dagens outfit

Nå skal jeg endelig ha litt etterlengtet tid med jentene, det føles som en hel evighet siden sist (en uke, men det er lenge nok). Jentene skal møtes hos Lotte å lage taco og slappe av, tror vi alle er enige om at det ikke er så gøy å dra ut hver helg, iallfall ikke like gøy som det var før. .

 

Er flere av dere som enda ikke helt forstår hva babeadventure er for noe, og det skjønner jeg godt – jeg har jo enda ikke forklart dere helt ordentlig! Om dere vil kan jeg legge ut en film i morgen så får dere sett litt bedre? 


Her kommer dagens enkle høstantrekk! Genseren koster 140 kr og kan kjøpes HER . Og ja, alle sidene jeg linker til er helt trygge å handle ifra, det er vel jeg et levende bevis på. Hva synes dere? 





Skoene jeg har på meg er fra Zalando, og er såklart laget i syntetisk skinn. 




Denne ringen. . Hva skal man si? Elsker den! Tror den kommer fra madlady, men den er neppe på lager lengre. 


55 kommentarer

Siste innlegg