snart barcelona

Reklame fra luxushair – får ikke betalt for å skrive positiv omtale, dette er mine meninger, og et produkt jeg selv har brukt i flere år. 

 

I overimorgen drar jeg til Barcelona med babeadventure, så jeg bruker dagen på å pakke som er en liten utfordring når jeg ikke helt vet hva jeg trenger å ha med meg. . Treningsklær? Bukse? Shorts? Jeg finner ut!

 

Tenkte bare å komme med en liten anbefalning til dere yngre lesere som har lurt på om dere kan bestille fra luxushair, selv om dere er under 18 år. Så klart kan dere det! Velg frakt MED sporing, og så velger du postoppkrav. Da betaler du på postkontoret samtidig som du henter pakken! Det har alltid jeg gjort når jeg bestiller på nettet. Det jeg vil anbefale om dere skal kjøpe fra luxushair er clip-on, min favoritt er 50 cm og 180 gram. Men man kan gjerne klippe tuppene 3-5 cm om de føles litt tørre, dette pleier jeg selv å gjøre etter noen måneder – da virker håret med en gang som nytt, og mye friskere.

 

 

Jeg anbefaler dere ikke å farge clipsene, fordi de er veldig kjemisk behandlet fra før av. Om du da er usikker på farge kan du maile luxushair [email protected] eller se fargekartet HER, om dere farger clipsene er levetiden mye kortere. De kan vare i alt fra 2-6 måneder, det er mye avhengig av bruk og påkjenning clipsene utsettes for. Lyst hår har kortere levetid enn mørkt hår, fordi det er mest fargebehandlet fra før av. 

Det var alt jeg kom på som dere har spurt om i det siste. . Er det noe mer dere kanskje lurer litt på? ♥ Tror helt seriøst jeg vet alt om dette håret, haha. 


42 kommentarer
    1. Du har en veldig fin blogg og syntes det er veldig bra at du er imot dyretesting og pelsindustrien. Kanskje du kunne lagt ut et innlegg om hvilke sko du bruker, spesielt om vinteren og hvilken sminke du bruker? 🙂

    2. Kos deg masse i Barcelona, Sophie! Så nettopp innslaget med deg og Katrine Sørland, og fikk helt ærlig ett helt nytt inntrykk av deg. Har lest bloggen din i 2 år nå tror jeg, og har egentlig alltid sett på deg som en selvsikker jente, med et såkalt “perfekt” liv. Har lest alle de innleggene dine hvor du på en måte har hatt det “dårlig” i livet ditt hvor du har innrømt hvordan du faktisk har hatt det, men har aldri forstått det ordentlig før nå.
      Jeg tror ikke de fleste skjønner at ord faktisk kan gå inn på folk, at de faktisk kan trekke ned selvtilliten til andre. Tror ikke det er noe folk tenker på.
      Kos deg masse i Barcelona Sophie, det fortjener du. 🙂

    3. Beklager at jeg sier det, men fy søren så FÆL du har blitt i det siste. Syns du ser skikkelig syk ut, alltid helt sløv i øynene og leppene er jo helt ute av kontroll, de passer ikke inn i ansiktet ditt overhode og de ser bare ikke naturlige ut i det heletatt, og i tillegg ser håret mye falskere ut enn det egentlig faktisk er.
      https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=dNLT724WGKnQgM&tbnid=o_brNJdIw1wd1M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fsophieelise.blogg.no%2F1340376198__der_er_hunden_til_so.html&ei=Sb9RUrC5MuaT4ATo04CgCg&bvm=bv.53537100,d.bGE&psig=AFQjCNG9ODLxggRIGSF-Swnd-At_u8fiDA&ust=1381175469577099
      http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-12-1380989240463.jpg
      Som et eksempel så er det vel forhåpentligvis ikke så mye tvil om hva som ser best her..

    4. Du har blitt så stygg, du var litt penere før nå er du ser du plastic ut, kun uintelligente menn vil falle for deg æsj ass

    5. Herregud, hva som hva skjedd med ansiktet ditt??? Panna di er blitt større og større, du har nesen ikke bevegelser på trynne di.

    6. Du har en veldig fin blogg sophie! stå på videre!
      Men jeg lurte på om du kunne ta en tur innom bloggen min? 🙂 Hadde betydd mye 🙂 og kanskje legge igjen en kommentar? 🙂 har ikke no fint design fortiden siden jeg ikke har no pc jeg kan ordne det på, men håper du tar tiden innom. er fast leser på bloggen din 🙂
      http://bestrongandbelieve.blogg.no/

    7. så deg nettopp på TLC, det var lærerikt, men ønsker meg selv silikon og har gjort det i etpar år nå.. men ingen som forstår at jeg har “komplekser” med megselv,, så får se hva som skjer i fremtiden

    8. Hei! Lurte på om det gikk an å betale kontant istedenfor med kort på postkontoret? Har så veldig lyst på, men har desverre ikke nok penger på kortet:/ og hva velger man når det kommer til betalingsmetode?
      Digger bloggen btw! Ikke bry deg om de andre, de er bare misunnelige<3

    9. du var flott på tv! ble lei meg da du sa du noen ganger blir påvirket av de stygge kommentarene på bloggen, det burde du ikke <3 sanheten er at du har perfekt nese, perfekte bryst, perkete ben, perfekt mage og alt er bare perfekt med deg <3 og blir kjempe lei meg når folk sier sånne ting som noen av de over her, jeg ser sånn opp til deg og ser på deg som om du er "nær meg". så er veldig vondt å se hvordan du blir behandlet av enkelte :-/ men husk, de sliter med seg selv, og lar det derfor gå utover deg som er feilfri 🙂

    10. Nei jeg synes luxushair er bånn i bøtta! De har god service og relativt rask levering, thats it. Kvaliteten på håret er så dårlig, at man skulle tro det var svindel. Jeg har tape extensions derfra og de ble “slitt” etter første vask! Og jeg må jo vaske håret mitt, vil ikke ha fett hår. Men jeg gjør det ikke hver dag, i det hele tatt!
      Med “slitt” mener jeg det står ut til alle kanter nesten, og er sånn som vanlig slitt hår er. Samt jeg må gre igjennom håret HELE tiden, hvertfall hvert 5. minutt!

    11. Husk Sophie alle de som kommenterer negativt har det ikke bra med seg selv;) for hvis de virkelig likte seg selv innvendig og utvendig hadde de aldri skrevet stygge ting til dg. Og det er fakta faen!;)

    12. Sophie!!du e fin som du e! De som sier noe annet er faktisk sjalu. Nesa di og alt annet e perfekt. Æ mene d! Når Kathrine sørland sier d så må du vel tro d. Du e faktisk perfekt akkurat slik du e!!! Ikke gjør noe du kommer til å angre på. Ikke la andre ta fra dæ d vakre du har!! Plz

    13. Du ser sliten ut. Som en førtiåring etter sin førtiende sydentur. Alt for mye sol, huden din tørker ut

    14. Til deg som synes luxus hair er bånn i bøtta!
      Du må vaske håret med shampoo og balsam som er beregnet for sånt hår, også selvsagt må du kure det litt.Du kan prøve produkter fra redken og joico Etter vask så burde du ta i en silkeolje, jeg anbefaler CHI, det er den beste for håret. Silkeoljen er faktisk den viktigste, du får kjøpt CHI på blush, til en billig penge. Anbefaler deg den på det sterkeste. Du må ikke greie det hele tiden, da sliter du på håret. Husk at du ikke kan behandle det på samme måte, som ditt eget hår. Siden det er så kjemisk behandlet.
      Hilsen meg

    15. Hei! 🙂
      Det er en ting jeg lurer på.. Du er jo så opptatt av dyrs rettigheter og imot dyremishandling osv, men hva med menneskene? Jeg har hørt at håret de bruker tilextensions er så og si tvangklippet av mennesker i diverse u-land, for så å bli solgt til i-land. Dette er like ille, om ikke verre, enn for ekempel fangenskap av delfiner som du har skrevet en del om. Menneske-plageri. Kan du skrive noen tanker rundt dette, hva du mener om det osv?
      Ellers liker jeg bloggen din veldig godt, har vært fast leser i over to år nå. Stå på videre flinke og søte du!

    16. Hei sophie elise! Jeg syns det er veldig viktig at du informerer om at foreldre/verge SKAL være informerte og samtykke med kjøpet. En mindreåring har nemlig absolutt ingen rett til å stifte gjeld (som er det som skjer når man bestiller med postoppkrav), om foreldre ikke samtykker kan de tvinge den mindreårige til å levere tilbake varen og få tilbake pengene. Dette står i vergemålsloven §12. Uansett! Keep up the good work!

