where to go

I dag har jeg hatt planleggingstime med kjørelæreren min, det tok ca fire timer. Etter det bestilte jeg noen biletter til osloturer jeg må ha framover, så meldte jeg meg opp til privatisteksamen. Heldige meg har nå eksamen å se fram til. . Det er jo min egen skyld som hadde så mye fravær nå på sisteåret, så jeg får vel bare ta ansvar istedenfor å klage. 

I morgen drar jeg som sagt til oslo igjen for å være med i ettermiddagen som sendes på tv2 – tror jeg skal være med rundt 17:30, så håper mange av dere kikker innom for å se meg på tv! Er ikke nervøs, tenker ikke så mye over det. Håper jeg får tilbake litt av den “gnisten” snart. Nå trenger jeg bare å sove. Suger å si det, men jeg føler meg utrolig ensom, og ved å innrømme det føler jeg meg bare svak. Jeg føler det er det samme om jeg er her, i oslo, i usa eller hvor som helst, det gjør ikke noen forskjell. Dere skulle ha sett timeplanen min framover, i løpet av de to neste månedene skal jeg til oslo 4-5 ganger, til usa, til london, til tyrkia og på en til tur for photoshoot. Gi meg styrke. Jeg føler jeg har gjort alt jeg kan gjøre i lille harstad, og at ingenting holder meg tilbake lengre.. What to do and where to go? 

Kommer sterkere tilbake i morgen. Gleder meg til å være tilbake i hovestaden allerede, føler meg mer levende når jeg er der. Kanskje jeg bare mister flyet mitt tilbake med vilje eller noe, det frister. Vel God natt!  Stor klem ♥

 

45 kommentarer
    1. Lykke til i morgen og framover! Misunner deg virkelig alle de reisene, kunne gjerne gjort det 😉
      Alle som kommenterer at trusen din vises de er bare sjalue fordi du har mye finere undertøy 😛

    2. skjønner at det kan bli slitsomt med så mye på planen, men du bør være takknemlig for at du får oppleve så masse, å gjøre så masse gøy mens du er ung! det er ikke mange som får de mulighetene, og heller ikke mangen 19 åringer som har råd til så mange ferier i året 🙂 du er heldig!

    3. Tror du skal være takknemlig for at du i en så ung alder får reise så mye. Føler ikke du viser noe takknemlighet i det hele tatt ovenfor alt du får lov til å oppleve.

    4. Liker bedre denne typen innlegg hvor du letter litt på sløret og forteller om ting som ikke er rosa og perfekte. Du viser en mye mer menneskelig side på denne måten. De fleste innleggene dine handler liksom bare om overfladiske ting, så det er fint at du balanserer litt! Da unngår du at så mange bare tenker at du er en Barbie.
      Hvilke(t) fag må du ta opp?

    5. Fine Sophie <3 Føler meg ensom jeg også når jeg ikke er med kjæresten min.. Det er helt jævlig, og jeg lurer på om det er normalt.
      Det er som om livet er tomt, grått, kjedelig og satt på vent når jeg ikke er med han.. 🙁 Med en gang han kommer til meg så er livet bra igjen, og jeg er som normal. HVORFOR ER DET SLIK?! 🙁 Hater det.

    6. En ting som bare irriterer meg er de urelevante og useriøse kommentarene som blir lagt ut her. Ikke at jeg eller Sophie skal bry seg om dette, fordi de er jo så useriøse og bak mål at det ikke skal ha noe å si, men jeg håper at Sophie Elise ikke blir gravd ned på grunn av dette her. Fordi, du er den mest personlige og ærlige bloggeren jeg vet om. Du blogger rett fra hjerte, om opp og nedturer, om frustrasjoner ved ditt utseendet, ved ting du er stolt over, og det liker jeg! Ikke bry deg om de dritt kommentarene som kommer på bloggen din, de er alt for useriøse og urelevante til at det er verdt det! <3 <3
      Stå på, jeg elsker hvordan bloggen din har utviklet seg <3 DU ER SÅ MYE BEDRE ENN TCMN! <3 <3
      Hilsen fast leser <3

    7. Hu er da vel ikke hore? Tror ikke du vet hva hore er jeg 🙂 ei hore er ei som har sex og får penger for det 😀 sånn forklart… hvis du vil ha det litt bedre forklart, Google hore/prostituert 🙂 you’re welcome 🙂

    8. Kjære Sophie Elise, TA DET MED RO!! Du må ta en dag der du virkelig slapper av og ikke har noe å tenke på.. Det vises veldig godt på deg at du er utrolig sliten, og jeg tror at alle unner deg det! Skjønner at det å være toppblogger må være krevende, men du MÅ slappe av! Det fortjener du 🙂

    9. Hei, Sophie Elise! 🙂 Lurte på om du kunne lage et innlegg om fine vinterjakker uten ekte pels? Hadde sikkert fått mange til å velge å kjøpe jakke uten ekte pels! Jeg selv trenger vinterjakke og vil ha en fin og varm vinterjakke uten ekte pels 🙂
      Håper du gjør det! Digger bloggen din!

    10. Ja stakkars deg så fælt du har det!
      Burde være glad du! Er mange som ville tatt DIN plass og reist så mye som det du gjør..

    11. Jaa, du skulle ha sett min timeplan for de neste to månedene. Skole 8 timer om dagen og prøver innleveringer og lekser 😛
      Ganske lett å se hva som virkelig er tyngst her…

    12. Ta og aktivt søk etter leilighet i Oslo eller i nærheten da. Det er svinedyrt, men mulig. Virker som du trives best med litt mer by rundt deg, og frihet til å gå ut døra uten å kjenne alt og alle.
      Det er en prosess som tar tid, så det gjelder å følge med på finn.no eller ta kontakt med et meglerfirma for å finne når en leilighet som passer deg er til leie/salgs. Hvis man bare “tenker på det”, så skjer det ikke.

    13. Du er kanskje fortsatt deppa fordi Selena var tynnere enn deg?Ikke vær det,når en er såpass tynn ,så er en ikke bare tynn,men MAGER.Og det er ikke flatterende i det hele tatt.Det er heller ikke flatterende å være veldig tynn og samtidig ha store plastikk pupper.Det blir helt unaturlige proposjoner.

    14. Ettersom du liker deg så godt i Oslo så var det kanskje en ide at du prøvde å bo der? Du er voksen nok til å prøve deg på egenhånd og du trenger ikke brenne alle broer for det.Lei bolig i et år og gjør opp status etter det.
      Funker det ikke,så flytt hjem igjen.Det er ikke verre enn det.

    15. Ingen kan være glad bestandig.Slik er det å leve.Men jeg kan ikke huske et eneste bilde av deg hvor du smiler naturlig med hele deg.Hvor du fremstår blid og glad,og ikke minst naturlig! Har du puttet så mye dritt i ansiktet ditt at du ikke kan smile naturlig lenger?
      Når en ser bilder av deg,uansett om det er feriebilder eller på tur i skogen så er det tydelig at noe mangler i bildene av deg.
      Det mangler LIV rett og slett.Det er ingenting.Fin kropp,bortsett fra det er det som å se på et tomt lerret.

    16. Falskt hår, falske øyenvippa, silikon, nosejob, falske ( hoved stygge) leppe,løs negla osv..
      You’re so fake, barbie is jealous!

    17. *GI STYRKE* 🙂 hehe.
      Heldig som skal til USA, det vil jeg og!! Og i Tyrkia er det vel deilig sommer enda. Så digg det blir.
      Når man blir voksen og litt eldre er det vanlig å være mere alene. Man har forskjellige arbeidstider ofte, forskjellige fritidsaktiviteter.
      Har tatt fag som privatist selv, så bra du og gjør det! Man må ha selvdisiplin og lese alt selv. Det går nok bra. Lurt å starte tidlig og lese mye. Boka bør leses 2-3 ganger! Høres sykt ut, men det er det beste. Man lærer ved repitisjon.

    18. det er så lættis når bloggere skirver “hovedstaden”. Jeg har bodd i Oslo hele mitt liv. Byen er ikke noe mer spesiel enn Bergen eller Trondheim. Det er ikke så spesielt å dra til Oslo. Oslo er faktisk en knøttliten storby. Det mer å skryte av hvis du skal til London, Berlin osv.. det er noe å skryte av.
      Men skjønner at du har det kjipt! Gled deg til framtiden og stå på! Du er alltid så sterk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg