girly-girl

 

Det er en ting som skiller seg ut som ekstra irriterende ved å være en jente-jente, slik som meg. Jeg får aldri pakket kofferten helt ferdig før i siste sekund, jeg trenger jo så mye på morgenen! Hårprodukter, sminke, rettetang, krølltang, hårruller og fuktighetskremer står enda plassert fint på rommet, og har ikke planer om å legges ned i kofferten tidligere enn 10 minutter før avreise. Det er så stressende. . Men alt av klær er pakket ned, og jeg har fått mine første dollar i hendene! En helt ny verden av shopping venter, haha. . Neida, jeg skal faktisk ikke shoppe noe som helst. Kanskje litt på victoriassecret, dere vet jo jeg har en alvorlig avhengighet for nytt undertøy. Lite visste farmor at de 50 dollarne hun ga meg skulle gå til stringtruser, hehe. 

 

“Herregud, skal du ha med deg alle de skoene?” sa pappa. Jeg svarte med “Det er jo bare 10 par!!!”. Mannfolk, altså. De skjønner bare ikke..

 

 

Noe annet jeg har pakket ned som har blitt en avhengighet for meg, er kosttilskuddet “good for me betakaroten” og “good for me chili”. De aller fleste vet jo hva betakaroten er, jeg har alltid hatt følgende fordommer : man blir orange, og det er dyrt. Det har iallfall stemt for meg tidligere. Jeg fant en nettside hvor 4 måneders forbruk, altså en boks, kostet litt under 500 kr, og da er det jo helt greit! For meg har det funket veldig fint, og jeg har fått en dypere, MØRK brunfarge. Ikke gul-orange som jeg har blitt tidligere, haha. Dette er et must å ta med meg på tur, så krysser jeg fingrene for at brunfargen holder seg litt lengre denne gangen. Det funker spesielt bra i ansiktet hvor jeg tidligere har hatt problemer med å få en fin farge! 

 

 

Chili er noe lignende av “chilli forte” som dere sikkert har hørt om. Jeg valgte å gi dette en sjangse, og så langt har søtsuget virkelig dempet seg. Deter ikke noe jeg bare sier, fordi jeg vet selv hvor plaget jeg har vært med dette, og hvor godt det er å bli kvitt det! Nå skal jeg jo til landet hvor godteri sikkert flyter rundt over alt, så jeg håper dette hjelper meg til å motstå Det skal visstnok øke forbrenningen også, det kan jeg ikke gå 100% god for siden jeg alltid har hatt en ekstremt god forbrenning. 

 

 

Her kommer dagens antrekk også! Så gøy at dere liker å se antrekkene jeg viser fram, selv om stilen min ikke er helt “moteblogger”. Jeg kler meg ganske vanlig, men da blir det kanskje lettere for dere å hente inspirasjon. Jeg liker heller ikke å bruke mye penger på dyre plagg, hvilke tenåringer har råd til å bruke 2000 kr på en genser liksom? Da håper jeg dere kan få litt inspirasjon fra meg som liker billige, men fine plagg.

 

Genser fra nelly,  249 kr HER (ad)

 

 

Smykket er fra voguec og koster rundt 2 dollar. Altså, rundt 15 kroner. Det finner dere HER 

 

Buksa er også fra VILA på nelly, men utsolgt. . Synd, den er sykt kul!

 

 

Nå skal jeg drikke opp kakaoen min, jeg liker jo ikke kaffe som vanlige mennesker. Hallo, det smaker jo helt jævlig, for å si det på nordnorsk. Snart kommer kjæresten hit for å si hadet til meg, nå sees vi ikke på et par uker. Men om under en måned er vi jo i tyrkia sammen, så trist er jeg ikke ♥

 

49 kommentarer
    1. VS har veldig mye lekkert undertøy da, så jeg forstår deg veldig, veldig godt 🙂 Har selv avreise til usa førstkommende fredag og må nok titte innom nok en gang selv 🙂

    2. Koooos deg masse <3
      Du er så fin med det nye håret du blir litt mykere i annsiktet
      altså det ser ikke så mørkt og hart ut 🙂

    3. Du burde kjøpe juicy couture dress! Kroppsformen din hadde passet driiit vra til en sånn dress i mørkerosa!
      Du burde også kjøpe bodysplasher og BIKINIER PÅ VS TIL TYRKIA!!! de har sååå mange fine og du kommer gaarantert til å kle dem!!!!!!!

    4. når skal du blogge om de babe adventure greiene? du sa du skulle blogge om det for noen dager siden, også sa du at du skulle gjøre det idag???

    5. Åh, nesa di ble så pen! Bruker aldri å kommentere blogger, men nå så jeg både nesa forran og fra siden. Og jeg misunner deg. Du er så utrolig vakker.

    6. Altså hvorfor gidder du å sminke deg, krølle/rette håret og ordne deg skikkelig når du bare har en hel dag med reising foran deg? Haha hadde jeg aldri klart

    7. Eh, noen av oss liker faktisk å se litt fin ut selv når vi reiser! HAHA!! Du er bare lat om du ikke klarer det.
      Støtter hun som sa at du måå finne bikinier på VS! De er dritfine!

    8. det øverste bildet (ikke for å være frekk ) men du ser rett og slett ikke bra ut..Bruk naturlig sminke du er så vakker !!!

    9. det med klærne er så sant! alle andre toppbloggere er sånn “hihi idag kjøpte jeg 5 acne gensere herregud så deilige disse må dere kjøpe, brukte bare 30.000 kroner på dem, kjempe billig!” Ja fint at de har råd til det men vi andre jobber vanlige jobber hvor vi får kanskje rundt 140 kroner i timen så da har vi liksom ikke råd til sånt. Så jeg har alltid vært glad for at du kjøper vanlige, billigere klær som alle kan ha råd til. Det er sykt deilig 😀

    10. Håper du får en fin tur til USA var der selv i sommer, men 2 dollar blir jo ikke 15 NOK det blir litt under 12 NOK. En dollar er ca 6 NOK. Ikke at jeg bryr meg så mye ville bare si det sånn at du ikke regnet ut feil. Du vil bli overrasket på hvor billig det egentlig er der. Elsker bloggen din <3 🙂

    11. Du kan bli saksøkt dersom du lager reklame for en sponsor og samtidig snakker nedsettende om konkurentene deres.

    12. Du som bare sitter på ræva og ikke gjør noe, verken skole eller andre ting. Jeg fatter ikke hvor du får penger til å reise verden rundt hen. Det må vel være derfor det er så viktig for deg å være på TV og slike ting. Money Money!

    13. hei sophie, jeg lurer på hvilken størelse du bruker i klær? Du er jo ganske tynn, men med store bryst. Har selv dette problemet, og ender opp med å bå med klær som ser ut som telt dersom de ikke er tettsittende!

    14. Du har veldig fin klessmak Sophie, men å si at du ikke kjøpe dyre klær?! Det stemmer no ikke helt. eks. “Svea genser 995 kr HER”
      Det er faktisk ikke vanlig å kjøp så dyre klær når man har en vanlig jobb og ikke blir sponsa masse peng!Det e mange unge jente som leser bloggen din som ikke har så mye peng å bruk til vanlig.
      Det er kjempefint at du vil blogge om rimelige klær osv, som kan inspirere oss som ikke har råd til gensere til flere 1000 kroner, men da må du jammen blogge om rimelige klær og da!;)

    15. Skal jeg si deg hvem som har råd til det?:) Jo det er de som ikke pumper leppa full av dyrefett, puppene fulle av plastikk, operer en nese som i utgangspunktet var nydelig og de som ikke setter på slike falskvipper. Det handler bare om prioriteringer.
      Btw synes jeg det er utrolig rart eller teit at du tok silikon når du selv sa på formspringen din i fjor (refererer til det 4 spørsmålet fra toppen) at du ikke vurderte det eller noen gang kom til å gjøre det. Det beviser bare at du ikke står for dine scene valg og meninger.
      Foresten til dere som sier at hun SKAL skrive at det er sponset så er det jo ikke sikkert at det er sponset? Haha enten er det ikke sponset ellers så tror jeg hun har gjort en så menneskelig feil som å glemme å skrive det.. #nohate til dere assa men ikke lat som dere vet alt og som dere er bedre en alle andre..

    16. mye reklame i dette innlegget ja.. skikkelig lite troverdig. Det er da ikke noe “bedre” betakaroten du reklamerer for her?! betakaroten er betakaroten. du får ikke noe mer mørk fin farge av denne her vettu, du har bare blitt betalt sikkert 10 000 kr for å skrive at du får mørkere finere farge for at unge dumme lesere skal klikke produktet hjem.

    17. Betakaroten i pille-form er kreftfremkallende, fordi det er avfallsstoffer i pillene som lagres i organenes celler og kroppen bruker lang tid på å skille dem ut, og i mellomtiden da så er det sjanse for å utvikle kreftceller, som vil utagere senere eller med en gang. Dette gjelder forsåvidt alle kosttilskudd, og vitaminer.

    18. Hanne; jeg har ingenting av det du nevner over, og jeg har fortsatt ikke råd til en jævla Acne-genser som ser ut som at den kunne kosta 50 kroner på H&M til 2000 kroner. Sophie er faktisk FORNUFTIG og prioriterer heller å spare, donasjoner og selvbildet sitt framfor vesker og klær til sinnssyke priser. Jeg gidder ikke en gang lese bloggen til fks Andrea Badendyck og Eirin Kristiansen, blir helt kvalm over deres besettelse med merker.

    19. Du e så jævlig stygg fru duckface! og du sir du e liksom flink med å spar peng å kjøp billige ting, hahah liksom!!!

    20. Litt intressant at 90% av de som skriver stygge ting er anonyme…
      Sophie: Kjenner til problemet, haha! Prøver å pakke alt i god tid, men skal jo bruke så mye av det samme dagen så kan jo ikke pakke det før like før jeg reiser. Er derfor avhengig av pakkelister!

    21. Kan du vurdere og bytte øyensminke. Ikke for og rakke ned på deg, fordi jeg syntes du er veldig pen, men den nye “øyensminken” din for deg til og se litt små dopet ut og ikke helt i lodd.
      Plis vurder ny øyensminke som passer for deg, som får deg til og se våken ut i det minste! 🙂

    22. Enig med therese, du ser dopa og sløv ut med den sminken.. Hva gjør du med øynene egentlig? Tar du på øyevipper i fylla? Det ser ikke så bra ut.

    23. Hvordan betaler man på den siden? Bestilte akkurat de chili greiene, men skjønner ikke hvordan man skal betale??

    24. Uff nå ser håret ditt virklig ikke bra ut… :-/ Det synes veldig at du har extensions, det gjorde det ikke så mye før. I tillegg ser det fett ut, og veldig livløst…

    25. Jeg har også samme problemet med pakkinga xD Ender alltid opp med å pakke altfor mye, og bruker/trenger ikke halvparten engang.

    26. Hei 🙂
      Har selv vært i USA 4 ganger og har shoppet på VS hver gang. Dessverre er det så sykt dårlig kvalitet til å være til den prisen. Og det mener venninner av meg som har vært der også. Trusene holder ikke lenge kan jeg love deg 🙂 Men fine er de! Ikke lenge til jeg skal tilbake til New York igjen, men denne gangen blir det nok uten en VS tur 🙂 Føler man betaler mer for merket enn for kvalitet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg