dag 2 i Key West

 

Før dere leser om min fine solfylte dag her i Key West, håper jeg dere kan ta 10 sekunder ut av dagen deres til å gjøre meg en stor tjeneste!  Nemlig å skrive under HER, slik at den lille minken Liam skal få leve. Det tar ikke lang tid, og føles veldig godt på samvittigheten etterpå! Hele bakhistorien kan dere også lese om dere trykker inn på linken, det er altså HER. Selv har jeg skrevet under, og kan oppdatere dere om hvordan det går etterhvert ♥

 

Nå er dere sikkert ekstremt spente på å høre hva jeg har gjort.. Jeg har ikke funnet kuren for kreft eller landet på månen i dag heller, SKUFF! Sol, bad, jeg har vært på treningsstudio enda en gang og jeg har fått meg en amerikansk venn! Det er noe jeg har hatt lyst til lenge, og da jeg ble invitert med for å “shoot some hoops” følte jeg at jeg var med i One tree hill eller noe, haha. The american teenager, Sophie! Det betyr altså å spille basket, om dere ikke skjønte det. Amerikanere er veldig greie å snakke med, fordi de blir så engasjert og sier utrolig mye fint!

 

 

 

 

 

Begynner kanskje å bli litt brun, hehe. . 

 

 

I kveld har jeg vært inne, spist kinamat og sett på how I met your mother. Jeg ler helt seriøst høyt av den serien, Barney og Marshall er favorittene! Jeg fikk også snakket litt i telefonen med min boyfriend, herregud det skal bli så godt å se han igjen. Jeg tror jeg må være den heldigste jenta i verden som har en så fin gutt! I morgen blir det tidlig opp, vi skal nemlig bruke dagen på en båt. . Woho!

 

Forresten, må bare spørre dere om noe. Jeg personlig synes ikke det er så veldig gøy med bilder av landskap, når jeg leser blogger synes jeg det er finest å se bilder av bloggeren selv. Men hva mener dere? Blir kanskje litt mye av bare meg når jeg er her nede, eller. . 

 

 

71 kommentarer
    1. En god miks av motiver er flott synes jeg, og synes også du får det veldig godt til i din blogg. 🙂 Er selv i usa for øyeblikket og er evig glad for at jeg – inntil videre slipper de få varmegradene Norge for øyeblikket har.
      Håper du får en ellers fin tur videre. 🙂

    2. Hei Sophie. Jeg synes bildene dine blir veldig fine, følger med deg hver dag! Lurer på om du vil fortelle hvilket objektiv du bruker? Jeg er ute etter nytt objektiv som gir skarpe og fine bilder. Fint om du ville ha hjelpet meg 🙂

    3. Er kjempe fint å se bilder av deg. Men kanskje vi kan de litt av finilien din om de har lydt. Kanskje døsteren din også:)
      Men du er jo sååå nydelig♥

    4. jeg virkelig elsker bloggen din! du er så insperende. Du er virkelig ett godt menneske som bryr deg om dyr. Etter og lest bloggen din har blitt inspirert, jeg spiser ikke kjøtt, og er isbjørnfadder. Du er mitt forbilde. Jeg er så glad for det finnes en så bra og nyttig blogg som din, det er sjeldent og finne. stå på sophie!
      (underskriften er sendt til minken Liam)

    5. Signert! Skal ikke på noen pelsdyrfarm, ånei du! Blir kvalm av tanken. Minker er aktive dyr som elsker å svømme, klatre, grave, gjemme seg i busker og leke. Ikke så mye mulighet for det i det jekla fengselet vi mennesker har satt dem i! Arg! Kaller minker for skade dyr, hjelpes synes nå vi mennesker er mer skadedyr enn dem..hehehe.

    6. Haha, dette er sykt rart, men var på akkuratt samme ferie som deg for noen år siden!! Først Orlando, så Fort Lauderdale, og til slutt Key West! Hotellet i Key West ligner også veldig på det vi bodde på! Uansett, du burde prøve å finne en lite iskrembar der de lager all iskremen fra bunnen av selv. Hvis du går forbi den er den ganske enkel å se, det er et lite (veldig lite) turkist hus med en iskremplakat utenfor. De har den BESTE sitron sorbeen der. Hvis du bor på samme hotell som det vi gjore burde den være på vei inn til sentrum der alle restaurantene er 🙂 Skrev også under 🙂

    7. Utrolig bra at du bruker bloggen din til å dele sånne saker!
      Jeg signerte ihvertfall under med en gang.. Veldig viktig!
      Håper du koser ser videre i USA, Sophie!:)

    8. åh kjempebra at du deler sånne saker! det må du gjerne gjøre oftere. jeg skrev i hvertfall under med en gang, og leste historien bak.
      kjempefine bilder, du virker som en fantastisk person

    9. Hva heter sangen i videoene der dere er fire-fem jenter? Babe adventure heter det vell? 🙂 I introen er det en fin sang, men vet ikke hva den heter? Hadde vert greit om du hadde svart i et innlegg 🙂

    10. Jeg personlig elsker landskapsbilder (så lenge landskapet er fint da), alt med måte sier jeg bare 🙂 Fine bilder, hørtes utrolig kjekt ut med amerikanske venner!

    11. Liker litt landskapbilder men helst bilder av bloggeren selv!
      Har skrevet under på den kampanjen, kjempefint at du deler slikt videre 🙂

    12. Kjempe fine bilder 🙂 jeg syns personlig det var veldig morsomt å se blant annet bilder av disney og universal og jeg syns det er veldig gøy å se bilder av litt landskap, folk osv fra det landet. nettopp pga jeg ikke har vært i USA 🙂 Men flotte bilder av deg, du er vakker som alltid <3

    13. Liker best bilder av andre, for ellers blir det VELDIG mye deg! Er bra det også altså, men helst av familien, landskap, ting du gjør osv også.

    14. Liker best bilder av personer, må innrømme at det er litt småkjedelig at alle bildene er av deg. Hva med å ta noen bilder med dem som tar bilder av deg? 🙂
      Men ellers, du er kjempefin! Håper dere koser dere resten av ferien!

    15. Gøyest med blider av deg, landskapsbilder er så kjedelig. Du er den eneste bloggeren med interessante bilder:)

    16. syntes det er mye bedere å se bilde av deg enn av landskap.landskap er litt kjedelig..har skrevet under for Liam<3

    17. jeg synes det er fint med en blanding, selv om jeg personlig liker landskap litt bedre:) jeg har skrevet under på at liam skal få leve!

    18. Altfor mye bildr av deg i bikini, rumpe, pupper, vi skjønner at du er stolt av det du har, men du trenger ikke vise det fram på hvert jævla bilde…..

    19. ELSKER landskapsbilder o.l, spesielt når bloggere er ute og reiser. Det er jo gøy å se andre steder! 🙂

    20. Har skrevet under for Liam<3 Takk for å si ifra om sånt til oss lesere. Synes det er veldig viktig at dyr ikkje blir mishandla. Og personlig synest eg landskapsbilder er litt kjedelige, men nokon få hadde jo vert fint 🙂

    21. Nei nei vi vil se deg !
      Jeg kan godt søke på “america” på Google bilder, men bilder av deg er unike ! <3
      - Asli (hun som ga deg brevet på selena gomez konserten)

    22. Syns du er blitt ganske ubehagelig å se på, så foretrekker vel egentlig landskapsbilder. I tillegg så er du trossalt i usa, og du virker så utrolig utakknemlig når du bare legger ut bilder av deg selv.. Det gjør du jo når du er hjemme uansett.

    23. Jeg synes selv at du tar kjempefine bilder, så synes jeg det er bra at du varierer!Man blir Jo ofte litt lei av utsikts bilder. Men uansett så er de bildene du tar drit fiiine<3

    24. Syns bildene er kjempefine akkurat som de er:)
      Skreiv forresten under på den saken du blogget om. Viss det er flere slike underskriftskampanjer, så er det bare til å legge ut de, for det er en fin måte å støtte ting på 🙂
      Kos deg videre 🙂

    25. Elske at du reklamere for å skrive under på å redde Liam Mink McJagger! Hadde ikke funnet sida og dermed ikke fått skreve under hvis du ikke hadde sagt ifra. Har forresten hilst på han! Han bodde en stund hos naboen til bestemor og bestefar. Han e kjempesøt og æ håpe virkelig han får leve! Kos dæ videre på ferien!

    26. LANDSKAPSBILDER! (ikke skyskrapere, da)
      Det er mye mer spennende å se på. Er greitt med 2-3 bilder av deg selv, men det holder. Bilder av hendene dine der du holder en liten ting ingen ser osv, er heller ikke så spennende. 🙂

    27. Billig eller? lol. Ikke vondt ment.. men om 40 år kommer du til å se tilbake på bildene dine og tenke “herregud, hva drev jeg med?”. Så lettkledde bilder er…ja.. har ikke ord. men du har en kul blogg da osv, bare reagerer litt på akkurat det..

    28. Du har veldig mye bilder av deg selv. Nå som du er i USA kan du jo variere litt og ta litt bilder av spesielle ting som du synes er morsomt med USA. Jeg syns i hvertfall det er spennende å se på, i tillegg til hverdagsbilder av deg når du f.eks gjør noe, ikke så mye bikini bilder:) Love your blog <3

    29. Er sånn halvveis lei av og kun se bilder av deg i bikini på bloggen. Var greit i starten, men i det siste er det omtrent det eneste du har lagt ut av bilder. Litt variasjon i bildene kunne vært bra 🙂

    30. ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN♥♥♥♥ Synes det er kjempefint med masse bilder av deg og noen få med litt andre ting! Da blir det ikke for mye av bloggeren og samtidig ikke for mye sånn andre bilder:) Bloggen din er livet mitt! Enkelt og greit. Du er det største forbilde mitt! !!

    31. Hadde vert koselig å sett bilder fra båt-turen og hvordan det så ut! Ellers er det jo best å se bilder av deg! Synes du har en god blanding slik det er nå! 🙂
      Kos deg videre Sophie!Du er kjempeheldig som har en kjærest btw.. 🙁

    32. Du er heldig! Vi har opptil -5 hær! men jeg drar til Oslo på Lørdag så blir det cruise i Barcelona på Søndag! Hilsen en som elsker bloggen din! 🙂 ♥

    33. Ja takk til flere landskapsbilder, bybilder osv. Greit nok med bilder av deg også, men når det bare blir det framfor andre bilder så blir det kjedelig.

    34. må bare si at nesen din så bedre ut før..ansiktet ditt ble helt annerledes nå. Du som hadde så flott og fin nese..

    35. Synes egentlig du ser mer naturlig ut nå jeg! Har kanskje noe med at du er superpen når du smiler med et naturlig smil ? Du ser rett og slett lykkelig ut, og det liker vi :):)

    36. Hadde vært fint å se landskapsbilder, se hvor du har vært og hva du har opplevd. Bilder av spesielle og morsomme ting. Få litt følelsen av “å være med deg på tur”. Blir litt kjedelig med det ene bikinibildet etter det andre.
      Synes bloggen har tapt seg litt, litt mye fokus på silikon og trutlepper og det ytre, det som var deg har forsvunnet litt. Nå virker du mer som en merkevare enn en ekte person.
      Kos deg på ferie og nyt det 🙂 Heldig du som får reise og oppleve ting sammen med familien din, ikke alle som har sjansen til det, virker som du tar tar ting for gitt av og til. Senere vil du se tilbake på det som gode minner 🙂
      Enjoy!

    37. Jeg er ikke så utrolig interresert I å se ørten tusen bilder av def når jeg vet at 99% er av deg I bikini. Jeg har skjønt at du liker kroppen din. Men hadde for en gang skyld vært bra å faktisk vise frem din ferie og ikke din kropp.

    38. Virker som om at du er i Kay West bare for å ta bilder av deg selv.. Er ikke deg vi vil se mmere av, men plassen du er på! Lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg