vinn biletter – the wanted

 

Fikk noen av dere sett meg på tv igår? Såfall, hva synes dere? Jeg har fått kjempekoselige tilbakemeldinger så langt iallfall, det er jo godt for meg å høre ♥ Reprisene på TLC er 10. oktober klokken 22:00, 11.oktober – 23:00, 12. oktober – 20:00 og 13 oktober – 13:00. 


Uansett. I dag trenger jeg en dag fri fra blogg, det er en del som surrer i hodet mitt akkurat i dag. Derfor tenkte jeg å komme med en liten konkurranse til dere som plaster på såret! Ett av verdens mest kjente boyband om dagen, The Wanted kommer til oslo spektrum den 15. februar, og jeg har så klart biletter til dere – hele 4 biletter har jeg faktisk denne gangen, ettersom jeg ikke har mulighet til å dra selv. Bilettsalget starter 11. oktober, men dere kan altså sikre dere biletter her om dere er rikit heldige. Jeg trekker to vinnere, som får to biletter hver. 


Alt dere må gjøre for å vinne er å like facebooksiden min HER, og legge igjen en kommentar i dette innlegget med mailen din! Lykke til ♥ ps! Jeg sjekker om vinneren faktisk har likt siden.


De sangene jeg liker best! Tror det blir full fest i spektrum, hehe. 


 

 

1157 kommentarer

Siste innlegg