we are girls

 

Hei igjen fra harstad! Det er vanskelig å finne overskrift for tiden, pleier jo bare å skrive hvor jeg er, haha. . Dag 1 i Harstad, liksom? Har iallfall nettopp vært på kino sammen med noen av jentene, vi så “Gåten Ragnarok”. Den var sykt bra, anbefales til alle! 

 

Nå føler jeg meg syk, nok en gang. Pleier å være lit dårlig når jeg kommer hjem fra reiser, og på tirsdag er det ut på tur igjen sammen med babeadventure-jentene.  En lang tur blir det iallfall ikke, men gleder meg uansett til å se Barcelona igjen. Nå skal jeg sove, i morgen er det tidlig opp for å fikse neglene, og da kommer jeg også sterkere tilbake med oppdatering. Kisses! 

 

 

 

 

 

Mønster på mønster, hehe. Hørte det var coolt. Jakke fra forever21, shorts fra sheinside.com

 

 

25 kommentarer
    1. Jeg så også gåten ranarok i dag. Der hvor jeg så den var det noen som ble så redde at de begynte å gråte og måtte gå… God bedring! 😊💜

    2. Hallo!! Jeg vil bare starte meed si at dennne siden er til kjempe masse inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være kul å dele den på bloggen? ;-D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du blir med selv og at du oppdaterer mega ofte fremover!

    3. Hei! jeg lurte bare på når du skal til barcelona? Fordi jeg skal til Harstad nå på søndag til bestemor og bestefar. <3 Håper du svarer <33

    4. Hei Sophie!
      For deg som er dyreelsker, og kjemper for dyrenes rettigheter, lurte jeg på om du kunne lese dette innlegget og kanskje skrive noe om det selv? Da kan folk spre det og skrive under.
      På forhånd; tusen takk!

    5. Du må kose deg kjempe masse. Selv så jeg Zookeeper idag. En film jeg er utrolig glad for at jeg så. Og nå skal jeg se de siste episodene av Veronica Mars. Gleder meg, og gruer meg, hehe 🙂

    6. Yo! Førsst av alt må jeg si at dennne siden er til mega stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de søteste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!!!

    7. Fy flate så stygg de leppene er, jeg må nesten le, det er skikkelig oppblåste og feite lepper, og rundt et sugerør blir de bare ridicolous!

    8. jeg gidder nesten aldri å lese overskrifter, hahaa! du kunne skrevet omtrent hva du ville uten at jeg hadde lagt merke til det en gang

    9. Kan du ikke legge ut tips og litt råd til kostymer nå til Halloween? Du skrev for noen år siden at du samla på det så du vet gjerne litt om størrelser og butikker de har fine på! Hadde vært til stooor hjelp til både meg og mange venniner 🙂

    10. Heisann!!!!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at siden din er til drit stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen??? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer kjempe masse fremover!!!!!

    11. Hei sophie! Kunne du laget et innlegg for dyrevennlige vintersko og vinterjakker? er litt usikker på hvem jeg kan kjøpe.

    12. Hei Sophie!
      Jeg lurer bare på hvordan du gjør det med toll og frakt fra Sheinside.com? Ser at du bestiller en god del derifra, så da tenker jeg at du har kanskje en god del erfaring med det, så hadde blitt utrolig glad om du hadde kunne skrevet ett innlegg om det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg