snart hjemme

 

Nå er jeg endelig i norge, på gardemoen for å være helt spesifik! Dette må ha vært den kjedeligste reisen i mitt liv så langt.. Jeg havnet i midten mellom folk jeg ikke kjenner, så på den 8 timers lange flyturen fikk jeg ikke sove OG alle spillelistene mine på spotify sluttet å fungere. Men nå er jeg snart hjemme! Når jeg kommer hjem skal jeg bare pakke ut av kofferten, og så pakke ned igjen – i morgen må jeg nemlig ta flyet til oslo igjen, jeg skal ha photshoot for *** . Dette har vi jobbet med siden april, så det blir spenende når lanseringen er i november. Jeg drar sammen med Mathias, heldigvis skal han være med så slipper jeg å være alene! Det er jeg utrolig glad for ♥ Jeg så ikke helt fram til å bare være sammen med han en natt, etter to uker ifra hverandre. . Så nå får vi heller to netter i hovedstaden sammen! 

 

Jeg ble forresten bett med på gardeballet idag, likt som i fjor! Jeg har alltid hatt lyst til å bli bedt med på det, og har nå hatt sjangsen to år på rad .  . Litt vanskelig når man har kjæreste, selv om jeg gjerne skulle ha dratt! 

 

Bilde fra flyplasshotellet i Fort Lauderdale. Har aldri helt skjønt hvorfor juicy cuture sine kosedresser koster så mye, men så kjøpte jeg en selv og er helt frelst. Det er som å ha på seg en massasje! 

 

 

 

 

Min rare, fine familie!

 

 

57 kommentarer
    1. det heter GardeRmoen, med stor forbokstav siden det er et navn og med “R” før m’en…
      Er ikke sjokkert over at du skal være billig og løs igjen og posere for FHM, igjen..

    2. Hei sophie! 🙂 nå vet jeg ikke hvordan forholdet til deg og Mathias er, eller hvem som har spurt deg ut, men jeg gikk selv på gardeball med en god kompis, selv om jeg hadde kjæreste og jeg må si; har du muligheten, ta den! Det er en helt fantastisk opplevelse! 🙂

    3. Detter er litt ute av sammenheng, men husker du sa at du ikke visste om hunden din var ekte chihuahua. Jeg kom over denne artikkelen på Tonje kvamme sin blogg. Den ene hunden her lignet utrolig på din hund, så kan dette være moren? Det vil da si at hun kommer fra en valpefabrikk i flateby…
      Her har du ei link til blogginnlegg til Tonje, kan du være så snill å hvertfall ta en kikk på det? 🙂 Du kunne kanskje gjort en jobb for å hjelpe disse hundene siden du har utrolig stor påvirkningskraft gjennom bloggen din!
      http://tonjekvamme.blogg.no/1380385247_28092013.html

    4. Likte den lyserosa bikinien din kjempe mye, den der underdelen var over hoftene, kan du sende link om hvor du har kjøpt den om det går?

    5. Haha, nydelig familie du har!! <3
      Ser kommentarer her oppe om at du er løs og skal "enda en gang posere for FHM" hei anonyme feiging, jeg vet du er sjalu men ha litt manerer og hold det inne.
      Sophie, kos deg i Oslo! 🙂

    6. Alle har sine rettigheta til å ytre sine meninge. Men å kalle noen for hore etc, e bare barnslig. Bare for at man komme med kritikk betyr ikke av vedkomne e sjalu.. Noe Æ ikke e..

    7. Håper du har hatt det fint 🙂 var selv i Florida for 2 år siden, og vi skal dra tilbake dit, og samtidig til New York neste år. Gleder meg 😀 Har selv ikke prøvd Juicy Couture dressene, men kanskje jeg skal vurdere å kjøpe meg en 🙂 Ellers så vil jeg bare si at du er såå fin, Sophie <3

    8. Du burde kanskje ikke skrive “den kjedeligste reisen”, men “den kjedeligste flyturen” 🙂 haha, første jeg tenkte da jeg leste det var at du mente du hadde hatt det drit kjedelig på oppholdet ditt i USA, men det ville jo vært litt rart

    9. Vil bare anbefale deg å takke ja til gardeball – kjæreste eller ikke. Kjæresten kan du være med kvelden før og kvelden etterpå!

    10. GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen GardeRmoen

    11. for en søt og koselig pappa du har!! han minner meg veldig veldig mye om min-bare han er litt eldre. hehe. Håper dere hadde en fantastisk tur Sophie:)

    12. Jeg kan anbefale å bli med på gardeball, selv om du har kjæreste! Det er en ære å bli invitert, og det er en helt spesiell opplevelse. Jeg var så heldig å bli bedt med av en bekjent for noen år siden, og det var ganske magisk. Selv om jeg hadde kjæreste da, så var det ikke noe problem – det er jo ingen som forventer at man skal “hooke up” med kavaleren sin! Du er vedkommendes borddame og selskap for kvelden, det er alt. Det ville jo være dumt å gå glipp av maten, stemningen, musikken, omgivelsene og alt det andre når mange jenter drømmer om en invitasjon… Jeg oppfordrer deg til å bli med, så risikerer du ikke å angre!
      Veldig kult at du reiser til Japan, forresten. Ha en fin uke!

    13. Gleder meg til å se deg på tlc med Katrine sørland: skjønnhetens pris!kjempespennende,gleder meg til å høre om meningene dine, du er så reflektert! 🙂

    14. Jeg elsker bloggen din så mye du burde ha vært på topplista nr 1 hele tiden!!!! please følg meg på instagram @selenaselenator1

    15. Jeg kommer meg ikke innpå babeadventure! Det står at side er blokkert… Hva skal jg gjøre?? Jeg betalte ikke for at de skal blokkere det! Jeg skal ha pengene mine tilbake da

    16. Det er godt å se vi har oppegående folk som engasjerer seg for viktige ting i verden, spesielt skrivefeil. Nå er verden på vei til det bedre pga av mennsker som dere som er så flinke å finne skrivefeil, stå på! Uten der hadde verden falt i grus:)

    17. Er det ikke kjedelig å posere mer i fhm? Har jo sett kroppen din mange nok ganger nå synes jeg da…så ser ikke helt greia blir du ikke litt lei når hele Norges befolkning allerede har sett deg så og si naken uanset? Bare ett som 🙂

    18. Skulle ønske du kunne prøve å fokusere på andre ting i livet enn kropp og utsende, de dype innleggene dine du skrev før som kan hjelpe mennesker se på tcmn og lær av henne. Behøver ikke å se puppene eller rumpa di hele tiden..hvorfor har du et stort behov å vise kropp hele tiden egentlig? Trodde du kom til å roe det litt ned når du fikk kjæreste. Du kan jo like gjerne vise deg naken på bloggen, hele Norges befolkning har jo sett alt av deg uanset hva med å få litt stil og klasse og ikke gå med bikini som er fire nr for liten? Det ser ut som du prøver for hardt og jeg klarer ikke ta deg seriøst lengre.

    19. åå virker som du har hatt en herlig tur, noe som er vanskleig å ikke ha der nede<3 kan du legg ut en guide på en måte med tips om hva man bure få med seg og hvor den bete shoppingen var?:)
      gleder meg også til oppdateringer om delfinene i november!

    20. Du er en utrolig stor inspirasjon for meg, jeg ser virkelig opp til deg! Du virker bare som en helt fantastisk og sterk person 🙂 God tur til Oslo, kos deg kjempe mye.

    21. Åå, søtt bilde av dere!
      Er du forresten mye med i Kathrine Sørland: skjønnhetens pris? Vil se det!

    22. Hei!
      Kunne du hatt et innlegg om rosasløyfe siden vi er i oktober nå? Prøver å flest mulig til å støtte denne fantastiske aksjonen 🙂

    23. For hver eneste operasjon du tar eller påfyll av restylane, ser du bare eldre og eldre ut.. De siste månedene har du sett ut som en 40-åring som desperat prøver å se ung ut. Det er vel ikke det du vil? Du var så sykt nydelig før, husker jeg. Nå ser du bare.. fæl ut.

    24. Sophie ser da ikke fæl ut! Er du misunnelig?! Hun er nydelig helt på sin egen måte, du trenger ikke å like d så lenge hun er fornød! :))
      Jeg lurte på noe sophie, har lyst til å bestille en jakke og noe klær fra sheinside.com! Men mamma sier d må gjennom toll, og at d da blir kjempe dyrt! Kan du fortelle om hvor mye tolla er på, og hvor mye prisene stiger og ender opp på når du må betale? 🙂

    25. Hei!
      Elsker bloggen din!
      Du skrev et inlegg om favoritt nettbutikkene dine, men jeg finner det ikke så lurte på om du kunne legge en link til det blogginnlegget.
      BTW elsker bloggen din og deg!:)

    26. Hallo!!! Jeg vil helt til å begynne med fortelle deg at denne siden er til kjempe masse inspirasjon for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de vakreste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg