ny hårfarge – snart tv2

Jeg sitter nå hos hendrix hair (oscars gate 32 på frogner) og stressblogger, når man har under et døgn i oslo må jeg virkelig sette inn ekstagiret for å få tid til alt! Det jeg har gjort her i dag var å sette inn et par ekstra striper og bytte ut noen extensions. Jeg ble som vanlig superfornøyd, og er nå klar for å innta florida i usa med mitt lysere hår, haha. Jeg kan legge ut mer info om farger og slikt senere, nå har jeg rett og slett ikke tid til overs.. Håper dere syntes det ble like fint som meg!
Nå må jeg bare løpe til tv2, hvor vi skal lansere det vi jobbet med i danmark. Jeg kommer også til å legge det ut på bloggen senere idag med videoer, bilder og nettside. Jeg gleder meg sånn, er sikker på at dere kommer til å like det! All info kommer ut på bloggen ca 20:00, men om dere vil vite hva vi har jobbet med før det, må dere kikke innom tv2 klokken 18:30 ♥

 


98 kommentarer

Siste innlegg