no makeup

Nå er jeg på vei ut døren for å dra til min fine venninne Marte! Vi skal bare være litt sosial og oppdatere hverandre på hva som har skjedd den siste tiden +  vi få sett ferdig pearl harbour, en film vi begynte på for leeeenge siden :) Det er forresten tidenes deppevær ute. . . Ekstremt sterk vind og grått. Har overhode ikke lyst til å gå utenfor døren egentlig, hehe. Verste sommeren på 1000 år? Må vel ta på meg bobleboksa!

Ellers har jeg en sminkefri dag idag, skal prøve å bli flinkere til å la huden hvile litt! Tipper det kan hjelpe på om jeg vil bli kvitt urenhetene mine en gang for alle. Så hva synes dere, stor forskjell? 

Topp fra madlady

73 kommentarer
    1. Du er utrolig pen naturlig! Ville bare si at du ikke burde fylle i noe mer i overleppa med det første, synes den er sååå fin når den er biittelitt mindre enn det den er nå:-))

    2. synes du er søt uten sminke, med de store leppene og lashes osv synes jeg alltid det er finest med less is more

    3. ser ikke mye forskjell når du har redigert bort urenheter i fjeset kjære deg! det synes veldig godt når du redigere, bare så du vet det til neste gang:)

    4. Hei!
      Jeg ville bare si at jeg jeg synes du er en utrolig flink blogger og virker som en fantastisk person! Du er vanvittig flink til å skrive og du lager alltid interessante innlegg!! Du fortjener å ligge på 1. plass på topplisten 🙂 Du oppdaterer også jevnlig og det virker som du bryr deg veldig om leserne dine 🙂
      Kommentarer så sjeldent så tenkte at det var på tide å gi deg litt ros for den gode jobben du gjør, det fortjener du 🙂
      Stå på, Sophie! 🙂 <3

    5. topp fra madlady, og pupper fra operasjonsbordet indeed! crazy store men skall ikke si at jeg ikke missunner deg.. :/ 😀

    6. du er syklig fin, men etter min mening er du finere uten så mye fyll i overleppa. men er du komfortabel med det, så er det jo greit.

    7. Du er finest uten sminke synes jeg:-) Bruker du løsvipper eller extensions? Selvbruning? Så vakker som du er uten sminke, kan du bare slutte med det synes jeg;-)

    8. Kan du lage et innlegg hvor du skriver om russetiden din? og bilder av russebuksen og hvordan modell osv? synes din var så fin, men finner den ikke på diverse russesider:(

    9. Du er et fint forbilde, du er utrolig pen og du gjør som du selv vil 🙂 Jeg ELSKER når du videoblogger, liker dialekten din ♥
      Go sophieelise ♥ 🙂 !!

    10. Du har jo på øyenbrynspenn? Øyenbryn er 1000 ganger viktigere enn fondation, så hvorfor si at du er sminkefri? Øyenvipper som er limt fast i tillegg, og en ny nese da… og for ikke å glemme leppene. Du kan IKKE si at du ikke er falsk! Hairextentions og silikon pupper. Selvbruning over hele kroppen.
      Du er fantastisk pen! Men det er ikke naturlig kjære deg. Du var nydelig før også selv om vi ikke fikk se hvem du faktisk var bak sminken og håret. Jeg syntes du er fantastisk innvendig, men du skriker etter oppmerksomhet, og man må jo få lov til det, det er jo din blogg, men jeg syntes at du nesten trygler folk om å kalle deg pen, og det er litt irriterendes. Men som sagt, din blogg, ditt liv. Digger deg fordet 🙂

    11. Hei. Vil bare si at jeg ELSKER bloggen din og du er et STORT forbilde for meg! De andre i klassen synes jeg er rar som er så “fan” av deg. Men det stopper ikke meg fra å lese bloggen til en så utrolig pen og fantastisk jente som deg! Har så mange samme tanker som deg angående dyr osv. Kunne virkelig ønske at jeg kunne bli mere som deg! Kjempe pen uten sminke!! Har lest bloggen din leeenge og det kommer jeg til å fortsette med til jeg er gammel og grå;) Klem fra en STOR fan

    12. Hvorfor sier alle at hun er NATURLIG PEN? Hun har jo ikke et naturlig utseende når hun har fikset så mye på seg selv.

    13. Du er en vakker jente Sophie, men det hjelper vel ikke at du skal være sminke-fri når du allikevel har så mye dritt i ansiktet. Er det i det hele tatt noe du ikke har fikset på? Falske vipper, restylane i lepper og kinn, operert nese and so on… Dette er skikkelig trist fordi du opprinnelig er så fantastisk pen og har så utrolig søte trekk naturlig.

    14. Ikke mye forskjell, bare litt blekere noe jeg personlig syns er fint siden du ofte er overdrevent brun!:)

    15. folkens… nei, sophie ser ikke like bra ut som hun gjorde. men sophie sliter nok noe forferdelig mye. hun gjør dette fordi hun selv ikke føler hun er bra nok. hun er bare ungjenta og hun har tatt silikon, restylane i både leppene og kinnene og operert nesa i tillegg til at hun er veldig usikker på vekta si.
      jeg synes direkte synd i jenta. sophie trenger ikke noe mer enn at folk slutter og hakke på absolutt alt slik at hun faktisk kan klare å bli glad i utseendet sitt.
      sophie, om du leser dette, så VET jeg at du har vært fornøyd med deg selv, ihvertfall mye mere enn det du allerede er nå. operasjoner kan aldri gjøre deg fornøyd med deg selv. når en ting er “bra” finner du sikkert noe nytt du vil forandre på.
      du er verdt noe. du har gjort store ting og inspirert utallige personer til å tenke på dyrevern, til og med fått noen til å bli vegeterianere.
      du er pen akkurat sånn som du er, men hvis du fortsetter nå KOMMER du til å bli stygg. det er harde fakta, men du kommer faktisk til å bli stygg. så vær så snill og slutt nå.
      og til alle som hakker på henne, prøv å skjønn at hun bruker masse sminke, vippeextensions, selvbruning, extensions, har silikon, opererer seg, tar restylane og så videre FORDI HUN HAR INDRE PROBLEMER.
      Hun sliter med selvbildet og derfor “gjemmer” hun seg bak alt det falske fordi hun tror ikke hun er pen uten.
      Hun kommer aldri til å stoppe før dere slutter å kritisere henne.
      Vær så snill å slutt nå, sophie har nok problemer som det er

    16. nå har jeg akkurat fullført min aller første runde med å rive ned sirkus plakatene her jeg bor. Hadde aldri gjort det om det ikke var for deg. Takk for at du fikk meg til å åpne øynen og innse hvor fælt dette faktisk er 🙂 Tusen hjertlig takk<3

    17. Du er pen uten sminke, men helt ærlig så jeg ikke mye forskjell. Brukte MYE sminke selv da jeg var yngre, sort sminke vel og merke, og det ble til at jeg ikke ville la noen se meg uten sminke. Det endret seg brått, på dagen sluttet jeg. Nå bruker jeg evt mineralsminke og mascara. Ikke mer!
      Du er supersøt med den “nye” nesen forresten, du minner meg om Tsatsiki, den filmen vet du. Har du sett den? han er søt!

    18. Nydelig med og uten sminke 🙂
      Du er heldig som er så naturlig pen, kjempe fint at nese operasjonen ga deg mer selvtillit! Med eller uten operasjonen så syns jeg du er vakker men det handler jo om hvordan man føler seg selv 🙂 men uansett du er en utrolig søt jente med en nydelig personlighet

    19. Allt bra? 😀
      Gillar du mode, tävlingar, insperation, DIY och shopping lika mycket som jag?
      Då är min blogg perfekt för dig, kika gärna in! 🙂
      Ha en grymt bra dag & super fin blogg förresten!
      Glöm inte bort att jag har en tävling och veckans blogg just nu! 🙂

    20. Hei!
      Jeg lurer på om du måtte ta ut piercingen i tunga og navlen når du tok silikon, eller opererte nesen? Vært kjempe bra om du kunne svart!

    21. Hei!
      Jeg er veldig usikker på hva jeg skal stemme. Jeg vil selfølgelig stemme der de vil ta bedre hånd om dyrerettighetene her i Norge. Har hørt at høyre og Senterpartiet altså driter i dyrerettighetene? Hva har du tenkt å stemme, hva kan du anbefale. For rettene for dyrene her i Norge er alt for dårlig. Pelsindustrien, folk som bare dumper dyrene sine i bossbøtter. Det gjør meg så provosert! Vet jo at du er veldig sånn dyrerettigheter og ja.. og vil gjerne høre din mening om det forskjellige partiene om feks dyre rettigheter osv. Kanskje du kan lage et innlegg elns? Valget er rett rundt hjørne nå. 🙂
      Hadde satt stor pris på det! 😉

    22. Fin du er 🙂 du ser vel på dexter, ja? om jeg ikke tar helt feil, hehe. hvor langt har du kommet deg?

    23. Verste sommeren? Her på sørlandet har vi hatt strålende sol hver eneste dag i sommerferien og fram til nå med unntak av kanskje 4-5 dager 😛

    24. Du er så mye penere når du bare smiler naturlig med tennene og ikke gjør til ansiktet! Pleide å gjøre sånn som deg før helt til en venn påpekte det, og nå ser jeg selv at det er mye finere naturlig:) xoxo

    25. Du har jo maskara på i massevis?! Og enten så har du redigert ansiktet ditt veldig ellers så har du store brune pigmentflekker rundt forbi?
      Du er pen altså, men synd du ødelegger deg med alt det falske. 🙁 Lenge leve naturlig skjønnhet!

    26. Hun har nok vippeextensions på, men er uansett fin uten sminke! Det må du snart begynne å innse Sophie, slutt å endre så mye på utseendet før det blir for sent 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg