dag 2 i Side

 

I morges våknet jeg til en melding fra en venninne hvor det sto at det snør i hjembyen – slikt vil man høre når man selv er borte på ferie, mohaha! Da kan jeg nyte dagene her litt ekstra. Og til dere som spør, nei jeg går ikke på skole akkurat nå. Jeg fullførte studiespesialiserende rett før sommeren, og tar nå opp tysk som privatist. Planen er såklar studier etterhvert! 

 

I dag sto jeg og kjæresten opp tidlig og fikk spist amerikanske pannekaker til frokost, før vi dro på jeep-safari! Detur arrangerer diverse utflukter, og ettersom de har jeepsafari hver dag tenkte vi å prøve det ut – hvorfor ikke, liksom! Det var gøy å se andre deler av Side enn kun turisme, de har jo flott natur her også. Men, mens vi kjørte opp i landsbyene bevitnet jeg en del dyreplageri også. . Sauer inne i bur som er mindre enn senga mi, liksom. Man kunne høre på skrikene deres at de hadde det helt forjævlig. Men jeg får akseptere at det er slik i enkelte steder i verden, og at det er deres tradisjon.

PS: Jeg trekker vinneren av the wanted når jeg er hjemme fra ferie! Har såklart ikke glemt det. Holder også på å sette sammen en julegave til en av dere lesere. Jeg tenker en pakke fult av konsertbiletter, sminke, gavekort, klær. . Jeg har gavekort på alt fra frisører, resturanter, spa, ferier. . Høres det bra ut?!

 

Bikinien er fra kimstore.se og shorts fra levis hos batoko.com 



Mens resten av følget var for å spise, lå jeg og Mathias bak i jeepen og slappet av, snakket og filosoferte som vanlig. For eksempel “tenk at de andre er på skolen nå”, haha. . Ondskapsfulle!


 




Etter 5 timer på jeepsafari kom vi oss tilbake til vårt hjem denne uken, kjære Horus Paradise! I dag prøvde vi ut det ene bassenget vi ikke har vært ved før, og jeg lærte også Mathias med litt innsillinger på kameraet – kanskje han til og med lærer seg å fotografere dagens outfit etterhvert? 




Fine gutten min. Elsker han, elsker oss.





Har jeg blitt litt brun, kanskje? Mathias er såklart allerede brunere, som alltid. Han var ute i 20 minutter idag uten meg, og da han kom inn igjen hadde han fått det sykeste skillet. Det er så urettferdig!!! 

 


Hotellet har flere resturanter, og siden det er all inclusive spiste vi like gjerne her i kveld. Maten var faktisk veldig god! I morgen skal vi på den italienske resturanten her, det kan bli spennende. . Italiensk mat er jo noe av det beste jeg vet. Kjolen jeg hadde på meg til middag er fra Gina Tricot, og jeg har hatt den helt siden jeg var 14 år! Første gang jeg var full, var det i denne kjolen. . Haha. 




Nå på kvelden har vi vært plassert i hver vår stol på balkongen, mens vi har holdt i hendene på midten og snakket om livet. Framtid, fortid, nåtid. Noen ganger føler jeg at vi er ett gammelt ektepar, og merkelig nok liker jeg det. Jeg har også lest en del i boken “evig søndag” og jeg liker den mer og mer. . 

 

 

Vi snakkes i morgen, nå skal jeg ta meg ett bad – badekar på hotellrom er så og si livsviktig for meg, hehe. Jeg håper dere har det fint i norge, og at snøen kanskje ikke har nådd dere helt enda! 


 

Jeg har forresten bestilt time for å ta ut restylanen fra leppene mine. Hva skal alle de såkalte “haterne” kalle meg, når duckface utgår. . ? 

 

83 kommentarer
    1. Hva er grunnen til at du skal ta ut restylanet? Du er vakker med, og såklart uten! Kos deg videre i Tyrika, du fortjener det beste <3

    2. så fine bilder! bra dere koser dere <3 du har ikke noe duckface, drit sexy med store lepper 😀 ha en fin kveld videre!

    3. Når jeg var i Tyrkia, så så jeg en dame som dro datteren sin etter hestehalen ut av bassenget, fordi hun ikke gjorde som hun ble bedt om. Stakkars jente

    4. snøen har HELDIVIS ikke kommt snø, men et kommer kansje på fredag :/ jeg ønsker faktisk at snøen skal komme men jeg vett at når den kommer blir det bare sånn slapse snø, vi får liksom ikke sikkelig snø før i slutten av november

    5. Så fin du er,bra å høre at dere koser dere<3men hvorfor skal du ta ut restylane?:(de er jo så fine,det mener jeg virkelig!men det er jo ditt valg da;)ha fortsatt fin ferie

    6. Så urolig glad jeg ble nå! Nå kommer du til å bli(om mulig) ENDA penere:-) bra at du selv har sett at det har gått for langt, det viser jo bare at du har vokst:-) GO SOPHIE!

    7. Åå, så godt at dere koser dere. Skal feire jul på hotellet du er på nå. Selvom det ikke er varmt der på den tiden, gleder jeg meg masse. Blir deilig å komme litt bort.
      Hvorfor skal du ta ut restylanen? Jeg har lest bloggen din i flere år, og du er jo absolutt ikke jenta til å ta ut restylanen pga dine såkalte “haters”? 🙂 Gleder meg til å få høre grunnen. Synes personlig du er nydelig uansett, men at det kanskje er litt i det meste laget, ettersom det tar så oppmerksomheten bort fra feks de fine øynene dine.
      Kos dere masse videre. Misunner dere så mye!!

    8. Syntes det er supert at du velger å fjerne restylanet i leppene. Du var så nydelig før med de leppene du hadde 🙂

    9. Jeg mener at du tidligere har sagt at du ikke vil dele kjærlighetslivet ditt på bloggen, og det hadde jeg nesten håpet at du hadde fulgt, fordi det begynner å bli drøyt mye elskerdegsussesmask her, og jeg tror veldig få er kjempeinteressert i å høre om kjæresten DIN hele tiden (utenom tenåringsjenter som aldri har hatt kjæreste før, of course). Vi bryr oss heller ikke om hvor mye mer brun han er enn deg.. sånn helt seriøst.

    10. Til deg over her;
      De er jo på ferie sammen nå, derfor blir det naturlig nok mye snakk om han på bloggen. Det blir helt sikkert anderledes når de kommer hjem

    11. DET trodde jeg aldri kom til å skje! Det viktigste for meg er at du har det bra med deg selv – uansett hva <3 For uansett hva du gjør, påvirker ikke det meg personlig, men det er lite som overgår å lese bloggen til ei som er fornøyd med seg selv, fra innsiden ut! Ha en fortsatt fin ferie <3 Det fortjener du, Sophie!

    12. Kan du ikke heller kjøre i gang en julekalender? 🙂 Treng ikke være 24 gaver liksom, men er det ikke bedre å “fordele” gavene på flere lesere? 🙂 Bare et tips

    13. Hva er vitsen med å bestille time for å ta det ut?
      Skal ikke restylane gå ut av seg selv?
      Ikke frekt ment, er bare nysgjerrig siden jeg trodde det var noe som gikk ut av kroppen gradvis:)

    14. Har vert i side sjøl i sommer.. ville ikk på safari for jeg viste kordan dt va.. mrn vil anbefale Hellas Creta (platanias)♡

    15. Hvis du vil til en helt NYDELIG plass må du dra til Hellas, Kreta, Georgioupoli!!!!!!! Du aner virkelig ikke! Perfekt liten by med ikke for mange turister

    16. Mye snø i Vesterålen!…
      Fint innlegg, du er kjempe flink til å blogge! Kjekk kjærste har du og 🙂

    17. Ta ut restylanen lissom!nok et stunt for mer oppmerksomhet? herme etter kissie? du har jo ikke antydning til lepper uten restylane og det har du jo skrevet selv at du har hatt kjempe komplekser for så at du skal ta ut alt igjen..hahaha! og i såfall.hvorfor ikke bare vente til det går ut av seg selv?? nei du! dette blir for dumt.

    18. Så bra du skal fjerne det! Ja, de fleste oppegående mennesker vet jo det er helt naturligt å forandre seg og ta andre valg. Virker ikke sånt på noen negative kommentarer, tror de styrer deg:) litt sånn hitler syndrom..hehe men uansett du e vakker uansett, for ditt indre lyser ut!

    19. Man trenger ikke “ta ut” Restylane – det går ut av kroppen på naturlig måte etter 3-5 måneder. Hvordan skulle man liksom kunne ta det ut? Sette en tappekran i leppa? Det er jo flytende gele.

    20. Gleder meg til å se et nydelige smilet ditt igjen! (Det var mye finere før restylen)Og med den “nye” nesa kommer du til å bli kjempefin!

    21. Ser ut som dere koser dere. Må si jeg gjerne skulle hatt en tur til varmen, men i Stavanger har det iallefall vært ganske fint vær her i det siste. 🙂
      Syns ellers det er synd å lese at folk mener veldig sterkt om hva du bør og ikke bør gjøre og skrive om. Dette er din blogg, og jeg syns du bør skrive om akkurat hva du vil, akkurat som det er du som skal leve ditt liv, ikke noen andre. 🙂
      Ha en fin ferie videre. 🙂

    22. Sophie har jo selv sagt at dette er som en dagbok for henne, så da må hun jo få lov til å velge selv hva hun skal skrive! Og hvis dere ikke liker det så trenger dere ikke å lese bloggen hennes, det er ikke så vanskelig? Stå på videre Sophie, du er virkelig et forbilde! ♥

    23. åh så positivt glad jeg ble når jeg leste den setningen om restylanen <3 du var kjempefin uten ! om du ikke føler deg fin da, må du naturligvis ikke være redd for å ta litt

    24. Hvorfor tar du den ut igjen? Kunne du skrevet litt om det? Og hva synes Mathias om det?
      Du er så naturlig vakker, du trenger ikke noe innsprøyting.. fineste

    25. Heldig du e !
      her e nu snøen kommet ,men det e nu fordi vi bor her oppe i nord . Vi bor til og men i samme by ♥♥♥ Kos deg videre i Side ♥

    26. Jeg har forresten bestilt time for å ta ut restylanen fra leppene mine. Hva skal alle de såkalte “haterne” kalle meg, når duckface utgår. . ?
      du e rå!!

    27. smart av deg å ta ut restylanen (trodde forsåvidt at det forsvant av seg selv etter hvert)ettersom leppene dine ser utrolig “falske” ut og i tillegg ser det ut som du lager trutmunn på alle bildene (kanskje derfor man kaller deg duckface) om du hadde tatt ut i iallefall en del av det så hadde du sett aldeles bedre ut, men som du har det akkurat nå, ser det ut som de skal falle av.

    28. Se en n*ken Rita Ora och en n*ken Cara Delevingne springa runt i centrala Paris! Endast på gossipcenter.3w.se

    29. Irriterer meg fortsatt grønn over at vi sponser omtrent alt du gjør….Nesten så eg håper denne bloggen går nedover så du får bena godt plantet på jorden igjen når du må klare deg selv..

    30. Du er nydelig! Ser veldig opp til deg! Og deg og Mathias er bare sååå søte sammen! Tenk å ha et forhold sånn som dere… <33
      Kos dere masse videre i varmen søtinger! Og nyt varmen så godt dere kan fordi Norge er kaldt nå! <3

    31. Fine, vakre Sophie! Elsker når du skriver om deg og kjæresten, for da får vi lesere et mer personlig bilde av “din verden”, om du skjønner hva jeg mener?
      Supert at du skal ta ut reatylanet, for du var utrolig nok enda finere før du tok det 😀

    32. La bare merke til noe på armen din… har du drevet med selvskading før? 🙁 Ikke som kritikk altså, bare bekymret for jeg vet hvordan det er :/

    33. Du har så vanvittig fin kropp, Sophie!
      du er til stor inspirasjon, både hvordan du er som person, hvordan du kler deg og hvordan du ser ut! du er nydelig! Håper du og Mathias får en kjempefin tur <3

    34. Bare for og beskytte deg Sophie, men du må ha en bikini som dekker under puppen din, for du kan få bikk fra eldre mannfolk.. Noe som ikke er så gøy 🙂 Sier det bare for og beskytte, men det er selfølgelig ditt valg <3

    35. Julegaven høres dødsbra ut!
      KOS DERE VIDERE!
      Skal du ta ut alt av restalynen? Jeg synes du passer det!

    36. håper dere har det superfint i side!
      kan du forresten skrive litt mer om japanturen du skal på? hvem du reiser med og hva som skal foregå osv? 🙂

    37. Tommelen opp for fjerning av Restylane :)) (bare det ikke betyr at du skal fylle leppene med noe annet da…)

    38. Hei 🙂 Lurer på en ting om bloglovin som jeg og flere ikke skjønner noen ting av.. Det er to follow-knapper på bloglovin der den ene er for å følge bare profilen (meningsløst??) og den andre knappen er bare for å følge bloggen, noe jeg mener er det bloglovin er til for! skjønner ikke hvorfor man skal følge profilen… Men når jeg går på din profil er det BARE en knapp der som følger bare bloggen din (tror jeg) og flere av toppbloggerene har det slik. Mens alle andre har disse to. FInner ikke noe om hvordan man endrer det på nett og finner ingenting i settings osv. på bloglovin.. hjelp?? kan du lage et innlegg om dette? eller i allefall bare svare på kommentaren…

    39. Det henger vel ikke helt på grep at det liksom skal være “greit” for deg at sauer skal være i bur, når du er SÅÅ imot at canada goose kjøper opp coyote pels fra canada, til jakkene sine.
      Virker litt som at du velger ut dyr som delfiner og ulver, å driter i alle andre.

    40. Hørtes ut som om dere har det kjempe koselig!
      Ble faktisk litt glad inni meg nå og følte at litt presset om å se bra og perfekt forsvant litt når jeg leste dette med at du skal ta ut restylanet i leppa. Syns det og du er så utrolig mye finere uten restylan!
      Men kos dere videre i Side.

    41. Hei, kunne du ha skrevet et innlegg om Noahs parade mot pels, som skal være i Oslo snart? Får dessverre ikke anledning til å dra dit selv, men hadde vært flott om du kunne spre budskapet litt så andre blir klar over det 🙂

    42. Har vært mye sauer og geiter her i det siste pgr at det var en helligdag på tirsdag, hvor man ofrer et dyr til Allah, og spiser det etterpå.

    43. La heller restylanen gå ut av seg selv. Det gjør bare dritvondt når de klemmer det ut. Leppene kan fort bli deformerte.

    44. Folk kallte deg jo duckface før du tok restylane og daa 😛 Fordi du lagde sånne trutemunner på bildene liksom 😉 Men du kommer til å bli mye finere uten restylane, det er jeg nesten helt sikker på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg