dag 1 i Barcelona

 

Nå blogger jeg til dere fra Barcelona, men uten koffert. . Jepp, norwegian har altså klart å miste den fine, rosa kofferten min i London da jeg var innom der for å bytte fly. Er det mulig, oppi kofferten min har jeg både pc, kamera, to kameralinser, sminke, alle klær, sko, shampo, balsam, sminkefjerner, rettetang, krølltang. . Håper den kommer til rette i morgen, for dette stresser meg virkelig. 

 

Uansett. Jeg er her sammen med de fine jentene fra babeadventure.com som jeg jobber med, og vi holder på å lage nye episoder. Dette kommer til å bli bra! Vi bor i en superfin leilighet midt i Barcelona, og jeg trives veldig godt her så langt. Dette er jo så klart for jobb, men det er jo så gøy i tillegg. Om bare kofferten kommer på plass skal jeg ikke klage! Dagen min har gått til reising, og å kjøpe nytt undertøy som jeg må ha til kofferten kommer. Om den ikke er her i morgen må jeg ut igjen for å få tak i hverdagsklær. . Vel vel, nå blir det powernap, vi jentene skal ut i kveld! 

 

Her kommer noen bilder fra tidligere i dag, jeg må nesten leve på slike “photoshoots-bilder” fram til mitt eget kamera kommer til rette. Kanskje litt kjedelig, men jeg håper dere overlever. Fotograf er Rolf-Ørjan Høgseth. Hva synes dere? 


 

 

52 kommentarer
    1. Kjære deg! 🙂
      Du må ALDRI sende verdifulle ting i innsjekt bagasje, pc og kamera har ingenting der å gjøre! Bagasjen blir ofte scannet og mange uærlige mennesker som enten kan stjele kofferten din, eller åpne den og ta ut det de vil ha.
      Neste gang du skal ut å reise, så for all del ha med en liten koffert som håndbagasje! der kan du ha pcen og kamerae ditt 🙂
      Håper den bare er rotet vekk og dukker opp imorgen 🙂

    2. Kjempedumt det med kofferten din, håper den kommer til rette 🙂
      Også har jeg ett spørsmål! Det er ikke ment negativt, hvis du tror det O.o
      Jeg bare lurer på hvordan det går mellom deg og typen, i og med at du tar masse bilder i undertøy/bikini, og mye lettkledd? 😮

    3. det er kjempefint med photoshoot bilder, det er kjmpe morsomt og inspirerende! Du har veldig fine former, og jeg lurte på hvor mye du veier og hvor høy du er? håper du ser kommentaren min og svarer i dette innlegget, da hadde jeg blitt superglad! love your blog

    4. Så dæ på tlc, å syns du verka sykt snill, å kul, haha:) due nu søt sophieelise♥bynte å lik dæ mye meire ætter æ så dæ på tv… æ trur faktisk vess vi hadde passa bra ilag som vænna, due bæst!

    5. Jeg synes det er utrolig tøft av deg å dra ned til Taiji i Japan. Hadde ønsket at jeg hadde muligheten til å gjøre det samme 🙂 Du er utrolig inspirerende og et stort forbilde for mange jenter! Gleder meg masse til å følge med på bloggen din framover.

    6. Hei, Sophie Elise!
      Jeg pleier aldri å kommenter bloggen din, men har fulgt deg i flere år nå! Digger deg!
      Jeg personlig er vegetarianer, og det vet jeg at du er og. Så har du sagt at du ofte spiser godteri og da spesielt smågodt. Nå vet jeg ikke hvor hypervegetarianer du er, men om du er sånn som holder deg unna all type kjøtt og dyredeler, så kan jeg informere deg om at det desverre er fullt i gelatin i smågodt :(( Gelatin er da laget av grisehud fra slaktet gris og dyreknokler..
      Da jeg fant det ut kuttet jeg ut smågodt som inneholdt dette, som da er feks seigemenn, fox, bamsemums, hobby-sjokolade, vingummi og mange andre former for géle-aktig godteri. Det man kan spise er godteri som er laget med vegetabilsk geleringsmidler, som feks troika-sjokolade, ifa-pastiller og noen lakristyper.
      Her har du hvertfall en grunn til å kutte ut snop, selvom det er vanskelig!
      La dyrene leve <3

    7. Fine bilder! <3
      Uff, å miste bagasje er kjipt! Mista min da jeg var i Roma, fikk den heldigvis dagen etter! Håper du og gjør det 🙂

    8. Du er så pen og du ser flott ut❤️ Digger at du er så tøff at du drar til Japan. Det er veldig inspirerende. Jeg tenkte å gjøre det samme, men ingen andre i familien vil og jeg er ikke gammel nok til å fly alene + at det ville bli skummelt alene i Japan❤️❤️❤️

    9. Jeg er så utrolig misunnelig på deg.. Du kan jo kalle deg modell nå og alt! Ikke bare er du blogger, kjent over hele landet, vært på tv og på forsiden av FHM.. hva mer har du på lager??
      Utrolig pen du er, og jeg må si jeg elsker bloggen din og du er så utrolig inspirerende! 🙂 Folk har rett til å kalle deg et forbilde, vil hvertfall jeg si!

    10. Hei! Et tips, spesielt til deg som er mye ute å reiser, er å pakke litt klær og andre viktige essentials (som du får med deg på flyet vel og merke) i håndbagasjen, i tilfelle slik som dette skjer! 🙂 da har du i alle fall NOE.

    11. Når du mister kofferten din, har du krav på noen peger til klær, det nødvedige osv. ville sjekket det opp! moren min mistet sin koffert! da gikk hun å handlet masse klær, for en sum som flyselskapet skal dekke! er jo ikke feil å få handlet litt ekstra!

    12. for en jævla drittside, nå har jeg betalt sikkert 2 ganger fordi jeg aldri får logget meg inn! facebooken og siden vil ikke samarbeide og dette er bare generelt veldig dårlig og uproffesjonelt.

    13. Sophie! Jeg har aldri sett deg så vakker som på disse bildene på lenge, anisktsmessig altså!
      Resten av kroppen din kunne du kanskje unnlatt å “selge” på denne måten… Syns det blir for mye av det lett-kledde, litt for ofte!

    14. FANTASTISKE BILDER SOPHIE!♥ Digger bloggen din og deg! Det er seriøst den beste bloggen i hele verden!!! Du er mitt største forbilde! Ville nesten heller møtt deg enn flere kjendiser! Synes det er så UBESKRIVELIG modig av deg å reise til Japan! Gleder meg skikkelig til å lese innlegg fra Japan.Du er bare best Sophie Elise♥♡ Du virker bare som den snilleste og søteste og mest omtenksomme personen i verden!!! Du er drit pen! Du er nok den sterkeste 18 åringen som fins♥ Du får så mye hat hver dag pga bloggen din. Men allikevel fortsetter du! Det beundrer jeg deg for! Du har så mange kloke og smarte meninger om ting! (Spesielt dyr) Håper virkelig jeg blir mere som deg! Synes det er så utrolig frekt av “haters” å kommentere stygge ting til deg! You know the photo not the story! Vil jeg bare si til alle hatere der ute! Griner på nesten vært innlegg der du skriver om dyr hat og press på oss mennesker. Det er så utrolig flott at du bryr deg så mye om andre! Men husk at du har et eget liv og! 😉 Rigmor må være en av de heldigste på jord!! Tenk å henge med en så fantastisk person så ofte! UTROLIG kjipt det med kofferten! Håper virkelig du får den til i morgen! Hvem våger å kødde med selveste Sophie Elise sin koffert!? Men bare husk dette Sophie Elise, Vi/jeg er her alltid for deg og støtter deg uansett hva!!! Skal aldri slutte å lese bloggen din! Klem fra Emilie (Din største fan!)

    15. Hei sophie! Jeg vet dette ikke har noe med innlegget ditt og gjøre. Men jeg er med i en konkurranse om å vinne selena gomez cd! Og jeg må skrive litt om bloggen.
      Bloggen heter http://www.gomezfreaks.blogg.no og er en super bra blogg som holder seg bra oppdatert med selena stuff. Jeg elsker bloggen, fordi de skriver om mitt forbilde. Så jeg faktisk klarer å holde meg oppdatert. Jeg elsker bloggen. De har mange fine bilder, og er kjempe flinke til å skrive. Jeg skriver heller ikke dette bare pga jeg skal få sjangsen til å vinne, men det er faktisk sant. En gang kommenterte jeg bloggen dems. Da postet di kommentaren min, og ble kjempe glad. Da fikk jeg enda mer lyst til å lese den. De er også flinke til å skrive. Og de er saklige.
      hilsen henriette 🙂

    16. Siden du allerede er i Barcelona, anbefaler jeg å dra på et akvarium som er der i sentrum, siden du er så interessert i dyr!! Hvis du såklart får tid da. Jeg var der i sommer. Det er kjempemasse fine fisker, sjøhester, hai, osv:)Du finner mer om det på nettet, å presis hvor det ligger hen!

    17. “Med dette programmet vil vi vise at vi kan se bra ut OG ha noe mellom ørene. Vi er ikke dumme.” sa jenta som la verdisaker i kofferten.

    18. Dere som klager over at siden stjeler pengene dine osv har bare dere selv å takke! Jævla idioter som gidder å gi penger til det dritt”programmet”, siden er så sinnsykt uprofesjonell, AT DERE TØR?

    19. Er det VIRKELIG mulig!!?!?!? Jeg blir rett og slett så oppgitt når jeg leser om folk som legger verdisakene sine i innsjekket kolli! Alle, absolutt ALLE burde skjønne at man ikke skal gjøre det. Men det er vel ikke noe stort tap for toppbloggere som deg, du kan jo bare kjøpe nytt.. Og en ting til! Det er ikke synd på deg når du legger verdisakene dine i innsjekket kolli. Jeg pleier alltid å ta med verdisakene i håndbagasjen.

    20. Hvis det er en som virkelig FORTJENER å ligge høyt på blogglista så er det deg, Sophieelise! Har aldri selv vært stor fan av å endre på seg selv, osv, men det er så klart opp til deg:) Ser ikke noe feil med hvordan du velger å kle deg/sminke deg/se ut. En annen imponerende ting er at du er flink med å holde leserne oppdatert! Er så mange på topplista som sjeldent legger ut innlegg, og når de først gjør det er innleggene meningsløse og bare annonser og sponsede produkter. Du skriver stadig om ting som interesserer lesere. Viktige emner som helt klart burde tas opp. Du brenner for ting som dyr, noe jeg selv ikke gjør i like stor grad, men beundrer at du gjør. 🙂
      Fortsett med den gode bloggingen din! Du fortjener mye mer positiv respons enn du får

    21. Du er så utrolig fin, Sophie! Du er forbildet mitt, og jeg respekterer deg virkelig høyt! 🙂

    22. Stakkars jente….. er helt rystet. Lepper og alt er pumpet opp maksimalt, og du er fortsatt bare jentungen. Snakk om å seksualisere seg selv. Det er helt jævlig rett og slett…..NEI, jeg er ikke misunnelig. Regner med at skrikerfansen nå bare hyler ut som vanlig….de fjortisene som sitter og beundrer denne galskapen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg