noe nytt

Jeg aner ikke hva som har skjedd med meg, men tydeligvis har jeg helt mistet evnen til å snakke på videoblogg, jeg gir opp! Men, det kommer en ut i kveld om internett vil sammarbeide, uansett hvor teit den nå kanskje er..

Jeg er veldig sliten og gleder meg til å ligge i senga å se på en episode dexter, herregud så spennende det begynner å bli! Nå skjønner jeg for alvor hvorfor noen er så hekta, jeg mistet litt interessen for den serien en stund men nå er avhengigheten tilbake på topp. Mens videobloggen opplastes kan dere jo få se mine siste internett-innkjøp! Storfornøyd med alt som vanlig, jeg har hatt stor flaks med det hver gang jeg shopper på nettet! 

Kjole i 2 deler kan kjøpes HER. Liker den veldig godt, fordi skjørtet og overdelen passer like godt sammen som med andre plagg! 

Haha orket ikke å ta den på for å ta bilde, den var litt trang å få over det svære hodet mitt.. HER kan den kjøpes, og om dere vil se hvordan den ser ut på, er det bare å titte i innlegget under dette. 

Tskjorte kan kjøpes HER – den kommer til å være herlig å ha i høst, ettersom den er ganske tykk i stoffet. 

Mascara HER , kjøpt på nelly men fra makeupstore

Solbriller fra madlady. Må vente i 6 uker med å bruke sobriller etter operasjonen………

41 kommentarer
    1. Nesa di var mye finere før. Nå er den kort og tykk. Før var den passe lang, og den så smalere ut før.
      Bildene fra siden ser utrolig komisk ut. Munnen din stikker 1 cm lenger ut en nesa! Det er så synd at du har ødelagt ansiktet ditt 🙁 Ikke legg deg under kniven flere ganger.

    2. Sophie, jeg håper virkelig du ser at du er utrolig tynn og trenger virkelig ikke periodisk faste. Ribbena dine stikker ut, noe som virkelig ikke er sunnt. Jeg har støttet alt du har gjort, operasjoner, restylane ovs, men det at du skriver om at du skal faste, selv om det bare er etter viss tid på døgnet, er utrolig dumt når du har så mange lesere som ser ribbena dine stikke ut og da tenker at det er slik de også må se ut. Det er virkelig ikke pent, det ser ut som at du har gått ned masse i vekt. Jeg skriver ikke dette for å være slem, fordi jeg digger deg, men det er min mening.

    3. Herre!! HHVA ER DET DU HAR GJORT MED DEG SELVV????WHYY? :O jeg var jo skikkelig sjalu på deg, syns du hadde sååå fin nese, du var jo 1000 ganger penere før!!
      Og ja jeg sier det jeg har på hjertet… Klarer kkke å holde det inni meg. Det er så trist

    4. Man merker jo at du vil vise at du “enda er tynn” selv om du har lagt på deg, hvem får ikke synlige ribbein når man står i de posisjonene sophie gjør? jeg gjør ihvertfall:) Så sophie slapp av, vi skjønner at du enda er tynn 😉 men du får vel den oppmerksomheten og bekreftelsen du er ute etter nå ved og legge ut de bildene så go ahead men i see right through that shit:P

    5. Det er bra at du har begynt å bli litt småfeit i og med at du har så store pupper, da ser det ikke så dumt ut lengre

    6. De 6 kiloene har virkelig gjort deg godt, kjære Sophie! Du ser strålende ut, det er helt klart ikke noen nødvendighet å slanke seg når man ser ut som deg

    7. ikke slank deg, ver så snill!
      Du ser såå mye sunnere ut nå! Og ribbeina dine stikker ut enda.. Du kan ikke gå ned 6 kg, hva blir igjen av deg da??
      Du er nydelig nå! 🙂

    8. Hei, jeg er en jente på 16 som er veldig glad i å skrive. Du er mitt forbilde når det kommer til tekster om kjærlighet, så jeg lurer veldig på hva du synes om denne teksten som jeg skrev inatt. Hadde blitt veldig glad for en tilbakemelding fra deg, du er favorittbloggeren min uten tvil.
      —————————————————-
      Det føles som om verden snurrer rundt, jeg vet ikke hvor jeg er lengre. Alt er så skurrete, det er ingenting som gir mening. Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg på beina, komme meg videre, men hver gang jeg er kommet halvveis, hver gang jeg tror det hele snart skal være over, så er det som om noe drar meg tilbake til start igjen. Det føles som om jeg løper alt jeg har, det føles som om jeg bruker alle kreftene i hele kroppen på å løpe vekk fra alt dette. Men det er så mye motvind på veien, og uansett hvor jeg løper så ender jeg opp på samme plassen som jeg startet. Og jeg kjenner at det stikker inne i meg, det stikker dypt inne i hjertet. «Ekte kjærlighet er verdt å vente på» sa de, men jeg er ikke så sikker på om jeg tror på de. For hvis dette er kjærighet, så håper jeg at jeg aldri trenger å oppleve det igjen.
      Og jeg husker enda alt så godt. Jeg husker hvert bidige ord du sa til meg, jeg husker hver eneste bevegelse du gjorde rundt meg. Alle minnene bare strømmer seg på, de overfaller meg, og det gjør vondt. Det føles ut som om store, tunge stener treffer meg. Hvorfor er det de gode minnene som er vanskeligst å bære?
      Hjertet mitt banker litt fortere når jeg tenker på deg. Og det føles som om tiden står stille. Jeg prøver å være sterk, jeg prøver å ikke la dette knekke meg, det er jo ikke sånn jeg er. Men for hvert eneste pust jeg trekker inn så tenker jeg på deg. Og det føles som om du står der rett fremfor meg. Det føles som om du er der hele tiden. Men hver gang jeg skal gå ett skritt nermere deg, kjenne pusten din igjen, høre deg le, se deg smile, så er du borte igjen. Og jeg føler meg så tom uten deg. Det føles som om noe mangler, det føles som jeg har ett hull inne i meg som graver seg dypere og dypere for hver eneste dag som går. Og det føles noen ganger som om hullet har blitt så stort at det ikke er noe igjen av meg. Jeg drukner i meg selv, sakte men sikkert. Og jeg lurer på om det noen gang kommer til å ta slutt, om det noen gang kommer en dag da jeg kan tenke på deg og ikke føle at noen slår meg hardt i magen samtidig. For det er sånn det føles.
      Og jeg lurer på hva det var du gjorde, hva det var du sa, som gjorde at jeg kunne falle så hardt for deg. Jeg lurer på hvor lang tid jeg skal ligge her nede i grusen, i konstant håp om at du skal komme tilbake og hjelpe meg opp. Teit ikkesant? Fordi innerst inne så vet jeg jo at det aldri kommer til å skje, så jeg prøver febrilsk å samle meg og reise meg, jeg prøver å være den sterke, beinharde jenta jeg var før du kom å ødela alt. Nesten som smør smelter, forandret du meg.
      Jeg skulle ønske du sto bak en dørterskel, jeg skulle ønske det bare var å lukke døra inntil, og så forsvant du, sånn at jeg for bare ett øyeblikk kunne slippe å tenke på deg. Jeg skulle ønske jeg kunne stenge deg ute og slippe alt det vonde. For jeg vet jo at det aldri vil bli deg og meg. Og jeg vet også, selv om jeg hater å inndrømme det, at uansett hvor lenge jeg venter, uansett hvor lang tid jeg bruker på å savne deg, tenke på deg og ønske at du var her, så er det en stor mulighet for at jeg aldri noen sinne skal få se deg igjen. Og det går ikke opp for meg, jeg finner ikke de riktige ordene for å forklare hvor meningsløst det føles at den personen som har betydd mest for meg noensinne, er borte fra livet mitt. Og dagene uten deg går jo, en etter en. Og de kjennes så lange, de kjennes så evig lange at det stikker i hele meg når jeg tenker på det.

    9. Kommentaren ble for lang, så her kommer resten:
      Jeg lurer på hvordan du har det. Jeg lurer på om livet ditt er sånn du ønsket at det skulle bli. Jeg håper så inderlig at du smiler akkurat nå, at du er på en plass du trives. For selv om det er langt unna her jeg er, og selv om det nye livet ditt ikke inkluderer meg lengre, så er det ingen ting jeg heller vil enn at du skal ha det bra. Og jeg håper du vet hvor mye du har betydd for meg, hvor mye du fortsatt betyr for meg. Jeg håper du vet at du har satt igjen dype spor i meg, spor som aldri noen sinne vil bli forsvinne. Det føles som om jeg er svimerket av deg, og i dette sekund, føles det ut som om smerten er verre enn noen sinne.
      Og jeg lukker øyenene. Kniper igjen. Jeg vil ikke gråte. Jeg prøver å si til meg selv at du ikke er verdt det. Men kroppen kjennes så tung, det er så slitsomt å savne deg. Jeg kniper enda hardere igjen. Jeg ser en himmel som åpner seg, jeg ser regnet som spruter mot bakken, kulden som sprer seg. Og det kjennes så ekte, det kjennes som om jeg er der midt oppi det hele. Som om jeg står ovenfor ett stup. Og der nede i stupet er kjærligheten. Hvis jeg hopper, så vet jeg aldri om jeg vil lande trygt. Og jeg har allerede brent meg så hardt, jeg tørr ikke satse. Det føles som om jeg holder deg i hånden, du henger utenfor stupet. Du begynner å glippe taket, og jeg vet at om bare noen sekunder så vil du glippe og falle ned i stupet. Og jeg vet ikke hvorfor, men jeg smiler svakt til skyggen din, jeg gråter en tåre, før jeg bestemmer meg for å trekke til meg hånden og la deg forsvinne videre uten meg.. Og det er som om jeg kan høre skrikene dine mens du faller, du skriker akkurat like høyt og skarpt som jeg har skreket inne i meg i så lang tid. Og skrikene tar aldri slutt, de fortsetter og de fortsetter. Akkurat som savnet etter deg. Og jeg kjenner at jeg orker ikke dette mere, så jeg snur meg sakte om, jeg tar ett skritt vekk, forsiktig og varsomt. Og så ett til. Hvert eneste skritt kjennes tyngre enn noen gang, og jeg kveles nesten av min egen gråt. Og så tar jeg enda ett skritt. Og før jeg vet ordet av det har jeg forsvunnet inn i mørket, jeg har på nytt gått meg vill inn i en endeløs tunnel, en tunnel kalt forelske. Og uansett hvor lenge jeg går, uansett hvor fort jeg prøver å løpe, så vil jeg kanskje aldri klare å komme meg helt ut. «Det er skjebnen» sa du. «Ja» hvisket jeg, vel vitenede om at ting aldri noen sinne ville bli som før.

    10. Nesen din ble kjempefin! Men jeg håper du ser at du er sykt tynn og absolutt IKKE trenger noe periodefasting!

    11. Altfor tynn. Har du blitt syk? Ribbeina dine stikker ut. Er ikke om å gjøre å se tynnest mulig ut, store pupper, michael jackson nese, og størst mulig lepper. Fy faen som du failer… Og nei jeg er ikke misunnelig.

    12. Ser virkelig ingen forskjell på nesen din. Jeg bare lurer; har du noen gang tenk på om du kansje lider av Dysmorfofobi?

    13. Ingenting av dette var særlig pent… Hverken du eller klærne. Med silikon i brystene ble antrekket bare harry.

    14. Syntes du ble kjempe fin etter operasjonen jeg 🙂 Du kledde det og jeg skjønner hvorfor du gjorde det. Har selv tatt neseskille operasjonen privat og hadde jeg hatt usikkerheter ved noe i ansiktet hadde jo jeg også vurdert å ta det samtidig. Gjør som du føler, og at du er ærlig om det er kjempe bra! 🙂 Du er en av de som fortjener å ligge så høyt på topplisten, du blogger ofte og bra. Og er ærlig, og ikke minst støtter du dyr, noe jeg også gjør! 🙂 Stå på ! 🙂

    15. synes nesa di ser verre ut nå en før . den ser kort og klumpete ut :/ hva har du gjort med eg selv? du er så usikker på deg selv at jeg får vondt av det? ikke mange som har leppene stikkende like langt ut som nesa LOOL, akkurat som ribbeina dine, ser jo helt jævelig ut . du ser syk ut, du bør spørre om hjelp.

    16. Egentlig, så pleier jeg skjeldent og kommentere. Vet faktisk ikke hvorfor, da jeg leser bloggen din så og si hver dag.
      For meg er du på en måte ett forbilde, uansett om jeg er eldre enn deg. Vil egentlig ikke kalle det ett forbilde heller. Men måten du “tør” og by på deg selv, er fantastik.
      Jeg syntes du er en fantastisk pen jente, som fra begynnelsen ikke trengte og fikse på noe. Men jeg forstår godt at du ville det, IKKE DET AT DU TRENGTE DET! Men for din egen del, ditt eget selvbildet. Og det at du har lagt på deg, det syntes ikke i det hele tatt! Da må det ligge bak øret! Vær stolt over deg selv 🙂

    17. Haha, du har også fått meg avhengig av Dexter 🙂 Klarte nesten ikke å vente med å komme hjem fra jobb idag, pga at jeg gledet meg sånn til å se det! Har sett ferdig den første sesongen nå på to dager, og tviler ikke på at jeg kommer til å bruke hele morgendagen på å se det heller 🙂

    18. Du er kjempe pen og eg liker deg kjempe godt og du vet den toppen og skjørtet på dei bilda der trudde eg det var ein kjole som hadde eit brunt belte på seg men so va det berre deg he he.. Ja men du e ialle fall drit kul og fin 🙂 🙂

    19. Jeg mmener ikke dette for å mobbe. jeg er jo ikke anonym nå.. men nesa de, var ikke det meningen den skulle bli smalere eller misforstod jeg alt nå? den var så rund og tykk nå ser det ut som på bildene, men kan godt hende jeg ikke forstod riktig .. så unnskyld det hvis det.. <3
      håper du har en fin dag. elsket plagget ditt og skal kjøpe det selv nå du fikk så fin kropp i det 🙂

    20. E så utrolig latterlig å se ka folk får sæ t å skriv t andre, æ veit ikke om dem tenke over at du faktisk e ein helt normal person som oss alle andre og at ein blogger ikke e lagd av stål. Det ser ikke ut som dem forstår at dem drit på draget, det at dem ska opptre “kul” på nett e heller ingenting dem kan gå å vær stolt over. “Nesa di ble stygg”, “leppan dine stikk ut” og ” kroppen din e ditt og datt”, det e så respektløst at det e helt forferdelig! Kroppen din e helt stunning, du har den kroppen alle jentan ønske sæ! Ser ingenting galt med nesa di verken før eller etter operasjon, og det at du tar restylane e helt opp t dæ sjøl å det kler dæ!:-) alt kler den smukke veitdu

    21. Kjære deg, dette er ikke ment som noe stygt, synes du er pen, men du burde legge på deg litt. På to av bildene vises ribbeina dine ganske godt, noe som jeg personlig ikke syns ser særlig sunt ut.

    22. Stakkars deg…du er faktisk ikke til å kjenne igjen lenger. Du er blitt en plastdukke. Og det stopper jo ikke, det er det værste. Jakten på perfeksjon ender aldri. Det vil alltid være noe du kan rette på, gjøre finere. Og det aller værste er at dette aldri kommer til å gjøre deg lykkelig. Håper virkelig du har sluttet å blogge når datteren min blir ungdom, men.da er det vel bare noen andre som har tatt over. Trist, bare trist…og du vet hvorfor folk leser bloggen din? “. En bilulykke, man klarer liksom ikke å se vekk…” Det er på en måte fascinerende og morbid på en gang å se en ung jente ha det sånn som deg. Kommer aldri til ålese bloggen din mer, orker rett og slett ikke være passiv tilskuer til noe slikt. Lykke til i livet.

    23. Bare lurte på hvordan størrelse det er på den kjole i 2 deler?
      Usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg