nå er bandasjen av!

I dag tok jeg bort stingene og bandasjen, og såklart ble jeg superfornøyd! Men å fjerne stingene var så utrolig vondt, jeg fikk helt sjokk! Jeg er enda ganske hoven i ansiktet, og ikke minst nesa. . Fargene i ansiktet er helt rare, blå, gul og rød litt her og der. Men jeg er så glad at det gjør ikke noe. Dere skal vite en ting om meg og nesa mi tidligere. På hvert eneste bilde jeg har lagt ut på denne bloggen, har det kun vært fra en vinkel, og ekstremt sjeldent har dere sett ett bilde av meg som er tatt rett forann. Har dere tenkt på det? Og jeg gjorde meg alltid til. Dro inn nesen, om dere skjønner. Nå gjør jeg meg ikke til overhode, og slapper helt av. Det føles godt, og jeg er glad jeg gjorde dette! 

Jeg feiret med en lunsj på fridays og en BOT PÅ T-BANEN…………… 750 kr, det er utrolig kjipe penger. I dag skal jeg ikke bry meg! 

Meg og Benny idag ♥

166 kommentarer
    1. WOW, DET VAR ET SYKT FINT RESULTAT, MEN DU LIGNER IKKE PÅ DEG LENGER MEN SER LITT ANNERLEDES UT, MEN SYKT DEILIG :** <3

    2. Forstår ikke de som sier at du er dårlig forbilde fordi du fikser på utseendet ditt. Dere burde tenke på at hun er et godt forbilde som tør å stå frem med at hun faktisk ikke er 100% fornøyd med alt ved utseendet hennes og at hun faktisk tør å fikse det som er problemet. Det er det som er et godt forbilde

    3. Wow veldig rart å se etter å ha lest bloggen så lenge! Men du har all grunn til å være fornøyd, ser fortsatt ut som gode gamle Sophie og du ser fantastisk ut! Jeg har akkurat det problemet som du hadde før. Jeg tar ALLTID bilde av meg med ansiktet litt fra siden, ALDRI under noen omstendigheter rett fram. Legger ut 1% av alle bildene jeg tar av meg og 90% blir slettet fordi jeg ble missfornøyd med nesen. Kan du skrive det fulle navnet til kirurgen din? Vurderer virkelig og gjøre det samme nå. Ikke fordi DU påvirker meg til å tro at jeg må gjøre det for å være fin, men fordi du gir meg mer mot til å gjøre det. Har jo ønsket det hele livet.

    4. Nu vet jag inte riktigt hur du såg ut innan operationen framifrån som du säger, eftersom du undvikit att ta bilder från den vinkeln, men jag måste säga att resultatet blev hur bra som helst och du ska verkligen vara nöjd! Du är jätte vacker 🙂

    5. oi, helt ærlig, så kledde du den nye nesa di, hehe, hørtes rart ut, men du kledde den, og ble sjokkert, for det ligna ikke på deg! Det er vidunderlig hvordan en så liten operasjon kan endre et ansikt 🙂

    6. Tror faktisk du ikke kunne ha trengt å sagt at du opererte nesen, for det er stor forskjell! Men nesen ble jo kjempefin:-)

    7. ååh det ble fantastisk fint! elske leppen dine, nesen og alt! selv om du va nydelig før også, så e du virkelig definisjonen på perfekt no. ikke tenk på haters engang, dem e jo _bare_ sjalu.

    8. wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, jeg kjenner deg nesten ikke igjen! Du så såååå annerledes ut!! wooow!!! 😀 men jeg likte det! <3 så pen du er!
      du kommer sikkert til å få litt dritt av noen på dette innlegget, men tenk alltid på dette! Forget the haters, because somebody loves yah! Husk på det!! Du er veldig fin sophie og du burde være fornøyd! 🙂 stå på videre, du er en av de sterkeste jeg kjenner!

    9. såg fint ut det. men kan ikke se noen forskjell. eller så har jeg aldri sett nesen din skikkelig før..

    10. Det var jo heldigvis ikke store forskjellen, men det som vises er jo bare kjempepositivt! Men du skal vite at du alltid vil være nydelig, Sophie, om du oppererer nesen eller ikke, er du ikke bare for meg, men mange andre perfekt! 🙂

    11. Pet er vondt på begynenelsen, men det er verdt det! 🙂
      Ps: ikke bry deg så mye hva folk tenker om deg,det er DITT liv..enjoy!:)

    12. Ser ikke noen forskjell … :O En ting jeg la merke til var at nese tuppen din ble litt tykkere, du fikk liksom litt mer asiater nese som går nedover og er tjukkere på tuppen 😛 Haha håper du skjønnte hva jeg mente !

    13. SÅ fin du ble! Og det viktigste er selvfølgelig at du er fornøyd selv, det er godt å se at du er det:) Kirurgen din har virkelig gjort en god jobb:)

    14. Fint resultat! Men “en forandring vi neppe ville lagt merke til om du ikke sa noe”? Du pynter i overkant på livet ditt. Akkurat det samme som at du har skrevet at du bare har gjort noen -små- forandringer som er viktige for deg;
      Jeg støtter fult å helt at man skal gjøre som man føler. Men hvis du gir et inntrykk til alle som surrer rundt livet ditt at LITT forandring er: fake tan, fake negler, fake øyevipper, 180g fake hår, restylane i leppene og restylane i kinnene, silikon i puppene og operert nese – da strider du vell litt i mot deg selv. Hva er “LITT” for deg liksom?

    15. FY FAEN! DU SER IKKE UT SOM DEG SELV, DU VAR MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE PENERE FØR… TRIST!

    16. Victoria, det er faktisk et svakhetstegn og være misfornøyd med seg selv og ta fullt av operasjoner! Det å være sterk er å akseptere seg selv som man er, både innvendig og utvendig. Du må være en overivrig fjortis fan!

    17. eg ser kje forskjell :p kan du legge før og etter bilder ?
      men ser at den er litt kortere , men ennå tykk

    18. Du jeg bare lurer på en ting. Og det er IKKE vondt ment, men er du sjeløyd? Jeg synes det ser sånn ut på noen bilder og lurer på om det bare er bildene som lyger??

    19. Så fin du ble, Sophie 🙂
      Dette er faktisk første gangen jeg kommenterer bloggen din, har hørt så mye dritt om deg, men jeg må si jeg faktisk liker deg! Har tenkt veldig mye på neseoperasjon selv, men jeg satser så mye på trening at jeg ikke har lyst å gi opp treninga mi i 6 mnd pga operasjonen… Og dessuten har jeg så store nesebor at det er lett å puste når jeg er sliten, i motsetning til deg med små nesebor, det er vel vanskeligere å puste da?
      Klem<3

    20. Hej!
      Allt bra? 😀
      Gillar du tävlingar, makeup, mode och insperation lika mycket som jag?
      Då skulle du gilla min blogg, jag har just nu en tävling och veckans blogg igång, kika gärna in! 😀
      Super fin blogg förresten! 🙂

    21. Jeg har sett de få bildene av deg framfra som finst fra før, og jeg ser STOR forskjell! Oi! Men nesen ser helt perfekt ut!! 🙂 og da er den jo tilogmed hoven.
      haha ellers så syns jeg de at (generelt) de som kommenterer, kan LESE hele innleggene litt oftere. slitsom

    22. Hei,
      Jeg så deg på Osl i dag, men var ikke helt sikker på om det var deg, før ei gikk innpå bloggen din å sto at du hadde vært å operert. Da forsto jeg at det var deg.. God bedring 🙂

    23. ble veldig fint og sånt, og jeg respekterer valget ditt fullt ut. Men tanken på at de 35 000 kronene kunne ha reddet liv, påvirker ikke deg deg litt liksom? men igjen , det var drit fint!

    24. Det ble et utrolig fint resultat! Uvant å se deg fra vinkelen rett fram, men det er noe du virkelig ikke har noe grunn til å unngå! Tror heller ikke du hadde hatt noe “grunn” til det tidligere, men om du ikke var komfortabel med det så er jo det best for deg. Men bra du er fornøyd med resultatet! Det virktigste er hvordan du føler deg, og du har god grunn til å føle deg fantastisk pen! 🙂

    25. Det ser virkelig bra ut! 🙂 noe som overrasker meg siden det ennå er så kort etter operasjonen! Gleder meg til å se det endelige resultatet når hevelsen har gått ned! Bra du er fornøyd, det har du virkelig all grunn til å være 🙂

    26. Har aldri kommentert på bloggen din før, og jeg er egentlig helt i mot kosmetiske inngrep og skjønnhettyranniet. Men du har gått igjennom en stor ting og du fortjener å høre at nesen din ble veldig pen. Du burde være fornøyd!

    27. Skjønner meg ikke på deg.. Du har forandra på nesa di, du har tatt “botox”, og du har tatt silikon.. OG DU ER BARE 18?? Eller 19?! herregud.. I tillegg vil du SLANKE DEG?! Du er faen meg tynn

    28. Du er den fineste og mest perfekte jenta jeg vet om! Skulle ønske jeg var deg. Du er så god og bryr deg om andre rundt deg, og du takler så sinnsykt mye hate… Synest synd på deg akkurat der. Skjønner ikke hvorfor mennesker kan være så onde, og tilogmed mot personer de aldri har møtt. Verden er et sykt sted. Jeg ønsker selv i fremtiden og ta en neseoperasjon, var det vondt? Jeg har mye større nese enn det du hadde før du opererte deg, så vil det gjøre mer vondt da? Har størrelsen på nesen noe å si på pris? Hva kostet det? Hilsen fast og stolt leser <3

    29. http://sophieelise.blogg.no/1296157783_dagens_outfit.html
      Tidligere i dag så jeg ingen forskjell. Men hvis jeg sammenligner med dette, så ser jeg forskjell på nesen 🙂 Jeg har aldri lagt merke til det før nå, men det er ikke mange av bildene vi har fått sett deg i den vinkelen/rett fram. Jeg har aldri lagt merke til at du har stått til siden så mye for å vise den beste siden. omg :O men du har og hadde en fin nese. gratulerer da 🙂

    30. Du ser veldig vakker ut 🙂 og det gjorde du tross alt før også, men jeg lurer på noe. Jeg ser at den har blitt kortere på en måte, og kanskje smalere? Men vil du fortelle eksakt hva legen har gjort? Er den kun gjort kortere og smalere, eller har du rettet tuppen også? 🙂 tusen takk og gratulerer med ny nese vakre vesen

    31. Du ser helt fantastisk ut! synes du var veldig fin før også da! Merket ikke så veeeelig stor forskjell, men litt 🙂
      Kan du legge ut før og etter bilder? 😀

    32. Å HERREGUD SÅ FINT DET BLE!! Jeg har helt ærlig alltid vært sjalu på nesa di, fordi du alltid har hatt finere enn meg. Min er helt JÆVLIG, helt forferdelig. Jeg har tenkt på sånn operasjon hele livet mitt, og det skal jeg ta en vakker dag!
      Du kler virkelig alt, Sophie <3

    33. Du er bare så utrolig nydelig! Kjønner ikke hvorfår folk skal dømme bare fordi man endrer på utseendet. Uansett en rollemodell for meg <3 Du er bare så herlig!

    34. Wow, det var nesten ekkelt å se på, hele utseende ditt forandret seg syns jeg. Haha, så rart! Jeg syns du burde revurdere det å legge ut hvordan nesen var før, og hvordan den er nå. Et bilde side om side hadde vist den store forskjellen, til de som sier at det nesten ikke synes ;o Jeg syns det var stoor forskjell, sa faktisk wow høyt når jeg så “thumbnailen” på facebook :p

    35. eg like ikke at du operere alt for å se penere ut , men denne gangen , syns eg nesen ble finere nå enn ka den var før , uansett eg egentlig aldri har studert den

    36. har selv operert nesen, men føler du hadde finere før, nå var den så innmari bred? den var smal før men nå ser den rar ut!

    37. Nesa di så litt rar ut nå, men hvis det er fordi den er litt hoven, så blir det sikkert bra! 🙂 Du har blitt så pen nå Sophie Elise, ikke fordi du har operert deg men fordi du har begynt å style deg i en stil som jeg syns du kler veldig godt! <3 Stå på <3 <3

    38. Oi! Nesa kledde deg jo skikkelig! Vurderer selv å ta en nese operasjon når jeg blir atten, for har det samme problemet som du hadde, at jeg aldri tar bilder rett fram, alltid litt på siden…

    39. ÅÅåå syns dt var utrolig fint! du ligner på en annen så det var litt rart å se, men utrolig fint var det uansett <3

    40. Du ser kjempebra ut 🙂 Respekterer valget ditt, alt som betyr noe er jo hva man selv føler. Ha en fin helg, Sophie!

    41. Syns helt ærlig at du hadde perfekt nese før! Den så faktisk sånn Hollywood operert ut som mange vil ha 😮 men bra du ble fornøgd altså!

    42. Du sier det er enkelt å finne før og etterbilder, men hvis du alltid har tatt bilder fra en spesiell vinkel og gjort nesa di til blir det ikke så lett! Så kan du ta bilde fra samme vinkel som vanlig og gjøre den til som du gjorde før og legge det ut på bloggen så vi kan se forskjell?
      ser bra ut nå da, forresten!:)

    43. Hahahahaha! Ler meg bokstavelig talt i hjel..Jeg har ikke ord for deg! Du blir faktisk bare styggere og styggere jo mer unaturlig du blir. Falske pupper, falske vipper, falskt hår, falsk brunfarge, falske lepper OG falsk nese! Eier du ikke flauhet? Du er et sykt råttent forbildet! Og du er faktisk et av de ekleste menneskene jeg vet om 🙂 Mobbing på nett er IKKE greit men sorry SOPHY som du liker å kalle deg selv, du er et unntak!

    44. Jeg syns faktisk du lignet litt på Jennifer lawrence, ihvertfall på det ene bilde, det nederste 😃

    45. Jeg blir en smule matt…Kommentarfeltet her flommer over at unge jenter som plutselig får det for seg at de også må operere nesa ! For når du som hadde en helt vanlig og normal nese og enda ikke var fornøyd opererte den så sammenligner folk seg med deg og plutselig er ingen fornøyd med hvordan nesa ser ut…
      Du har skrevet litt om dette “forferdelige kroppspresset” som er nå for tiden.Og ja,du har rett i at det er forferdelig…Men du er en pådriver til det presset,skjønner du ikke det?
      Småjenter ser opp til deg og vil bli som deg.
      Det de ser,men ikke helt forstår er at alt er falskt.
      Kjøpt og betalt.

    46. Det å være uperfekt er fint i seg selv. Fordi alle har ting de er missfornøyd med, men det er en del av det å være et menneske, og siden du er ei flott jente var det ingen grunn til at du skulle skjule den. Men om dette hjelper deg og får deg til å føle deg bedre, så er jo det bra 🙂

    47. beklager å måtte si det, men det der er ikke et lite inngrep. du ligner ikke på deg selv lenger, og det ville du gjort etter et LITE inngrep. men for all del, du som skal leve med det.;)

    48. ble et greit resultat. men du ser mye yngre ut nå. Du fikk mye mer babyface, mindre sexy på en måte. du har liksom en barne-nese nå. rund liten. Før var den mer markant og mer kvinnelig. nå ser du mer barnslig ut i looken. men vi gjerne se flere bilder

    49. Du trengte virkelig ikke den operasjonen. Nesen din passet fjeset ditt veldig bra sonn som den var. Nå når nesen din har blitt så kort så ser den tykkere ut og den er mer griseaktig… Men det viktigste er at du er fornøyd og det er det som teller…..

    50. Fikk skikkelig sjokk når jeg så bildet av den nye nesa di! Du har fått akkurat samme nese som jeg har! Wow! Du kledde den veldig godt da, og jeg er egentlig veldig fornøyd med min og! 🙂

    51. det ble kjempebra og du er fortsatt kjempepen 🙂 Jeg vet ikke om det kommer av at du er hoven i ansiktet eller ikke, men leppene dine så veldig mye større ut en før, det vart ikke no stygt ellernoe men det så bare litt anderledes ut 🙂 men fortsatt kjempepen 🙂

    52. Altså dere skjønner vel at hun ikke opererte nesa BARE fordi hun var misfornøyd med den? Hun opererte den OGSÅ pga hun hadde vanskeligheter med å puste.
      Så hold kjeft med det derre “du så bedre ut før , du er falsk blablabla” dritten.
      Uansett bra resultat!

    53. julie: at hun opererte nesa si fordi hun hadde vanskeligheter med å puste er greit nok, men det å operere inni nesa gjør ingenting med det utvendige. 😉

    54. Du ser ikke ut som deg selv lenger, det var ganske skummelt! Hvordan kan du være så ufornøyd med deg selv? Ingen er perfekte, men jeg føler at du prøver å gjøre alt du kan får å bli det! Det er heller den personen du er inni deg og de rare tankene om at utseende er alt, som bør opereres!!!!! Å det at det nå sikkert kommer til å bli hundrevis av jenter som også vil gjøre dette, er kvalmt!

    55. Hvis du ikke tar Restylane, tror jeg det blir veldig bra! Du har store lepper, duckface lepper og en liten nese = du ser ut som en negerbolle! Bare slutt å fikse på deg selv! Du var allerede fin fra første stund FØR! Du var nydelig, med små lepper, normal nese, normale bryster osv.. Så roter du det til? Du ser ut som en mainstream nå. Ikke noe er spesielt med deg lengre, for nå ser du ut som alle andre! Du var vakker før. Dumt at du rotet det til. :/

    56. jeg bare lurer på om du skrive i et innlegg hvor du tok inngrepet og om du er fornøyd med alt som foregikk rundt det? folkene osv. 🙂 har hatt lyst til dette lenge selv, men vet ikke hvor jeg burde gjøre det..

    57. Kan du skrive et mer utfyllende innlegg om operasjonen? 🙂 skal selv ta neseoperasjon så snart jeg fyller 18! Bare et år igjen!! Kan du også skrive litt om hvordan du bestilte time Osv?

    58. ikke for å være frekk, men nesa ser litt flat ut? ser egentlig ikke så mye forskjell da, men kanskje du bør legge før og etter bilde da?

    59. julie: nei, det vil ikke synes utenpå.. både jeg og min far har rettet opp skeiv nesevegg og nesene våre ser da fortsatt like ut, og flere til.. så nei, et inngrep i nesen vil ikke synes utenpå!

    60. Kjære Sophie jeg håper du ser dette!
      Jeg har alltid likt deg, kommer alltid til å gjøre det du er en av mine favoritt bloggere og du er kjempe herlig og alt, jeg skal ikke klage på noe eller komme med spydige kommentarer mennehhh.. Jeg syns du var myemye penere før, den naturlige deg liksom.. Nå ser du ut som en fake barbie med for store pupper og nå nesa di?! Ja, det er DITT liv og ikke MITT men jeg håper du innser snart at du virkelig var penere før, mye penere! Men igjen, ditt liv ikke mitt. 😉

    61. Må helt ærlig si at nasen din var ku-stygg nå! Vet ikke hva det er du ligner på, men det gamle nesa de var så mye finere!! Må slutte å fikse på hele fjeset ditt hele tiden.. Ingenting av deg er jo ekte nesten:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg