striper i håret

Har akkurat spist hos farmor og farfar, og er i matkoma. Jeg spiste virkelig som en gal der borte, og hver gang jeg tenkte “nå bør jeg stoppe, jeg er farlig mett” så spiste jeg en stor porsjon til. Og så, enda en. Jeg prøver å bruke kvelden min til noe “produktivt” mens jeg enda har tid for meg selv, så jeg ser på diverse sminkevideoer på youtube. Anbefaler pixiwooo på youtube som dere kan se HER, hun lager favorittvideoene mine:) 

Ellers lå det en pakke og ventet på meg hjemme i dag fra luxushair, jeg ventet nemlig noen nye clips derfra med striper – jeg vil gjerne bruke det når jeg skal pynte meg litt ekstra! Det første jeg tenkte da jeg åpnet pakken var at fargen var fin, faktisk ganske likt en slik farge jeg drømmer om å ha, men at den kanskje ikke passet meg helt akkurat nå. 

Her har dere en pakke clips 180 gram, 50 cm, det kan kjøpes HER – fargen er 613/4, og til dere som lurer på hvilken farge man skal velge, så kan dere maile luxushair[email protected] med et bilde av håret ditt, så hjelper de deg. Luxushair sender med postoppkrav, noe som betyr at dere kan betale når dere henter håret på posten. Om dere ikke henter det innen to uker blir det sendt tilbake. Det gjorde jeg hele tiden da jeg var mindreårig slik at jeg slapp å få mamma og pappa til å betale med sine kort hele tiden. 

Med en gang jeg fikk tatt clipsene ut fra pakken virket det som om de blendet seg bedre sammen (stripene er ganske tykke, jeg liker tynne striper) så det ble jeg lettet for å se! 

Så var det bare å krølle å sette på! Jeg anbefaler alle å krølle clipsene EN gang når man nettopp har åpnet pakken, og så ikke krølle de flere ganger – da får man et naturlig fint lite fall nederst i håret. Jeg pleier å gå i perioder, enten har jeg rett hår med fall nederst noen uker, eller så har jeg krøller i hele håret. Det er den måten det er best å gjøre det på når man har extensions, fordi da holder man seg til enten det ene eller det andre. Når jeg vet jeg skal få nye extensions om noen uker begynner jeg å krølle håret, fordi da gjør det ikke noe om jeg sliter det masse ut. Om dere vil krøllene skal holde lenge, må dere krølle håret hver dag, enkelt og greit. Slik gjør jeg det, men da holder jeg det krøllete helt til jeg får nye clips. Jeg veklser ikke mellom rett og krøllet hår, med samme extensions. 

Som dere ser var clipsene enda litt lysere enn mitt eget hår, men jeg håper virkelig mitt hår blir likt clipsene snart. Jeg skal jo tre ganger til varmere strøk i løpet av de neste to månedene, så da må jo håret nesten bli litt solbleket. . Jeg krysser fingrene! Konklusjonen her er iallfall at jeg liker clipsene, de ble perfekte da jeg krøllet dem, problemet ligger vel heller på meg som er nødt å få lysere hår (noe jeg skal). 

Vel, nå skal jeg google litt rundt. Planen er å tatovere brynene mine etter USA, så jeg skal sjekke litt opp rundt det! Noen som har tatt det? 

 

47 kommentarer
    1. kjenner en som tattoverte de og hahaha fy faen ingen har noen gang set noe så ille! hun gjorde det på karl johan, et veldig kjent sted der, veldig profesjonelle, og uansett hvem som gjør det blir det rett og slett kjempe stygt altså! de blir gå aktig og ser bare ikek bra ut! la heller dine egne vokse for en gang skyld og farg dem, ikke ta lettløsningen innen for alt

    2. Ser ut som en fin farge! Jeg bruker 613/18 fra Luxushair, kan helt klart anbefale den hvis/når du blir lysere i håret igjen! Den ligner veldig på 613/12 som jeg vet du brukte før, bare at denne fargen ikke er like tydelige striper, men blender seg perfekt inn i hverandre. Helt forelsket i den fargen altså. Bare ta en titt på bloggen om vil se bilder:)

    3. Jeg har sykt lyst til å tattovere brynene selv! kjenner mange som har gjort det og dem anbefaler ikke irenes makeup var også en sak om de på tv2 hjelper deg:) Har ellers tenkt på sols permanent makeup! Har hørt at henne er flink, men henne tar vel bare på folk over 18.. noe som jeg ikke er:) så hvis du finner noen som er flinke og som tar under 18 år så værsåsnill å skriv det på bloggen:)

    4. syns folk overdriver av og til med øyenbrynsfarging. det kan selvfølgelig bli fint og naturlig, var det ikke noe sånn andrea badendyck gjorde med sine? de ble jo ganske finee..

    5. Ville ikke anbefalt det, da det er veldig lett å gjøre feil, man får ikke den fargen man ønsker, eller det ikke passer til hårfargen lengre. Det er også veldig mange som tatoverer øyenbryna sine som angrer på det senere. Så en dokumentar om det engang på nrk, for ikke så lenge siden. Personlig ville jeg ikke gjort det, men du må nesten velge selv. Bare ha i bakhode hvor lett det kan gå galt..

    6. Vennine av meg har tatovert brynene, ble kjempefint og hun slepper å fikse/tegne på de hver dag! Noe som virker veldig deilig siden brynene er det som former annsiktet. <3

    7. Jeg tattoverte mine bryn, men det var bare slik som varer i 2-5 år, jeg ville startet med det for da kan du endre formen når fargen begynner å dette av. Ikke sikkert du vil ha samme fasong hele livet, men jeg er kjempe fornøyd. Jeg hadde helt lyse og sleit alltid med å tegne de rett, og jeg gikk aldri ut av huset uten å ha tegnet de på,men nå er jeg kjempe fornøyd, angrer ikke et sekund 🙂

    8. Jeg hadde prøvd permanent makeup hvis jeg var deg, du får et utrolig natrlig resultat! Anbefaler Sol Hegge i Oslo! Sjekk ut solhegge.com 🙂

    9. Husk at hvis du skal tatovere brynene så blir de i en bestemt farge, og siden du skifter litt frem og tilbake mellom mørkt og lyst hår, så kan det fort bli kræsj:)

    10. Jeg har gjort det og er superfornøyd! Anbefaler Solvår Hegge, hun er superflink og vet virkelig hva hun driver med. Sjekk ut sols.blogg.no, der legger hun ut før og etter bilder av mye av det hun gjør 🙂

    11. Anbefaler deg pink ink tattoo på det varmeste! Super flink jente, koselig lokale og et suverent resultat! 🙂

    12. jeeg har tattovert brynene, og sålenge du tar det på ei proff tatoshoppee så blir det som regel bra! Se nå bare på andrea badendyck sine feeeks:-) men jeg synes du er perfekt sånn som du er nå jeg da, så kommer bare til og bli superjelly om du tattoverer bryna:-(

    13. ikke tattover brynene dine! stesøsteren min gjorde det. det ser helt forjævlig ut. gå heller til en flink hudpleier å få dem nappet og farget

    14. Jeg har nettop tatovert brynene å kunne ikke hvert mer fornøyd! 🙂 Trenger ikke lenger å tegne de opp å tenke på det styret om morgnen. Endelig er de helt like og med litt mørkere farge! superfornøyd! Har tatovert mine i Drammen hos Regnbuen helse og naturterapi. :)kostet rundt; 3800,-

    15. Hvis du skal tattovere øyenbrynene anbefaler jeg SolPMU. http://www.solhegge.com/ <-- (Link til nettsiden). Anbefaler Solvår, hun er sinnssykt flink, og dyktig i det hun gjør, hun er også en utrolig hyggelig dame! Hvis du vil se flere før/etter bilder kan du sjekke instagrammen hennes @solpmu 🙂

    16. Å tatovere brynene betyr ikke å få en permanent tatovering i ansiktet. Det er kosmetisk tatovering og forsvinner etter 5år. Man bør fylle på ca hvert 1-2år for å holde de like sterke.
      Jg tatoverte mine bryn i 2010, bør få fylt på nå og er snart “on-it” :p
      Anbefaler Nina ved horten velværeklinikk, hu er kjempe flink når det gjelder bryn og forming av bryn. Hu klarte naturlig å løfte mine bryn så mye at det betydelig gjorde en forskjell i ansiktet mitt, da kun ved napping og forming (https://www.facebook.com/nina.dahl.33?ref=ts&fref=ts).
      Hvis ikke så sørg for å sjekke litt rundt, vær sikker på at du får tegnet opp og godkjent form og farge før du tar det faktiske steget for det er ikke fint å ende opp med to streker som bryn. Det skal også måles opp slik at de sitter korrekt ift nese, øyne, munn.
      Med rette personen som utfører arbeidet er kosmetisk tatovering veldig fint 🙂 bryn gjør ikke vondt, eyeliner derimot er et smertehelvete uten like 😉

    17. Hei! 😀 Jeg tegnet et portrett av deg! Hvis du vil se det, så ligger det publisert i et innlegg på bloggen min: Artisticgirl.blogg.no

    18. Hei! Jeg vil bare si at jeg håper du ikke tatoverer øyenbrynene dine. De du har nå er kjempefine. Det blir ofte ikke seende naturlig ut når man tatoverer, det blir så hardt. I tillegg kan det være lurt å tenke på at du vil skifte hårfarge senere, og da vil de kanskje bli for mørke eller for lyse? Og så må du tenke på om du kanskje forandrer deg senere i livet, og da vil ikke de tatoverte brynene passe deg da. Håper du tenker deg godt om.

    19. Anbefala om du skal tattovere bryna dine å gå til ei so heite Therese Rødal 🙂 jobba på Cosmopol spa i Molde! men befinn sej også i oslo å fleire plassa der dei leige ho inn trur ej 🙂 Ho e en ta norges flinkaste 😉 kan gi dej meir info om du treng 😉

    20. Skal tatovere øyenbryn 17.september 🙂 Gleder meg som en liten unge! Driter i om det blir stygt og ungdommelig når jeg er gammel, men det blir jo svakere med årene- og jo eldre jeg blir, trenger jeg jo ikke fylle på mer.
      Gleder meg til følelsen av å våkne og SLIPPE å tegne på brynene mine 🙂

    21. å herregud…. vær så vær så vær så snill å ikke gjør det… du kommer til å angre deg!!!!! jeg gjorde det for en stund siden. De ble tatovert fint men nå angrer jeg helt SYYYYYYYKT, vær så snill å ta vare på det at du kan endre brynene litt som du ønsker. du kommer til å angre lover…

    22. Kjære søte vakre deg! Hvorfor gjøre så mye arbeid i fjeset ditt når du ikke trenger det? Unødvendig spør du meg, er da ingenting i veien med verken dine naturlige lepper, nesen før operasjon og hvertfall ikke brynene som du nå vil gå løs på.. Du er naturlig vakker, hvorfor lage et falsk barbie fjes av deg selv da?

    23. Viss du tattoverer brynene kan du gjo ikkje få den hårfargen som du vil ha fordi det kansje ikkje ser bra ut med ein anna hårfarge du kansje vil ha seinare i livet. Men det er jo ditt valg da, ikke mitt, forresten nydelg hårfarge!!

    24. Må bare få det sagt først, “pixiwoo” er ikke ei ho, men to søstre 🙂 Og æ har tattovert brynan mine hos ho Elisabeth på headhunted i Tromsø,og er kjempefornøyd. Sjekk ut Elisabeth permanet make up på facebook!

    25. Jeg har tattovert bryna mine og det ser kjempe bra ut!!!:-) kostet meg 3000 kr i stavanger og angrer ikke et sekund. Når jeg forteller venner jeg har tattovert får jeg høre “nehei? Du kødder? Fyfader så fint”:-)))) så å tattovere de er virkelig noe jeg anbefaler! Sparer så myyyye tid <3 herlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg