min favoritt

Hei! Hadde overnatting av kjæresten inatt, og nå holder jeg på å fikse meg litt før jeg skal ut å gå tur (ja, jeg sminker meg før jeg skal gå tur, tror helt ærlig ikke dere er sjokkert..).

Jeg tenkte å dele min favorittsang for øyeblikket med dere, og selvfølgelig er den av Miley Cyrus! Jeg har vært fan i mange år, helt siden 8.klasse, og jeg gir altså ikke opp håpet om at hun en dag skal komme til norge. . Eller, et annet sted i europa forsåvidt, slik at jeg kan få sett henne live! Grunnen til at jeg liker henne så godt er fordi hun lager musikk i de fleste sjangre,  og sangene er ikke så “simple”, det vil si at jeg blir ikke lei etter å ha hørt den et par ganger. Jeg likte ikke “we can’t stop” sååå godt, men denne, wrecking ball liker jeg mye bedre! Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i teksten.

Har dere en favorittsang for øyeblikket å tipse meg om? :) 

38 kommentarer
    1. jeg liker ikke miley i det hele tatt, men jeg likte henne før hun forandret seg såååå syykt mye!! men jeg liker musikken men ikke henne haha

    2. Liker musikken hennes ja, men liker ikke hvordan hun har forandret seg til hvordan hun er nå! Så du MTV music video awards opptredenen hennes eller? Er helt sjokkert over hvor seksuelt hun opptrer. En ting er å danse å vrikke på rumpa og være sexy, slik som Beyonce feks. Men det virker som om Miley prøver alt for hardt og det blir bare ekkelt og sååå lite sexy… spør du meg:)

    3. Dette er et veeeldig random spørsmål, men er du fremdeles venn med Marius? Altså han Marius-en som du var bestevenner med før(bladde igjennom arkivet ditt fra 2011 shø!) hehe!
      Veldig random, men ja! ^^

    4. Selvfølgelig må man fikse seg litt før tur! Det har nok mange (jenter) forståelse for, ikke det at jeg mener du trenger å bruke sminke i det hele tatt!
      Utrolig fin sang, den skal i spotify lista mi! Har du foressten en liste på spotify du kunne delt? 🙂

    5. Er ikke så fan av Miley Cyrus, fordi liker mer rock og metal, så vet ikke om jeg har en sang å tipse deg om som du blir å like xD

    6. Aldri likt Miley Cyrus og liker henne enda mindre nå. Hun spiller alt for mye på sex og oppfører seg rett og slett kvalmende. Et desperat forsøk på å fjerne Disney-stempelet sitt.

    7. jeg har tre sanger jeg hører på hele tiden nå for øyeblikket, og det er: Slow down – selena gomez, made in the USA – Demi Lovato og Neon Lights – Demi Lovato 🙂
      ble faktisk litt overrasket over Selena Gomez sin sang da jeg først hørte den 🙂

    8. Denne sangen er seriøst den fineste jeg noen gang har hørt! 🙂 Jeg har vært fan av Miley siden 2008 og det jeg kommer alltid til å være! Det at hun viser en sexy og ‘rampete’ side av seg synes jeg er helt fantastisk! Hun er seg selv og hun har det gøy! Hun er fortsatt samme gode Miley, men hun har blitt voksen. Jeg synes ikke at folk skal kalle henne for hore. For det er hun ikke. En hore selger kroppen sin for sex. Deg gjør hun ikke. Hun er forlovet med Australias kjekkeste mann! Jeg håper de blir kjempe lykkelige sammen! 😀

    9. Du bør høre toxic remix av melinda ettellerannet, typisk sånn “get high” sang eller “alice in wonderland” remix, velg den med bilde av en slange ( søk på YouTube)

    10. Jeg liker at hun har en litt annen sangstemme, den er ikke like standard som alle andre. Hun sklir ikke inn i mengden for å si det sånn 🙂 Men personlig liker jeg ikke den type musikk, den gir meg ikke noe. Radiomusikk.
      Min favorittsang for tiden er Dream Theater – the enemy inside. Ny sang fra DT! 🙂

    11. Jeg må bare si at jeg har helt samme musikk smak som deg!!!! Kan du legge ut navnet på noen flere sanger slik at jeg har noe å høre på!? Haha, det hørtes domt ut!!!!! Men men. Håper du Jan hjelpe meg !!!! Hilsen en som digger deg!!!

    12. jeg har akuratt samme favoritt sang for øyeblikker 🙂
      likt miley i mange år selv, vet ikke helt hvor lenge, men er vel siden hannah montana begynte og gå, litt rart men likte ikke hannah montana så godt som miley selv om det er samme person :-p , hun har vært forbildet mitt siden det, og lever selv i hået om at hun skal komme en plass så jeg får se henne live 🙂
      elsker bloggen din !

    13. Jeg EEELSKER også den sangen ❤ Vet du at hun skrev den om fansen og hatet? Men det skal høres ut som kjærlighet og romantikk.
      Jeg vet ikke helt om det er sant, jeg så det på ei lyrics side til den sangen.

    14. SLAVE TO THE RYTHM – MICHEAL JACKSON Ft. Justin Bieber
      MJ lagde denne sangen, han ble ikke helt ferdig med sangen, siden han døde. Justin Bieber betalte flere millioner penger for å kjøpe sangen og fullføre den (MJ’s ønske var å fullføre Slave to tve rythm). Nå er den kommet ut, utrolig bra sang! Kan ikke tro da hvorfor folk tror at 1D har en bedre personlighet da.

    15. JEG HAR LIKT MILEY SIDEN HUN KOM PÅ HANNAH MONTANA! 🙂
      Foresten tusen takk for at du kom med ddenne sangen, fordi den er så fiin ♥ Foresten du skriver knall bra og jeg koser meg når jeg leser innleggene dine! 🙂 Håper du fortsetter med å blogge veldig leeeeeengeee ♥
      GO SOPHIEELISE! 🙂 ♥

    16. Miley lager ikke sine egne sanger, de blir skrevet og produsert av andre. Det blir også ganske dumt å si at musikken som blir skrevet for henne strekker seg over de fleste sjangre. Da har du nok svært begrenset innsikt i musikk.

    17. Denne sangen har vært min fav.sang i mange uke!!
      Macklemore Same love og fra Bruno mars er det gorilla!
      Du må høre dem Sophie <3!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg