siste dag i Key West

reklamelenker fra nelly 

 

Først og fremst. . Vet noen av dere hva “imvu” er? Jeg får hele tiden mailer fra gutter som spør om jeg husker at vi snakket på imvu, haha.. Regner med det er noe sosialt nettsted, og da håper jeg alle vet at jeg IKKE driver å flørter med gutter rundt på nettet, hehe. Så sykt teit at folk holder på sånn med min identitet! Flere som ofte får missbrukt identiteten sin på nett? Jeg hater det iallfall, og synes veldig synd på de som faller for det. . 


I dag var vår aller siste dag på Key West. . Litt trist, håper jeg får kommet tilbake en dag! Men på en annen side, det kommer til å være herlig å komme hjem selv om det bare er for to netter, før jeg må dra til oslo for å jobbe litt. Det blir sikkert også kjempegøy, så jeg vil absolutt ikke klage! Uansett, nå snakker jeg meg litt bort. Vi har pakket i dag, fått oss noen siste timer med sol og kjørt fire timer for å komme til flyplasshotellet i Fort Lauderale, hvor vi er nå. I morgen flyr vi hjem til norge, og hjem til venner og kjæreste ♥ ♥ ♥ ♥ 

 

Bikinien jeg har på meg er fra nelly HER

 

 

 

 

 

 

Så  byttet vi ut alt det herlige ovenfor, med dette . .

 

 

 

Det er ikke så mye å gjøre her på flyplasshotellet, så jeg har fått shoppet litt på nettet også – håper håper håper dette kommer før jeg drar til Tyrkia, strandkjolen vil jeg ha med meg! Liker også skoene sykt godt, og genseren.. og buksa.. og alt, hehe. Har også en pakke hjemme fra nelly som venter på meg, gleder meg til å se! Har nesten glemt hva jeg bestilte. 

 

 

Øverst fra venstre: 1. Strandkjole HER // 2. Jeans HER // 3. Smykke HER // 4. Genser HER

Nederst fra venstre : 1. Undertøyssett HER // 2. Undertøyssett HER // 3. Skjerf HER // 4. Sko HER 

 

 

God natt! Neste gang vi blogges er det fra kjære norge! 


42 kommentarer
    1. Du er så heldig som får reise verden rundt (nesten da). Jeg ligger her i Norge og får ikke sove. Åsså er det skole imorgen… Jaja. D blir godt å få deg hjem til Norge igjen. 🙂

    2. Hei, Sophie!
      Jeg syntes det ser ut til at du bruker sykt mye penger på klær å dildall…. Har du regnet ut hvor mye du bruker på dette i året?
      Det er ditt valg, men det ser ut som om bikinien du har på deg er veldig liten… Blir det slik sidene du har store pupper? Eller trur jeg bare det?

    3. vet du hva, jeg bryr meg faen ikke om kor faen den føkkings bikinien din e fra! Eg kom inn hit førr å se dyr! DYR! eg bryr meg faen ikke en dritt om den føkkings kroppen din, botoxen din, silikonen! Hva faen seie eg bære! Elsker dyr ser jeg ja.. man må bla laaangt ned førr å se ditt forrige innlegg om dyr (All around the world) og det er ikke om dyr sånnordentlig engang! Herregud stopp seie eg bare..

    4. Imvu er en verden du lager en “fantasi” person av deg selv og du chatter med folk fra forskjellige land – det er nesten som skype og sims om du sammenligner dem 🙂

    5. Imvu er en noe du må laste ned for å ha, også lager du deg en bruker. Da kan du chatte med folk fra hele verden i slike chatterom. Mange kan utgi seg for å være forskjellige mennesker, men som oftest er det jo ikke sant, men man vet jo aldri.
      har ikke opplevd det sjøl, men har opplevd at noen skulle lure meg til å tro at de var noen andre.

    6. Bilde nr. 2 når du sitter i sanden og snur hodet bort fra kamera er det fineste bildet jeg noen gang har sett av deg. Helt nydelig var det! 🙂

    7. Hvorfor var dere ikke på “typiske” USA steder når dere først dro så langt? sånn som Miami, NY, LA og Las vegas??

    8. Du hevder at du leser alle kommentarene, men hvorfor svarer du aldri på dem?
      Jeg spurte for noen dager siden hvorfor du, som regner deg selv som miljøforkjemper, reiser så mye med fly? Du har trolig flere reisedøgn per år enn en gjennomsnittlig nordmann har i løpet av fem år. Hvorfor tar du aldri for eksempel tog og buss?

