gruer meg

Hei dere! Jeg kom nettopp hjem, jeg sov over hos Anne-Sofie i natt, og i morges dro vi på brun og blid – det er gratis sol til alle idag, om dere ikke har fått det med dere! Jeg spiser for øyeblikket dagens frokost, havregrynsgrøt, og tenker meg en avslappende dag med bestevennen Netflix.

 

Det var sykt morsomt igår på halloweenvorsjet hos Mathea! Jeg synes det er så gøy med utkledning, spesielt når alle har gjort en innsats! Jeg var jo Alice i eventyrland som dere så, med gassmaske. Den ble riktignok lite brukt, det ble så varmt under der at jeg holdte på å svette ihjel. 

 

Om under en uke drar jeg foresten til London sammen med Marte, og om rundt tre uker er det Japan. Sistenevnte gruer jeg meg helt ærlig bare til, kjenner ikke at jeg gleder meg overhode. Men når jeg er der, og ikke minst når jeg har kommet hjem så vil jeg nok være glad for at jeg dro . . Håper jeg. Det er vel naturlig å grue seg litt når man skal ut på et slikt eventyr alene. 

 

Noen bilder fra gårdagen!

 

Carina og meg.

 

 

April, meg (full), Lotte og Mariell! Og nei, Mariell og Lotte er ikke søsken, haha. Det er flere av dere som har spurt om det tidligere. .

 

 

 

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg