siste alternativ

reklamelenker fra nelly 


De siste månedene har jeg gått igjennom noe de aller fleste må oppleve en eller annen gang, nemlig ensomhet. Det slo meg først ganske hardt da venninner flyttet bort fra byen, og jeg satt igjen å følte meg som ett siste alternativ for alle. Nå har jeg klart å tilpasse meg, og det funker fint, men likevel var det ekstra godt da bestevenninne Anne-Sofie kom på overnatting i går. Hun har flyttet ett par timer bort,men vi snakker likevel enda hver dag og jeg er sikker på at vennskapet vil vare for evig ♥ Noen andre som har en slik venninne som de har holdt sammen med i alle år? 


Så, det har ikke skjedd så mye her i dag. Vi sov lenge, så dro jeg for å fikse neglene og Anne-Sofie dro tilbake til Tromsø. . Nå venter jeg på at Mathias skal komme hit og overnatter :) 

 

Herlig å komme hjem til dette fine været, eller? Neida jeg skal ikke klage, det er fantastisk å være hjemme. 
 

 

Så fine ble neglene mine, det var Malin på SpaSpa som fikset de idag! 

 

Og som vanlig bryr jeg meg ikke om hverken vær eller vind og kler meg i kjole, haha. Jeg har følt meg lite fresh de siste dagene, jeg flasser nemlig som en idiot på hele kroppen, og da spesielt i panna. Jeg ligner litt på slik som jeg så ut i niendeklasse, da jeg brukte alt for mørkt solpudder. haha. Vel, en fin kjole hjelper jo allitds litt på, eller hva? Denne er fra sheinside.com, elsker den! Pakker den med til Barcelona, så da får dere sett bedre bilder. 


 

Ellers hentet jeg en pakke fra nelly, i dag også! Jeg bestiller jo derfra som om livet sto på spill, haha.. Men jeg handler jo aldri i butikker, kun på nettet, så da får det være unnskyldningen min. Denne gang kom pakken ganske fort, bare etter 4 dager! 

 Skjørt fra nelly HER – har i xs! 

 

Sko fra nelly HER .Jeg har størrelse 35 og de er helt normale i størrelsen. 

 

Undertøyssett fra nelly HER – 70D i overdel, xs i underdel. 

 

 

 

Denne kjolen er utrolig fin, men det er veldig vanskelig å få fram på bilder. . Man kan se litt bedre bilde av den på nelly, da! HER kan den kjøpes. Den er utrolig fin på, men finest om man har litt pupper tror jeg. For å “fylle den ut”. 

 

 

 

36 kommentarer
    1. Klassen min begynnte på vgs i år, og vi alle ble splittet! Føler meg utrolig ensom i klassen min, men har jo fremdeles kontakt med de fra den gamle klassen heldigvis!

    2. Det traff meg det du skrev nå, opplever nesten det samme. Har flyttet til Oslo for å jobbe, men kjenner ingen utenom jobben. Kan bli ensomt til tider.

    3. Haha du er akkurat som meg. Jeg går i sommerlige klær selv om det regner eller er kjempe kaldt ute. Uansett veldig fine kjoler. (:

    4. Er i samme situasjon, nesten alle er flyttet og jeg er igjen. Ensomheten var verre for et par uker siden, men går bedre nå 🙂 er så vandt til å ha folk rundt meg hele tiden! Men du er heldig som hvertfall har kjæresten din hos deg, min bor altfor langt unna.. 🙁

    5. Dette er absolutt ikke ment som kritikk til deg. Men siden du er veldig opptatt med neglene dine, håret ditt, vippene osv og får det fikset hos en salong burde du virkelig vurdere å få fikset øyenbrynene dine også. De er ikke symmetriske og har en form som får deg til å se “slem” ut. Bare med litt hjelp ville det gjort en stor endring på utseendet:) har hatt styggere øyenbryn enn deg derfor sier jg dette med erfaring

    6. så igjeom bloggen din, og herregud du er fin! like pen uten sminke som med, kroppen din er nydelig og ja. I mine øyne ar du så langt perfekt man kan komme! stå på sophie, og ikke la hatet og de fæle kommentarene knekke dæ!

    7. Mange kan kjenne på ensomhet innimellom. Kanskje burde du funnet ut hvorfor du kjenner deg ensom.
      Du har venner og familie og kjæreste som alle støtter deg og er glade i deg-alikevel kjenner du på ensomheten i en forsamling.
      Noen ganger har dette med helt andre ting å gjøre.
      Kanskje skulle du snakket med noen om dette? En coach eller samtaleterapeut eller noe? Finne ut hva som ligger til grunn for soveproblemene og ensomhetsfølelsen.
      Lykke til 😉
      Ellers skaller du som en gris fordi du soler deg som om solen forsvinner i morgen haha
      Hadde du brukt faktor og behandlet huden pent ville du ikkje flasset nå;)
      Masse fukt er det du trenger på huden og ikkje mer solarium på en stund. solen tørker nemlig ut huden.
      kanskje ta kroppspleie i salongen ?

    8. Jepp følte meg skikkelig ensom det året etter videregående.. Alle var vekk å jeg satt helt alene.. Ble ett skikkelig vakum etter russetiden synes jeg.. Men prøv å nyt det, nå er det mange ganger jeg lengter etter tid for meg selv 🙂

    9. De beste veninnene er de du kan være borte fra over lengre tid, men når en først ser hverandre igjen, er det som om man sist skulle snakket sammen i går =)Jeg er heldig å ha en slik venninne

    10. Hvorfor skriver du alltid str på dt du har bestilt? Er det for å vise verden hvilken str du er eller hva er greia?? Kan du ikke heller skrive “den er normal på str” eller “den er stor på str”… synes bare bh-str og truse str er informasjon du kan beholde for deg selv… Prøver ikke å være frekk altså, liker bloggen ellers da, og er fast leser 🙂

    11. jeg blir litt lei av info om størrelse. Ja vi veit at du er super slank og har silikon puppa! Og jeg syns ikke 70D er så ekstremt stort! Jeg har 75H selv, og det er uten silikon. Jeg syns du bør passe på bilder du legger ut, det kan skje at det blir brukt på sider du ikke vil finne deg selv…

    12. Beseveninna mi flytta i 4 klasse. de 3 førse årene snakka vi en del, men nå har vi mista kontakten helt ..

    13. Alt annet på deg er fikset profesjonelt, fiks brynene dine profesjonelt også. Du ser rett og slett fæl og slem ut på bildene dine

    14. Jeg hadde det problemet med at eg nappa øyenbryna mine feil, dei blei alt for smale etterkvart. Så det jeg gjer nå er å la dei vokse ut igjen 🙂 Jeg bryr meg ikke om hva andre syns, for det er jo bare midlertidig! Så når dei er komt igjen skal jeg nappe dei igjen, på en bedre måte. Anbefaller deg også til å gjere dette 🙂
      ~ http://www.h2.no/fa-perfekte-oyenbryn/

    15. du burde virkelig få sponset nye bryn også.tatovert nye bryn.du ser slem ut.og det ser ut som du snerrer når du tar bilder.ja,du ligner faktisk på morderdukken chucky

    16. Første gang jeg blir provosert av det du skriver,jeg har den samme kjolen men på langt nær like svære pupper som deg.men kjolen er like fin forde.du kan ikke si at man må ha pupper for å være fin i kjoler. Dårlig å si slik da sikkert 90% som leser bloggen din ikke har pupper engang!de vil jo gjerne gå i de klærne du gjør. Alle er fine på sin måte. Uansett om man opererer seg til barbie eller er naturlig pen med mindre pupper.

    17. Bestevenninna mi flytta da ho var 10 år fordi pappaen hennes døde. Ho bor tolv timer unna, og vi får sett hverandre maks 2 ganger i året, men prater sammen på telefon annahver uke, ca. Ho er verdens beste venn, og da vi ser hverandre er det som om vi ikke har vært borte fra hverandre. Vi kommer alltid til å holde kontakten, og være bestevenner!

    18. hva er det med toppbloggere med silikon og skrive bh størrelse og størrelser på undertøy i det hele tatt? hva vil dere at vi skal si? “oi, bruker du 70D? du er sykt tøff”?

    19. Jeg brukte 35 i sko i andre, jeg vil og ha små bein 🙁
      Uansett, elsker bloggen sin. Alle de som finner noe dritt å skrive uansett slik som at du ikke burde skrive størrelse er bare sjalu. 🙂

    20. Hmm.. “natulig og naturlig” du. Extentions, fake negler, botox i leppene, neseoperasjon, silikon i brystene.. hva blir det neste?
      Det er svært få mennesker som synes at dette er tiltrukkende altså. Ordentlige menn tiltrukkes av naturlighet og jenter med bein i nesa og benene godt plantet på jorden. En dag vil også du innse det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg