?
      Ellers kan disse bildene være fra før -de har vært venner før.
      I en verden der det finens mye drit klarer mange av dere jaggu meg å ta kaken med KONSTANT å være så fordømt negative til alt og alle jeeeeeeeeeeeeeez

    7. så letterlig! haha herregud snakk om å gjøre alt for oppmerksomheten! dere er like bak mål begge to

    8. håper ikke det var et PR-stunt, men herregud ser ut som at du må le deg ihjel! Hahah, er så prisløst, håper det er sant, helt latterlig morsomt.

    9. Haha, seff er det PR-stunt – Var noen ærlig talt i tvil om det? Hvorfor skulle Sophie LINKET bloggen til Anette om hun faktisk var sur på henne? 😛 Å linke folk når man har en av norges største blogger er jo en kjempesnill ting å gjøre. 🙂

    10. Jeg skriver veldig mye om kroppspress, og hvordan det og depresjonen går hånd i hånd. Jeg håper at dette kanskje kan hjelpe noen til å innse hvilket dumt press det er..

    11. direkte oversatt: Et PR-stunt er en planlagt hendelse designet for å tiltrekke publikums oppmerksomhet til arrangøren og deres sak

    12. Har aldri hatt noe i mot deg sophie, men akkurat nå svir det i øynene når jeg ser på håret ditt:(
      Du er så mye finere med mørkt hår:(

    13. Du ser gammel ut. minst 40. Det er sikkert pga at du ser så trøtt/sliten ut. Det er tragisk egentli er du helt ok. Du burde funnet noen gode venner som tar vare på deg.

    14. Helt ærlig, hva får dere igjen av å skrive slike ting som flere av dere gjør her? De mest sårende ord en kan komme på, ord som du vet at uansett hvilken jente du hadde sagt det til, ville knust selvtilliten hennes langsomt opp i biter. Er så sinnsykt latterlig og teit, blir faktisk helt ufattelig flau. Dere velger selv å gå inn på en blogg, trykker faktisk inn webadressen, for så å gå inn på bloggen for å irritere dere over bloggeren? For et system og for en hverdag. Å legge så mye energi for å rakke ned på andre, så utrolig slitsomt det må være. Så utrolig slitsomt det må være å se så mange feil hos en annen person. Istedenfor å sitte over tastature med ett ønske om att en person skal føle seg på sitt jævligste bare på grunn av din kommentar og et ønske om å finne feil hos andre, kan du starte med å finne feil hos deg selv først. Og jeg kan gi deg en allerede før du begynner å leite; voks opp.

    15. og kunne ikke brydd meg mindre hva som skjer videre etter dette utrolig tåpelige PR stuntet deres.er målet og ligge på 1.plass i morgen da du ikke har ligget der på ei stund?

    16. lol på deg Hedvig at du påstår at sophie ser gammel ut. wtf? er du helt hjernevasket av media og air brushing? hun smiler på bildet med mindre du ikke har fått med deg det. det er en fucka ting å si til noen som tar så mye operasjoner og tydeligvis ikke har så mye selvtillit når det kommer til utseende, du prøver å skape nye komplekser for henne som hun kan stresse over og det er utrolig slemt og ikke minst rart at dette gir deg noen form for nytelse; freak ass. Gi kritikk på ting man kan gjøre noe med sånn som oppførsel, ikke på utseende som man ikke har kontroll over. så min kritikk til deg: oppfør deg som en voksen dame eller dra til en psykolog og snakk om trangen du har til å rakke ned på hvordan andre ser ut og finn ut av hvorfor du liker å få folk til å føle deg som dritt, kanskje fordi du vet at du er en liten dritt selv??? uansett, du har seriøst issues.

    17. Du er oppmerksomhetssyk sofie :p Dette er latterlig!! Hva skjer med ansiktet ditt btw? Du ser ikke ut XD

    18. Hvis dette er et PR stunt blir jeg jævlig skuffa. Det sier bare litt om deg, at du lyver til leserne dine for å få oppmerksomhet. Seriøst??? Skal ikke klikke før jeg vet sannheten men mye tyder på at alt dette er en spøk fra deres side, du bruker leserne dine i så fall. Noe som er jævlig respektløst.. Håper ikke dette er sant!

    19. Trodde du var bedre enn dette. Dette er et syt dårlig pr stønt. oppmerksomhetssyk heter det! De eneste du underholder med dette er 12 år gamle naive jenter.

    20. Hvis dette har vært et PR-stunt blir jeg nesten trist på dine vegne, for så desperat er du vel ikke??

    21. du virker så sykt utygg på deg selv. leppene dine er også alt for store det ser ikke bra ut! men elsker bloggen din <3 stå på å bli tryggere på deg selv

    22. huff stakkars jente hvordan e det du ser ut? ruser du deg??
      ser ut som du er i 40 åran, sliten og dratt i ansiktet?
      du har sikkert en herlig personlighet men utssende har du vært mindre heldig med, etter alt av operasjoner og inngrep så må det være trasig å se så dårlig ut!! krev pengene tilbake 😉

    23. Ingen tvil om at dette var et PR-stunt all along.
      Du har skrevet alt for mye om dette å linket osv. Fulgt bloggen din lenge, og vet at hadde dette vært sant hadde du kanskje skrevet et innlegg, sagt din side av saken også gått videre.
      Og at du omtaler henne som “bitch” og “stygg” vet jeg du ikke hadde gjort offentlig om en annen person og faktisk ment det. Og den “parodivideoen” hun laget om deg er jeg også ganske sikker at om hun hadde hatt en hat mot deg, ikke ville gjort.
      Hvis du kommer frem og sier dere har ordnet opp istedenfor å si deg var et PR-stunt, så mister jeg mye respekt for deg. Allerede mistet litt menmen… Dette er bare alt for åpenbart for folk som har fulgt bloggen din en stund. Du er faktisk ingen slem person som skriver om andre på den måten og mener det.

    24. Hvis dette faktisk var et PR-stunt, må jeg si jeg blir skuffet. Har siden dag 1 når jeg så Tigerstaden vært på din “side” og prøvd å støtte deg når det kommer til negative kommentarer ogsånt når det har kommet til det temaet her, så virkelig idiotisk om dette bare var ren bullshit;)

    25. Heii!
      Jeg elsker virkelig måten du viser at du er tøff og står for dine eggene valg!
      Jeg har laget et innlegg på bloggen min hvor jeg har fått veldig yr god respons på og det hadde vært ekstra stas om du ville lest innlegget og kanskje skrevet din mening i kommentarfeltet mitt?
      Jeg mener ikke å reklamere for bloggen min eller noe men tenker at du kanskje mener noe av det samme som står der! :))
      Mariaakselvoll.blogg.no

    26. virke ut som dere er PR kåte og holde på med skuespill om at dere er uvenner eller uenige osv , virke jo kje ut som du har noe spesiell grunn for å være fornærmet på henne

    27. Seriøst? Hun ser ikke gammel ut i det hele tatt, hun ser ut som en 17 åring her! Hva er galt med dere? Er dere virkelig så sjalue? Hun er ei søt jente, dere må virkelig ikke ha det noe greit med dere selv!!

    28. Hey! Du bli sikkert ikke te å svare mæ her uansett, men æ tenkte æ skulle spørre om korsn det e å bo i Harstad? Æ ska nemmelig flytte dit om ikke så alt for mange uke, så va æ sjekka ut plassn no å syns alle virka så grinatt.. Æ e ei 18 år gammel jente å har ikke peiling på kordan folk e der, ha du villa flytta te Harstad om du hadde vært mæ?

    29. Skuffet over at du har løyet til oss… Dårlig gjort av deg. Trodde du satt litt mer pris på oss lesere.

    30. Syntes det her er så råttent av deg Sophie! Å lure oss trofaste lesere på den måten, du gir oss null respekt så hvorfor skal vi gi deg det? Hvis du må lage catfight for å få oppmerksomhet så har du problemer.. Det som er synd er at det tydeligvis funker….

    31. som du ser, har du tydeligvis skuffet uttalige med lesere! så pr-stuntet ditt var ikke like morsomt som du skulle ha det til 😉

    32. Så nettopp bloggen til Anette Marie, og videoen rørte meg skikkelig. Dere er to fantastiske jenter 🙂

    33. Så innlegget på bloggen til Anette Marie. For en utrolig inspirerende jobb dere har gjort! Dette fortjener dere respekt av. Har vært fast leser av din blogg i x antall år, og dette er grunnen. Hurra hurra, applaus for dere! Supert jobba. Stå på videre begge to. Jeg har delt videoen deres. Dere er rå’e.
      “The ones who are crazy enough to think they can change the world, are the ones that do”

    34. Nå har jeg lest kommentarene både her, og på Anette Marie sitt innlegg, og det er trist å se hvor mye tyn du får.. Jeg syns du er tøff jeg Sophie (: Også syns jeg du smiler så sjarmerende, jeg digger overbittet ditt, haha!

    35. Må innrømmer at jeg trodde det var en ekte fight mellom dere. Jeg kommenterte for å støtte deg. Sa ikke noe stygt om utseende til henne, men jeg skrev at hun hadde en bitchy attitude til deg. Glad at det ikke var ekte. Veldig bra måte å ta opp nettmobbing på. Jeg vet at de som mobber har det ikke bra med seg selv. Så håper alle dere mobbere finner en løsning som hjelper dere 🙂

    36. Det hele virker bare som et skrik om oppmerksomhet i stedet for at dere prøver
      å fremme en god sak. Skulle ikke tro man kunne bli så PR-kåte som det der.

    37. Nå vet jo ikke jeg om du har ombestemt deg angående Japan-tur, men hvis du fortsatt skal dra: God tur! Du er sterk, og jeg heier på deg.

    38. Skjønna ikke koffer folk ska rakk sånn ned på folk!! Sånn som æ forstår så e ikke dette nå pr-stønt for å få fleire lesera men å ta opp et tema som e alt for stort der ute! Å d e ordet MOBBING! Nåkka som e veldig alvorlig. Stå på Sophie og Anette! Du e pen sånn som du e Sophie 🙂 e så synd at verden ska vær fylt me så my mobbing. Dokker andre kan gå inn på anette sin blogg å les for dokk sjøl, åsså kan dokk tenkt dokk om neste gang dokk skriv en stygg kommentar!!!!

    39. Filmen du og Anette Marie laget sammen fikk frem tårene hos meg. Du må være Norges sterkeste kvinne, Sophie Elise! Jeg håper du legger deg i kveld og tenker over hvor bra menneske du er, og hvor mange som verdsetter deg, liker deg for den du er og ikke minst hvor nydelig du er! Håper du får en fantastisk dag, og ikke minst: Sov godt i kveld med god samvittighet 🙂

    40. Så fantastisk!
      Leste innlegget på bloggen til Anette, og det dere har gjort er jo rått! Stå på, begge to.
      Vær så snill og hev deg over all driten, bare på dette innlegget her er jo nesten 50% av kommentarer om hvordan du ser ut på bildet, eller hvor PR-kåt du er. Folk er jo rett og slett bare ute etter å spre uhygge. Du er sterk Sophie, som takler detta dag ut og dag inn.
      Du er et herlig menneske, både på innsiden og utsiden

    41. Hun ser 17år ut??? Hva har du røyka du som skrev det? Sophie ser jo eldre ut enn Anette på bildene! og anette er jo over 30?!
      Tipper dere skal til Japan sammen…og Anette dumper ungen på moren sin eller noe.

    42. Herregud så utrolig fæle ting folk kan finne på å skrive til en jente som ikke engang er 20 år gammel. Virkelig? Kjenner jeg mister troen på menneskeheten sakte men sikkert.
      Sophie Elise, jeg elsker videoen du og Annette-Marie laget, den var utrolig fin.

    43. Både Anette-Marie og Sophie Elise e råkul! Digge begge to – sterke og flotte dama.
      En liten note te dæ, Sophie: Du har veldig provoserende bilda på bloggen din. Og når folk blir provisert så e det lettar å ty te negative komentara enn ellers. (Sjøl om det ALDRI e greit). Lure egentlig på KOFFER du legg ut sånne bilda av dæ sjøl? Bare nysgjerrig. (At det e artig å provoser folk, synes æ e en dårlig grunn… Det e som å be om drittkomentara btw. Veit ikke om det e ditt tilfelle da).

    44. Først tenkte jeg; ærlig talt sophie, virkelig hva gjør dere ikke for å få pr. Men så leste jeg videre, og det dere har holdt på med, støtter jeg fullt ut for budskapet deres. Endelig får jeg sett deg i noe mer seriøst en babetingen eller glamourfhm, så kudos til deg for det.

    45. Disse leserne dine Sophie Elise trenger å få ting inn med t-skje, så du bør legge inn filmen og en link til Anette Marie sitt innlegg, slik at folk skjønner at dere tar tak i et veldig viktig tema her nemlig NETT MOBBING!
      Jeg bruker ikke å legge igjen kommentarer på blogger, men det folk får seg til å skrive her er jo helt hårreisenede! Stor respekt til dere som tar tak i dette, dere har en stor innflytelse så at dere setter fokus på dette står det virkelig respekt av!!
      ♥♥♥

    46. Hvis dette er ett pr er stunt, så har du utnyttet leserne dine i en alvorlig grad. Hva tenker du med egentlig? Virker helt lost å gjøre noe slikt bevisst hvertfall. Alle de som har støttet deg og lagt igjen fine kommentarer, så er det bare løgn fra din side for å få oppmerksomhet. Du taper deg på alt dette dumme du gjør, du blir mer og mer selvopptatt enn noen andre personer jeg har sett. Æsj!!

    47. Unnskyld for det vonde jeg sa til deg, Sophie! Jeg føler meg både dum og slem. Du har min respekt nå, noe du egentlig burde hatt fra starten av. Jeg kjenner deg ikke, men jeg vet hvordan det er å bli mobbet på nett. Det at jeg ble en mobber, blir jeg flau over å tenke på. Det stikker litt i hjertet mitt å tenke på hvordan både du, og Anette har hatt det i det siste. Håper for guds skyld at det var verdt det, og at flere åpner øynene sine.
      jeg kan ikke få sagt det nok: UNNSKYLD SOPHIE!

    48. Skal du ikke skrive om Japanturen eller var det også bare løgn? Må føles bra å juge for leserne sine…alvorlig talt Sophie..

    49. Fantastisk god du sophie! Bryr deg om både mennesker og dyr:) Ta vare på dg selv, du er en sjelden vare <3 Vær stolt over det.

    50. At enkelte velger å kalle dette tåpelig, vil jeg tro er fordi de ble underholdt av dramaet og nå føler seg lurt. Selve pr stuntet er jo for en jævla god sak, så det er bare kult det. Følte meg hjemme hos dere med en gang:)

    51. Til både Sophie Elise & Annette Marie….Jeg beklager…Når jeg så noen være så stygge med hverandre, ble jeg revet med og tok en side. Etterhvert innså jeg at dere begge var like stygge med hverandre, og begynte å hakke løs på dere begge.
      Dette er ikke måten å gjøre det på. I etterkant nå, så leste jeg bloggen til Anette Marie, hvor hun nevner at moren er død….Det visste jeg ikke!!!! Så kommentaren ovenfor om at dere kom til å reise til japan og hun dumper unger på moren sin, var i ALL UVISSHET. Jeg mente det kun som “Skal du slippe alt ansvar på moren din og reise på bloggtur”?
      Kommentarene om alder og sminke…kun fordi dere ikke trenger det. Innbilte meg at dersom jeg kommenterer restylane og sminke nok, så kanskje dere slutter. Dere er så heldige å være naturlig pene, og det dreper meg å se dere ikke klarer å se det selv. Nei, det har slått helt feil vei..og målet mitt om å hakke på dere, like møje som dere hakka på hverandre, var feil.
      Igjen, jeg beklager.

    52. Jeg ble utrolig glad når jeg fant ut at det hele var planlagt. Syntes det er så utrolig trist når slike dramaer foregår. Også var prosjektet deres strålende! Jeg har selv blitt mobbet på nett, og det var når jeg var 14. Jeg er 19 nå, og det stikker ennå i hjertet når jeg tenker over at alle på skolen så det som sto. Nettmobbing er grusomt, og jeg er evig takknemlig for at dere gjorde dette for å få frem et poeng!
      Gud velsigne dere!
      Klem <3

    53. Et utrolig viktig tema dere tar opp! Jeg syntes dere gjør det på en ydmyk og profesjonell måte i videoen. Håper du tar vare på deg selv – og at du den dagen du kjenner det blir for mye negativt på bloggen finner deg en annn jobb!! 🙂

    54. Stolte av dere begge to, Anette-Marie og Sophie Elise! At folk sitter og skriver at de er skuffa over dette såkalte “PR-stuntet”, viser jo bare at de ikke har skjønt poenget deres. Til alle som skriver stygge kommentarer; dere er med på å påvirke til at andre personer legger seg med vonde tanker om kvelden, og får dårlig selvbilde av dette. Noen har også endt med å ta sitt eget liv!
      Er det slike forferdelige hendelser dere vil ha på samvittigheten deres? Wake up, people!
      Nok en gang, S.E og A.M – dere er awesome!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg