framme i oslo, nok en gang

Nå er jeg endelig framme i oslo, og jeg og stine sitter på hver vår pc i hver vår ende av hotellrommet, haha. . Vi bor på Hotel Oslo City Centre slik som sist gang i oslo, og har fått et kjempefint rom jeg skal vise dere bilder av senere! Ellers så var det gøy for meg å høre at så mange av dere klarte quizen om meg så bra – klapp på skuldra til dere, fordi jeg fikk ikke top score på den, om meg selv! 

Vel, siden vi ikke har noe særlig å gjøre nå på ettermiddagen før konserten, sitter vi inne og shopper istedenfor. Det er søndag, så alle butikkene er jo stengt, men vi begge har snakket mye om ting vi trenger i løpet av turen. Jeg for eksempel trenger virkelig en ny jakke, og det har jeg funnet nå!

Her har dere tingene jeg klikket hjem idag!

Øverste rad fra venstre: 1. Kjole 499 kr HER // 2. Kjole 239 kr HER // 3. Jakke 899 kr HER 
Nederste rad fra venstre: 1. Cardigan 259 kr HER // 2. Genser 249 kr HER // 3. BH 249 kr HER // 4. Sko 399 kr HER 
 

 


 

25 kommentarer
    1. Reise til oslo for å fortelle TV” hvorfor du opererte nesene din. Skjønner du ikke at de utnytter deg.

    2. Ååh, er dere inne i et hotell… Jeg Selam hadde tenkt til å lete etter deg for å få et bilde å gi deg et fanbrev..
      Jaja, får håpe det er lov at de på hotellet sier hvor du bor i hotellet slik at jeg kan få gitt deg det <3
      Håper det er greit for dere at jeg kommer også ? Eller kan du si hvilken inngang dere skal til på konserten ellerno, et sted v or fans kan snakke med deg ? <3

    3. Ja, du er irkelig rik som bare kan reise og sitte og handle alt uten å tenke prioriteringer i økonomi!

    4. Jeg så et bilde av deg på instagram der du hadde på deg en rosa Canada goose, er det ikke du som liksom er så imot det?

    5. Haha dette kom stod det når jeg tok testen..:
      DU ER EN EKTE BLOGGFAN!
      Herregud man skulle nesten tro du bodde under senga til Sophie sammen med Rigmor. Dere er soulmates, ment to be, så godt som bestevenner vil jeg tro. Hadde Sophie sett svarene dine og resultatet ville hun nok invitert deg med på en golden medalist på gründer sammen med henne og venninnene hennes. Dette er store saker! Du burde være stolt over deg selv. Du er en champion! Husk det.
      haha, nesten litt creapy 😛

    6. Jeg gikk til hotellet deres, men han som var på resepsjonen sa at han ikke kunne fortelle om du var der, og han sa at jeg ikke fikk lov til å gi brevet mitt til deg …
      Kan du vær så snill å si hvilken inngang du skal på selena gomez ?
      Elsker deg <3

    7. DU ER EN EKTE BLOGGFAN!
      Herregud man skulle nesten tro du bodde under senga til Sophie sammen med Rigmor. Dere er soulmates, ment to be, så godt som bestevenner vil jeg tro. Hadde Sophie sett svarene dine og resultatet ville hun nok invitert deg med på en golden medalist på gründer sammen med henne og venninnene hennes. Dette er store saker! Du burde være stolt over deg selv. Du er en champion! Husk det.
      haha jeg lo XD

    8. DU ER EN EKTE BLOGGFAN!
      Herregud man skulle nesten tro du bodde under senga til Sophie sammen med Rigmor. Dere er soulmates, ment to be, så godt som bestevenner vil jeg tro. Hadde Sophie sett svarene dine og resultatet ville hun nok invitert deg med på en golden medalist på gründer sammen med henne og venninnene hennes. Dette er store saker! Du burde være stolt over deg selv. Du er en champion! Husk det.
      fikk det :p

    9. Hei!
      Jeg lurer på om du kan ta bilde av innsiden på BH’en du bestilte? Den var kjempe fin, og jeg vet ikke om jeg skal bestille den eller ikke, derfor jeg spør om bilde 🙂
      Kan du sende det på mail til meg, eller legge det ut her på bloggen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg