gode nyheter for min del!

Vi har hatt en dag full av opplevelser, og gårdagen var ikke mindre innholdsrik, så derfor vil jeg gi dere en bildebombe fra den siste tiden. Jeg har dårlig tid, for jeg må pakke og sjekke ut av hotellet – i kveld går turen hjem til Harstad igjen. Jeg må også hente pengeboken min på Vapiano, den har jeg nemlig klart å glemme igjen. . Typisk meg, desverre!

I går kveld bestemte vi oss for å ta middagen på fridays som ligger rett ved hotellet vårt. Vi måtte jo ha en matbit før konserten! For å være helt ærlig begynner jeg å bli ganske lei av fridays, det er så høy musikk og maten er god, men ikke fantastisk. Vel vel! 

Vi satt på uteserveringen, noe som er hyggelig om temperaturen tillater det. Noe den ikke gjorde igår, så vi flyttet oss raskt inn igjen!

Gold medalist, en smoothie på fridays som jeg anbefaler om dere først skal ta turen. 

Woho, vi telte ned sekunder og gledet oss masse! Vi bestemte oss for å gå ned til konserten rett før den startet, slik at vi slapp å vente så lenge. .

. . Det var ett dårlig valg, for vi havnet helt bak i køen som sikkert var 2 kilometer lang, i REGNET. Vi var redde vi skulle miste konserten, og for en gangs skyld var jeg glad artisten var litt for sen. 

Vi hadde det uansett fantastisk på konserten igår, en av de bedre jeg har vært på! Hun virker så jordnær. I love her! 

Etter konserten løp vi rundt for å se om vi kunne få øye på Selena da hun forlot konserten. Samme tanke hadde også mange andre, for der var det helt kaos. Vi sto fremst, men folk gikk helt bananas og bøllet seg fram imellom oss. Jeg fryktet nesten for livet ett sekund der, haha. Og jeg tror mange av de som jobber som sikkerhetsvakter er ganske maktsyke, de er jo så frekke! Man trenger ikke å være sur, tenker da jeg. 

Men hun kom etterhvert, og vi fikk sett henne! Det eneste jeg la merke til var vel egentlig hvor mye tynnere hun er enn jeg hadde sett for meg. Det var deprimerende, kan ikke si jeg følte meg særlig hot. 

Jeg møtte mange lesere, og en av de må ha vært den søteste noen sinne. Hun hadde med et brev til meg , og en gave! Herregud jeg ble så glad. Tusen millioner takk til deg, det var ett stort øyeblikk for meg! 

I dag sto vi opp ganske tidlig, utrolig nok. Stine har verre sovehjerte enn meg, så å få henne opp fra senga er som regel et dødfødt prosjekt. Men idag spratt hun opp som sola, og vi rakk å ta litt bilder før vi gikk. Her har dere ett av dem! Skjorta jeg har på meg er fra romwe.com 

Jeg var innom detur idag for å snakke litt med dem om en reise jeg skal ta med kjæresten, det ser ut til å bli i starten av oktober. Som dere vet hadde jeg en litt uheldig opplevelse sist gang jeg var i Tyrkia, jeg reiste med ving og kundeservicen der og da var ikke helt på topp, i tillegg var hotellet latterlig dårlig. Men jeg gir det en ny sjangse, så i oktober blir det 5-stjerners all inclusive hotell i Side sammen med gutten jeg elsker! Slik det ser ut nå blir det Horus Paradise Luxury Resort vi skal bo på, det er iallfall den jeg er mest keen på. Det var veldig billig syntes jeg, for så mye luksus!  Det er godt å ha noe å se fram til, og jeg blogger naturligvis mer om dette når det nærmer seg. 

Etterpå tok vi oss en smoothie på Joe and the juice.. 

Så gikk turen til fornebuklinikken. Gode nyheter, jeg har ikke kapsel i puppen! Det har blitt vondt fordi . . jeg har gått ned i vekt??? Hva i alle dager?? Jeg føler pila på vekta har peket motsatt retning, hmm.. Det var en lettelse iallfall, men ikke så gøy å høre at jeg må gå opp i vekt for at dette skal bli bedre. Vel, da får jeg bare gjøre det, da. 

Jeg ble så glad for at jeg ikke må operere en gang til. så da ble det enda mer mat på vapiano! Favorittplassen min i oslo for øyeblikket, tror jeg. Billig, god mat og fine lokaler. Det ligger også rett ved hotellet! De som jobber der er også kjempehyggelige. 

Nå må jeg løpe å hente pengeboken min, herregud for en klossmajor jeg er! Jeg gleder meg til å komme hjem, og imorgen har jeg planleggingstur sammen med kjørelæreren min. 

76 kommentarer
    1. Jeg og en venninne skal også til Tyrkia i begynnelsen av oktober, men vi er i Alanya da.. Blir sikkert ikke å møte på deg da..

    2. Hun skulle jo gå på scenen 20.30 også gikk hun på 20.25 så hun var jo egentlig fem min for tidlig!:)

    3. Dette begynner å bli litt trist. Tenker kanskje du trenger litt hjelp, virker så ekstremt usikker og utseendefiksert.
      Føler du deg ikke slank nok lenger, fordi Selena er slank? Det er bare tragisk,
      Du er et veldig usunt forbilde for alle unge jenter som leser bloggen din når du publiseres så mye om utseende og kropp. Mener ikke at det er ditt ansvar om andre får problemer, men det er vel naturlig å tenke litt på det likevel.
      Mener ikke å være frekk, har selv slitt med dårlig selvtillit som ungdom. Men det virker som det stikker dypt hos deg, og da hjelper det ikke bare å fikse på det utenpå.
      Lykke til!

    4. Omg jeg kan ikke tro at du virkelig la ut bilde av brevet mitt ! Du er sykt herlig sophie, jeg ser så mye opp til deg <3
      Jeg kommer aldri til å glemme hvor fantastisk hyggelig du var mot meg, og ikke så rart på meg når jeg gråt, men bare smilte og sa at jeg ikke måtte gråte osv <3

    5. Hei Sophie Elise 🙂 Vil bare si at jeg synes du er den beste bloggeren Norge har! Du er så utrolig flink til å oppdatere jevnlig, og ikke minst synes jeg det er utrolig interessant å lese det du blogger om! Stå på videre, og fint å høre at du koste deg så mye på konserten 🙂 Jeg har reist med Ving selv, til Puerto Rico og var veldig fornøyd. Dette var et hotell som heter Puerto Azul og kan virkelig anbefale det om du vil dra dit en gang – kjempehyggelige folk og stedet er jo også bare helt fantastisk!

    6. Trenger ikke ver nødvendigivis kroppen, men puppene, om du har sluttet på p-piller, eller skiftet kan puppe krympe igjen siden de ikke får all de hormonane de fekk når de vaks, hahah vet ikke om du skjønte men ja

    7. Horus Paradise og Side er best!!! Anbefaler å dra inn til “gamlebyen” eller selve Side da, å spise om kveldene, masse jalla sjapper og folk stirrer på rumper og bryst i ett kjør men restaurantene er fantastiske!! Den beste vi var på var afrodite som har sånn free pick up. Vil virkelig anbefale Side :DDD

    8. Når du har så mange fantastiske spisesteder i Oslo, og så velger du usselige friday’s? Du har da råd til et utsøkt måltid på et mye bedre sted. Vær litt mer vågal, det finnes så mye god mat der ute. Mye bedre en kjedemat ihjelfritert og fullt av fett

    9. Haha. Kjiip jobb å være sikkerhetsvakter på konserter. Lønna fryktelig lav. Du tjener bedre på å vaske hos Burgerking. Ikke rart de er sure. Lol

    10. Jeg bodde på det hotellet i Tyrkia for ikke så lenge siden! Det er sjuuukt fint, gled dere masse! Definitivt et sted jeg vil tilbake til <3 elsker bloggen din forresten!

    11. Dear Sophie Elise.
      I have followed you for guite a while.
      And i must say, what happened to you?
      You were this STUNNING barbie girl, so unique.
      Now, you look botox’ed. Your hair is dirty, your lips is to big, your face look a little guy’ish.
      Your body is stunning, but girl .. dont destroy your face anymore. And go back to to being blonde!!
      And i think your nose was pretty before.
      Kisses from Peter.

    12. i Tyrkia har de som kjent bare “falske” klær, har selv vert i både side og alanya, og skal aldri til side igjen! der er det dyrt å handle i forhold til alanya og det er ikke mulig å prute i det heletatt, i tillegg så er det dårlig med handle muligheter..
      så om det er shopping dere er ute etter er side et dårlig valg, men om det er kjæresete tur er det nok flott å reise til side 🙂

    13. Igjen, megatragisk! Fordi Selena er så tynn så er ikke du tynn nok? Hvor mye IQ trenger du egentlig for å skjønne at når puppene dine føles ødelagt fordi du veier for lite og det er nesten som om puppene veier mer, så er ikke du tynn nok som det er? Er det virkelig mulig?

    14. Hva spiser du når du er ute på resturanter? foreksempel nå på fridays? har nettopp blitt vegetarianer selv å lurer derfor hva du typisk bestiller på resturanter. Vil ikke sitte med den kjipe salaten hver gang..

    15. Jeg skal slutte å lese din blogg nå, for at Selena er tynnere enn deg . Og det er bare tynne mennesker som er viktige. MM… om du er dum?? Kan du utdype det litt???

    16. Du sto foran sikkerhetsbåndet, jeg sto rett bak sikkerhetsbåndet, altså helt forrerst. Da vaktene ba dere gå bak båndet, pressa du deg under og foran meg. Det var skikkelig frekt, for vi sto der og ventet vi og. Og når jeg fikk dulta deg litt i ryggen sendte du meg det morderblikket..mulig, ble så irritert

    17. idiotisk.. du ble deppa for selena er litt tynnere enn deg ? hva er galt med deg. På tide og ta en god lang titt i speilet, tror ikke helt du vet hvem du selv er enda, noe jeg finner trist. du er oppmerksomhets syk og usikker. Jeg har faktisk en mor som er psykolog men skal ikke gå videre innpå hva hun mente.. Skaff hjelp.

    18. Så bra alt gikk bra på Fornebu! 🙂 Jeg skal til Side selv fra 3-10. oktober. Skal bo på Kumkøy Beach Resort Hotel & Spa, hvor jeg har vært 2 ganger tidligere og anbefaler veldig! Hadde vært veldig gøy og møte på dere der nede! Håper dere får en fin tur! 😀

    19. Tror du bør tenke deg om noen ganger før du skriver innleggene dine. Hvis du i dine øyne synes du veier for mye, burde du gå dypt inn i deg selv. Du har operert både nese og bryster og sprøytet greier inn i leppene dine. Og nå er du misfornøyd med vekten? Hvorfor ikke fettsuge litt også da? Kjære vakre jente, behold noe av det som gjør DEG til DEG. Ikke vær så selvkritisk, men se det positive. Du er så innmari ung, ta vare på den indre skjønnheten, det er den du utstråler på utsiden. Du har så mange unge lesere, tenk nøye gjennom hva du formidler videre til de.

    20. du følte deg ikke hot fordi selena er tynnere enn deg?
      Hva med de som veier 10 kilo mer enn deg? Hvilket budskap gir det jenter, at man er ikke “hot” om man er tjukkere enn selena? vet du hva altså.. neste blir vel fettsuging, rumpeimplantater osv… du har ØDELAGT ansiktet ditt. Ser du ikke det? ØDELAGT!!! du var så nydelig, nå ser du ut som et skrekkeksempel på hvor galt plastisk kirurgi kan gå.

    21. Leste en artikkel på Side2 her om dagen, om hvordan mødre påvirker døtrene sine når de hele tiden klarer på at de selv er feite, når de har en helt normal og fin kropp i overgangsalderen. Min mor er nå 55 og klager hver eneste dag, ønsker seg fettsuging til jul osv, og hun har alltid vært en spinkel dame. Hun har bare “est” ut litt rundt magen fordi det er det som skjer med kroppen når man blir eldre.
      Anyway, du burde lese den. Uansett hvor mye man sier at datteren (eller veninnen lesere osv) er fine som de er, så blir man påvirker av klagingen og blir mer bevisst på vekt og får et verre selvbilde. Selv om du bare klager på DEG, hva tror du det gjør med oss som er mer normale? De aller fleste har negative tanker om sin egen kropp, inkludert meg selv, men de blir bare forsterket om man hører tynnere, “penere” jenter klage hele tiden. Hold det for deg selv!

    22. Så begynner man jo å tenke hvordan moren din har vært med deg under oppveksten, eller om dette syke selvbildet ditt har kommet fra andre kilder.

    23. herregud, den kommentaren om selena var bare trist. du føler deg ikke hot fordi en kjendis er tynnere enn deg????? kødder du med meg?

    24. Hei Sophie Elie.
      Jeg håper du vil ta deg litt tid til å sjekke ut min fan apge side over FB som er :
      https://www.facebook.com/dianacilovicofficial?ref=hl
      Er ei jente som holder på å bli up coming artist, og ønsker at folk vil sjekke ut min home page side, lytte til mine låter, og selvsikt følge meg om dette er noe du/ de liker.
      Ellers ønsker jeg den en fin dag,og stå på med din blogg:)

    25. var på Horus paradise for 2 uker siden. For all del kjempe fint hotell..men bare russere og tyskere. skulle heller aldri tro de har sett mat før. mye kaos hver gang det var frokost, lunsj eller middag. Må også stå tidlig opp hvis du vil ha solseng ved bassenget eller stranden..

    26. Kan du skrive litt om hvordan man blir vegetarianer, hva tofu koster, hvordan man kan sette sammen retter osv? Trenger hjelp på å komme i gang!!
      Jente, 18 år

    27. Hvorfor Sophie er blitt så kroppsfiksert, lurer dere virkelig på det?
      Det er jo på grunn av dere som gang på gang påpeker hva dere mener er galt med hennes utseende. Er det rart at et menneske blir usikker på selg selv når man får slengt så mye negativt mot seg hver eneste dag?
      Når man er unge er man fortsatt i prosessen ved å finne seg selv og i den perioden er man lett påvirkelige og sarte akkurat som mange av dere.
      Hvis man gang på gang blir fortalt at man er stygg, dum eller ubetydelig så kommer man etterhvert til å tro at det er slik det er.
      Er det mange av dere som har opplevd å bli kalt stygge ting av andre mennesker, og attpå til mennesker man ikke kjenner en gang? Det føles vel ikke særlig godt og klart at man da etter å blir hakket på hver eneste dag av så mange mennesker, da er det ikke rart at man blir usikker på seg selv.
      Sophie har vært på toppen av blogg-lista siden hun var 15-16 riktig? Enda yngre, såpass lenge og av mye oppmerksomhet både positiv og negativ og har blitt formet at det.
      Sophie nevner de gode tilbakemeldingene på bloggen sin og velger å la kritikken ligge, men ikke tro at det ikke går inn på jenta. Selv den sterkeste personligheten hadde hatt vansker med å ikke la det gå inn på en.
      Å være en offentlig person er ikke en lett rolle å ha det er i hvert fall helt sikkert.
      Det er klare fordeler og der er klare bakdeler.
      At mye av kritikken bunner i egen usikkerhet og sjalusi er ikke å legge skjul på.
      Det er utrolig leit at jenter velger å kritisere hverandre i stedet for å gi komplimenter om hva man beundrer hos hverandre. Vi jenter burde stå sammen mot kropps-hysteriet og det utseendefikserte ellers kommer det aldri til å ta slutt. Det er viktigere ting å fokusere på, langt viktigere enn det utseende som vi burde bruke vår tid og krefter på.
      Det er et samfunns-sykdom verden rundt og det er bare vi som kan gjøre noe for å endre det.
      Gå inn i dere selv før dere retter finger mot andre.
      Who says you’re not perfect? Who says you’re not worth it?

