best av alt

 

Ett år.


Vi har vært i orkan på Gran Canaria, hatt romantisk piknikk under eifeltårnet, feiret sankthansaften i Barcelona og møtt en ganske rusa Kendrick Lamar. Du har passet på meg etter neseoperasjon, og gikk tilbake i regnet for å hente hårbørsten min som jeg trodde jeg glemte på klinikken, men som egentlig var i kofferten min – men du ble ikke sur engang. Vi hadde vår første offentlige greie som kjærestepar (om man ser bort fra fester) da vi dro til oslo, og skulle på konsert og soundcheck med Chris Brown. Vi ble kastet ut, men gjemte oss i spektrum og fikk sett hele soundchecken likevel. Vi bestilte tur til Paris da vi var like fulle begge to. Men vi gjennomførte det, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til andre spontane, syke saker vi skal finne på. Fordi nå sitter vi og venter på flyet til Tyrkia. Hva blir det neste minnet? Kanskje London? Amsterdam? New York? Det er så mye jeg vil oppleve, og jeg vil oppleve det sammen med deg.

 

Vi brukte nesten ett halvt år på å finne ut hvordan vi skal ta hensyn til hverandre, og hvordan man diskuterer uten å rope, slamre med dører, kaste ting og stikke av. Så satt vi der etterpå og bare “hvorfor krangler vi egentlig?”. For noen særlig grunn har vi aldri hatt. Nå er alt perfekt, og har vært det lenge, og slik blir det om man bare har noe som er verdt å kjempe for. Og det har vi, virkelig.

Takk for eventyret så langt – to be continued  ♥

 

47 kommentarer

Siste innlegg