karma

 

Okei, man kan si hva man vil, men når noen baksnakker deg på landsdekkende TV blir man litt furt – iallfall om man trodde man hadde et lite vennskap med vedkommende som slenger med leppa. Som dere kanskje vet har Annette-Marie fra tigerstaden fått for seg å være litt frekk mot meg, og noen unnskyldning kunne jeg bare glemme. Tydeligvis mener hun jeg er ganske så harry, haha. Vel, da drar jeg like gjerne opp ett bilde av Annette-Marie, jeg:

 

 

 

Kan vel også nevne at hun har vært med i musikkvideoen til “my boobs are okay”. Vil ikke påstå at jeg er den som er harry, her. 

 

Når noen er frekke med meg, mener jeg at jeg kan ta igjen med samme mynt – har prøvd å snakke med henne direkte, men der var det jo ikke mye å hente akkurat. Tydeligvis har hun snakket dritt om meg til blandt annet MANAGEREN min, og det blir helt feeil og umodent fra en som er eldre enn meg synes jeg selv. Ble faktisk utrolig såret og skuffet når man bare får høre mer og mer dritt. .  Så, dette blir vel ikke helt feil av meg, eller? 


260 kommentarer
    1. Det er ikke feil av deg sophie❤ Du er en fantastisk person😊 Hun kan du bare drite i! Hun er bare sjalu! Hun var egenklig ganske stygg uannsett:/ ❤ Men du er pen☺

    2. Når du er frekk tilbake mot noen så viser bære det at du er ikke noe bedre enn den personen. Om det ikke fungerte å snakke med henne så trenger du ikke å bry deg. Da viser du at du er den som er mest voksen.

    3. er ikke noe barnslig i det heletatt av deg, lov å ta tilbake med samme mynt! utrolig teit av henne å oppføre seg slik, tror nok noen bør tenke litt på alderen sin.. er ikke normalt å oppføre seg slik når man er en voksen kvinne!
      you go Sophie!

    4. jaja,du synker da virkelig ned på hennes nivå…at du gidder…FHM bildene dine var ikke spesielt fine,du er jo ikke spesielt pen og fotogen.ho må jo få mene hva hun vil…men poenget mitt er at hvis du mener at hun prater dritt om deg så gjør jo du det samme nå og da er du jo like barnslig.

    5. Satan for en SJALU kjerring! Stå på Sophie, hun nærmer seg utløpsdatoen sin og bare hater fordi hun er sjalu

    6. Blir ikke feil av dette her, nei. Utrolig umodent av ho å oppføre seg på denne måten, når du ikke har gjort henne noe galt. Stå på Sophie 🙂 Jeg elsker både deg & bloggen din <3

    7. fyfaen til bitch skal man lete lenge etter:)
      ikke rart hun en av hovedpersonene i det drittprogrammet.
      så inni helvettes barnslig og frustrerende.. håoer hun leser dette og drukner i sine sorger –
      karma’s a bitch!!

    8. Sjalusi, det er dèt det er Sophie Elise!!
      Om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke brydd meg, men når det er på TV i hele Norge, da skjønner jeg deg godt at du tar igjen!

    9. Dette blir for dumt, fra hennes side. Jeg forstår du reagerer og jeg støtter deg fullt ut på denne. Uff, at et voksent menneske kan tenke så kort…

    10. Jeg hadde gjort akkurat det samme selv! 🙂 Er faktisk for å ta igjen med samme mynt, i alle fall når det ikke går ann å snakke med personen direkte. Umodent av henne.

    11. Dette gjør deg ikke et sekund bedre Sophie! Tenk gjennom hva du gjør nå.. Hvorfor hever du deg ikke bare over det? Ikke gi henne denne oppmerksomheten. Men det du driver med her, det blir for dumt av deg!

    12. Bare si: Vil du vite hva jeg synes er rart? At en voksen dame som deg, som sikkert har en travel hverdag, velger å bruke tiden din på å snakke dritt om meg 🙂

    13. Fysøren, you go girl! For det der bildet var HARRY 😉 Lov å ta igjen med samme mynt, det hadde ihvertfall jeg gjort!

    14. Du er vel ikke akkurat noe bedre enn henne, når du skriver som du gjør!
      Hun har rett, du er harry..

    15. Det er bare helt sykt hvor mye enkelte vil henge ut andre på tv og på nettet! Det burde ikke vært lov!
      Men likevel, ettersom hun sa noe slik om deg på tv, da har du lov til å gjøre det samme på din blogg, FORDI hun gjorde på tv om DEG slik at ALLE kunne se det! Men husk at om dere fortsetter å ”hevne” dere på hverandre, så vil nok dette vare i en evig tid.. 🙂

    16. Voks opp sophie.. Dette gjør deg virkelig ikke noe bedre, og du beviser til alle at verdiene dine er like lave som hennes, når du gjør dette.
      Jeg syns du skal være stolt av hvem du er og heller heve hode! Moralene dine er jo bedre enn dette!
      Hilsen en som har lest bloggen siden begynnelsen!

    17. du er harry? er ikke du som går rundt med 3 cm lang ettervekst, munnen på halv åtte og puppa på tur ut av kjolen. jaja, hadde nok gjort det samme selv men ettersom du er er så “kjent” og sånn burde du kankje ikke gjort det samme tilbake for da tenker de bare at du er like dum som henne! men jeg hadde gjort det samme ja, for å si det sånn, haha

    18. Du har “lov” til å gjøre akkurat hva du vil, men å benytte deg av det på denne måten er vel ikke den klokeste vil jeg si. Når du får slengt dritt mot deg(som ikke er første gangen du opplever? Dette er jo pga valgene du har tatt med blant annet å være en offentlig person) er det beste du kan gjøre å ignorere det. Skulle tro du hadde lært til nå, at det faktisk ikke gjør noe godt å “ta igjen med samme mynt”. At hun oppfører seg dårlig mot deg som er yngre er en ting, men du er jo ikke det grann bedre når du svarer med dette. Dere er begge voksne personer, som jeg tror hadde hatt godt av å tenke litt lengre enn hva dere gjør.

    19. Det at ut henger ut enkelt personer som er mindre enn seg selv på tv viser bar hvor umoden hun er for alderen og at hun kun slenger dritt om deg av ren sjalusi. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt meg nær av en slik person som føler hun må henge ut andre for å få seg selv til å føle seg bedre! Kanskje hun føler seg truet med tanke på at hun er eldre og at du kanskje tar over jobben hennes etterhvert? Uansett LAVMÅL. Hev deg over et så dårlig menneske og bruk tiden på ting du heller liker 🙂

    20. Drittkjerring, ho e nok bare misunnelig for at du e så fin og tør å være dæ skjøl 🙂 Fuck bitches

    21. det er lite voksent å gjøre det på denne måten, Sophie!! hev deg over det. slik som tcmn gjorde hver gang rannveig skrev styggt om hun og ida på bloggen sin, hun skrev aldri noe styggt tilbake og hevde seg over det på en vokksen måte!
      du er mye bedre enn dette. du er mye bedre enn annettemarie!! <3 stå på. håper det går bra med deg....:-)

    22. Oi so moden du er, Sophie, som henger ut personer på nettet og snakker dritt om andre. Hva prøver du å oppnå med dette? Å synke ned på hennes nivå? Wow gratulerer! Du klarte det utmerket, vær fornøyd! Du er jo sååå mye bedre enn henne når du tar igjen med samme mynt. Voks opp, du er 18 (blir 19) år. Hun ser i det mindte mye bedre ut enn du gjør da. Blir kvalm av deg

    23. Sorry to say but she’s an absolute bitch. Haha, håper ikke du tager hendes ord til deg. Du er fantastisk som du er! Love fra Danmark! ♥

    24. Haha. Kødder du? La ut dette bildet for å henge henen ut, “ta igjen med samme mynt”, og for å vise at hun er den som er harry? Jeg mener.. Du har jo flere titalls med slike bilder.. Så det du sier her jo på en måte at du er harry selv..

    25. Det er greit å gjøre som du gjor nå. Spesielt når du finner mer skjelletter iskapet. Veldig dobbeltmoralsk av henne. Hun vet hun blir filmet, trenger ikke å snakke nedsettende om en hun ikke kjenner

    26. det her e direkte utskjelling og mobbing! sophie, nu synk du verkelig lavt. ikkje utal deg kor fælt mobbing e, når du selv gjør det.

    27. Haha, nå sank du ned på hennes nivå. Du syns det er dårlig gjort av henne pga alder, da kunne jo du vist nå at du er bedre. Alt du fikk fram her var at du bryr deg om hva andre mener om deg. Dette fikk meg til å se at du ikke er den jeg trodde.

    28. i tilleg så vis du førr ett dårligt forbilde du e. å vis småjente at dettar e greit? nei, det e det absolutt ikkje. du burde skjemmes!!

    29. karma ja, men synes dog at dette er feil av deg. hun er barnslig o umoden, så da kan du være den voksne som hever deg over det, og ikke synker ned på hennes nivå 🙂

    30. Nei absolutt ikke! Jeg mener at når noen er frekke, så har man lov til å gjøre det samme, eller det samme bare 1000 ganger verre 😛

    31. Åh, plis jævla dramaqueen! Ta nu bare å hold kjeften igjen,du e jo faen mæ så harry som en kan få det til..
      Ta tilbake med samme mynt? Ka faen? du e jo skada tværs gjenna..

    32. Du er blod harry da, kjære deg. Passer veldig bra inn i Mjøndalen, samarbeide med broiler en gang kanskje?

    33. jo, det er feil. ta det på en voksen måte i stede for å snakke stygt om henne tilbake. da er du ikke noe bedre selv

    34. Som fortjent! Syntes du bare skulle lastet opp noen flere stygge bilder av henne, og vært enda mer drøy! Ei fitte som hun fortjener det 😉 Liker deg jeg.

    35. Alle må få ha sin mening, men respektløst å slenge dritt på TV. Men igjen så synker du like lavt Sophie. Du kan ikke klage på andre når du er AKKURAT lik selv.

    36. Skjønner ikke hva som var frekt å poste det bildet her? Det ser jo helt likt ut som ALLE dine bilder..henge ut puppene dine og gjør deg til. Dere er begge harry (dersom harry betyr slutty!)

    37. Er det så lurt å ta igjen da? Da fortsetter det bare, ikke sikkert det er en god ide. Og da blir det sånn at du framstår som like umoden som henne.
      Men søren heller, kan være jeg hadde gjort det samme selv…. Det var dårlig gjort av henne.

    38. hahahah så jævlig bra! hun som går på to gutter samtidig og er helt håpløs og spyr på tv. altså hun er klein og burde egentlig bare passe på den barnselige oppførselen hennes. ja jeg håper som faen hun leser denne kommentaren

    39. Personlig ville jeg tenkt “ja, hu synker så lavt i en voksen alder at hu slenger dritt om meg. Meen, hu skal ikke få dra meg med seg i samme slengen.”

    40. haha, elsker dette. helt greit å ta igjen sånn, synes ikke du synker til hennes nivå med dette. ler. digger deg

    41. Hva skjedde egentlig mellom dette og ditt forrige innlegg?
      Trodde ikke episoden var visst på tv engang?

    42. sykt at folk skriver at Sophie e så umoden som skriver dritt tilbake, å samtidig legger til at sophie er mer harry og fæl enn henne, så er vell dere like ille som både sophie å anette-marie siden dere skriver dritt om sophie..

    43. hahaha “vært med på my boobs are okey”. du er en drit bra person, mye bedre enn hun der hvertfall!

    44. Du kan godt påstå at du har rett til å ta igjen, og du skal få lov til å gjøre det om du vil, men det viser at du synker til samme nivå selv. Dersom du vil vise at du er bedre enn henne, burde du hevet deg over det:)

    45. Dette blir vel litt for dumt… Ikke misforstå, jeg leser bloggen din av en grunn, og har alltid synes at du virker som ei flott jente (liker spesielt godt at du gjør så mye for dyrene). Men du virker ikke akkurat noe bedre enn henne når du “tar igjen” på den måten. Det stiller deg i unødvendig dårlig lys, for du ER jo egentlig bedre enn dette. <3

    46. Dette blir for dumt, og du har ALL rett til å ta igjen med samme mynt. Heia deg Sophie, jeg blir bare mer og mer fan for hver dag som går 🙂 Selv om jeg kanskje er en av dine eldste og mest “utdannede” lesere.. Du står bare for så utrolig mye mer enn alle de andre rosabloggerne gjør tilsammen 🙂

    47. Dere som sier hun er like barnslig fordi hun tar igjen; Det er to HELT forskjellige ting å snakke dritt om noen som ikke har gjort noe mot deg, og å ta igjen etter at du har blitt såra av en person!

    48. Det var slemt av henne, men personlig synes jeg det er dårlig gjort av deg å ta igjen gjennom bloggen. Du kan ikke kalle deg selv moden nå, ihvertfall

    49. Hahaha, dette er bare latterlig. Dere begge er like harry, og begge er vanvittig umodne som henger ut hverandre på denne måten. Slenger ut bilder som dette. Du har jo langt verre bilder av deg selv du også. Med andre ord kjære Sophie; du og denne personen du prøver å hevne deg på er akkurat av den samme sorten. Voks opp jente! Ved å gjøre dette viser du faktisk at hun har rett.

    50. PS: Merker at det er en god del umodne lesere her med tanke på kommentarene ja. Ved å ta igjen på denne måten her, så viser Sophie Elise ganske godt hvor ung og umoden hun er folkens. Just face it!

    51. Utrolig tragisk og barnslig av henne, mener hun burde se seg i eget speil før hun dømmer andre. Nå skal det sies at jeg har stor beundring for det fine mennesket du er Sophie, så ikke ta dette personlig.
      Alikevel mener jeg at siden du er en såpas offentlig person som du er, hadde du ikke trengt å gjøre dette. Jeg tror det i utgangspunktet hadde vist hvor dårlig perosn hun er som baksnakker andre, at du ikke hadde trengt å “ta igjen”. Det sier mer om hvor dårlig person hun er, enn deg. Jeg tror personlig at dette innlegget bare kan “backfire” på deg istedenfor å ha den intensjonen med å ta igjen. Men som sagt, jeg har stor beundring til deg, bare håper du klarer å vise ovenfor dine yngre lesere som kanskje ikke skjønner hele denne problemstilligen, at du er et tvers gjennom godt menneske.
      Stå på 🙂 klem. (og ja, hun er utrolig harry 😉 ikke du)

    52. ikje vits i å bynn å syt på bloggen, hvis du mein ho e så teit så e d bre å hæv dæ over ho, hvis ikje e dokker jo like ille

    53. Vell… Har fulgt lit med på tigerstaden og utifra å dømme folk, så er jeg ikke så stor fan av det uten å kjenne dem personlig. MEN hun utgir seg for å være litt bitchy og ikke minst ganske høy på seg selv ved å “reklamere” og skryte over alle gutta hun feier over, blant annet kompiser på et samme lag, som ble vist i episodene. Det syns jeg er harry! Helt greit at man er selvsikker, men hun er litt drøy. Syns du virker veldig snill og søt og har ikke noe behov for å utdype ditt sexliv for å si det sånn :)Å ta igjen syns jeg er litt umodent MEN blir man tråkka på så hardt, så tråkker man litt igjen.. just sayin 🙂

    54. Frekt av henne, men tror ikke at å svare med samme mynt er det som ordner opp i ting. Hvis alle skulle tatt igjen hver gang de føler de har rett til det, ville det bare ballet seg opp i det uendelige.

    55. Utrolig unødvendig av hu å si sånt og ihvertfall på tv, men at du legger ut bilde av hu og skriver sånt om hu gjør det vel ikke bedre for deg selv da.

    56. ville heller satsa på å henge med Carina Dahl, hun er ste dattra til søskenbarnet mitt nemlig å eg veit ho e ei orntli jenta/dama 🙂 du sku ha tatt over plassen til ho skrekkøgla, fake folk e HÆSLI 😀

    57. Hva prøvde du og oppnå med og legge ut det bildet av henne? jenta er jo mye penere enn deg så skjønner ikke helt hensikten?

    58. Du er ikke noe bedre selv om du henger ut andre på nett.. 😉 at hun har sakt noe til deg/om deg er ingen grunn til å dele det med resten av verden. Jeg er sikker på at hun bare sa hva hun mener, slik som du gjør mot andre. Men når du er så drøy at du for andre gang tar dette opp, bare for oppmerksomhet viser det mer om deg enn henne vertfall!
      Jeg har lest bloggen din lenge og synest du er flott, men nå kjenner jeg at jeg blir provisert her. At du kan være slik mot andre er rett og slett ekkelt. Du er virkelig oppmerksomhetssyk..

    59. du burde kanskje tenke på hvordan du fremstår, så deg i den episoden av kathrine sørland sitt program om utseende, og du fremstår ikke akkurat ydmyk. når du velger å fremstå så høy på deg selv, kan hende du er sånn og trivdes med det, men er man seg selv fullt må man tåle å få høre det.

    60. Det kommer ikke noe godt av å ta igjen akkurat.. Synes ikke du burde det 🙂 Det er slik det blir krig i verden! 😉
      Jeg digger deg!

    61. så utrolig barnslig du er som henger ut folk på nettet. seriøst.. du har virkelig ikke noe mellom ørene. du framstiller deg selv så dårlig.

    62. Sophie.. Jeg skal ikke ta morspreken, men jeg er sikker på at du vet bedre enn å ta igjen? Du sier jo selv at du vil være et forbilde, hvorfor kaster du tiden din på å ta igjen da? Du syns hun er umoden som prater dritt om deg på tv, som jeg er enig i, men du gjør jo ikke noe bedre når du gjør det samme på bloggen din, du har maaange lesere. Du vet bedre enn som så. Syns du burde sende henne en mail/melding og skrive at du er såret.// Liker bloggen din, ikke tro at jeg ikke liker bloggen din, for det gjør jeg, virkelig.<3

    63. Ja, det hun gjorde var utrolig barnslig og teit, ihvertfall med tanke på alderen hennes!
      Men du skulle bare hevet deg over det, og vist at du var mer moden enn henne.

    64. Lukter en fight, nord mot sør. Bare og slipe neglan og finne frem saksa. Ikke hold igjen, tenk og gøy det blir med all media omtalen. Så dra frem bensin kanna og lag et helvetes bål 🙂

    65. årr, noen folk burde bare ta seg sammen! Syntes ikke bildene var spesielt nydelig eller noe jeg heller men harry er du ihvertfall ikke! WHAT A BITCH!

    66. Er så tydelig at hun kun er sjalu 🙂 Kanskje fordi du er mer suksessfull enn det hun var på din alder, og innser at du kan “komme lenger” enn det hun noen gang vil gjøre? Ikke vet jeg, men jeg synes hun bare er latterlig. Du er nydelig, ikke bry deg om henne 🙂 Kos og kleeeem

    67. det gjør deg ikke noe bedre å ta igjen! skjønner selvfølgelig at det er vpndt men er det vert det å ta igjen? du baksnakker jo henne også på en måte …..

    68. hvis du skal “ta igjen med samme mynt” er det akkurat det samme som å si “blod på tann”- det er sinnsykt barnslig. Dere er av samme ulla, og må si det er sært at det er silikon dere diskuterer… 😛
      Men det er vell sånn dere er og det dere synes er greit å snakke om på TV. For meg, som seer, er dere ett lett bytte, og dere står rett og slett fram som kjøtt. Hverdensproblemene går på om dere kalles “glamourmodeller” eller ikke 😛 og de argumentene dere kommer med er til å le av. God Tv er det hvertfall!! aldri vært så flau på deres vegne å ledd samtidig <3

    69. Unnskyld, men det her er bare barnslig av dere begge. Ville trodd du var mer tykkhudet enn som så – at én person sier noe slikt, hva gjør vel det? Påvirker ikke deg at hun velger å komme med frekke kommentarer, spiller heller negativt inn på hennes rykte i bransjen, men her synker du jo ned på samme nivå – mener JEG i hvert fall. 🙂

    70. Utrolig umodent av Anette-Marie, hun har ingen rettigheter til å si noe stygt om andre. Men når det er sagt, så vil jeg si at det er utrolig umodent av deg også.. Det som hadde vært det rette i dette tilfellet var å bare ignorere henne, på den måten hadde du vist at du er en mye sterkere og voksnere person enn hun.
      Jeg ser at det er flere som har kommentert omtrent det samme som meg, og jeg håper du tar dette til deg og kan lære. Og forresten, med alt dette så mener jeg ikke at jeg er perfek å snakker aldri stygt om andre, men det er slik vi burde gjøre det.. Ingen er perfekte, men vi kan gjøre så godt vi kan å være snille medmennesker 🙂

    71. Skal jeg være ærlig så er du jo igrunnen ikke bedre selv når du gjør dette, du kunne jo bare ha sagt at du ikke likte det hun sa og at det såret deg i ett vanlig innlegg. Selv om det var på landsdekkende TV, men av en eller annen grunn så får jeg en følelse av at dette bare er for å få oppmerksomhet? God PR liksom.. For du har vært bedre enn dette før.

    72. Jeg liker deg godt, Sophie! Men jeg synes ikke du burde tatt igjen med samme mynt, men vært sterk og hevet deg over det. DA ville du virkelig vært et godt forbilde 😀

    73. Trodde du var såpass voksen at du hevet deg over det, men der sank du plutselig mye lengre ned enn henne…

    74. Ser at mange sier at du burde hevet deg over det osv, men hvor mange av de som sa det hadde gjort det selv.
      Mennesker har jo følelser.
      Det digga meg faktisk at du tok igjen litt, jeg syntes det er lov!
      Hun virker som en jævla bitch

    75. Forstår hvorfor du blir sur, tåplig av henne.
      MEN hvorfor kan ikke du være den modne da? Alle vil ha en mening om deg, og du MÅ lære deg og heve deg over det. Synes det blir feil å ta igjen på denne måten. Skal jeg være ærlig synes jeg det er litt barnslig. Selvom hun er lite moden betyr det ikke at du trenger å være like ikke 😉

    76. Vel.. du kan si akkurat hva du vil sophie.. men faktum er at her er du latterlig.. du dummer deg totalt ut med det du skriver. Om Anette har baksnakket deg, noe jeg faktisk tviler på. Så er dette noe du tar på ” kammerset ” ikke i offentligheten. Det du gjør er rett og slett barnslig.
      Du legger ut et bilde der du liksom skal ” sverte ” Anette.. men lille venn, er noen av dine daglige bilder bedre?
      Vet du sophie, det du gjør er mobbing.. Du sverter noen i en enveiskommunikasjon, noen som ikke kan ta igjen.. Ikke smart.. Du angriper også noen som har mange kontakter, noen som er mer kjent en deg.. heller ikke smart..
      Jeg vet ikke om hun har baksnakket deg, men det er noe som heter å snu det andre kinn til.. for å vise at du er en større person.. vel. alt jeg ser er mobbing!
      Si meg.. hvor mange har du angrepet personlig på bloggen din? har tidligere sett blogg poster du nå har slettet der du har angrepet svake personer..
      Tror du bør lære deg å tenke deg litt om.. Karma.. hmm, ja tenk litt på hva du faktisk gjør selv!!

    77. Hun er ikke verdt tiden din 😉 ser ikke helt poenget med dette innlegget heller. Selvfølgelig vil alle si at du skal ta igjen(du spørr jo 14 åringer om råd) men du er voksen du også, så oppfør deg voksent. Selvom hun er umoden og bichy betyr det ikke at du trenger det 🙂 digger deg btw <3 beste rådet er nok å drite i hun og alle de dumme oslovestkantwannabe jentene og heve deg over dem. Du vet jo at du er bedre, så vis det også <3

    78. Hadde jeg vært deg hadde jeg slettet dette innlegget. Værsåsnill, ikke drit deg ut på denne måten -.-‘
      Dette er mobbing , greit, synd for hun at hun er dum og umoden.. Men ikke vær like dum! -.-” gaad
      Dette er et dårlig forbilde ! !!!

    79. Det der er bare lavmål, hun er nok bare sjalu på deg… Du er ung og nydelig og hun er på vei til å bli en “nobody”. You go girl 😉

    80. Du blir på en måte ikke noe bedre enn hun da, siden du også skriver stygt om ho, så dere er jo på lik linje nå, ho sier noe stygt om deg og du sier noe om ho!
      Ikke noe frekt ment, jeg syntes du er en herlig jente!

    81. Jeg er enig med mange av kommentarene over her. Du velger å ” ta igjen med samme mynt.” Ærlig talt , er du en liten drittunge? Det var veldig dumt av hun å henge deg ut på offentlig tv. Men du synker lavt på hennes nivå når du skal ta igjen for det drittet hun gjorde. Er det rart det er krig i verden her? Skjerp deg. Istedenfor å tenke med det knøtt lite hjernen din burde du bare drite i det og stå på ditt. Ikke være spydig tilbake. Du framstår deg selv som en hevngjerrig person som ikke kommer langt ved å ta igjen.

    82. HAHA, la meg gjette… jeg bare gjetter vilt siden jeg ikke vet hvem denne gamle bittre sjalu purka er men ifølget bildet altså hvor harry det er så ser det ut som om hun har vært med i gatebil blader og slike low budsjett greier, har jeg rett? :p som du nevnte my boobs are ok… haha dør! Stygg er a og :s ekleste jeg ser er når jenter/damer skal leke sexy å gape som om de har diare eller no. HU er bare sjalu, det er jeg jævla sikker på 🙂

    83. Jo det blir for dumt av deg å legge ut dette. Viser bare at du er like dum selv… Hadde du vært lur hadde du hevet deg over det, og aldri postet dette innlegget hvor du selv sitter å kaster dritt tilbake. Voks opp!

    84. Tror nok dette er for å skaffe Anette-Marie flere lesere, folkens. Tviler på hun hadde linket til bloggen hennes to ganger hvis ikke.
      And if not: du er vell ikke personen som skal snakke.

    85. dere er på helt likt nivå når du slenger dritt tilbake.
      når det kommer til episoden om FHM siden hennes, Er det baksnakking når hun sier bildene dine var helt jævlige? hun sier ikke DU var helt jævlig.(?) du poserer akkurat som alle andre FHM jenter, noe hun ikke ville da hun ikke synes det var noe fint, og det er hennes mening – hun snakket om bildene! flere av tigerstaden jentene har posert i FHM, ser ikke dem skrive innlegg om at hun baksnakker. hun er trønder og sier ting rett fra levra.
      dere er i SAMME bransje.
      du lager drama ut av ingenting haha. sikkert fordi du er så ung og usikker.

    86. Jo, dette er feil av deg. Du trenger ikke å senke deg selv ned til hennes nivå. Dette får du ingenting ut av… Annet en meningsløs sympati på et meningsløst problem. Problemet her kunne du løst på mange andre måter og kommet mye bedre ut av. Du har viktigere ting i livet ditt enn å bruke tid på dette. 🙂 Det har egentlig jeg også, så litt usikker på hvorfor jeg kommenterer her. Hmmm…

    87. Herregud, så dum du er! Du skjønner ikke greia du?
      Anette Marie har vokst fra den stilen og syns NÅ at slike bilder er stygge.. U see?!

    88. Way to go Sophie!! Må sei at eg berre får fleire og fleire positove inntrykk av deg. E ikkje mange som hadde turt å ta att med samme mynt, men det gjer du. Du e ikkje redd for å sei meiningane dine og ve deg sjøl. RESPEKT!
      Kos deg i London 🙂

    89. Utrolig vittig hvordan enkelte her snakker om at Sophie har sunket ned på hennes nivå og at dette var barnslig av henne osv…For så bare å slenge igjen tidenes drittkommentarer om hvordan Sophie ser ut(noe som IKKE har noe å si om hvordan hun oppfører seg). TOPPEN av barnslighet dette her spør du meg. Greit å ha meninger om oppførsel og hva som blir skrevet på bloggen, men kjenner jeg blir ordentlig skuffet når jeg ser folk gå på slike personlige angrep når det overhodet ikke er fortjent! Kan vi ikke alle bare leve etter regelen; “Hvis du ikke har noe fint å si, så trenger du ikke si noe i det hele tatt”? Vær så snill, folkens! 🙂

    90. at hun slenger dritt er en ting! men at du slenger dritt til bake er en annen ting, og da skal jo ikke du være like barnslig som hun! 😀 synes det var litt drøyt og skrive sånne ting på bloggen din men det er din blogg du bestemmer! 😀 du burde drite i hva hun sier! og fortsette med det du holder på med 😀
      du er en fantastisk jente! <3

    91. hold kjeft? dere er like barnslige… =) Du er barnslig som tar hevnen igjen, hva faen? det viser ikke at du er den mest voksen… Og du er bare ekkel med masse sminke? du er ikke fin og bedre når du har falske pupper og mye sminke… jeg og venner mine spyr av sminke trynet ditt ….

    92. Du er ikke akkurat rette person til å legge ut”harry” bilder av andre. Er bare å gå ett-to år tilbake på bloggen din så ser man jo de mest harrye fjortissbildene noen sinne. I tillegg er det UTROLIG barnslig å henge ut et menneske slik, du er snart 19 år og like mentalt oppegående som en 14 år gammel jentunge. Jeg hadde blitt forbanna selv og skjønner deg godt, men å drive drittslenging på nett på den måten har de fleste 17+ vokst seg fra, noe du også burde ha gjort.
      Nå skal det sies at jeg så episoden da den kom ut på tv, og ble litt sjokkert over hvor lite selvrespekt dama har. Hun blånekta å stille opp naken, men ettersom hun virket helt desperat etter og komme i FHM så ga hun etter likevel. Synes bildene dine faktisk er mer “ordentlige” enn de til henne. Makan til mangel på selvrespekt skal man leite lenge etter, ho er jo så PR-kåt at ho gjør alt for å få litt offentlig oppmerksomhet. I tillegg snakka ho jo så stolt om alle de gutta på hockeylandslaget ho hadde pult, så i mine øyne er ho ikke noe bedre enn ei lausfitte uten verdighet.

    93. Du drar frem dette bildet, et gammelt bilde, av anette marie, og sier at det er harry.. Våkn opp! Det er slik alle bildene av deg ser ut!! så med andre ord sier du at du selv er harry! dustkjerring

    94. E må sei mange av dokker e saklig som bynn å snakk om utsende til Sophie, kor stygg ho e osv. Rart folk forandre på utsende må e sei.
      E heilt greit å sei ka man syns om det ho skriv om på bloggen sin, men hold dokker saklig!

    95. Mista aaall respekt for den kjerringa der nå.. en VOKSEN dame, ikke minst en MOR som prøver å slenge dritt for harde livet.. for en taper.
      Syns det er bare bra at du tok igjen med samme mynt! selvom en del av disse hønene ovenfor mener det motsatte.. KARMA heter det. Du får det du ber om. Og det du gjør deg fortjent til. Støtter deg fullt ut Sophie 😉

    96. hjelpes.. har lest både artikkelen,sett episoden, lest hennes blogg og din + kommentarene her.
      Herregud…!
      Du drar fram gamle bilder og gamle musikkvideoer, men du skal huske på at, JA, hun har vært yngre, og JA, hun har har en fortid. Nå er hun eldre og har forandra litt syn på ting! For HENNE er ikke de bildene du stilte opp på noe HUN vil lenger.
      Jeg syns dette blir for barnslig! Du har selv valgt dette, når du stiller opp halvnaken på bladforsider må du tåle at noen syns de er jævlige, til og med noen du har et vennskapsforhold til. Folk er forskjellige.

    97. Hvorfor vil du synke ned på hennes nivå? Blir litt barnslig.. Men ellers liker jeg deg, stå på med bloggen!

    98. Du skriver det er barnslig av henne å gjøre sånt, men i stedet for å heve deg over det, synker du ned på hennes nivå og skriver om det på bloggen din. Det blir bare litt dumt..

    99. lavpanna idioti drama det her haha;) at du gidder.
      du skjønte jo tydeligvis ikke hva dama snakket om, hun snakket om de jævla bildene dine!!!! som fotograf!!! duh!!!
      helt enig med de over her, stiller du opp halvnaken i et manneblad så får du tåle at ikke hele Norge liker det haha!
      men igjen, hun snakket om bildene, alt handler ikke om DEG haha;)

    100. Jeg er helt enig med deg Sophie! Du er en fantastisk person, og du fortjener aldeles ikke å bli framført sånn av en som er eldre enn deg. Det er bare helt umodent, og idiotisk av henne og holde på sånn. Du har fullt rett i å skrive det her, og jeg mener det er riktig gjort av deg! Du er en herlig jente 🙂

    101. Jeg skrev akkurat et innlegg. Det er kanskje litt dumt å ta igjen,men likevell.. er det sånn at du prøvde å ta det direkte med henne og hun ikke gadd å høre,så hadde jeg også skrevet det på nettet, så hun iallefall får lest det 🙂

    102. Det at du skriver dette på bloggen din foran tusenvis av mennesker er jo like gale som at hun snakket om deg til manageren din, om ikke verre. Nei, hev deg over det å ikke skriv noe om henne her værtfall. Du kan baksnakke henne så mye du vil til vennene dine, men dette viser at du ikke er noe bedre enn henne dessverre.

    103. Hahah greit hun er patetisk! Men jeg hadde ikke noen interesse av å lese dette. Du velger selv hva du vil poste da men burde ikke ha gjort det. Der blir liksom å synke litt lavt. Bare vis henne at du driter i henne. Nå når du har postet dette skjønner jo alle at du faktisk tar deg nær av det! Vis mer selvtillit! Du er en ellers så bra person så dette innlegget var ganske overraskende! Men det sier vel litt om hvor jævlig hun har vært da eller?

    104. Jeg forstår at du blir provosert, men å skrive noe som dette på bloggen din gjør deg jo like ille, for bloggen din er jo også ganske landsdekkende. Dere kan slenge så mye dritt mot hverandre dere bare ønsker, jeg sier bare at det blir litt vel “fjortis” å dele alt dramaet deres som detta 😉 Du er ikke noe bedre når du slår tilbake med samme mynt.

    105. Siden du spør, JA, dette er feil av deg. Så utrolig barnslig av deg å ikke bare la det ligge, men å rett og slett dra opp GAMLE bilder av henne og snakke om ting fra fortiden hennes. Hun snakket om et BILDE av deg, og ikke selve deg. Jeg så det på tv selv, og det var ikke ille. Jeg trodde ikke du var såå hårsår. Du skal vel kanskje ikke si så mye om det bildet av henne, eller? Kanskje du bør tenke på dine egne poseringer og bilder før du drar opp et gammelt av henne. De bildene som er av henne nå er vakre og viser klasse og sexyness, ikke hore.

    106. jo, dette er feil av deg! Du må vise den umodene drittkjeringa at du er mye bedre enn henne! Og det gjør du ikke med å være bitch tilbake asså. Er enig med Ingrid over her! Sophie, du må faktisk vise at du ikke er like umoden ved å oppføre deg voksent. ikke ta igjen med samme mynt. For det viser bare at du ikke er moden. sorry

    107. HAahahahahahaha, unnskyld. Men du er litt umoden, til å være 18 burde du kanskje forstå at om du bare hadde holdt kjeft hadde du vært bedre en hu. Men når du ikke klarer å holde kjeft er det ingen som er bedre enn den andre. Du elsker så sinsykt oppmerksomhet, men husk at selvom folk sier at all PR er god PR er dette helt feil. Du er komisk, fordi du klarer ikke holde kjeft. OG DA ER IKKE DU BEDRE ENN NOEN. Hun har nok ganske riktig om deg og, sånn egt :*****

    108. Syns det blir feil av henne å si stygge ting om deg, men det e feil og ta et gammelt bilde av Anette-Marie. For hun har gjort ting da hun var yngre, å hun har blitt en del eldre nå å har lært en del ting gjennom livet.

    109. Det du gjør nå er å synke x antall hakk en det du har gjort fra før. I stedet for å reagere voksent, oppfordrer du lesere av denne bloggen å slenge dritt om Anette og det er kun fordi du er usikker på deg selv, at du føler for å gjøre dette her. Det er jeg helt sikker på! Syns dere begge to rett og slett er jævla barnslig og lite moden!

    110. Hun er søt da, kanskje er det en slags krampetrekning pga at hun ikke er mere kjent i en alder av snart 30, mens du har vært kjent siden du var 15-16?
      Skjønner frustrasjonen din da, ingenting er mer irriterende og meningsløst som mennesker som hater deg uten grunn.
      Er så glad du ikke havner så langt ned, selv om du er på nippet av og til! og for at du er så ærlig og åpen om følelsene dine. Ingen er laget av stål! kyss

    111. Hehe! Blir nesten litt flau på hennes vegner. At eg voksen person snakker slikt om en yngre jente er rett og slett TÅPELIG!
      Men pass litt på du også da Sophie, så du ikke tipper over kanten her du og. 😉 Skjønner fullt ut hvor du kommer fra, men å ramse opp ting for å gjøre den motsatte verre enn deg selv kan fort bikke over kanten også. Men rett skal være rett, her er det definitivt hun som tar seieren i idiotoppførsel!! 😉

    112. Hun skal være en voksen dame, da burde hun vite at man skal klare å oppføre seg. Har hun noe stygt å si, kan hun holde det for seg selv. Fordi det er ikke noe som er interissert å høre på tull hun har å si om andre. For meg viser det bare at hun er en liten person som kunne ønske hun kanskje gjorde noe helt annet, og det viser bare at du har gjort mer riktig enn henne! 🙂 Det er min mening i alle fall 🙂

    113. Greit nok at du ikke likte det hun sa om deg på TV, men når du henger henne ut på denne måten er du like ille selv.
      For å være ærlig, så har hun jo et poeng. Kan si meg enig i at bildene dine ikke er særlig classy 😉

    114. Og argumentet du hadde om alder, henger i enn tynn tråd. Du er jo 19 år gammel, og burde være like “voksen” som henne!

    115. Maria: Er man like voksen som en 27 åring når man er 19? Er man like voksen som en person som snart er 30, når man ikke en gang har fylt 20 selv? Tror ikke det. Hun er 27, er mamma, og har 62 innlegg i kategorien MOT mobbing. Uansett så er det hun som synker lavest, og jeg blir rett og slett trist over at det går an.

    116. jævla fjortis!! anette marie er i en HELT annen klasse enn de duckface bildene dine, du er bare tragisk

    117. All you bitches bitching, hvem faen tror dere at dere er? Sophie Elise er kun 18 år og så kommer der en voksen dame og snakker styggt om hende, det skal hun ikke finde sig i! Hvis dere ikke liker Sophie Elise så ikke vær på hendes blog. Desuden bestemmer hun SELV hvad hun vil og hvis dere ikke har noet positivt at sige har dere ingen grund at være på bloggen her.

    118. Okei.. jeg måtte bare se episoden det dreier seg om, og at du tilfeldigvis brukes som et eksempel av – redaktøren, ikke Anette – og tar deg nær av det… er det ikke du som er vel toutchy? Hun liker ikke stilen, det har ingenting med deg å gjøre. Hvorfor gjøre en big deal ut av noe som er så…. betydningsløst?

    119. det her ble alt for dumt!
      du må tåle at andre har andre meninger enn deg selv, alle må ikke like det du gjør hele tiden. Hun sa jo bare at hun ikke likte bilde, det er jo ikke noe feil i det! det du gjør nå er virkelig barnslig. du utnytter din stilling til og krenke andre mennesker på den måten der, tenk deg om en gang før du velger å poste noe sånt.

    120. jeg syns ikke du er harry. du er kun oppmerksomhetsyk og har lavt selvbilde, men det er “greit”… eller sånn… ikke greit, men det er ikke noe du kan noe for.. men harry er du tvert imot. du er SEXY, vakker og smart 🙂
      men anette har forandra seg da. ho er jo ikke mye harry nå. du er jo den hun var, men det skyldes jo også at du er en del år yngre enn henne da. så en dag når du er på hennes alder så er kanskje du også blitt så voksen som hun er nå:)
      liker dere begge jeg 🙂

    121. Hvorfor synker du ned på hennes nivå? My boobs are okey kom ut i 2007/2008. Det er flere år siden da.

    122. harry å være med i my boobs are ok. . . greit? men sa ikke du også selv en gang at det var «tacky» å posere for «ViMenn» så gjorde du d likevel kort tid senere? at du hadde angret på d i etter tid om du ikke grep den «muligheten» . . . drama drama om hvem som har lengst extensions og kjøpt størst silikon. . . u_U’ dessuten, ka e dåkker sjalu på hverandre for? dere kjøper dere utseende uansett, og bortsett fra det så er det vel ikke mange andre egenskaper dere kan skryte over, er det vel. . . ?

    123. Ta det som et kompliment Sophie. Hun er vel sur fordi du blant annet gjorde et fantastisk FHM cover og hun ikke helt fikk det til på det siste forsøket. Ikke bry deg om det whitetrashet! Stå på jenta <3

    124. usj. dette er bare fjortis av deg. du kan ikke bli sur for at hun sa på tv at hun ikke likte bildene dine. hun er jo ikke alene om å ikke like de. skal du bli sur på alle andre også som ikke likte de da? du må tåle kritikk. du er bare ufattelig hevngjerrig som tar igjen pga. det. du trenger å vokse opp og tenke litt lenger. dette var bare jævlig umodent.

    125. Btw, hva er denne sjøkua kjent for da?? Kan aldri huske å ha sett henne noen plasser… maybe i en pornofilm en gang men thats it :s

    126. Det er faktisk helt feil av deg, uavhengig av hva anette marie har sagt om deg så er du et forbilde for unge jenter, så da blir d for dumt å slenge dritt på et kjempepopulær blogg.

    127. Herregud, er dette virkelig et tema? Ræva mi ler av rosa bloggere og sjalusi utbrudd på linje med barnehage unger. “Du sa noe stygt om meg, da måååå jeg si noe stygt tilbake! åååse verden er så urettferdig!! Hyyl!” Gjesp.

    128. Synes det er helt alright at du tar igjen med samme mynt her, haha, stå på :)Tragisk at en “voksen” dame holder på slik i utgangspunktet.

    129. Har ikke du en tatto som sier “be the change”…?
      Hadde jeg vært henne hadde jeg heller ikke ville hatt slike bilder som du hadde i FHM, det er ærlighet.. Fysøren du er en dramaqueen, hvorfor ikke bare heve seg over det? Du har bilder som dette daglig, og du er med på noe så amatøraktig og “slutty” som babeadventure.. Om du mener du mener dette er harry, ja så er du dobbelt så harry..

    130. Syns ikke det var feil av deg:)Liker ikke AM i det hele tatt. Fæl å se på og det kommer bare drit ut av munnen på henne. Virker som om hun er helt desperat etter oppmerksomhet! Hun er fullstendig smakløs, og dette var veldig umodent gjort av henne. Lukter sjalusi lang vei. Tipper det var et slags PR-stunt for å få litt mer blæst rundt seg og bloggen sin, og da passer det jo utmerket å ‘bruke’ en toppblogger. Ville ikke brydd meg et sekund om denne slitne, utbrukte dama:p

    131. Synes det er helt teit av deg å legge ut et slik innlegg om anette-marie. Dette er å henge ut en person. Det er jo lov å si sine meninger, og på Tigerstaden sa hun ikke at DU er jævlig, men akkurat det bildet i FHM. Hva er det for noe å bry seg om da? Må jo tåle og høre konstruktiv kritikk om et bildet av seg selv, og meningene til noen andre. Du synker minst like lavt som henne, om ikke lavere. Viser hvor umoden du faktisk er.

    132. Først og fremst vil jeg bare si at måten hun har baksnakket deg på er uakseptabel. Det å baksnakke på TV, og det å snakke stygt om deg til manageren din er ikke OK. Men det er viktig å tenke over at det du skriver på bloggen din, det leser mange, og dette innlegget vil i manges øyne virke umodent og irrasjonelt. Dette er på ingen måte en kritisering av deg og det du opplever, jeg vil bare at du skal tenke over at det du skriver får konsekvenser, og det å henge ut henne på en nasjonal blogg, er like ille som å bli hengt ut på TV.
      Vis at du er større enn dette, og vis at du har evnen til å heve deg over slike barnslige ting, som enkelte mennesker, som Anette-Marie, ikke klarer. Baksnakking er ofte en konsekvens for misunnelse og sjalusi. I det lange løp vil du komme ut av denne situasjonen en hel del bedre enn henne om du klarer å heve deg over dette. Mennesker som bryr seg, vet at det Anette-Marie ikke er sant, men pur faenskap.

    133. utrolig barnslig av dere begge. Bildene dine er JÆÆÆÆÆVLIG drøye til tider også Sophie! Jeg støtter ingen av dere i denne situajsonen, men du burde ikke skrevet om noe av dette på bloggen din. Jeg håper du leser alle kommentarene dine og forstår at du ikke skulle lagt ut dette.

    134. Når jeg så episoden av tigerstaden, og hu sa det hu sa så tenkte jeg ikke over det engang. Jeg tror du tar det altfor ille opp.. og jeg tror heller ikke hu andre frøkna mente dette så veldig høytidelig.
      Også må du tenke på at hun er noen år eldre enn deg nå, og sånn som hun vil fremstille seg NÅ i disse dager når hun har blitt eldre og moden så er smaken og stilen annerledes. Hun ville jo ha classy bilder.
      Og jeg forstår henne godt. Du er ung med frisk pust og har kanskje mer behov for å vise frem like mye som hun gjorde noen år tidligere, og det er absolutt ikke noe galt i det. Man må ikke ta alt så seriøst, det er derfor det blir krig her i verden fordi noen klarer å vri og vrenge på noe som ikke kanskje var vondt ment i utgangspunktet:)
      Men å helle ild på bålet ved å rakke ned på henne maksimalt sånn som du gjør her, ved å legge ut bilde, gjør det absolutt ikke til en bedre person. Det kunne du nok ha holdt for deg selv og heller kun snakket med media.
      Det er min mening 🙂

    135. Hvis du begynner å skal gjøre det hun gjorde mot deg, så detter du jo egentlig bare ned på hennes nivå. jeg personlig synes ikke det er noe galt å “ta igjen”, men heller være ærlig og ikke lyge på ting som at du serverer et falskt rykte om hun til andre :p Er du bare ærlig og sier meningene dine så er ikke det barnslig eller mindre voksent. Det betyr bare at du tør å si hva du mener og at du ikke aksepterer det hun gjorde/gjør mot deg. :)) Ha en god helg!

    136. Sohpie.. dama sa at hun ikke ville ta bilder i den stilen for det var ikke henne og hun ikke likte det bilde av deg.. hun har vel aldri sagt noe stygt om deg på landsdekkende tv..? skjønner heller ikke hva karma har med dette å gjøre?

    137. Hahaha, hvem prøver du å rekke ut til? Du er så utrolig barnslig! Du tåler jo absolutt ingenting, ta deg sammen! Du har jo vært i “konflikt” med flere bloggere, det sier vel litt om hvem som har et problem? Hadde du likt å være i den posisjonen du setter andre i? Tenkte meg det..
      Du skjønner, når du tar igjen med “samme mynt”, som du kaller det, er du ikke så jævlig moden sjæl, skjønner du. Jeg er ganske sikker på at folk som kanskje er 5 år yngre enn deg klarer å oppføre seg bedre enn deg!

    138. Blir spennende når du skal ut i arbeidslivet, tenker meg det er mange som vil ha deg på arbeidsplassen med alt det du legger ut på bloggen! I’m not hating, I’m just telling you <3
      MAX lavmål,MAX!

    139. Du er jo ganske harry, men jeg personlig synes det er litt søtt og ganske underholdende. Det er jo tydelig at det funker, så bare fortsett å gjøre det du liker å gjøre!

    140. Det er ikke feil av deg. Handlingen din grenser mere mot barnslig og umodent, til tross for dine skriveferdigheter.. Ikke synk til samme nivå, kjære deg.

    141. Sukk! Drama Queen delux…….Fatter ikke at du orker lage så mye styr over ingenting. Dama sa ingenting om deg, hun mente at posituren var jævlig og at den ikke passet henne. Og det er jeg enig i! Hun er en voksen kvinne med utdannelse og karriere, og da passer det seg ikke å stå i manneblader med duckface og pushe opp puppene. Men noen mennesker skal ha alt til å omhandle dem, get over yourself!

    142. Anette marie har blitt voksen og vil ikke ta slike bilder lengere. Hun hadde lyst til å ha et elegant og sexy bilde ,ikke et bilde som bare er pupper . Det er hennes valg, du valgte også hvordan ditt ble ,der er din sak . Anette ville ha et annet type bilde en deg og det må hun få lov til . Det er virkelig ikke noe å bli sur av

    143. Et spørsmål !!!! Har du tillatelse til å kopiere å bruke dette bilde av Anette-Marie ??????? Håper du har vett nok til å forstå hva som kan skje når mann bruker ting som ikke er sitt eget !!!!

    144. Dette må jo være et spill for galleriet..? Tror ikke dere er uvenner. Hvorfor linke til hennes blogg? Hvorfor legge ut et pent bilde av henne? Og kalle det for å ta igjen med samme mynt.. Bare tull hele greia..:)

    145. Nå har vel hun gitt klar beskjed om at kommentaren ikke dreide seg om utseende ditt men om bilde som ble tatt. Og det er kanskje dumt å si noe slikt på landsdekkende TV, men internett er da Verdensdekkende! Syns du reagerer enda barnsligere enn oppførselen til Anette-Marie, og dette innlegget beviser det 🙂

    146. Oppfør deg litt mer voksent. Hjelper ikke å ta igjen med å hakke ned på ho igjen. ordne heller mer opp som en voksen person.

    147. Jeg skrev min mening om henne på bloggen hennes, etter det ble jeg blokket fra kommentarfeltet….. dobbeltmoran much? japp

    148. Jeg skjønner godt at det går inn på en når ei baksnakker deg på TV, og ja det helt klart barnslig gjort av hu. Så dere på TV nå og jeg tenker mitt. Men som du sa så mente du at du var mer voksen i oppførselen enn hu, så hva er da vitsen med å gi henne mer oppmerksomhet? Drit i hele dama og hev hodet over det. Hehe, jeg selv vet at folk har snakket dritt og kanskje fortsatt snakker dritt om meg, men jeg har valgt å heve hode over de svake ute der som ikke tør å komme opp i trynet mitt og fortelle hva som plager dem. Slik jeg lever idag driter jeg i alt hva andre personer mener og jeg har det helt topp med det! Alle har personer de misliker, sånn er det bare, og sånn vil det alltid være! Tips: slett innlegget, drit i hu og hev hodet ditt over! (: Ingen har grunn til å snakke dritt om deg. Jeg synes folk kan legge ut det de vil så hvis du velger å ignorere meg så blir jeg ikke sur. Ingen har grunn til å snakke stygt om deg! Du ser bra ut, er nok helt sikkert en bra person og mange leser bloggen din. Stå på! 😉

    149. Jeg så på tv 2 Idag 2215 og jeg syntes det er litt synn at det skal være sånn, så hvorfor kan ikke du være den voksne personen og si unskyld, istede for at det skal bli masse styr av denne saken

    150. Skal du komme vinnende ut av dette burde du virkelig holde munn. Du rykker tilbake for hvert ord du får ut av deg i denne saken. Noen ganger lønner det seg å ikke si så mye….
      Når du kaller normale/slanke jenter flodhester burde du tenke på hvor mange som faktisk leser bloggen din og som blir påvirket av dine uttalelser! Blir sjokkert over at du ikke er mere klar over hvilket “forbilde” du er for unge jenter…. SJOKKERT!

    151. Når du er en så stor toppblogger i Norge, må du seriøst tåle å få litt kritikk. Hun kritiserte ikke en gang DEG, hun kritiserte hvordan bildene dine er. Du kan ikke forvente at alle skal elske bildene dine? Hun sa sin mening om bildene dine, hun likte det ikke. Tål det? Er du så jævlig hårsår, at du må lage en stor greie ut av det? Virkelig? Du kaller hun harry som er med i “My boobs” videoen, vel.. høhø, hvem er det som henger over kamera til FHM med en aaaltfor liten bh, så puppene nesten faller uten med et stygt andefjes? Plis, gjør deg selv og alle andre en tjeneste, se på deg selv, før du uttaler deg om andre. Du synker lavere enn hun, når du bryr seg så jævlig mye. Blir flau av å se på deg, lille and.

    152. Åherreguuuud, så barnslig du er. Tar igjen med samme mynt ja, uff så latterlig. Støtter Annette helt, som om du aldri har snakket åpent ut om hva du føler om folk, hvordan de ser ut og lignende? Tviler på at du aldri har baksnakket noen. Voks opp. I tillegg jævlig teit å ha med det om at hun var med i Lene Alexandras musikkvideo, når du har tatt silikon, restylane og har gjort slik at du ser mye mer forferdelig ut enn noen jeg kjenner. Dessverre, men slik er det bare.

    153. Du er den voksne når det kommer til denne “fighten” her 🙂 Skjønner godt hvorfor du tar litt på vei.. Yo go girl 🙂

    154. Litt morsomt at du legger ut et “stygt” (og gammelt) bilde av henne, og så ser man at det fhm-forsidebildet ditt er nesten helt likt… hmmm, flere år etterpå tilogmed. Og når man ser den Tigerstaden-episoden så ser alle som ikke har paranoiaen på utsiden,at det hun faktisk sier er at den måten å posere på ikke er noe hun vil gjøre på sine bilder. Men men.. god Pr å skape drama, både du og henne tjener på at vi bryr oss om deres luksusproblemer så Værsågo for mitt økonomiske bidrag. Nå får jo du ihvertfall din egen serie som plaster på det imaginære såret! Håper du representerer nord bedre enn charterfeber-flausen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg