vinn biletter – thirty seconds to mars!

 

Yess! Endelig skal jeg få se thirty seconds to mars live, det fikk jeg ikke gjort på hove for et par år siden, og heller ikke sist gang de var i norge. Jeg elsker bandet, og jeg elsker Jared Leto. Kjekk dyrevenn som både kan skuespille og lage musikk? Ja takk! Håper virkelig jeg får møtt han, han har vært en stor inspirasjon for meg, ettersom han også er vegetarianer og står for utrolig mye bra. Dette blir nok den konserten jeg har vært på med mest følelser i bildet for meg.. 

 

Denne gangen spiller de i oslo spektrum 23. februar 2014, jeg har allerede nedteller på telefonen! 

 

Jeg skal dra med en venninne på konserten, men så klart har jeg to biletter til dere lesere også! Alt du må gjøre for å vinnne er å like facebooksiden min HER, og så legge igjen en kommentar på dette innlegget med mailen din. Jeg trekker vinneren om ca en uke, på mail. Det blir en vinner som får to biletter, og det er ståplass. Den som vinner får såklart være med meg på konserten om de vil det!

 

Lykke til! I mellomtiden kan dere nyte min favorittsang av bandet. Det kommer til å bli et sykt show!


642 kommentarer

Siste innlegg