smerter

Dette er hva jeg har levd på etter operasjonen. Hotellfrokost hele dagen og smertestillende. . Jeg har så sinnsykt lyst på en svær vegetarburger fra Max, den er sååå god. Men det er ikke det letteste å få ned akkurat nå :( 

I morges fikk jeg ta ut tampongene jeg hadde i nesa, og endelig kan jeg puste igjen! Og jeg klarer også å se bedre nå hvordan alt ser ut. På fredag skal jeg tilbake på klinikken å ta av all bandasje, og da får jeg se nøyaktig hvordan nesen min ser ut! Eller, det kan ta opp til et halvt år før man får se det endelige resultatet, men jeg er likevel sykt spent :)

Idag har forresten Mathias bursdag, gratulerer så mye med dagen kjæresten ♥

Slik ser rommet vårt ut, forresten! Glad vi har et ganske stort rom, jeg har jo kun vært inne i et par dager nå. . Hotel Oslo City Centre er beeest! 

22 kommentarer

Siste innlegg