    17. Alexandra, en person kan da ikke engasjere seg i hver bidige ting. Hvis du føler for å engasjere deg for den saken du nevnte, kudos til deg! Dessuten er Sophie et godt menneske mot andre mennesker og dyr. Og eneste grunnen til at det finnes mennsker som har det fælt, er pga andre mennsker. Og en ting til,, mennesker er ikke vært mer enn dyr..:)

    18. Hei, jeg syns du har veldig fin blogg <3 jeg syns du kler piercing utrolig godt 🙂 <3 Jeg bra lurte på om det gjorde vondt og ta piercing i navele? 🙂 please svar meg <3 klem Mari, stor fan! <3 🙂

    19. Man kan absolutt ha det fint med seg selv selv om man kommenterer kritisk på blogger. Jeg skal innrømme at jeg har kommentert mye kritisk, men som oftest konstruktivt, i innleggene til Sophie. Gjør det at jeg ikke har det greit med meg selv? At jeg ønsker livet til Sophie, utseendet hennes eller noe som helst som har med henne å gjøre? Det eneste jeg misunner Sophie for er silikonet, men jeg har absolutt aldri vært kritisk grunnet det. Nå skal det sies at jeg aldri har skrevet direkte slemme ting som ikke er relevant, som sagt har det meste vært konstruktivt med kanskje en kvass tone. Likevel, det blir for dumt at dere mener man har dårlig selvtillit eller er sjalue av den grunn, for det stemmer ikke.
      Når det er sagt ville jeg bare påpeke at jeg synes bildene til LuxusHair så utrolig uprofesjonelle ut. Jeg tror til og med jeg kunne laget det bedre, og jeg har ikke noen direkte ferdigheter i photoshop eller andre redigeringsprogrammer. Selve bildene av deg var veldig fine, spesielt de to underste, men selve redigeringen og teksten de la på så ikke ut. Vet at det ikke har så mye med deg å gjøre, men LuxusHair sjekker vel kommentarfeltet ditt når du snakker om dem, så de får ta det til seg og gjøre seg litt mer profesjonelle i mediene.

    20. Det er helt utrolig at noen klarer å skrive slike stygge kommentarer til et menneske! Du virker som ei flott jente Sophie! <3 Ikke bry deg om alle de frekke kommentarene! det er bare jenter som er SJALU som kommenterer slik! Du har en kjempe bra blogg! Er innom den hver eneste dag! Stå på videre 😀

    21. Kan ikke du legge ut bilder av deg uten clips ?:-)
      Elsker bloggen din, har lest bloggen din helt siden du ble “kjent” blogger

    22. Hei Sophie! Nå kjenner jeg ikke dine holdninger til dette, men som du sikkert har fått med deg har Krf fått igjennom en reservasjonsrett for fastlegene, slik at de kan reservere seg mot å henvise til abort, assistert befruktning og også nekte å skrive ut hormonprevensjon, som p-piller. Dette er vi mange som reagerer kraftig på, og jeg håper at hvis du er en av oss, så vil du dele budskapet til Susanne Kaluza – både ved å selv videresende hennes brev til stortingsrepresentantene, og ved å oppfordre lesere av bloggen din til å gjøre det. Du når jo ut til så enormt mange.
      Håper du kikker inn på linken, og blir inspirert til å dele budskapet og oppfordringen om e-post aksjonen!
      Alle norske kvinner burde kunne forvente samme helsehjelp fra fastlegen sin, uansett hvem de er og hvor de bor i landet!
      I dag har jeg sendt brev til alle landets stortingsrepresentanter og bedt de svare på om de vil innskrenke kvinners rett til lik helsehjelp hos fastlegen sin.
      Håper du også vil bidra! Målet er å få ?nei? fra minst 85 stortingsrepresentanter. Da sikrer vi flertall! Les mer om aksjonen og hva du kan gjøre her:
      http://www.susannekaluza.com/?p=7352

    23. Er det noen her som har prøvd Extensions fra hchair.no? Hørt så mye bra og har lyst til å bestille..

    24. Okey, du ser sinnsykt annerledes ut nå enn det du gjorde for 2 uker siden. Har du sånn serr gjort noe med nesa di?

    25. Hei! Har du prøvd hair on a line fra luxushair? Om du har, kunne du tenkte deg å skrive litt om det? Jeg har bare brukt clips on fra luxushair, synes det er kjempe bra men synes det tar litt for lang tid på morgen. Hair on a line virker veldig enkelt å ta på så vil prøve det men vet ikke om noen som har prøvd det, hadde vært fint om du kunne (om du har prøvd det) gi noen tips om det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg