en fin start

 

I dag har jeg vært og sett insidious 2 på kino – for andre gang! Jeg så den først med kjæresten for et par dager siden, og idag tok jeg med meg Marte slik at hun også kunne bli litt skremt. Jeg elsker den filmen, mye bedre enn nummer 1! Har noen av dere også sett den, og kanskje ble dere like imponerte som meg?


 

 

 

Kjæresten min kommer til meg når han er ferdig på jobb, og da håper jeg vi kan se på litt frustrerte fruer! :) Jeg har kjøpt inn potetgull, dip og masse brus, så dette blir en ordentlig fin start på uken! Det er godt å være inne å slappe litt av, jeg har sovet veldig dårlig de siste nettene og våkner av at jeg sikler (haha, æsj..) eller ikke får puste fordi jeg ligger med hodet rett ned i puta. Men når jeg sover med min boyfriend sover jeg som en stein hele natta ♥

 

Forresten så har jeg bestemt meg for å begynne å svare på kommentarer i kommentarfeltet – da blir det lettere for dere å få svar! Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg har begynt litt med dette allerede. 


Dagens behagelige antrekk – genseren er fra nelly HER , buksa er fra nelly HER 

 



 

57 kommentarer
    1. kan du ikke fortelle litt om hvordan du var som 14-16 åring?Hvordan du var? Du blogget jo, men kanskje det er en del du holdt for deg selv i den tiden? som når det kom til festing, sniking,lyging til foreldre, gutter,drikking kanskje du utforsket litt andre ting? Er bare litt nyssaring og et lite tips te deg som et blogginnlegg! Forstår deg så klart vis du velger og ikke skrive om den tiden 🙂

    2. thirsty er slang for noe annet, så klarer ikke la vær å tenke på det når jeg leser flaska.. det betyr desperat.

    3. Sara Tandberg
      04.11.2013
      15:20
      Hei Sophie!
      Jeg sendte deg en mail for en stund siden på vegne av hårstua ang behandlingen “Pure Brazillian” og spons. Hadde vært supert om du kunne svart snart da det haster litt 🙂 mailen er: [email protected]
      Har du sett den?

    4. Ikke så fin start på uken for min del. Mistet min onkel denne helgen. Føler meg så knust, det gjør så vondt!
      Ta vare på de du er glad i sophie!

    5. Hei Sophie Elise. Fikk lyst til å se intervjuet med deg og anette marie, men jeg finner det ikke på sumo, det virker som at de har fjernet det. hvor kan jeg da se det? 🙂

    6. Du er nydelig, Sophie! <3 Elsker bloggen din leser han hver dag, men har ikke kommentert så masse.. Men det er en tin jeg har lurt på, har du hol i øyrene?

    7. Jeg synes du burde kjøpe deg noen bh-er som faktisk passer deg, for de du pleier å ha på deg gir deg stygge merker igjennom klærne dine. Det er jo heller ikke sånn at du ikke har råd til å kjøpe deg undertøy på profesjonelle undertøybutikker, heller 😉

    8. Elsker når bloggere tar seg tid til å svare i kommentarfeltet – det gjør en god blogger enda bedre, og da virker det som de bryr seg ekstra mye om leserne sine!

    9. Hvortid hadde du planer om å dra å ta ut restylanen i leppene dine? Er snart en mnd siden du sa du bestilte timen. Tror neppe det tar så lang tid å få bestilt en time. Haha jævla løyner

    10. Hei Sophie Elise!
      Har ikke lest så mye på bloggen din før, men har sett en del på den i det siste.
      Må du du ser mye penere ut med blondt hår og mindre sminke (sånn som du har det nå). Du ser mye mer naturlig ut. Kler deg virkelig!
      Jeg ser folk som tenker at du er ikke så ” smart “.
      Helt ærlig, så tenkte jeg det før også. Men det virker som om du begynner å “vokse opp” nå. Det merker jeg på innleggene dine! Kjempefint!
      Du har en veldig fin blogg med mange fine bilder!
      Lykke til videre med bloggingen, og håper du trives med det.
      Bare husk at du er ung, bare 18år. Så vær så snill å ikke gjør ting du vil angre på når du blir eldre.

    11. Hei:) Ville bare legge igjen en kommentar og si at du virker som ei så søt jente, og legen din gjorde en veldig bra jobb med nesa di! Du ble enda penere,og var jo så pen fra før av 🙂 Det virker som at du får mye dritt av folk rundt på nettet (?), og jeg syns det er beundringsverdig av deg å dele så mye med omverdenen alikevel. Stå på og vær stolt av deg selv søte deg, det har du all grunn til å være!
      Klem fra den litt randome navnesøsteren din 😉 <3

    12. Fast leser av bloggen din, og dagen blir ikke den samme uten! Du er ei herlig jente, Sophie 🙂 Meen en ting må jeg bare si.. og det er at jeg synes du var mye finere med brunt hår! det blonde håret ditt ser veldig slitt ut i tuppene og unaturlig i nedre del. Men det viktigste er at du føler deg komfortabel selv 🙂 Ha en fin dag med kjæresten din 🙂

    13. Har sett den og den er helt jævlig for å si det sånn, det er den værste filmen jeg har sett!
      Kos deg i dag! :))

    14. Hei 🙂
      Jeg bare lurer på hvordan i all verden du får så utrolig vakker hud?
      Har du noen tips? 🙂

    15. Omg <3 Du er seriøst sykt nydelig! Du er ett av mine idoler, og du er en av de personene som jeg ser opp til. Du virker så jordnær, snill, morsom og søt! Og du og Mathias er så søte sammen!
      Håper du har en fin dag i dag 🙂 <3

    16. kan du være så snill å legge ut sånne sider som sender gratis prøvepakker. som for eksempel: barberhøvel fra EFI.no, shai.no og vaskemiddel fra dizolve.no

    17. Jeg har ikke sett den og jeg liker å den filmsjangeren 😛
      Men det antrekket ditt var nydelig og du er en veldig vakker jente 🙂

    18. Your hair is looking horrible now!!
      I like the Ombre look and think it’s nice on you but you REALLY have to get some new extensions or cut them up to your shoulders.

    19. Hei jeg lurer på om tape hår sliter på håret ditt? mister du ikke mye hår av å farge og bruke tape hår osv? annbefaler du det? Jeg lurer på en ting til er søsteren din sitt hår naturlig? isåfall wow

    20. Ikke for å være slem eller noe, men extensionsene du har fått satt på hos hendrix er ikke noe fine… synst håret ditt ser utrolig slitt og tynt ut etter du byttet merke.. ikke minst fettete.

    21. du er utrolig pen, men merker at extsensionet har blitt veldig slitt den siste tiden, som ikke ser veldig bra ut;)

    22. HeLin: det sliter ikke mye, nei 🙂 kan anbefale det! er enklere med tape, da slipper du jo å ta på håret hver dag, ta det av når du skal legge deg og alt det der.. Frida har naturlig hår 🙂

    23. Elisabeth: tusen takk for deeet! har jo som alle andre perioder hvor jeg har dårlig hud, men jeg bruker jo selvfølgelig renseprodukter og kremer sånn som andre 🙂 har blogget litt om forskjellige kremer tidligere, bla mot kviser! innlegget kommer sikkert opp om du googler det 🙂

    24. Helene: tenker du på episoden med tigerstaden? den skal ligge der 🙂 ellers er det jo når jeg er med på god kveld norge, det skal også ligge der! da var ikke annette der 🙂

    25. Herregud så nydelig du er! Har ikke fått sett den enda, tror jeg venter til den kommer ut på Blu-ray. Har sett at du har svart på noen, synes det er gøyt at du har begynt med det! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg