ny header

 

I dag har jeg en hel del jeg må gjøre, for i morgen drar jeg sammen med familien til USA! Hele morgendagen min vil gå bort på reising, og siden vi skal være i florida kommer vi til å ligge seks timer bak dere i tid. . Uansett skal jeg få oppdatert dere flitig på reisen, selv om innleggene kansje kommer opp midt på natten hos dere, hehe. Jeg gleder meg, men det kommer til å være rart å være borte fra alle venner og kjæreste i to uker, med tidsforskjell. 

 

Jeg vil også ha oppe et nytt design på bloggen før jeg drar, headeren er allerede klar. Hva synes dere om denne headeren? Den er laget av søte Amanda! Hun er bare 12 år og er utrolig flink med både bilder og design, mye flinkere enn meg! 

 

Elsker alle detaljene i midten! 


Ellers har jeg brukt litt tid på å bestille meg et par godbiter fra nelly. Jeg skulle egentlig bare kjøpe meg en bikini til Tyrkiareisen om 1 måned, men så ble det plutselig litt undertøy, som ble til et par flere ting. . Dere skjønner sikkert tegninga. Denne pakken kommer sikkert mens jeg enda er borte i USA, men da har jeg jo noe å glede meg til når jeg kommer hjem også! 

Øverst fra venstre : Smykke 199 kr HER – Sko 499 kr HER – Rosa undertøyssett 298 kr HER 
Nederst fra venstre: Bikini med leopardprint 379 kr HER – Undertøyssett 327 kr HER – Svea genser 995 kr HER – Topp med triangel 249 kr HER  

38 kommentarer

Siste innlegg