dagens antrekk

 

Jeg har akkurat spist middag, og er i skrivende øyeblikk på vei ut i mørket igjen. Jeg skal ta solarium en liten stund, det er godt å få litt varme og “sol” på kroppen, ettersom det er mørkt her nesten hele dagen. . Og ikke minst kaldt. Hvert eneste år glemmer man altså at det blir så kaldt ute! Heldigvis drar jeg til varmere strøk på torsdag, London – jeg sjekket værmeldingen nettopp, og det er jo faktisk 14 grader der! Med andre ord, 10 grader varmere enn her hjemme. Det skal bli herlig å ta på seg en vårjakke igjen! Kanskje har jeg noen lesere som skal til London samtidig? Jeg titter jo ofte innom bloggene til dere leser som kommenterer, og ser jeg ikke er den eneste som liker å reise rundt.

 

Nå snakker jeg meg bort som vanlig! I kveld skal jeg sove over hos kjæresten min, det ser jeg veldig fram til ♥ Her har dere dagens antrekk, ble litt svart-hvitt idag. 

 

Genseren er fra voguec.com , skjørtet er fra BIKBOK og jakken er fra sheinside.com 

 

42 kommentarer
    1. Så utrolig fin du er idag Sophie! Jeg har lenge hatt lyst til å lage en header til deg, jeg går på media og det hadde vært en ære om du ville jeg skulle lage en til deg. Du kler blondt kjempe fint! <3 Ha en fin dag!

    2. du ser fantastisk ut med den nye hårfargen din! behold det sånn, og ikke farg det lysere, fine deg 🙂

    3. liker desverre ikke headeren din! du er jo så pen, og du er penere enn det ser ut som i headeren!! bytt plis, vakre deg:)

    4. Kjære deg Sophie.
      For det første: Ta en titt på denne linken! “store pupper er mest populære i lavere sosiale og kulturelle sammfunnslag, der overtydelige og umiddelbare sexuelle signaler fungerer godt”, sitat Peder Kjøs, spesialist i klinisk psykologi.
      For det andre: Du informerte om at du stemte De Grønne ved siste stortingsvalg. Hvorfor i alle verdens rike gjorde du det? Dyrevern er en ting, men du kommuniserer helt andre verdier som står meget langt fra det partiet. Du bruker shopping som botemiddel mot ubehag, nervøsitet osv. Du har et forbruk som ikke ligner grisen, for å si det folkelig. De Grønne forfekter LAVERE FORBRUK! Er selv mor til pike på 13. Hos oss bli bloggen din lest og kommentert, meget ofte kompanjert av smil eller risting på hodet.
      For det tredje: Hørt om spiseforstyrrelser? Manglende sultfølelse (merk: IKKE SULTHETSFØLELSE) kan svært mange unge lesere fremprovosere for å gjøre som deg. Forstår du hvor jeg vil?
      Jeg savner dypere bevissthet og refleksjon fra deg før du publiserer innleggene dine. Du fremstår overfladisk og enkel.
      Lykke til!
      Mvh Tone

    5. Hei Sophie! For så flott du ser ut, du kler å være deg!
      Så til den funderingen din for et par innlegg siden; Vi mennesker hadde mest sannsynlig en begynnelse i Afrika, men mensker er tenkende individer og som dyr flytter vi oss pga matmangel. Vi flytter oss på beina, men også ved hjelp av ting vi kan flyte på over vann. Som tenkende individer tilpasser vi oss miljøet vi havner i. Mammuten og elefanten er i slekt, elefanter som bor nærmere nord, har pels i likhet med “forfaren” altså mammutten. Det har ikke elefantene i sør. Alle dyr tilpasser seg, men menneskene også, men på en annen måte! Mennesker flyttet også mot kulde når matmangelen var som værst, dette er fordi kjøttet holdt seg i kulden, noe den ikke gjore i varmere strøk. De i varme land spiser faktisk mindre kjøtt enn vi i nord, dette ligger mest fortiden til!
      Sikkert kjempe kjedelig å lese, kanskje du tilhører varmere strøk? Kler livsstilen din litt bedre! En annen måte å respektere dyrene på lik linje (om du ser bort i fra nåtiden hvor dyremisshandling desverre har blitt utbredt) og spiser mindre kjøtt?
      Du har tatt mange valg i livet ditt, og så lenge du føler at det er det rette, så er jeg veldig glad for at du står for det! Fortsett og kjemp for dyrenes rettigheter, de har ingen stemme! Men husk og stå opp for deg selv også! Du er fantastisk 🙂 ps beklager skrivefeilene! Skriver over nettbrett, så om du leser det får du nesten bare prøve å overse det!

    6. Jeg skal til london i helgen og besøke kjæresten 🙂 men blir nok ikke å gå rundt ute i shopping gatene. håper bare stormen er over, alle tog til london i dag var kansellert, to folk har dødd pga uværet, og det er masse trær på togskinnene osv..

    7. Bildet i headeren din er et av de dårligere bildene jeg har sett av deg.. Du ser 30 år eldre ut enn du er :/

    8. Dette er kanskje ganske teit spørsmål og jeg skjønner hvis du ikke vil svare på det. Men… jeg bare lurte på om du har strekkmerker ? isåfall hvor ? eg lurer fordi du er tynn, og det jeg egentlig også lurte på om en tynn person kan ha strekkmerker. Du har fin kropp altså ! Hadde vært fint om du kunne svare på denne kommentaren, men som jeg skrev nesten helt på begynnelsen så skjønner jeg om du ikke vil. Jeg elsker bloggen din sånn btw. 😀

    9. London er herlig, jeg bor her! Men ta med deg en varm jakke, akkurat nå er det orkan her. Du burde også sjekke om undergrunnene åpner, for de er stengt akkurat nå pga uværet. Håper du koser deg!

    10. Whaaaaaat??? det er sotorm i London og store deler av England…. i natt kommer den til Danmark…
      Flyplassen i London (husker ikke hva den het) var stengt i dag :s
      Lykke til med vårjakken 🙂 <3

    11. Jeg eeeeellsker å reise! Skal til ogmed å bo i England i 1 år! Elsker å dra rundt for å oppleve nye ting!
      Stå på med bloggingen! Du er så utrolig nydelig!

    12. tenkte på en ting , siden du vise frem klær osv og hæler til fest osv , men kan du også vise frem hver dags skor og si kor du har kjøpt dem osv ? hadde vore litt interessant om du skrev litt om sko også og kje bare klær ,
      eg finne aldri fine sko ,så hadde vore fint å sett ka dere andre jenter går i

    13. herregud, du Tone Mor, for å være en godt voksen kvinne som du sikkert er, så er det lavpanna å skrive til en tenåring på en blogg på den måten. jeg merker at jeg lo av DEG
      ja hun bruker sikkert mye penger,men hun HAR jo mye penger, kan sikkert brukes på bedre ting, men det at hun stemte MDG er fantastisk og BRA! hva stemte du??
      du som HAR en datter burde da fader meg tenke på å bevare denne planeten for henne og hennes barn enn å tenke på deg selv med penger. du har feil mentalitet.
      og sophie, grunnen til at sikkert ikke så mange reiser er fordi du har MANGE veldig unge lesere som ikke får reise alene, pluss at du har da ti ganger så mye penger pga denne bloggen. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg