endelig blond igjen

 

Nå er jeg trygt plassert i senga mi hjemme i harstad, etter noe som har vært et supert døgn i hovestaden. Noe har riktignok forandret seg. . Dere som følger meg på instagram har fått en liten sniktitt. . jeg har farget håret! Nå har jeg endelig de lyse lokkene jeg har småfantasert om i flere måneder, det er slik jeg føler meg mest komfortabel uten tvil! Det er ikke helt bimbo-barbie-platinablondt som jeg sverget til i min verste fjortisperiode, men heller en ombre-look som skiller seg mer ut. 


Jeg har mast og mast på Hendrix, min faste frisør, om å gjøre håret mitt blondt. Han har alltid tregt seg litt tilbake, lagt hodet på skrå og sagt oppgitt “men Sophie. .”. Men i går la jeg litt ekstra trykk i stemmen, og fikk omgjort hans klare “nei” om til ett “jeg skal tenke på det”, og plutselig satt jeg der med farge i håret. Det var hans forslag å ha ombre effekt i det hele, men han vet virkelig hva han snakker om så jeg gikk for det. Tusen takk, Hendrix! Jeg anbefaler dere alle å gå til han om dere skal fikse litt på håret, selv farger han, klipper og setter på mine tape extensions. Jeg gikk denne gang til Hendrix Hair på majorstuen!

 

Nå gjenstår det bare å høre hva dere synes? ♥ Bedre bilder kommer senere, da forteller jeg dere også om konserten.

 

 

Haha, digger dette bildet! Her tar jeg nemlig bilde av meg selv med mobilen, og lager syk trutmunn . . 

 

 

53 kommentarer

Siste innlegg