    28. Hva jobber du som egentlig? ettersom du virker å ha ganske mye penger for alle disse tingene du blogger om.

    29. Hun bør da ta seg en pause ifra bloggingen og finne seg selv så hun kan være et sunt forbilde ogikke spre den dritten sin ut til tusenvis av andre usikre personligheter, problemet er bare at det er oppmerksomheten hun er ute etter. De som griner når de ser enne og alle pengene hun kan bruke på å fikse seg selv og reise på tur.

    30. Hei, bare litt ærlig kritikk, ser du ikke selv at vippene er skjeiv? ene øyet ditt henger liksom litt..

    31. Hvorfor bruker du både L’oreal, Max Facor, MAC – som alle er produdkter som tester produktene sine på dyr – når du fronter dyrevern?

    32. Har egentlig ikke noe imot deg Sophie, for jeg leser bloggen din daglig og synes det er gøy. Men du ser så slitt ut for tiden, sliten og ansiktet ditt har bare blitt dratt føler jeg.. du er ikke mye naturlig. Og håret ditt.. ja, vil ikke skrive dritt til deg, men jeg synes bare du ser så sliten ut for tiden. Håper alt er bra med deg! Du er en fantastisk blogger!

    33. Plutselig er det fint å være TYNNERE enn det selena ser ut som på bilder? Wow.. Jo finere jo bedre sier du, så kommer det vel et innlegg snart om hvor mye du ønsker å ha “litt kjøtt på beina” og hvor pent det er med valker. Du er flink til å ødelegge andres selvbilde hvertfall, det må jeg si. Føler meg bare litt lurt av deg, that’s it. Du virka ellers som ei kjempesøt jente, bare har et forvrengt syn og du ser det ikke selv engang tydeligvis.

    34. Det kalles lysere striper i håret og hårolje, you dumb fucks.
      Har dere virkelig så lite å gjøre med deres egne liv at dere må lete etter ting å hakke ned på andre med? Really?
      Skjerpings folkens!

    35. Ser at jeg er ikke den eneste som reagerte på det med at Selena er tynnere enn deg, og det fikk deg til å føle deg fæl og deppa. Har du mistet bakkekontakten fullstendig? Du er så utrolig usikker på deg selv… Og du sier plastic fantastic, men selv etter silikon i puppene, neseoperasjon og fyll i leppene så er du like forbanna usikker, om ikke mer…

    36. Vet dere hvem som er dumme her? Jo dere som slenger dritt. For det er faktisk dere som gjør att sophie kan reise på såå mange turer hun vil. Jo mer dritt dere slenger jo mer smilende går hun til banken ;-). Så ta og tenk litt på det dere :-). Og jeg vedder på att alle som kommenter stygt har så lav selvtillit att det må gå utover sophie, for hun har faktisk tatt motet til seg og fiksa litt på kroppen sin… få dere ett liv.

    37. “Det eneste jeg la merke til var vel egentlig hvor mye tynnere hun er enn jeg hadde sett for meg. Det var deprimerende, kan ikke si jeg følte meg særlig hot.” HAHAHHA seriøst? latterlig

    38. one = ett
      a = et
      Jeg knuste et egg er ikke det samme som jeg knuste ett egg. I sistnevnte spesifiserer du antallet. Det er også viktig å være bevisst på om du bruker tallordet eller om du bruker artikkelen i en tekst, da de har forskjellig innvirkning på rytmen i språket.

    39. De som jobber innenfor sikkerhetsbransjen er ikke maktsyke, ikke de fleste. De kan ikke bare la deg gjøre som du vil og smile hele dagen når små barn er rabiater og løper rundt om kring. Vi tenker faktisk på deres sikkerhet samtidig som de vi jobber for. Så kanskje på tide å tenke på det også, og ikke bare bli sur fordi du ikke fikk gjøre som du ville 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg