ting jeg går glipp av

I blandt er det utrolig kjipt å bo langt oppe i landet og et stykke fra hovedstaden. (Men såklart finnes det mange fordeler også, haha). En ting jeg ikke liker er at jeg går glipp av mange morsomme eventer og fester som jeg gjerne vil gå på! Jeg har enda ikke vært på rød løper, men har blitt invitert på masse eventer hvor det er nettopp dette. . Det er jo en ting å dra til oslo bare for en kveld, men om jeg faktisk hadde bodd der så ville jeg nok ha dratt på slike begivenheter flere ganger i måneden! 

Blandt annet fikk jeg invitasjon til smykkelanseringen som Carina Dahl hadde for litt siden, jeg fikk invitasjon til guess-åpningen, og ingen av disse kunne jeg gå på. Så sitter jeg hjemme i senga og leser om det på kjendis.no dagen etter istedenfor, haha. . Livet! ;)

 

21 kommentarer
    1. Skaff deg en hybel i Oslo, så kan du være der så lenge du vill. Hotell er 1000 kroner døgnet, ikke noe alternativ.

    2. Men så flytt til Oslo da hvis disse “eventene” betyr så mye for deg.At det er et “liksom” liv skjønner du ikke.Men du er vel for ung..

    3. Neimen,uffda! Har du enda ikke gått på den røde løperen??..
      Det er det verste jeg har hørt.Eller kanskje ikke.

    4. Nei, men det var trist og leit å høre Sofie. Det må være et bittert tap å ikke ha fått posert på den røde løperen, eller å ha fått deltatt på events med talentfulle og inspirerende mennesker som big brother-lena og paradise-laila..

    5. Jeg satt og kikket gjennom arkivet ditt i går i mangel på noe annet å gjøre.Og det gjør meg trist det jeg ser.
      Fra å være en naturlig pen jente har du gått til å få et forsteinet utseende uten mimikk.På bilder er øynene dine tomme og smilet ditt er ikke lenger et smil.Det er en slags grimase,helt uten liv og egenart.
      Kroppen din er fin,men det er en smule unaturlig å være så tynn og ha så store pupper..Men,det er klart,de er jo kjøpt..
      Jeg har forstått såpass at du har slitt med deg selv,og gjør det fortsatt for alt jeg vet.Og det er stor synd!
      Du har masse kvaliteter og er både klok og oppegående.Derfor er det så synd å se at du ødelegger deg utseendemessig.Men det er ditt valg.
      Det er ditt valg at du ser helt død ut i ansiktet og du ikke kan smile naturlig som du gjorde før.Når så noen sist at du lo på et bilde? At du var glad og sprudlende?At smilet ditt vistes på bilder?
      Smilet og latteren mangler,og jeg tror desverre ikke at all verdens operasjoner og fyllinger kan hjelpe på det.

    6. Ha ha… du er bare til å stor le av! Hva i helvete har du på den røde løperen å gjøre? Få deg et liv jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg