all around the world – igjen!

Det er en del av dere som har etterlyst innleggene “all around the world” hvor jeg legger ut bilder fra forskjellige kule steder i verden, spesielle hendelser eller søte dyr, og det kan jeg såklart gjøre! Jeg synes det er minst like morsomt å lage slike innlegg som det er for dere å se på dem, vi trenger alle å drømme oss litt bort en gang i blandt. Noen spesielle steder dere kunne tenkt dere å dra til? ♥ Er dette noe dere vil jeg skal fortsette med så setter jeg stor pris på tilbakemeldinger! 

Forresten så er det ikke jeg som er “sophieelise” på snapchat. En eller annen tulling har hacket seg inn på den. . 


Lagoon Kauai i Hawaii. Tenk å ligge der å slappe av mens man hører på bølgene. .

Permalink til innebygd bilde

Waschington, DC i USA

Permalink til innebygd bilde 

Det største svømmebassenget i verden, Chile

Permalink til innebygd bilde

Dette er ganske random, men fant dette bildet nå. . Fra et sykehus. Ble litt rørt så tenkte å dele med dere også!

Permalink til innebygd bilde

Nydelige Maldivene! Tror dette må være drømmreisemålet for de aller fleste.

Permalink til innebygd bilde

AWWW!! Tenk at det finnes dyr som ser slik ut!

Permalink til innebygd bilde

Den blå lagune i Ecuador

Permalink til innebygd bilde

“Bengal Cat” heter dette. Så utrolig fin!

Permalink til innebygd bilde

Dette her er faktisk i norge, soloppgang på vinteren. Vi har det utrolig fint her også, viktig å huske på det en gang i blandt.

Permalink til innebygd bilde

Så herlig bilde, som viser at dyr som regel kun dreper om de er sultne.

Permalink til innebygd bilde

Nå ble det mye dyr her, men AAAAAAAAW!

Permalink til innebygd bilde

Maldivene igjen. . Hit må jeg virkelig dra en gang.

Permalink til innebygd bilde

“Behind the scenes” for nathinal georaphics. . Haha!

Permalink til innebygd bilde

Baby Leopard

Permalink til innebygd bilde

Nyfødt kanin 

Permalink til innebygd bilde

Santorini, Hellas 

Permalink til innebygd bilde

Det finnes bare 30 slike igjen i verden. . Grusomt.

Permalink til innebygd bilde

Orangutang ute i regnet, haha så søtt!

Permalink til innebygd bilde

Haha okei jeg må roe litt ned med å se på dyrebilder, ble jo mest av det denne gangen. . 

Permalink til innebygd bilde

Drømmehuset. .

Permalink til innebygd bilde

 

 

 

 

 

 

 

69 kommentarer

Siste innlegg