jeg har farget håret!

I dag dro jeg som sagt til frisøren, flinke Hendrix hos Hendrix hair fikset meg idag igjen! Vi bestemte oss for at vi skal gå mot en lys tone i håret, litt lik Kim Kardashain på den tiden hun var blond. I dag tok vi steg en, og jeg håper vi kan fortsette å farge håret mitt ofte framover slik at jeg fort får den fargen jeg ønsker! Riktignok ble jeg utrolig fornøyd med fargen i dag også, og jeg vil mye heller gjøre prossessen gradvis istedenfor å slite unødvendig mye på håret mitt.

Jeg er ikke helt bombesikker på fargene jeg har nå, eller mengder, men om dere lurer kan dere jo dra innom Hendrix Hair, salongen jeg går til er på pilestredet 43. Dere kan også besøke hjemmesiden deres HER 

Takk så mye for alle tips om hvordan jeg bør farge håret! Håper dere synes dette var fint også? 

Se, så fint! 

41 kommentarer

Siste innlegg