    9. Åh sykt fint det bildet der du sitter i sanden og ser til siden på en måte! Det var dritfint, du burde ha det som et headerbilde eller noe sånt! Du så så naturlig ut på en fin måte! Du er nydelig <3

    10. Når man velger plastisk kirurgi så er det for å rette opp i skavanker og se bedre ut. Skjønner ikke helt hva du driver med fordi du var penere før kirurgi, og de kirurgiske inngrepene dine har gjort at du ser skjev ut i ansiktet. Du og Rannveig Heitmann har virkelig masse til felles; Dere har brukt masse penger kun for å se enda verre ut. Er det mulig????

    11. HAHA hva feiler enkelte. Du er utrolig pen Sophie!
      Og kommer på bloggen for å se på dyr??? Jeg ler.

    12. Det er fantastisk å se hva du er villig til å gjøre for dyrene! Skal du ha spørsmålsrunde elns om japan? Hvor lenge skal du være i Japan? Jeg ser veldig opp til deg og jeg ser ikke på deg som silikon og restylane, jeg ser på deg som et menneske som brenner for å redde disse stakkars dyrene som fortjener så mye bedre, Et menneske med et hjerte for dyr, i motsetning til mange her i verden som rett og slett ikke bryr seg! Lykke til videre 🙂

    13. Du anonyme ” Og kommer til bloggen for å se dyr. Jeg ler ” Hva faen er det som ikke funker i høve ditt? Sånnn serriøst, ler av ka om eg tørr spørr?

    14. Til deg uten navn lenger opp her.. hun ler av att dette er faen ikke noe dyre side… jaa hun skriver av og til litt om dyr, men var vel ikke på det grunnlaget hun begynte med blogg.. og er du såå jævelig opphengt i dyr ja så søk om det på google, eller kjøp deg en dyrebok da hvis du er sååå opphengt i dyreverden.. du er ihvertfall på feil plass om du skal lese om dyr..

    15. Elsker, ELSKER bildet av deg på stranden, det siste bildet som er ovenfor bildet av kofferten. det var RÅfint!:) Stå pp Sophie!:)

    16. Jeg synes du skal lese denne artikkelen, siden du nevnte at jenter er sine verste kritikere, så kan dette kanskje bidra til å gi deg et litt mer perspektiv. Dette fordi jeg har forstått det slik at hodet ditt er plantet meget godt mellom skuldrene dine, til tross for at folk ofte lar seg blende av silikonpuppene, nesejobben o.l. Håper dette vil bidra til å gi deg mer innsikt i emnet:
      http://www.missrepresentation.org/media/women-are-not-their-own-worst-beauty-critics/
      Et utdrag:
      “First of all, the whole entire world is critical of the way women look. Whether you are a supermodel, a teenager or even Secretary of State, if you?re a female, there are people all around you ready to tell you how bad your body looks. Secondly, the idea that women are valuable only for their beauty permeates nearly every facet of modern society, from the billboards we walk past to the social media we use daily. And this idea that women should be reduced to their appearance originated almost entirely in the minds and actions of men. And it is still largely perpetuated today by men ? who run over 90% of our media.
      So to say women are their own ?worst critics? when it comes to beauty puts the blame on women for a beauty-obsessed, body-shaming and misogynistic world created and maintained largely by dudes.”

    17. Hei Sophie! Jeg ville bare si at du inspirerer meg masse og hjelper meg. Jeg har nettopp skrevet et innlegg om mine år med mobbing, selv om jeg er anonym så håpte jeg du kunne ta en titt innom, alt dette er fordi du oppmuntret meg til å skrive om følelsene mine. 🙂 Kos deg den siste dagen 😀

    18. Hei søte Sohipe 🙂
      Jeg har nå sett “the cove”…wow. Beste og verste filmen jeg har sett. Det at du reiser til Japan helt alene som 18/19 åring for å hjelpe delfiner, sier litt om hva person du er. Du er helt seriøst mitt største forbilde, og det er så mye respekt for hva du gjør at du aner ikke.
      Håper du holder oss oppdatert nede i Japan. Ønsker deg masse lykke til, Sophie!
      Fra en 17åring med dårlig økonomi som ikke aner hva jeg kan gjøre for å hjelpe..

    19. Andrea, du hjelper med å gi positiv kommentar til Sophie:) bare vær god å snill du så bidrar du veldig mye;)

    20. Det femte bildet av deg på stranden hvor du ser til venstre, uten å posere,bare helt naturlig, det var utrolig fint 🙂 Kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg