videoblogg

Her er videobloggen jeg laget tidligere, håper dere liker den ♥

184 kommentarer
    1. Er nesa enda veeldig hoven og sånn, eller er det ca sånn du blir seende ut? Kan ikke komme over det, du ser totalforandra ut, som om du har operert deg 20 ganger. Nesten makabert så annerledes du ser ut, ikke deg selv i det hele tatt :p Kunne du ikke skrevet litt mer selv, hva du synes annet enn at du er fornøyd? Hva var målet, har du gjort nesa flatere eller? Klarer ikke sette fingeren på hva du har gjort, men det ser bare helt feil ut.

    2. Har du tatt mer restylane? Du hadde utrolig store lepper nå, haha. Men det er kjempe fint! Kos deg på konserten neste uke, du er så utrolig heldig <3

    3. hei, jeg skal også på selena konserten og gleder meg sykt,håperjeg får tatt bilde med deg.elssker deg klemzz <3

    4. haha så søt du er <3 lurer bare på om du har friår i år? du har sikkert sagt det men har ikke fått det med meg hahah 🙂

    5. enig med at du er totalforandra. likte deg sånn du var før, nå er du blitt alt for avhengig av og være perfekt, og det liker jeg ikke. Nå leser jeg bloggen kun fordi jeg pleide og elske den, men det gjør jeg dessverre ikke lenger. Jeg liker og lese bloggen din nå, men du er blitt en helt annen person som er mest opptatt av og se perfekt ut. Det kan godt vere at du egentlig ikke er sånn, men det er i hvertfall slik jeg opfatter deg gjennom bloggen. Slutt med alle operasjonene, plis! Du er egentlig nydelig Sophie! Unskyld for at jeg er så dømmende, men jeg liker ikke at du forandrer deg sånn……keep on goinggggg

    6. Jeg skal på Selena Gomez konserten 🙂 håper jeg ser deg, og tør å gå bort og spørre om å ta bilde med deg :))

    7. Pen som alltid 🙂 men har du snus i overleppa? Ser ikke ut som overleppa rører seg når du snakker :S litt sånn (gamle damer fra Hollywood som har tatt så mye botox ++ i ansiktet så man ikke ser uttrykke i annsiktet når man snakker) mener egentlig ikkenoe slemt med denne kommentaren, men ser at den ble litt slemt..

    8. Helt siden du begynte å blogge har jeg følgt med på deg og du virker som ei ganske jordnær og intelligent jente så jeg skulle ønske du kunne sette deg ned og vise den siden av deg som du kunne før til oss igjen. Nå surrer du litt og fokuserer alt for mye på feil ting. Ikke tenk på hvordan du ser ut når du lager en video osv for du ser bra ut og hvis du ikke føler det når du er ferdig med å filme så slett video bloggen å lag en ny en. Men ta å vis folk hvordan du egentlig er, du virker som en veldig sterk person med sterke meninger så vis det frem. Den Sophie Elise er den jeg begynte å lese bloggen til og vil fortsette og lese bloggen til. Nå er det veldig mye mer overfladiske ting å jeg skulle virkelig ønske at du fortsatte som du gjorde før. “Be the change”, du har utseène som folk bare kunne drømme om å hvis du åpner munnen på den måten jeg tror du kan å snakker for deg som du har vist et par ganger vet jeg at du vil “be the change”. Håper virkelig ikke du tar dette som en dritt kommentar men noe du heller kanskje tenker på å tar innover deg.

    9. Ansiktet ditt er helt stivt når du snakker.. Det set veldig lite naturlig ut og håper virkelig at det skyldes hovenhet og ikke Restylane

    10. Elsker deg! Meeen, enig med Ida som komenterte over her, kan ikke du ha ett innlegg snart om sånne ting du var opptatt av før?
      Og en ting til, kan du ha sminkevideo?
      Siste gang- Eeeeelsker deg å bloggen din! Du er vel sånn ca den eneste som greier å blogge som er på topplistene nå for tiden!

    11. hele mimikken og ansiktsuttrykket ditt er helt forandret. du ser ikke ut som deg selv lenger, du ser jo hvor opphengt du er i å se “perfekt” ut, når du har falske pupper, botox i leppene, kinnene, operert nesa, har løsvipper, hairextension osv. er det noe igjen som er ekte? nei. “Be the change” står det på håndleddet ditt, noe jeg tror du har misforstått. det vil nemlig ikke si at du bør forandre på alt du vil, selvom du kan, men heller personlighet. når du ser det i speilet bokstavelig talt hvert 10. sekund og har henda oppi håret hele tiden, nei vettu hva… du er besatt av å se “perfekt” ut, og det kler deg ikke, det endrer deg både på innsiden og utsiden, sorry to say

    12. thihi, du er så søt !!
      jeg skal på selena gomez konsert med besteveninna mi, håper på å møte på deg !!! 😀

    13. Heia Sophie! (haha, trur det e første gang æ kommentere bloggen din, men les den ofte da!)
      Grunn til at æ kommentere e vel førr at æ ikje klarte å holde mæ unna å sei: gud kor fin du va!
      Har ofte lest artikla om dæ i bl.a Nettavisen, og blei en gang så irritert over ka enkelte VOKSNE persona (ja, førr det va BARE voksne) kan kommentere ut ifra én enkel artikkel, blant anna om at du va et dårlig forbilde uten IQ blabla., at æ måtte kommentere tilbake at hvis dæm tenke sæ om en gang til, så e det DÆM som e dårlige forbilda av å skrive sånt på nett. Da blei det stilt 😉
      Same shit kor mange operasjona du tar, æ har lest bloggen sin såpass lenge at æ veit det ligg meir bak dæ enn bare utseende.
      Du e VAKKER, husk det 🙂

    14. Jeg skal på konserten!! Skal se om jeg ser deg og komme bort til deg 🙂
      Men kan du legge ut før og etter bilde av nesa di? <3

    15. Du har forandra deg SÅ SJUKT mye etter at du fiksa på utseende ditt altså! Blir jo heilt sjokka. Omg. Omg. Omg. ^
      NEI, tulla. STFU dokke som sir at ho har forandra seg så mye i personlighet osv bare fordi ho har fiksa på utseende. Sjalue jævler, dokke irritere meg sånn. 😛 Ahh, amen! Love u Sophie!

    16. Kan ikke du ha en videoblogg der du gjør noe gøy?😃 F.eks må gjøre video, sminke en i blinde eller noe sånt. Savner videoblogger😕 Hadde vert kuult! Elsker bloggen din❤

    17. Kjære, søte Sophie. Du er ufattelig god, men når jeg så denne videoen gikk det faktisk opp for meg hvor utrolig alvorlig problemet ditt er med eget selvbilde. Det er vondt å se hvor mye det utstråler at du hater deg selv. Nå tenker jeg ikke på operasjonen i det hele tatt, men hvor fokusert du er på å være såpass stelt at du kan “godta degselv”. Jeg heier på at du vinner den kampen. Du er alt for god for å dra degselv ned <3

    18. Wow! du er sååå nydelig! Å jeg må bare si at nesen din var kjempe fin før synes jeg men du ser like fin ut, nesa di også! 😀

    19. Jeg skal på konserten!:) håper jeg ser deg der, har syykt lyst å møte deg og ta bilde med deg 😀 gleder meg også helt sykt, skal bli såå bra! Btw, hvilken plass har du?
      Og jeg digger deg, du virker utrolig jordnær og smart 🙂

    20. Hvorfor er du så usikker? Det har du ingen grunn til å være 🙂 Og er du hoven under nesa/leppa pga. operasjonen? Ikke vondt ment, men lurer fordi ejg vurderer det selv.

    21. Du er veldig pen og har pene klær!
      Men synes ikke du burde ta mer Restylane i leppene, synes det har blitt alt for mye nå. Men det er jo bare min mening, du gjør jo hva du vil!

    22. Syns nesa di ble kjempefin! Men litt småkleint at du sitter og ser på deg selv i speilet halve videobloggen

    23. Sophie, du er så mye mer enn bare en blogger. Du er et forbilde for mange, og også en ‘mal’. Mange vil være som deg, og du virker perfekt på alle måter. Jeg har full forståelse for at du ser på deg selv i speilet, du kan jo ikke være 100 prosent vandt til ny neste 🙂 Stå på, i love u <3

    24. bloggen din er utrolig bra, men på videobloggene burde du prøve å ha litt mer kontakt med kamera istendenfor gulvet, speilet, å se bort osv hele tiden. På den måten føler ikke vi lesere at vi har noe “kontakt” med deg, om du skjønner hva jeg mener. Håper du ikke tar dette negativt, men som konstruktiv kritikk 😀

    25. Med tanke på at du har fikset så mye på deg selv for å føle deg bedre, så er det rart å se hvor usikker du faktisk er på deg selv. Du klarer jo nesten ikke å se mot kamera.

    26. Føler bare at det er på tide for meg å legge igjen en kommentar, siden jeg leser bloggen din sånn hver dag. Ville hvertfall bare si at du virker som den mest jordnære toppbloggeren, og du fortjener ingenting annet enn bare godt. Elsker når du lager videoblogger som dette og ikke bare tuller, du står for det du mener og du er en utrolig sterk person. Du er ikke minst også utrolig pen, men innsiden teller jo mest, og du er både fantastisk på innsiden og utsiden! Håper du fortsetter sånn, og ikke ender opp som de fleste andre toppbloggerne. Keep the good work up!

    27. Hei Sophie Elise! Jeg og ei venninne skal på konserten! Vi kommer bort hvis vi ser deg<3 Digger deg og bloggen din, du er best
      Klem

    28. sophie elise… leppene dine.. kan du slutte å fylle de så mye, de er alt for store. jeg får sånn irritasjon inne i meg av å se på leppene dine mens du prater ogsånn, vanskelig å forklare, no hard feelings, jeg digger deg! nesen din ble fin, men den passer ikke så godt til de leppene du har nå. men, for all del, hvis du er fornøyd sånn som du er nå, la det være… men de ser utrolig falske ut og det ser ikke noe bra ut

    29. Sophie, jeg misliker deg ikke, men jeg synes nettopp at du har gjort en stor tabbe. Nesen din ble egentlig ganske fin, men neseborene dine har jo blitt knøttsmåe, trodde du hadde pusteproblemer jeg, tydeligvis får man ikke det ved mindre nesebor..

    30. Klein video?… Slutt å stirr på dg selv! Du virket helt stressa og alt du sa virket ikke troverdig…
      Hvis du skal lage en VB så vær så snill – vær deg selv. Uansett hvor uvandt det er med ny nese (din naturlige kledde deg best btw), uansett vær dg selv.

    31. videoen blir jo bare klein når du sitter å ser på deg selv i speilet. Prøv å vær mer naturlig når du snakker og ha litt innlevelse. det virker som om du prøver for hardt.

    32. Min aller første kommentar på din blogg.
      nå har jeg lest bloggen din i nærmere 3 år og fulgt utviklingen av hvordan du har vært og har blitt.
      jeg synest det virkelig er trist og se hvor usikker du er på deg selv.. du har jo alldri eid noen komplekser som virekelig burde ødelegge selvtilliten din. at du hadde pustebesvær nå er greit nok i seg selv. men da burde du kun ha tatt en slik opperasjon og ikke fikset ennå mer på deg selv..
      jeg personlig synest du nå begynner og ligne veldig på en blanding av michael jackson-og barbie ! å det er absolutt ikke noe komplimang.
      du som var så naturlig pen før.. uten noen som helst endringer..
      hvorfor forandra du deg ikke heller uten di derre forskjellige kosmetiske inngrepene ?
      du kunne jo bare klippt deg annerledes, sminka deg annerledes eller kledd deg annerledes..
      klippt deg for å evt skjule nesen mer? og evt leppene.. samtidig fått en mer voksen look.
      sminka leppene dine større evt ? sminka slik at nesen hadde sett mindre ut ? det finnes kurs for slikt som er meget bra. det burde du heller betalt for.. lære deg og sminke vekk “kompleksene” dine..
      å når det gjelder kroppen din. du trengte nå ikke gå i annskaffelse av silikon vell? du kunne alltids kjøpt riktige bh-er. riktig utringning på klæra osv.
      man trenger ALLDRI og måtte utsette seg for slike opperasjoner. og spesiellt når man virkelig ikke trenger det..
      det er vondt og se deg ha så dårlig selvtillit..
      begynn heller og tenke over alle di andre som virkelig HAR komplekser og som MÅ gå igjennom div opperasjoner pga helse, vekt, fødsel, brannskader, arr osv.
      ønsker deg alt godt sofie. men nå må du slutte med tullet her snart!! du prøver jo og være ett bra forbilde. men i stedet har du gjort det slik at folk nesten blir kvalme av og lese bloggen din…
      mvh. alenemamma på 25, med nok av komplekser selv. (som alldri kommer til og gjøre noe med det, pga aksept av min egentlige jeg)

    33. Jeg skal på Selena Gomez konserten 🙂 håper jeg ser deg og tørr å gå bort og spørre om å ta bilde med deg! 🙂

    34. Nydlig sophie elise ikke hør på de som slenger dritt du er nydlig akkurat slik du er. Be the change, du er det, du er ikke som alle andre du har lagt sjelen din i måten dyrene har det ( litt rar setning) elsker deg!!♥♥ om du tar operasjoner for å fikse på deg selv så er det ditt valg jeg har fått inntrykk av at forhaster deg ikke du tar deg tid før du tar et valg, når du har gjort en forandring på deg selv står du for det du har gjort!! Elsker deg forsett å vær deg selv du er perfekt uansett hva du gjør med kroppen din ♥♥

    35. Teit at du tukler så mye med et allerede perfekt utseende..Bortsett fra det så er du en flink blogger som deler på godt og vondt. I motsetning til mange av de andre toppbloggerne så har du på tross av en noe skakkjørt selvtillit, en ganske likanes personlighet…dvs du har personlighet. Stå på! Og håper du blir fornøyd med deg sjæl nå, så du kam fokusere mer på innholdet i bloggen din… Piiiiz out…

    36. Dette synes jeg er utrolig trist å se……….. 🙁
      Det lyser usikkerhet og plastisk kirurgi av deg, i en så ung alder synes jeg det er skremmende hva du har gjort med deg selv.
      ønsker deg all lykke til videre, du var mye penere naturlig!

    37. Synes du er utrolig søt og virker kjempe grei , men synes det at du hele tiden kommenterer utseende ditt i videoen er litt irriterende…..

    38. Hei!! utrulig bra blogg! og du er utruuulig pen!! men jeg lurte bare på en tin… om du kunne legge ut et bilde fra før du opererte nesen vs. etter? Ville blitt veldig glad for det:D

    39. Du er jo mer opptatt av å se på deg selv i speilet, og rommet!! Når du lager videoblogg til leserne, så syntes jeg at du faktisk skal konsentre deg om oss også!! Ikke om deg selv!!! Du virker ganske idiotisk og egoistisk!! Håper på at neste gang du lager en videoblogg, så ha speilet laaaaaangt unna deg, for det er ikke så kjekt å se på en videoblogg, der du ser på en person som ser seg i speilet i 2 minutter…. Så, der har du min menig!

    40. Så utrolig fake du ser ut nå,så blank i ansiktet også.Prøver du å være noe du ikke er?? Savner den gammle deg!! 🙁

    41. Beklager Sophie, men nå er leppene dine ille. Jeg kan ikke forstå at du ser noe pent i å ha de så veldig store. Men jeg respekterer dine valg å du må bare kjøre på! kos deg masse på konsert

    42. Dette ble bare sykt klein, jeg er egentlig en fast leser.
      Du er alt for opptatt av å være den “perfekte”, Bare håper at du er hovend og ikke blir så stiv i ansiktet.

    43. Sophie, jeg elsker både deg og bloggen din. Men du MÅ slutte å gjøre deg til, du blir oppfattet som en dolle. Greit du synes det er artig å sminke deg, pynte deg, se bra ut generelt. Men i mine øyne, blir det for mye. Du kan ikke engang ta en serriøs videoblogg, uten at du skal ta i håret, se i speilet. Det kan du gjøre så mye du vil før du begynner og filmer, håper du ser poenget mitt. Og tar det til deg 🙂 klem

    44. Jeg er enig i at alle operasjonene dine og selvfokuset ditt osv bare viser hvor dårlig selvtillit og ikke minst selvbilde du har. Det er litt trist å se, og du skal vite at operasjonen og sånn hjelper ikke på selvbildet over tid, det hjelper bare på selvtilliten din der og da. Greia er at du finner alltid mer å være misfornøyd med. Som ei skrev lenger opp her; det er bedre å akseptere den man er enn å drive å fikse på det..
      Når det er sagt, så synes jeg du er ei kjempepen jente! Jeg har fulgt bloggen din i ganske nøyaktig to år nå, og jeg synes alltid det er interessant å lese det du skriver om. Men nå i det siste har jeg savnet lit mer “seriøse” innlegg, om dine hjertesaker osv. For du skal vite at du har et talent i å skrive!
      Jeg har en tendens til bare å kommentere innleggene dine når det er konkurranser osv, men følte jeg ville kommentere dette.
      Du ble helt nydelig på håret forresten! Og hvis det hjelper deg at jeg sier dette, ser jeg stor forskjell i ansiktet ditt etter neseoperasjonen, og ja, det ble veldig fint, men du var fin nok fra før også, det er bare det du må innse selv at du er 🙂
      Du er fin nok, og ikke minst så er du bra nok! <3
      Klem fra Alexandra

    45. Syns du er utrolig søt:) elsker når du lager videoblogger! Føler at jeg eller andre som leser bloggen din blir bedre “kjent” med deg! Pleeease lag fler<3

    46. Denne videoen gir meg inntrykk av at du har utrolig dårlig selvtillit. Virker som du er så usikker på deg selv at du ikke klarer å slappe av foran kameraet. Trist å se, for du er så nydelig! Virkelig 🙁

    47. jeg foreslår at alle slutter å lese bloggen (ikke sponser flere operasjoner).. jeg leste bloggen egentlig bare for å se på bildene jeg. stjele litt sminketips osv:P hehe.. men det utseendet her har jeg ikke noe behov for noen tips fra.

    48. Kjære Sophie Elise… Jeg har for vane å bare legge igjen sarkastiske og bitchy kommentarer på rosablogger, men jeg klarer ikke det med deg lenger… Hjertet mitt blør for deg… Du utstråler selvhat i denne videoen. I måten du snakker og måten du konstant ser på deg selv i speilet. Du har mistet helt grep om hvem du egentlig er, og det er vondt å se… Jeg håper så inderlig at du oppdager en dyp og genuin kjærlighet for DEG. Ikke for den perfekte kroppen din, og det perfekte ansiktet ditt, men for DEG, alle imperfeksjoner inkludert… Du har hele livet ditt foran deg, og kjærlighet for en selv kommer med alderen, og ved å jobbe med seg selv – ikke med dyre operasjoner og inngrep… Sender varme tanker din vei..

    49. har ingenting imot deg,eller bloggen. Men hadde vært bedre hvis du var opptatt med det du holdt på å gjøre, ikke å glo på degselv hele tiden :p

    50. du ser så utrolig operert ut. kan ikke fatte at du utsetter deg for alle de operasjonene i en alder av 18. det er rett og slett helt sykt. du virker veldig misfornøyd med deg selv. tror du trenger å jobbe med deg selv og la være å ty til kosmetiske inngrep. det er ikke til hjelp i de lengre løp.

    51. Oi… jeg visste ikke at du var så usikker på deg selv, dette var faktisk vondt å se på. Du må slutte å ta operasjoner og injections nå, selv etter alt du har gjort nå så er du fremdeles SÅ ukomfortabel med deg selv, da må du skjønne at problemet ligger ikke i utseendet ditt men inni deg selv. Tror denne blogginga har mye å si for hvor ødelagt du har blitt 🙁

    52. Kan du fortelle mer rundt neseoperasjonen? Jeg vil veldig gjerne operere nesen min selv, fordi den er så stor! Men jeg er litt usikker. Du er nydelig, men du var også nydelig før du startet med operasjoner osv! Kan du ikke oppsummere alt du har gjort, hvor mange ganger og nøyaktig hva du synes om alt?

    53. Får helt vondt av å se dette – er jo tydelig hvor opptatt du har blitt av utseendet ditt. Et speil i nærheten og du kan såvidt se bort ifra det.

    54. bra video! men det går ann å klippe videobloggen på kameraet før du legger den inn på pcen? er ikke vanskelig, bare søk det opp på nettet! men det går bare ann å klippe begynnelsen og slutten, men det er jo bare det du trenger egentlig 🙂 håper det hjalp!

    55. Oj, hvor er det blitt av den Sophie Elise vi alle er så glade i? Alt jeg ser nå er en usikker, selvopptatt barbie som ikke klarer å flytte øynene bort fra sitt eget speilbilde. Jeg mener overhode ikke vondt, men hvordan kan vi leserne unngå å reagere når det lyser selvhat, selv gjennom en videoblogg. Trudde du mente at du skulle være den som gjorde forandringer i samfunnet, ikke at be the change skulle være et symbol på de utallige operasjonene du har gjennomgått for å oppnå idealskjønnhet. Du skal liksom være et forbilde… Sender varme tanker til deg, og håper at du får bena ned på bakken igjen..

    56. Hei Sophie , jeg elsker virkelig deg å bloggen.
      Jeg tengte jeg bare skulle nevne at du er jo altid vært kjempe pen og det håper jeg du ser selv . Jeg har aldri hatt problemer på at andre tar plastiskkirurgi fordi det er helt opp til dem .Jeg har sett på et sånn reality-show som var som deg når hun var på din alder men nå er henne fyllt med plastisk kirurgi fordi henne ble avhengi, jeg bare ønsker hverdag at det ikke skjer med deg for du er pen sånn du var før og nå . Håper virkelig ikke at du blir lei deg over denne komentaren fordi jeg er ingen hater. Dette er lissom favoritt bloggen min så jeg skriver jo bare dette fordi jeg faktisk bryr meg ! Love you <3

    57. Kjære Sophie, nå har jeg lest bloggen din i 3 år. Synes du virker som en herlig jente og alt det der, det mener jeg, men jeg merker bare mer og mer at du sliter inni deg, med deg selv. Det virker som du prøver å forandre på alt du kan med deg selv for å slippe å “være deg selv”, som om du rømmer fra den du er. Dette er ikke ment som kritikk, dette er ment som hjelp, fordi jeg bryr meg om deg, og jeg håper mer enn du aner at du leser denne kommentaren og tenker på det som står. Har du tenkt på å gå til psykolog? Det er ingenting galt i det, og du sier alltid hvor stressa du er osv, så vær så snill å tenk på det, prøv det bare en gang i det minste. Hva har du å tape på det? Jeg bryr meg om deg, selv om jeg aldri har møtt deg. Men jeg ser at du trenger det, virkelig.
      Ta vare på deg selv.

    58. Med denne videoen beviser du bare at fake pupper, lepper, nese, kinnbein, øyenvipper og hår ikke hjelper på selvtilliten. Tror jeg aldri har sett ett menneske med så dårlig troa på seg selv. Dette var rett og slett skikkelig skikkelig kleint og ikke minst trist å se.. Synd at du ødelegger deg selv på denne måten.

    59. kan du prøve å lage en videoblogg hvor du ikke gjør til munnen din eller fikser på deg, det hadde vært så utrolig gøy å se hvor søt du er helt naturlig!!

    60. Latterlig hvordan du ser ut, hahaha og hvordan du tror du er så mye bedre og vellykket enn alle andre.. JAJA, kos deg med barna på Selena Gomez konsert da haha æhh party

    61. Herregud a jente.. Fy,hvor du ser ut!! MyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyE penere naturlig! Dette ser rett og slett for dumt ut. Duckface,vipper som er altfor lange,altfor mye pupp,restylane og sminke. Nesa gidder jeg ikke å kommentere.. Huff..

    62. OMG, det her var bare kleint å se på. du er jo helt besatt av å se “pen” ut hele tiden, når du tilogmed prøver å lage videoblogg, men ender opp med å sitte å se på deg selv i speilet hele tiden. direkte flaut..

    63. hahaha elsket at du satt og fixet deg under denne videoen, ble i så godt humør av og se denne av en eller annen grunn 😀
      Kos dere masse på konserten 🙂

    64. Jeg kommer på selena gomez, men helt ærlig, jeg gleder med mest fordi det er en liten sjanse for at jeg kanskje møter deg ! <3

    65. Hello Sophie Jackson…. Du må slutte med alle operasjonene osv NÅ, Sophie!!!!! Du som er så nydelig, og en så jordnær person… Du ødelegger deg selv totalt! Kan du ikke lese gjennom kommentarene og ta innpå deg noe av det folk sier? IKKE kommentarene der du er stygg, det er du ikke, men kommentarene om hvor pen du er NATURLIG

    66. Uff. Så trist og skremmende å se en søt jente endres til et operert, uttrykksløst vesen.. Hva er det du har gjort med fjeset ditt? 🙁 Du er helt ødelagt.. 🙁
      Jeg håper du stopper nå, dette her var bare sjokkerende å se..

    67. Tror jeg har vært fast leser av denne bloggen i 2 år nå og høydepunktet var alltid å komme inn å lese bloggen din, helt til nå det siste året! Du har alltid vært den som har kommet med menings fulle innlegg, gidd inspirasjon som VÆR DEG SELV og drite i hva alle andre syntes. Du kom alltid med gode argumenter og du var egentlig forbildet mitt stort sett. Men nå er du egentlig bare blitt ja jeg vet ikke hva men du er noe rart. KUN opptatt av utseende og du er alt annet enn deg selv så du er alt annet enn forbildet mitt og det er utrolig leit men sånn er det. Opperet nese, pupper, resylane i lepper, kinnben og extensions og det eneste du gjør på videoene er å se på deg selv. Håper du finner tilbake til den du egentlig er, for det er tydelig for meg og resten av Norge at du er en av de mest usikre jentene som står på to ben.. Ikke opperer deg selv av den grunn, be the change.

    68. Så utrolig søt du er Sophie! Du virker som en veldig god person som bryr deg om andre mennesker. Liker veldig godt å lese bloggen din 😀

    69. hahahahhahaha du er faen meg noe av det mest retarde menneske jeg har sett! Kleineste videobloggene i historien, blir så jævla flau av å være norsk nå!

    70. jeg skal ikke si hva du skal og ikke; det er det kun du som bestemmer, MEN jeg ser på videoen at du har et alvorlig problem med deg selv, og det gjør vondt når jeg vet at du egentlig er en sterk og smart jente. Du var og er fortsatt nydelig, men selvtillitten din drar alt ned. Jeg synes synd på deg. Du er jo en så god jente, og dette er bare trist å se på.

    71. Har lest bloggen din ganske ofte. Leste meningsfylte innlegg om hvordan alle skal være fornøyd med hvordan de ser ut og ikke ha dårlig selvbilde. Du kan ikke skrive slike innlegg og i tillegg gjøre det du gjør mot deg selv. Du var mye penere naturlig. Du synes kanskje du trengte de forandringene.. Men du har falske pupper, falske lepper, falsk nese, falsk brunfarge, falske vipper og falsk hår. Hva er igjen av den naturlige deg egentlig? Ikke vondt ment altså. Men du må seriøst tenke nøye igjennom hva du har gjort. For du har rett og slett ødelagt deg selv. Gått imot det du selv har sagt og ment. Hva skjedde? Håper du kan lage et innlegg hvor du forklarer leserne dine om hvor falskt alt blir. Du skriver en ting men gjør det omvendte selv.. du burde tenke deg om..

    72. Herregud å du ser ut, ingenting i trynet ditt rører på seg når du snakker, helt stivt og det er IKKE pent! Hallo hva er det du driver med? Og så i en alder av 18 år!!!??? Du kommer til å bli helt ødelagt av dette om noen år, psykisk syk, garantert!
      Og video bloggen din var bare kleint, jeg ble flau..hjælp!

    73. Dette var så kleint å se…. Hva handla denne videoen om egentlig? At du er besatt av å være Barbie? Du var så fin før, nå ser du bare falsk ut. Du må jobbe med selvbildet ditt. Vet du har blitt mye mobbet før og at det påvirker selvbildet. Jobb med å bli fornøyd med den du er.

    74. Du virker som ei søt og hyggelig jente. Men må innrømme at det kanskje blir litt for mye av det gode… Øyenvippene og leppene kunne du helt sikkert halvert, og blitt dobbelt så pen! Det ekje bra med for mye av det gode heller.. 🙂

    75. Det er så innmari morsomt å se at du gjerne vil fikse på ditten og datten fordi du er misfornøyd med deg selv. For da kommer alt til å bli bedre, da kommer den dårlige selvtilliten til å forsvinne med en gang. Vel det er jo ganske tydelig at den ikke har gjort det, du har fikset på alt, og nå klarer du ikke å se inn i kameraet engang, du stirrer på deg selv. Noe som er typisk for mennesker som er usikre på seg selv, du stirrer, som om du ikke klarer å se annet enn på deg selv, og så viser du finger, haha så flaut… Det er litt synd da, at du ikke skjønner det. Selvtillit kommer innenfra, det er INGENTING du kan gjøre utenpå som kan få deg til å elske deg mer, hvis ikke du gjør det fra før av. Så istedenfor å legge deg under kniven, burde du få ordentlig hjelp. Du var mye søtere før, nå kommer du til å ende opp som en plastikkdokke, ikke unik, ikke spesiell. Bare en helt vanlig stereotype.

    76. deprimerende å se noen ha så lite respekt for seg selv og så dårlig selvtillit. Med alle disse operasjonene ligner du på ei veninne av mora mi, og hu ser IKKE bra ut.
      tenk å ødelgge utseenet sitt i så ung alder? sitter å lager videoblogg og alt du gjør er å se på deg selv i speilet og dulle med det falske håret ditt. vedder på at du brukte timesvis på å fikse deg klar for denne 2 minutters lange tragiske filmen, og når alle kan se hvor usikker du er på deg selv, da er det null vits.

    77. Å fy faen, stakkars deg! Hva har du gjort med deg selv?? Fikk en klump i magen da jeg så hvor totalforandret du er blitt, helt forferdelig falsk!

    78. Hahaha, jeg må bare le! Hva har skjedd med leppene dine? Så fint ut på bilder, men fyyy hvor forferdelig det så ut nå! Huffa, kontroller Restylane forbruket ditt, jente!

    79. Fjeset ditt var MYE finere før!! sorry to say
      og fjeset ditt røører ikke på seg, kan bare høre en stemme men ikke se et fjes som snakker.
      og helt mot slutten der når du lagte en mini-orgasme ble jeg helt ærlig litt kvalm..

    80. Du har tatt silikon, neseopperasjon og sikkert 40 sprøyter med restylane, og det du starter videoen med er å si du ser jævlig ut?
      Helt ærlig synes ikke jeg det er langt ifra, men det er jo såklart opp til deg hva du ønsker å gjøre med deg selv, og du synes etter så mye at du forsatt ser jævlig ut? Hvor mye skal til egentlig?

    81. Latterlig.. Du er blitt fæl. Klarte ikke fokusere på noe annet enn ansiktet ditt. Så utrolig stygt. Du var SÅ mye penere før. R-I-P gamle SOFIE <3<3<3

    82. Hjelp! Du minner meg om Michael Jackson slik du ser ut i ansiktet! Du er liksom helt stiv,og man ser ikke annsiktsutrykkene dine nesten!! Håper virkelig det ikke er slik du skal være,at det er hovenhet eller noe for dette ble veldig stykt rett og slett!!!!!!! Men du har søt personlighet da!

    83. Syns det er ganske synd at du ikke fremstiller deg slik som du skriver når du videoblogger 🙁 jeg elsker bloggen din og du er jo så søt og jordnær ellers, men så fort du får frem kameraet er det stivt og akward. Du ser bare på deg selv og ser ikke i kameraet. Kjipt 🙁 kanskje det er noe du bør øve deg på 🙂 siden så mange vil ha flere video innlegg 🙂

    84. Hei Sophie! håper du ser denne kommentaren, jeg pleier ikke å ta meg så mye tid til å kommentere på bloggen din selv om jeg leser den hver dag 🙂 ville bare si at DU ER FANTASTISK! du har så mange gode verdier, og meninger! og du ser forresten bedre ut enn du noen gang har gjort! GO SOPHIE! ..og fortsett med videoblogginga, liker å se hvordan du er på video, haha, så søt 🙂

    85. du er så utrolig nydelig !!
      åsså så søt når du ser deg i speilet og doller med deg selv mens du filmer, minner faktisk litt om meg selv :p , skulle ønske jeg å skulle på selena konserte, digger den jenta, men har ikke penger 🙁 fikk ikke lærlig plass så jeg lever støkk med lønn fra jobb jeg har vær 3.helg, jaja, en annen gang 🙂
      er utrolig glad i å lese bloggen din,
      møtte deg faktisk når du var i Alanya, utafor the doors, tok bildet med deg med en kompis sin tlf, men selvfølgelig klarte mobilen hans og bli stjelt samme natta, utrolig kjipt.. så håper på og møte deg igjen, syntes du var en utrolig koselig jente ! og utrolig pen hele tiden !

    86. “be the change” – det du utstråler på bloggen din er kun plastisk operasjon og dårlig selvtillit…. På tiden å få en liten reality check? Dette er rett og slett tragisk, og noen burde tilkalle hjelp.

    87. Før var du min favoritt blogger, men må nok si at du har mista deg selv. Er trist fordi jeg elska det du sto for, din sterke stemme og at du var deg selv isteden for de ”idealene”. Det virker som om alt som surrer i hodet ditt er å se pen ut. Du kan skrive så mye du vil om dyrevern, men det forandrer ikke hvordan vi som alltid har lest din blogg ser på deg. Nå leser jeg bloggen din fordi det er noe jeg brukte. Er trist å se deg forandre deg sånn fordi det virker som om du er veldig usikker, noe som selvsagt ikke er rart! Men du mangler din styrke og jeg håper du finner tilbake til den:)

    88. åå elsker deg sophie elise jeg leser bloggen din hele tiden og jeg elsker når du lager videoblogger og jeg og skal på selena gomez konserten i morgen gleder meg veldig og håper jeg ser deg der ps du e nydelig uansett sophie <3 <3 elsker dejj <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg