se søt ut

Sånn her ser jeg ut i dag! Skal dra på overnatting hos kjæresten, så vi blogges mer i morgen. Vi skal se en bra film, som i mitt hode betyr en film med over 7.0 i score på IMDB. Haha, ja, jeg er av den typen. . . Mathias kommer sikkert til å lage noe mat så kan jeg stå ved siden av å se søt ut. Det er kveldens planer så langt! Se forresten på bildene under, og forskjellen på overleppa mi i forhold til hvordan det var før – jeg er faktisk fornøyd! 

Tenkte forresten å tipse dere om russesangen til bussen kusina mi er på, og så kan dere ta turen innom bloggen til Stine i samme slengen ♥ 

 

Genser fra nelly HER, smykke fra mittnavnesmykke.no

Armbånd fra sheinside.com, tights fra Bershka (googler det nesten hver gang for å sjekke om jeg skriver det rett men jeg lærer det jo aldri, så nå dropper jeg det), og skoene er fra nelly men desverre utsolgt.

76 kommentarer

Siste innlegg