gleder meg!

Nå kommer snart filmen om guttene i One Direction på kino, jeg tipper mange av dere gleder seg? Det gjør jeg  ;) Ut av nysgjerrighet tenkte jeg å spørre dere : hvem liker du best av Justin Bieber og One Direction? Jeg tror jeg velger Justin på musikk, og one direction på personlighet! :) Alle er eyecandy så der ble fort valget litt vanskeligere, haha. . . 

Ellers tenkte jeg å svare kort på noen hårspørsmål som jeg har fått inn på kommentarer og mail den siste tiden, og spesielt etter jeg farget håret. Om dere skal bruke clips fra luxushair anbefaler jeg farge #8 om dere vil ha lik farge som meg, nå har jeg en mix av de og tapeextensions jeg satt på hos frisør. Er ekstremt fornøyd med håret mitt for øyeblikket, det gjør så mye for humøret! ♥

Jeg anbefaler på det varmeste clips fra luxushair, det føles kjempenaturlig og man glemmer fort at man har de på, når man blir vandt med det. Nå har de tilbud på extensions 180 gram, tilbudet avsluttes i DAG så dere bør passe på! Tilbudet finner dere HER. 

 

178 kommentarer

Siste innlegg