ingenting som det skal

 

Motivasjonstipsene deres hjalp, for jeg overlevde dagens treningsøkt, og planlegger nå flere økter framover! Tusen takk, det trengte jeg virkelig ♥

 

Jeg har akkurat kommet hjem og planen er å se siste episode Tigerstaden og pakke til London! Jeg og Marte drar til London torsdag morgen, og kommer hjem allerede på fredag. En dagstur i storbyen, med andre ord! Vi skal først og fremst på konsert med artisten Birdy, ellers skal vi shoppe og Marte skal fylle på tatoveringen sin. Ja, angående det med shopping! Jeg tenkte å kjøpe julegaver i London, og har som sagt aldri vært der før. Jeg har hørt mye om oxford street, men er det noe man bør styre unna? Hvor bør vi eventuelt shoppe? Vi bor veldig sentralt, og jeg er interessert i Topshop, forever21, pull & bear, victoriassecret og urban outfitters. 


Som vanlig er jeg plassert trygt på gulvet! Med skoene på bordet, haha. Her er ingenting som det skal! Dusjen neste stopp! 

 

 

 

 

90 kommentarer
    1. Primark er superbillig og har mye fint om du bare tar deg tid til å se! 🙂 Men det er alltid MYE folk der så anbefaler å dra rett etter de har åpnet eller en times tid før de stenger 🙂

    2. Jeg har aldri vært i London så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Hva jeg der i mot har et stort ønske om, er en London/butikkguide når du kommer hjem igjen. Håper det ville vært relevant! 🙂 Jeg har hatt lyst på en dagstur/et par dager dertil selv, men er usikker på hva som burde prioriteres og ikke. God tur! 🙂

    3. I oxford street har de alle de butikkene du er interisert i 😉 har nettopp vært der selv, primark er en butikk med utrolig masse fint, og det er kjempe billig! 😉

    4. oxford street er en lang gate med alle de butikkene du leter etter, du finner alle butikkene der, var der selv i fjord og når vi gikk opp i oxford street så føltest det ut som at gaten aldri tok slutt .. gled deg 🙂

    5. Vært der tre ganger, men blir like lost hver gang.
      Men hvis du først har funnet fram til Oxford Street er du i drømmeland <3 Du vil nok ha litt problemer med å finne Victoria's Secret, siden den ligger i en gate nedenfor Oxford Street. Men bare se etter jenter med rosa VS poser/bagger så spør du etter veien så forteller de det sikkert til deg:D Ellers er det maaange Topshop butikker, lett å finne. Om du skal komme deg gjennom ALLE de butikkene du ønsker, må du nok legge av flere dager til shopping. Kos deg 🙂 <3

    6. Primark er å anbefale, men pass på! Kvaliteten er ikke alltid så god, men løsvipper og masse annet smart er kjempe billig til bare 1 pund! Har du forresten lyst å lære deg en enkelt men utrolig mettende rett? Da burde du ta en titt på bloggen min. Publiserte akkurat dagens måltid som er sunt og veldig godt! Ha en forsatt fin uke <3

    7. Alle de nevnte butikkene ligger sentralt i Oxford Street, bortsett fra VS, som ligger i en sidegate. Det er bare å spørre noen, så finner dere den. 🙂 Det er nesten ikke noe vits i å dra i noen andre gater en Oxford Street, da denne gaten har alle klesbutikkene som ellers ligger i London (Pull & Bear, største Topshopen, Urban Outfitters, Primark, H&M, River Island, New Look, Forever21, Vero Moda, Bershka, osv.). Jeg brukte 2 dager på å få med meg alt nedover Oxford Street! Selv synes jeg det lureste er å starte fra toppen, ved Primark, og gå nedover. Sjekk ut dette: http://www.itsthea.com/oldblog/?p=5278
      T-banesystemet er kjempeenkelt, og ellers går det busser nedover hele Oxford Street hele tiden, noe som er kjempegreit når man blir sliten. 🙂 God tur!

    8. Du må dra på Primark, MEN da bør du dra dit tidlig. Det er virkelig stappfullt med folk der, og lang kø for å prøve ting. Men det går ganske fort i kassene, og de har alt man kan tenke seg til en sinnsykt billig pris!

    9. Ta undergrunnen til en stasjon som heter Shepherds Bush! Da kommer du til ett stort shoppingsenter som heter Westfield. Det er myyyye mindre kaotisk enn å gå i selve Oxford Street 🙂 i tillegg har de en helt fantastisk Frozen Yoghurt der som jeg ble helt forelsket i 🙂 I tilegg er det et lite søtt senter som heter Covent Garden. Der er det restauranter, små butikker, osv…

    10. Var i London i sommerferien. Brukte en hel dag på shopping! Er virkelig stappfullt i London, spesielt oxford street da. Der ligger primark, forver21, burberry, zara og alle de der, mens i noen gater bortenfor(husker ikke helt hva det heter)ligger abercrombie, hollister og victoriassecret(liksom “ungdomsgaten” som det blir kalt for da, men det er bare til å spørre noen om hvor alle butikkene er, alle er så superhyggelige:)
      Håper dette hjalp litt! Elsker bloggen og dine meninger, stå på <3 loveu

    11. Nesten alle butikkene du nevnte er i oxford street! Ta underground til oxford circus eller marble arch om dere bor litt lengere unna 🙂

    12. Du finner en kjempestor topshopbutikk på fem etasjer nesten helt i enden av oxford street like ved den store nikebutikken på 4-5 etasjer. Der er også en liten topshop helt i starten. VIctoria´s secret ligger i en av parallellgatene. Pull’n bear ligger på høyresiden midt i ca. forever 21 ligger på venstre siden like ved pull’n bear.
      Primark er også virkelig å annbefale. Jeg var veldig skeptisk, men med tanke på prisen er det virkelig verdt turen! I tillegg er der ikke bare klær, men diverse andre ting også. Og du som interessere deg for veldedighet, der er ofte folk som selger ting for veldedighet, som faktisk er til å stole på, en gang jeg var der var det noen som solgte armebånd til støtte for norskesoldater og andre ting!
      Kos deg mye, london er fantastisk!

    13. Du gjør rett i å tenke på oxford street, for det er verdens beste gate! TopShopen er fantastisk der og det er mangen butikker som er til å dø for!
      Good tur !:)

    14. Kan hende vi bare var uheldige, men dere bør styre unna claires øverst i oxford street. De som jobber der er uhyggelige, og presser på deg alt mulig du ikke trenger. Du får heller ikke kikke i 2 minutter uten at enda en kommer bort og maser

    15. du burde dra på Westfield kjøpesenterene. De har Westfield stratford (her har de victoria’s secret) og Westfield London. De har nøyaktig de samme butikkene som i Oxford Street, men det er mye mindre folk og det er ikke like mye gåing fra butikk til butikk!

    16. Jeg hadde stor nytte av å møte opp på butikkene jeg ville gå på fem minutter etter åpningstid. Da er det få folk og fremdeles ryddig (spesielt primark), mens det innen en time er flere folk der enn i gatene på 17. Mai. Jeg valgte en “hovedbutikk” å handle på for hver dag jeg var der, funket veldig bra mtp folkemengde. Sjekk forresten lilywhites på picadilly cirkus for billig treningstøy og sko.

    17. Fær innom Lush:D:D:D perfekte julegave, ikke testa på dyr å minst muli parabena å embalasje, du finn nærmeste butikk i London ved å gå inn på lush.co.uk ellers e favorittbutikken min White Stuff:) Mamma e fra Watford så har ganske peiling, Swag, Yolo Å beanies vart ut der i 2009 ca;)

    18. Abercrombie er veldig vanskeli å finne. Den er gjemt nederst ved oxford street, men bare å spørre en taxi sjåfør:)

    19. Du MÅÅÅÅ til primark. Det er ikke helt i oxford streed men nærme. Det er en superbra italiens restaurant i samme gate som primark men på andre side av oxford street. Den heter askitalian

    20. Har vært der to ganger. Oxford street finner du alle kjedebutikkene du vil trenge, og de er OVERALT. Det er mange av samme butikk, så man kan gå seg fort lei. Men anbefaler også å besøke Camden (hvor det utrolig mye vintagebutikker, og veldig annerledes sted) eller besøk Covent Garden 🙂

    21. Fysøren, du passet den genseren! Tror det har noe med håret ditt og gjøre også, akuratt sånn som du har fargen nå er det perfekt, hlet ærlig synes jeg håret ditt aldri har vært penere! Jeg har følgt bloggen din fra starten, så jeg har sett deg med de freste fargene, men denne passet du!

    22. Hei, jeg er veldig erfaren London-“turist”. Har besøkt familie der ganske så mange ganger. Anbefaler deg å ta turen til Camden market, du kan gå dit fra Oxford Street/Soho, ikke langt! Kanskje kortere tid å ta tuben, da. I Camden finner du alt mulig, vintage og nytt. Er sykt mye spess der, utrolig god mat og masse skrål! Virkelig et sted jeg anbefaler. Du burde styre unna Primark på oxford street, er helt grusomt der.. Stygge billige klær og. Men topshop og urban outfitters er fett! anbefales å ta rulletrappene helt ned til siste etasje på Topshop. der finner du sykt mye spesielt og masse sko! til og med frisør og bakeri der (: god tur<3

    23. Oxford Street er helt fantastisk! Veldig lett og komme fram, siden det sånn ca bare er en rett gate hele veien. Topshop anbefaler jeg virkelig til klesshopping, styr helst unna Primark etter min mening. Var der en gang, vanskelig å finne (fine) klær, køen til prøverommene er milelange, og man må også stå lenge for å betale. Så egentlig, ikke verdt det.
      The Fraser House er en fantastisk butikk med herlige ansatte, med veldig mye high-end sminke, slik som Dior, Lancôme osv++
      Mitt tips er egentlig bare å gå ned gjennom Oxford Street, for du går forbi mange butikker som du kanskje ikke hadde tenkt du skulle gå inn på, men så ender du opp med å finne noe kjempefint der! New Look er en butikk jeg også anbefaler!

    24. Er det mulig å avbestille det babe adventute abonomanget? Kan du være så snill då svare så fort som mulig! Helst innen i morgen, er veldig viktig!

    25. Oxford street er topp så lenge du ikke drar på en lørdag. Der finner du både Topshop, Forever 21 og Urban Outfitters som du nevner. VS ligger i New Bond street som ligger rett ved Oxford Street (en av sidegatene). Det finnes kun to av VS i England, så hvis du vil innom må du altså enten hit eller til Westfield Shopping Centre (Pass på at du ikke drar til feil Westfield, det finnes en på hver sin side av byen, kun en av dem har VS).

    26. De har de butikkene i oxford street, er vell den plassen der de butikkene du ønsker er samlet nærmest hverandre, som gjør mindre gåavstand osv. MEN Oxford Street er en stoooor handlegate med masse folk, køer osv. Butikkene er stappfulle, jeg sto feks i 40 min kø til prøverom på en butikk der, og om man skal fortsette slik nedover gaten går fort en liten dagstur bort på venting! Samtidig er det mange andre butikker der man vil innom, så om du først er i Oxford Street blir det alt for mange butikker du vil innom, og du kommer aldri til å rekke det på 1 dag! Spesielt ikke hvis du skal være med på en tattoveringstime som tar litt tid.
      Hvis du finner en mindre plass som har de butikkene du vil innom, så vil jeg anbefale det!
      Men i Oxford Street vil jeg absolutt anbefale Primark!!! Det er superbillig, stort utvalg og god kvalitet. Selv endte jeg opp med 20 plagg til ca 100pund=1000kr. Plaggene i norske priser ville blitt opp til 5000-10 000kr! Alle plaggene er fortsatt helt fine (siden juli) og jeg bruker stort sett et av de plaggene annenhver dag, hvis ikke oftere!
      Kos deg! 🙂 Håper tipsene hjelper deg!

    27. Primark helt klart, køene er ganske lange, men de har til gjengjeld en hel rad med kasser både oppe og nede.
      Finner masse fint der, men BH-ene er ikke helt av beste kvalitet.
      Og Disney-butikken.

    28. Primark er supert. Elsker det, har bare vært der en gang og det var super lenge siden, lengter tilbake for sure. Gooood tur – kos deg masse 😀

    29. Du burde gå innom Abercrombie&fitch, det er en veldig annerledes butikk med veldig service innstilte ansatte, ganske mørkt og høy musikk. Det er masse fint der 😊
      GAP har utrolig gode hettegensere om du ønsker å gå innom der, jeg anbefaler Primark også, men jeg handlet i en annen Primark butikk som lå i Bournemouth (sydside av England) eller noe sånt.
      RALPH LAUREN burde du også gå innom 😊😊 alt dette ligger i regent street 😊

    30. Typen min bor i London og 10-20 min unna er det er helt sykt digg kjøpesenter. Westfield tror jeg det heiter. Er iallfall den største kjøpesenteret i heile London. Har alle butikkene du vil dra på.(:

    31. Du burde dra på westfield, shoppingsenteret i London! Der har de alle butikkene som er i oxford, samlet på et sted

    32. Oxford street syntes jeg er en topp gate. De maste butikkene er rundt der, som f.eks Nike store. Victoria secret er veldig vanskelig å finne. Vi spurte ei dame som jo jobbet på en cafe om hu kunne tegne et lite “kart” til oss. Da vi kom et stykke var det bare å følge de rosa posene, hahah. Vi var innom topshop, forever 21, Victoria secret, pink OSV. Du finner de fleste 😉 KOS DEG

    33. I Oxford street har de veldig mange bra butikker! Forever 21, Victoriasecret, top shop, osv.. De jeg kom på i farten! De fleste av dyre butikker ligger der <3
      Kos dere masse på tur ! <3

    34. Siden dere skal på dagstur så anbefaler jeg å styre unna Oxford street pga mange turister. Altså masse mennesker og lange køer. Jeg er selv fra London så vet en del. Anbefaler heller å reise på Westfield shopping center i Stratford. Der har dem alle butikkene dem har i Oxford street og nesten ikke noe kø. Siden det ikke er så mange turister der. Men bare et tips fra en kjent London vandrer! 😉 God tur!

    35. Anbefaler deg å ta turen innom Oxford Street, Regent Street, Covent Garden (her har de mange vintage butikker, og mange små butikker som ikke finnes noe annet sted..) og Soho:)

    36. Ja, styr unna Oxford Street! Dra heller til Westfield senteret i Stratford. Der har de så og si alle butikkene de har i Oxford Street + litt til 😉 God tur!

    37. bør være innom oxford street, men det er mye kaos og ofte for fult i butikkene til at man i det hele tatt gidder å prøve å shoppe der. Mange av butikkene finnes andre steder også. Men nå drar jo du på en måte midt i uka og ikke i noe ferie, så da er det kanskje litt bedre.
      men vist du har mulighet så dra på nothing hill, og et kjøpe senter som heter Westfield.

    38. Husker ikke hva det heter eller om du leser bloggen hennes, men Julia Nyland har skrevet om et bra kjøpesenter på bloggen sin forrig uka, da hun var i London 🙂

    39. Oææææ du er gærn assa, sitter du på gulvet???? også skoene på bordet?? Nei nå må du roe deg ned, du er craaaazy!!!

    40. Så koselig at du skal til London!:) Selv var jeg der for halvannet år siden. jeg bodde i picadilly circus, noe som var veldig grei avstand til både oxford og andre steder. Jeg anbefaler såklart oxford street, det er der du finner alle butikkene. Men HUSK: når du skal på Primark må du være tidlig ute! Gjerne med en gang det åpner, for butikken er utrolig overfylt. Jeg måtte stå til sammen en og en halv time i kø bare for prøverom, og for å betale…
      Ellers bør du prøve Regent Street! Det ligger noen “stasjoner” utenfor oxford, og det er her du finner alle merkeklærne, mac, abercrombie, +++. Her ligger også westminster (?) kjøpesenteret, som er et senter fullt av klær og merker. Ellers bør du også prøve å ta turen til “Camden Market”, for der er det mase fine klær også. Er litt usikker på hvilken bydel Camden Market ligger i, men det er jo bare å google :)) Kos dere på tur!

    41. Jeg ville tatt tuben til kjøpesenteret Westfield. Var der for litt over en uke siden – mye mindre folk enn oxford, og også ryddigere med tanke på å finne frem til de butikkene du ønsker å shoppe i :-)God tur!

    42. Det er utrolig mye folk på Oxford Street, MEN det er det generelt sett over hele London. Så bare og være tålmodig og gå på 🙂 Det er også langs Oxford Street du finner så og si alle butikkene du er ute etter, med unntak av Victoria’s Secret, den ligger i New Bond Street. Det er ned en sidegate fra Oxford Street, gaten ligger ved siden av en Next-butikk, så sjekk hva gatene heter om dere finner den. Ellers er begge Westfield kjøpesenterene veldig bra, veldig åpent og luftig, og mindre folk. Hvilke butikker de har der er det bare å sjekke på nettet. Det ene senteret ligger i Sheperds Bush og det andre i Stratford. God tur og kos deg masse! London er en fantastisk by 🙂

    43. Når jeg er i London er jeg alltid innom TKMaxx! Det er merkeklær, kofferter, hårprodukter, vekser osv til 50-70%. En venninne fant en bukse som hadde kostet 2000 til 400 kr. De ligger ganske over alt i London. Jeg har vert på den i Hammersmith og den i Kew. Jeg anbefaler også Camden Town. Det er den sykeste plassen som finnes. Masse sånne “pruteboder” og lignende. Går ann å ta undergrunnen helt bort. Og kjøp oystercard. Da er det bare å pipe det på busser og undergrunnen så slepper du å kjøpe billett hele tiden. Jeg pleier å fylle på 10-20 pund om dagen. Og et veldig bra spisested er Four Seasons i Chinatown.
      Kos deg masse i London 🙂 Elsker den byen!

    44. Om du vil shoppe på de butikkene du nevnte så anbefaler jeg oxford street på det sterkeste, der har de alle de mest populære butikkene! God tur!

    45. Primark es super barato y tiene un montón de agradable si usted acaba de tomar el tiempo para mirar! 🙂 Pero siempre hay un montón de gente allí, así que recomiendo ir a la derecha después de la apertura o una hora antes de que cierren 🙂

    46. Hei Sophie!
      Hvis du er ute etter en bra plass å handle julegaver og shoppe på burde du ta turen til Camden Market!
      Det er virkelig verd turen, for en opplevelse. Her har de alt tenkelig.
      Kos deg : )

    47. Vil du ha 15% rabatt på Blivakker.no?
      Bruk rabattkoden cbsa03dl70, og du vil kunne få 15% avslag på varene + gratis frakt!

    48. Har vært i London en del ganger før! Du burde glede deg masse!!! Noen gater du burde dra innom er Carnaby Street og Regent street. Regent street ser du når du er ca midt i Oxford, om jeg husker riktig. Der finner du masse fine butikker! VS er litt vanskelig å finne om du aldri har vært der før, siden den er i en liten sidegate som du kommer til via Regent street. Carnaby er verdens kosligste lille gate! Den kommer du også til via blandt annet Regent street. Anbefales på det varmeste!! Håper du får en helt super tur! Misunner deg til 1000.. 🙂

    49. jeg var nettopp i London!<3 Hvis du har tenkt på julegaver burde du gå på Harrods!!<3 Det er helt sykt stort og det er alt mulig der! vi var der, og det anbefales virkelig!!<3

    50. Carnaby Street, ligger ved Oxford Circus stasjon. Oxford street ja, men det er jo masse folk og har alle de “vanlige” butikkene, som TopShop, River Island osv. Hvis du liker market dra til Covent Garden, uansett en fin plass aa faa med seg. 🙂
      Victoria’s Secret ligger i New Bond Street og Westfield Stratford City i London. New Bond Street gaar av Oxford Street, og ligger mellom stasjonene Oxford Circus og Bond Street, saa det er nok mest sentralt 🙂

    51. Og ja, kjop et Oyster card for aa komme deg rundt. Kortet i seg selv koster £5, men du kan faa det igjen, eller bare beholde det til neste gang. Reisene er billigere, og du fyller paa og scanner inn og ut hver gang du tar tuben. Mye lettere enn papir-billetter og det lonner seg.

    52. Heihei 🙂 Har vært i London mange ganger og VS ligger i New Bond street om jeg ikke husker helt feil og er en side gate for oxford street 🙂 Regent street har også mye spennende. Anbefaler virkelig og skaffe dere et ordentlig kart over sentrum, så blir det mye lettere å finne fram til foreskjellige ting. I oxford street ligger det også en egen disney butikk på 3 etg som har verdens søteste bamser! En annen plass jeg vil anbefale er Carnaby street! Der er det litt mindre butikker med klær som ikke finnes overalt. Den ligger rett ved Hamleys (ligger i regent street), en veldig stor leketøys butikk som er et must å være innom. Ser det er flere som nevner Primark og den er genial! Trenger nesten en dag der… De har ikke bare klær der men også sko og interiør ting til en billig penge 🙂
      Håper du får en fin tur til London verdens mest fantastiske by!

    53. Oxford Street er perfekt! 🙂 Primark er absolutt et must, masse fine klær og annet til en billig penge 🙂 Flere butikker som Topshop, Zara, Victoria Secret, River Island, footlocker, Nikestore osv 😉

    54. Hei fine deg!
      Vist eg var det ville eg ha styrt unna Primark. Er selfølgelig superbillig, men alt eg kjøpe der røyk etter berre eit par veker :/ Topshop har kjempemasse fint, men er kjeeeeempesvært, iallefall den i Oxford Street 🙂 Eg lika også veldig godt River Island 🙂

    55. Jeg ville personlig valgt å styre unna Oxford Street, uten om området rundt Oxford Circus. Tar man tube til Oxford Circus ender man opp rett ved den største (og fantastiske) Topshop’en, og Urban Outfitters ligger rett ved siden av 😀 Forever 21 ligger lenger ned i Oxford Street og det tar kanskje 10 minutt å gå? Har hørt at den beste Victora Secret’en ligger på et av Westfield-sentrene som også er et bra alternativ om været er dårlig. (Jeg opplever Westfield som utrolig stressende pga størrelsen) Pull & Bear finnes og i Oxford Street, foresten. Ville dratt innom gatene Carnaby Street (som ligger rett ned Oxford Ciricus, litt ned i Regent Street og til venstre 🙂
      Og så må du ha god tur til London, for det er tidenes by! (Og jeg griner innvendig nå, for Birdy er min favoritt artist!!! Du kommer til å ha en syk opplevelse)

    56. Hadde jeg vært deg ville jeg nokk prøvd å ikke bruke for mye av tiden i Oxford street, er mange kjente butikker der ja, men det er stortsett bare turister som handler der og prisene er skrudd veldig opp!
      En bedre idé er kanskje å dra til Camden Market! Kjempe masse spennende å se på og å kjøpe! Der finner du alt mulig rart og fint! 🙂

    57. du MÅ dra til oxford street! var faktisk i london for bare 2 uker siden. MEN! victoria’s secret ligger ikke i oxford street men i bond street! det er en side gate rett ved oxford street. de fleste butikkene du vil innom ligger veldig nært hverandre unntatt forever 21 den er litt lenger opp i gaten:)

    58. Ta en tur ennom Westfield kjøpesenter. Det er helt klart noe med stemningen i oxford street som får meg til å dra dit hver gang jeg er i London, men det er på Westefield jeg virkelig får shoppa ordentlig. Det ligger bare en underground-tur utenfor sentrum. Ha en kjempefin tur 🙂

    59. ja jeg anbefaler deg også å dra til camden market, bodde i camden og det var helt fantastisk, det var veldig gøy med alle de små bodene, pluss at en koselig starbucks ligger rett ovenfor<3<3

    60. Jeg Drar alltid på westfield når jeg er i London, et stoort kjøpesenter med alle butikker man bør innom når man er i London. Bare ta undergrounden til Stratford, kjempelett og mye mindre folk enn oxford street om du drar på formiddagen på en hverdag.

    61. River Island!
      Og om du skal handle julegaver så er Primark perfekt, SYKT mye mennesker, men ekstremt billig og mange fine ting:)
      Ellers anbefaler jeg å få med seg camden market, mye fint å skaffe seg der også:)

    62. HVOR KJØPTE DU DE FERSKENROSA/ORANGESKOENE SOM STÅR PÅÅ BORDET BAK DEG??? HAR LETT OVERALT ETTER NOEN SÅNNE, MEN FINNER INGEN STEDER 🙁 HADDE BLITT SÅ UENDELIG GLAD OM DU KUNNE SVART PÅ HVOR DU KJØPTE DE OG NÅR 😉 ALLTID ØNSKET MEG SÅNNE 😮 DE ER BARE VERDENS KULESTE SKO!
      PLISS SVAR MEG! <3 TRENGER SÅ UENDELIG SVAR! :*

    63. Du MÅ sjekke ut Abercrombie and Fitch når du først er i London, det er den sykeste. Den er litt vanskelig å finne, men bare spør om veien. Det er verdt det! 🙂 Som en nattklubb der inne, og som du sikkert vet, bare modeller som jobber der. Man kan også ta bilde med modeller som tar deg imot i åpningen. Helt vilt. Klærne er også veldig fine, men man trenger ikke se på klærne for å dra dit. Må uansett sjekkes ut 🙂

    64. Victorias secret er oppe til 21 ellernoe (se på døra) og anbefaler deg å dra dit om kvelden. Jeg var der ca. 20 og delte alle etasjene med kanskje 10 andre! Haha, deilig med lite mas med andre ord 😉

    65. Hei! Hvis du vil få unna mye shopping, men bare har noen timer burde du dra på Westfield som ligger i Stratford. Da tar du bare den østgående central line tuben. Der har de VS også, selv om den er mindre enn flagshippet som ligger midt i Oxford Street(3 min gange fra Bond Street). Selv foretrekker jeg Westfield som ligger i Shepherds Bush, synes det er romsligere, bedre butikker og litt roligere stemning enn i Stratford. Begge ligger på central line, men i hver sin ende 🙂 Kos deg med shopping og konsert i verdens beste by!! Du kommer til å være tilbake før du veit ordet av det… hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg