back to barbie

 

Endelig føler jeg meg tilfreds med hvordan jeg ser ut, det er nesten sinnsykt hva en hårfarge kan gjøre – men for oss som er ganse utseendefiksert, representer også hårfargen litt av den man er. Er dere ikke enige? Nå er jeg jo blond. Slik jeg føler at jeg bør se ut, og slik jeg føler meg på innsiden. Jeg sa det til hendrix da han fikset håret mitt, jeg er ganske så oppmersomhetssyk og da må det reflekters i hårfargen min, hehe. En hårfarge som får oppmersomhet, kort fortalt!

 

Noen som har det på samme måte, og føler at med feil hårfarge, så er man ikke helt “seg selv”?. Høres jo helt sprøtt ut egentlig, men. 

 

genser fra http://www.voguec.com/ og shorts fra carlings.

 

 

 

 

Nå kan jeg nyte livet litt ekstra i min rosa lille boble, hehe. Får faktisk en god følelse når jeg kjøper noe rosa, noe med hello kitty eller noe med disneymotiv ♥ Små gleder, det er det beste!


Noen av favoritt-tingene mine! 

 







Helgens godteri var så klart også rosa! Kjøpt på nille.


55 kommentarer
    1. Ja, jeg vet akkurat hvordan det er! Jeg har selv mørkt hår og føler det er en del av identiteten min. Jeg har også masse krøller, og de gangene jeg har rettet håret mitt og har sett i speilet har jeg liksom ikke sett “meg”. Så ja, jeg er kjempeenig! Å være komfortabel med seg selv og føle at utseendet reflekterer identiteten er veldig viktig :- )

    2. Skjønner hva du mener! Jeg startet som blond, tok en helomvending til mørkere og mørkere og brunt, og så fant jeg ut at jeg bare følte meg vel som blond. Ikke platina, men vanlig blond liksom. Elsker det 🙂
      Du ble nyydelig!

    3. Du ser veldig fin ut med blodt hår, men det får deg til å se veldig gammel ut! Så lenge du føler deg best med blodt, det er jo det som teller mest!

    4. Finere med brunt, men helt ok med blondt. Problemet er bare at du ser nærmere tredve ut enn tyve. Er bare redd for at du skal havne i samme aldersangst som meg vennen. Jeg er 25 og har tatt like mye sol som deg. Jeg innså at det var faen ikke lurt…du har tendenser til å eldes alt for fort!! Nyt heller huden og håret ditt som det er. Ikke normalt med 30års tegn når du er 20! Nydelig som du er

    5. Åh, du ble serriøst mye penere med denne fargen! Var mer modent, faktisk – og jeg var egentlig en stor fan av den brune fargen, nettopp fordi at du så mer voksen ut.
      Men uannsett. Jeg vet jo at du er vegetarianer, og jeg har en kompis som også er det (jeg også, btw) og han skriver på bloggen sin om livet som vegetarianer og om drømmene sine osv! Om du tenker at “nei dette gidder jeg ikke”, så ble han faktisk anbefalt av VG, og linken til blogg-innlegget hans er nederst på VG.no!
      Han heter Jonas Hansen, og om du liker bloggen hans, så håper jeg du kan bli inspirert, og lese hva han skriver – det opner opp dører du aldri trodde eksisterte!
      Linken er her:
      http://dengladevandreren.blogg.no/

    6. Noe Barbie blir du ALDRI og ligne uansett.og nå begynner du og se gammel ut.du er 19 år og ser ut som du er nærmere 30.vær forsiktig med for mye soling og hva du ellers putter i ansiktet.

    7. Får ofte høre (ihvertfall av mamma)at jeg passer så mye bedre i brunt hår, MEN jeg trives bedre i blondt så det så.

    8. Eneste grunnen til at du får oppmerksomhet er ikke pga hårfargen, men hvordan du ser ut nå etter at du har fikset på alt. Ser verre ut enn Barbie.

    9. Synes det er veldig barnslig med hello kitty, tanteungene mine på 4 hadde gjerne blitt glad for det, men er ikke du snart 20? Det er jo bare latterlig:) rart nok “digger” alle fjortisser dette, men jeg syns du skrev på bloggen for en stund siden at din “verste fjortisperiode” var over? Påtide å vokse opp gjerne:)

    10. Skjønner hva du mener, har det sånn selv med hårfargen blond! Føler meg ikke helt som meg selv med brunt hår for eksempel. 😛

    11. skjønner hva du mener med hårfargen, har slitt endel med å få den hårfargen jeg har trivdes i selv! men nå er du jo kjempepen! syns du skal beholde den fargen 😀
      ha en knall helg, sophie! <3

    12. fint hår, men jeg syns du burde vokse litt mer opp og få opp øynene dine for den virkelige verden…

    13. Har det akkurat likens med meg selv! Men har oppdaget at jeg får like mye oppmerksomhet nå med mørkt hår som platina som jeg hadde før. Var bare flere rare blikk når jeg gikk i gata med hvitt hår. Nå skal jeg farge det rødt å se hvor mange blikk jeg får da, haha 🙂

    14. Så utrolig fin farge! Synes alt for mange velger enten platina blondt eller nesten svart, mens en slik mellomting er jo ofte det som virkelig treffer! 🙂

    15. haha Sophie! Så søøt du er! jeg har akkurat den samme shortsen, og den er ikke fra carlings men urban ;))) Hehe, klem <3

    16. begynn å passe på mengder solarium og annet, man ser at det har begynt å påvirke alderdommen på huden din

    17. Nå mangler det bare at du fjerner restylanen så ser du fantastisk ut! Du ser allerede fantastisk ut, men eg står på at restylanen er unødvendig:)

    18. Herreguuuuuuuuuuuud for ett barnslig rom du har! Greit nok med kittysaker, elsker kitty selv. Men rommet ditt ser ut som om det blir eid av en 13åring. Fjern nå det jævla playboy greine ditt i det minste, fysj så harry!

    19. Herregud, jeg elsker deg! Jeg er helt lik når det gjelder hello kitty, og rosa. Ikke bry deg om de som sier du er barnslig ( man er ikke voksen, før man tørr å være barnslig) du er deg selv og det er det alle sier man skal være. Så det blir bare feil å si at du er barnslig, hvis du er slik. Jeg synes ikke du er det, jeg synes du er veldig inspirerende og ikke minst smart! xoxo

    20. Synes du så mer voksen ut med brunt hår. Jeg hadde selv blondt hår men alle sa jeg passet best med mørkt. SYnes det er finere me naturlig blondt enn sånn bleket liksom x)

    21. Se på Valeria..der har du en ekte BARBIE! Når jeg sammenligner deg og henne ser du ikke ut som noe Barbie dessvere :/

    22. Hei Sophie! Du ser fantastisk ut og jeg håper du fortsetter med å være et så godt forbilde, særlig i forhold til dyrevern o.l. 🙂
      Jeg har et spørsmål! Klærne dine fra VogueC: Hvordan er kvaliteten, leveringstiden, størrelsene etc? Har tenkt å bestille, men er kjekt å vite litt om de på forhånd. Takk for svar! x

    23. Hey Sophie.
      This is what i waited for!
      You look so much better blond. The blonde barbie girl we alle love and adore.
      I think you should go full blond.
      *Peter

    24. Må bare si at håret ditt nå er helt P E R F E K T !!!! Du har i mine øyne aldri hatt så fint hår før, og det kledde det kjempe mye ! 🙂

    25. Jeg skjönner akkurat hva du mener, föler det på samme måte, jeg hadde ikke värt helt meg selv med en annen hårfarge:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg