oslove

 

Jeg og kjæresten har det veldig fint i oslo, derfor kom oppdateringen har kommet litt senere enn vanlig i dag. Jeg har jo brukt dagen på en del jobb, og nå på kvelden dro jeg og kjæresten på kino for å se “the conjouring”. Den var veldig bra og skummel, men de bak oss på kinoen (rad 8 sal 3 på saga kino, føl dere truffet) bråket som faen. Foreslår at en viss gutt lærer seg andre ord enn motherfucker. .

 

Nå skal jeg legge meg tilbake og høre litt på musikk i headsettet, tenker det blir Birdy sitt nye album – HER kan dere høre det på spotify. Så til dere som lurer på hva slags muskk jeg hører på når jeg skal slappe av, så er det slik herlig, rolig musikk! Sangen wings er min favoritt.

 

Kjærestebilde, da! Hehe, litt morsomt fakta – vi bor på hotel oslo city center, samme hotell som sist gang, og vi fikk akkurat samme rom som vi hadde da jeg hadde operert nesen! Føles som hjemme nå, jo.  

 

 

Var også hos flinkeste Hendrix i dag! Eneste jeg gjorde var å få bort gulskjæret jeg fikk i håret etter USA. Det koster ikke så mye, skal ikke si eksakt pris men tipper på i underkant av 2000 kr, altså vanlige frisørpriser – siden alle dere har påstått at det er så dyrt, hendrix er billigere enn sine konkurrenter når det kommer til hva de gjør best, altså tapeextensions!

 

Meg og selveste Hendrix! I dag var jeg på salongen som ligger på majorstuen. Jakken jeg har på meg er fra sheinside.com og buksa er fra nelly.

 

 

Ellers hadde jeg jo photoshoot og en liten innspilling i dag, ah det klør rett og slett i fingrene for å fortelle dere om dette! Jeg fikk nesten ikke ta noe bilder, så det dere ser under er alt jeg får lovt til å vise dere, akkurat her filmet vi litt. Dette har jeg og mange andre jobbet med helt siden April, og jeg har hatt det i tankene siden Mars. Det er lang tid, men resultatet blir latterlig bra! Det tok et par timer, men jeg synes det er så gøy at tiden har flydd avsted på ett blunk.

 

 

 

Modellen, vettu.

 

 

Jeg er forresten å se på tv på søndag – kanalen er TLC, og klokkeslettet er 21:00. Dere husker kanskje at fineste Kathrine Sørland var hjemme hos meg for å gjøre intervju? Vel, programmet heter “skjønnhetens pris”, og vi fikk snakket om mye viktig som er verdt å få med seg om dere har TLC hjemme. Jeg personlig er veldig spent på å se! Jeg kommer sikkert med enda en påminnelse rett før, så husker dere på å holde av klokkelsettet, hehe. God natt!

47 kommentarer
    1. så en jævla syk video istad. lurte bare på om du har sett den selv. 3 thai damer trokker ihjæl en hund. gråt som faen.

    2. Ååå! kan noen pliis filme det eller legge ut klippet på youtube? Jeg har ikke den kanalen og vil veldig gjerne se. Noen som vet om kanalen har gratis nett-tv?

    3. Hei vakre du. Kan du bruke bloggen din til å skrive litt om delfiner i fangenskap? Imorgen skal thomas og harald lage underholdnkng me delfin show. Vis d blir mer fokus p d kanskje leserne dine boikotter programmet ellr sende en mail til tv2 ellr thomas og harald om at dette ikke bør sendes. Du kan nå til mange me lesertallet og du er selv engasjert i det.

    4. Når du er ute å reiser mer kjæresten, er det du som betaler for alt, mener, virker ikke som han har jobb eller går på skole for den saks skyld, mye borte, og du tjener jo nok, blir det til at du alltid betaler?

    5. Henger meg på jessy og lurer på om du har fått med deg at Senkveld viser delfinshow i kveld? Jeg likte å se på det programmet, men etter de har brukt dyr igjen og igjen for å lage underholdning har jeg fått nok. Oppfordrer alle til å sende en mail til [email protected] og si hva de mener om dette.

    6. Haha, hvorfor snakker du deg bort fra de skoene i ekte skinn? Du er utrolig dobbelmoralsk, kaller deg selv vegetarianer, men kjøper sko i ekte skinn, og ikke minst reklamerer for de. Hmm, ingen annet ord for dette enn DOBBELMORALSK. Seriøst, om du skal stå for noe og om det betyr så jævla mye for deg, så kjøper du faen ikke sko i ekte skinn vettu

    7. Halla! Helt til å begynnne med fortellle deg at dennne siden er til drit stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger kjempe ofte fremover!

    8. Du som bruker vippe extension er de fra MINK? ALTSÅ dyret mink? Isåfall trodde du var mot pels og mot dyretesying men ha på seg matrialer fra en mink er helt greit eller?

    9. Hei på deg!! Jeg vil bare starte meed si at blogggen din er til kjempe stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de kuleste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen????? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer drit masse fremover!

    10. Så ung og allikavell så våken:) du er virkelig igang å engasjere dg for så mye som trengs å settes i spotlighten. Ingen kan gjøre alt, men du er ihvertfall igang. Jeg har selv vært vegetarianer i 13 år og var ikke veldig bevisst på å unngå å kjøpe skinn. Men nå det siste året hay jeg vært veldig fokusert på det og kommer aldri til å eie noe i skinn. Og det er sånn me dg og etterhvert så går du hundre prosent for en ting, det er ikke lett i dagens samfunn å gjr det. Så folken alt til sin tid, gi heller kudos for det hun gjør 100 prosent nå.

    11. Profilerte folk som thoams og harald må tenke seg om 2 ganger før de velger hva som skal være med i showet dems. Trodde mennesker var kommet lenger enn dette! Dyr er ikke her for å underholde oss! La de være ifred..kan tro dyr e dritt lei av oss mennesker;)

    12. Dere er så nydelige sammen! <3 og du har blitt helt utrolig fin på håret!
      Ville bare si at jeg(selvfølgelig) støtter deg 110% ang turen til Japan. Gleder masse til å lese om turen din og lære mer om hva faen som skjer der nede. Du er et ordentlig forbilde, stay strong

    13. Hei, veit du er dyreelsker og eg såg the cove med en gang du skreiv innlegget. Eg elsker delfiner og blir så forbanna over folka som avliver dei berre pga. Pengar osv. Eg lurte på om du kunne skrevet eit innlegg om kva du syns om delfiner og kva du syns om dei, hadde vore spennende om du hadde skrevet meir om det At dei på ein møte føler energien vår 🙂 eg støtter deg og kunne godt vore med til Japan :*

    14. Hei på deg! Jeg vil bare starte meed si at dennne bloggen er til kjempe stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de beste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen??? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger mega ofte fremover!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg